Yep, er heerst daar ook altijd een "zeg dat nou niet joh! Je hoopt toch dat we winnen?"-sfeertje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is ook juist 1 van de weinige die realistisch is van psv, dat maakt het juist elke keer zo mooi
Toen was ie nog 12 ofzo tochquote:
Ze hebben gewoon geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Probleem is dat daar mensen te kritisch of te euforisch zijn. Er is geen goede lijn tussen.
Oke.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen verstand van voetbal.
Achja jullie mogen heatwave wel hebben hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Probleem is dat daar mensen te kritisch of te euforisch zijn. Er is geen goede lijn tussen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:40 schreef mrstylo het volgende:
Maar er is ook niks mis mee met euforisch zijn over je eigen club, ik post ook wel eens overdreven positieve reacties over Twente terwijl ik weet dat het niet helemaal waar is wanneer ik op Invoeren klikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het twente topic net zo leuk is om te trollen als het psv topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Maar er is ook niks mis mee met euforisch zijn over je eigen club, ik post ook wel eens overdreven positieve reacties over Twente terwijl ik weet dat het niet helemaal waar is wanneer ik op Invoeren klik
Daarvoor ben je supporter. Zodra ik betaald krijg om objectieve reacties te posten dan verander ik het misschien wel
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja jullie mogen heatwave wel hebben hoor
Heb hem nog nooit positief zien posten over Ajax
Volgens hem kan Eriksen er helemaal niks van
quote:- hou eens op -
[ Bericht 90% gewijzigd door Happel op 04-07-2011 07:18:39 ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het twente topic net zo leuk is om te trollen als het psv topic
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is gewordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
Ik zei dat het een goede aankoop wasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wat vooral speelt is dat we van zo ver zijn gekomen, falliet -> kampioenschap -> effe 6mil neer tikken voor een jochie van 19.
We zijn daar gewoon trots op, en als er dan iemand met Ajax logo komt posten dat het een prutser is ja dan gaat het los
Klopt ja, komt wel goed met die gozer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is geworden
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef napoleonfour het volgende:
heb je familie nog gezien in antwerp steven, allemaal rare hoedjes op en grote neuzen
Je snapt wat ik bedoel, geen zin om nu reacties te gaan opzoekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei dat het een goede aankoop was
Hij heeft hetzelfde probleem als Strootman. Supporters maken beide spelers groter dan ze echt zijn. Ze vallen daardoor bijna altijd tegen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen vergeet voor het gemak dat Eriksen ook nog maar net 20 is geworden
de vbl-sc is dan ook wel goed geweest voor vbl zelfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:45 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn beeld over de VBL fokkers is wel veranderd sinds ik hier meelees/post .. vond A422 eerst ook een grote klootzak.. maar na een paar weken hier mee te lezen en posten kom je er achter dat het gewoon een toffe user is.
HeatWave zag halverwege vorig seizoen ook het liefst Eriksen een jaar verhuurd worden aan RKC. Totaal niet serieus te nemen die gast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd nu alweer gezwamd dat Maher beter zou zijn. Die jongen heeft 3 á 4 assists gegeven dit jaar, Eriksen 15+
Eriksen wordt onderschat, al mag hij dit jaar wel eens écht gaan opstaan en door gaan breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |