Klopt, ik durf ook nooit die link of de volledige naam te dumpen in een gesprek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ligt nog steeds gevoelig hier bij sommigen volgens mij, vandaar
R9 faalt altijd in topwedstrijden, messi nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
R9 vind ik persoonlijk beste voetballer dat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Waarom zou ik dan Inzanity zijn?
Faalt altijd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
R9 faalt altijd in topwedstrijden, messi niet
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
twente is en blijft een aftans provicinciecluvje.
Nog wel, in de optiek van Randstedelingen. Maar we komen er aanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:55 schreef napoleonfour het volgende:
twente is en blijft een aftans provicinciecluvje.
quote:
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (Sjimzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oké.
Kan iemand misschien als ze tijd hebben waar over die rel ging enzo?
Ja dus?quote:
quote:
oei vak p, ben al bang. ik schijt op jullie sotere gastenquote:
jullie zullen er nooit aankomen. dat kampioenschap was eenmalig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog wel, in de optiek van Randstedelingen. Maar we komen er aan
[..]
Mwa, zo erg is het ook weer niet momenteel, alleen als het als spam gezien wordt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, ik durf ook nooit die link of de volledige naam te dumpen in een gesprek.
Als de verkeerde het leest kan het wel eens een hele lange ban worden dan.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (SjimzEn die ander z'n naam ken ik niet) ook weg.
Toen had VBL geen mods meer, ging VBL dicht, gingen ze hun eigen forum oprichten.
Zoiets, in een notendop. Was er zelf niet bij. Heb het achteraf teruggelezen toen ik terugkwam van een ban. En ben uiteraard netjes hier gebleven
Hahahha baas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere mod had iets doms gezegd, wat bij Danny verkeerd viel, toen ging hij mod-af en toen besloten z'n 2 collega's (SjimzEn die ander z'n naam ken ik niet) ook weg.
Toen had VBL geen mods meer, ging VBL dicht, gingen ze hun eigen forum oprichten.
Zoiets, in een notendop. Was er zelf niet bij. Heb het achteraf teruggelezen toen ik terugkwam van een ban. En ben uiteraard netjes hier gebleven
Het is er nu toch stil?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Stiekem baal ik altijd nog wel dat ik dat niet heb opgericht. Zat er namelijk meteen daarna al over te twijfelen maar dacht dat het niets zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |