Grootste gedeelte is opgevuld met de jeugd? Dat valt toch ook wel mee? Ben benieuwd hoe de bank eruit ziet tegen Ajax. De bank is echt niet gevuld met de jeugd. Waarschijnlijk Depay en die linksback maar verder. In de afgelopen 8 maanden volgens mij 13 spelers gekocht en dan pretenderen dat je goed met de jeugd om gaatquote:Advocaat: 'Wat Ajax doet of roept interesseert ons niet'
Dick Advocaat en Marcel Brands zijn het erover eens: PSV moet komend seizoen de landstitel gaan veroveren. In het seizoen 2007/08 eindigde de schaal voor de 21e en vooralsnog laatste keer in het Philips Stadion, toen Sef Vergoossen de club op interim-basis leidde. Nadien eindigde PSV drie keer als derde en eenmaal als vierde. Met Advocaat als nieuwe trainer en Luciano Narsingh als belangrijke aanwinst wil men weer voor het hoogste gaan.
“Het wordt een heel memorabel jaar, in 2013 vieren we ons honderdjarig bestaan. De selectie is hier en daar verander, ongeveer tien à elf spelers zijn vertrokken. We hebben een aantal nieuwelingen, maar het grootste deel is opgevuld met jeugdspelers uit onze eigen opleiding”, zegt technisch manager Marcel Brands woensdag op de clubwebsite. “De enige aankoop die PSV deze zomer deed is Narsingh. Zijn transfer is gefinancierd met transferinkomsten van Arouna Koné, een tegoed van de transfer van Nordin Amrabat en een deel van de verkoop van Genéro Zeefuik.”
“We hebben nog een maand te gaan tot de transferwindow sluit”, aldus Brands, die nog probeert selectieleden als Orlando Engelaar, Ola Toivonen en Stanislav Manolev elders onder te brengen. “Er zijn nog een paar spelers zoekende, maar daar is op dit moment nog niets concreet over te zeggen. Het hoofddoel is de titel, maar deze trainer en groep willen voor elke prijs gaan”, maakt de technisch manager van de Eindhovenaren duidelijk.
De teruggekeerde Kleine Generaal Advocaat sluit zich daarbij aan. “Tot nu toe hebben we een goede voorbereiding gehad met de groep. Ze willen graag, iedereen maakt zich ondergeschikt aan het succes”, ziet de Haagse trainer. Hij benadrukt echter dat PSV nog niets heeft gewonnen en daar zondag een eerste stap toe kan zetten in de Johan Cruijff Schaal. “Ik vond dat er vorig jaar al een uitstekende groep stond en nu staat er een nog betere groep, dus daar ben ik wel tevreden mee. Het enige wat telt is de hoofdprijs.”
In een reactie op de uitspraak van Frank de Boer zei Advocaat: “Wat Ajax doet interesseert ons niet, wat ze roepen nog minder. Dat wij favoriet zijn, daar heeft hij gelijk in.” Advocaat gaf wel aan Frank de Boer zeer goed te kennen en complimenteerde hem met twee landskampioenschappen. “Maar dit jaar moeten ze even overslaan!”, klinkt het ambitieus bij de gelouterde coach. Hij was in de jaren negentig al nationaal succesvol met PSV.
Vertel welke 13 spelers er in de afgelopen 8 maanden gekocht zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Grootste gedeelte is opgevuld met de jeugd? Dat valt toch ook wel mee? Ben benieuwd hoe de bank eruit ziet tegen Ajax. De bank is echt niet gevuld met de jeugd. Waarschijnlijk Depay en die linksback maar verder. In de afgelopen 8 maanden volgens mij 13 spelers gekocht en dan pretenderen dat je goed met de jeugd om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zelfs dan zijn er nog geen 13 spelers aangetrokken in de afgelopen 8 maanden.. maargoed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef stoeltafel het volgende:
Aangetrokken, gekocht is inderdaad niet waar. Ben benieuwd hoeveel de jeugd dit seizoen een kans krijgt.
Wat zijn de verwachtingen hier voor zondag?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Het stikt in de basis van de jeugdspelers en er speelt bijna geen gekochte speler in. Ga zo door ! Toppertje hoor, die Brands.
Slecht stuk. Meerdere zaken kloppen niet, en de redenatie lijkt uit te gaan van het gegeven dat PSV helemaal geen inkomsten meer heeft oid. Inderdaad is er flink geïnvesteerd en moet dat ook geld opleveren. Maar spelers hoeven niet perse met winst verkocht te worden, aangezien je ook op hun looptijd afschrijft. Verder zijn er ook andere inkomsten dan de verkoop van grond. Narsingh is betaald van de inkomsten uit transfers (Koné, Robert, Zeefuik, Amrabat hebben meer dan die 4,1 miljoen opgeleverd (en eigenlijk nog te weinig overigens)).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef stoeltafel het volgende:
Las net dit stuk op voetbalzone over de financieel situatie, wel goed stuk vind ik.
[..]
Ik heb nog niet het hele stuk gelezen, maar alleen in het eerste deel lees ik al een grove fout.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef stoeltafel het volgende:
Las net dit stuk op voetbalzone over de financieel situatie, wel goed stuk vind ik.
[..]
Was dat maar zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Stel je nou eens voor dat je vader een kut had. Niet haten, alleen voorstellen hoe het lijkt.
Lekker makkelijk, toen ik 13 was kon ik ook niet naar het stadion. Fan kun je als 8 jarige al zijn ook al ben je nooit in het stadion geweest, is een gevoel wat je hebt bij een club en niet hoe vaak je met je 13e in een stadion geweest bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
Dit was jij toch?
3M1N3M maakt apart een account aan om het voor zichzelf op te nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, toen ik 13 was kon ik ook niet naar het stadion. Fan kun je als 8 jarige al zijn ook al ben je nooit in het stadion geweest, is een gevoel wat je hebt bij een club en niet hoe vaak je met je 13e in een stadion geweest bent.
Dat topicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
Voetbalsupporter die nog nooit in een stadion is geweest.
Dit was jij toch?
Mwah, bijna... Ben iets ouder en lees al lang mee maar wilde de spoilers weer kunnen zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3M1N3M maakt apart een account aan om het voor zichzelf op te nemen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben 12,xd Weetikveel ik zag t staan en d8,is wel lollig...
12,maar niet kinderachtig ofzo xd
Nouja, zelfs als jonger iemand sta ik erboven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer weer, dat minderwaardig reageren tegen een jonger iemand.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Stel je nou eens voor dat je vader een kut had. Niet haten, alleen voorstellen hoe het lijkt.
twitter:Max_040 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 19:11:28@thijsslegers derijck heeft net persoonlijk gezegt dat ie hier blijft! reageer retweet
Thijs.twitter:
Hoe heb je die gemaakt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |