abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114959333
quote:
Advocaat: 'Wat Ajax doet of roept interesseert ons niet'

Dick Advocaat en Marcel Brands zijn het erover eens: PSV moet komend seizoen de landstitel gaan veroveren. In het seizoen 2007/08 eindigde de schaal voor de 21e en vooralsnog laatste keer in het Philips Stadion, toen Sef Vergoossen de club op interim-basis leidde. Nadien eindigde PSV drie keer als derde en eenmaal als vierde. Met Advocaat als nieuwe trainer en Luciano Narsingh als belangrijke aanwinst wil men weer voor het hoogste gaan.

“Het wordt een heel memorabel jaar, in 2013 vieren we ons honderdjarig bestaan. De selectie is hier en daar verander, ongeveer tien à elf spelers zijn vertrokken. We hebben een aantal nieuwelingen, maar het grootste deel is opgevuld met jeugdspelers uit onze eigen opleiding”, zegt technisch manager Marcel Brands woensdag op de clubwebsite. “De enige aankoop die PSV deze zomer deed is Narsingh. Zijn transfer is gefinancierd met transferinkomsten van Arouna Koné, een tegoed van de transfer van Nordin Amrabat en een deel van de verkoop van Genéro Zeefuik.”

“We hebben nog een maand te gaan tot de transferwindow sluit”, aldus Brands, die nog probeert selectieleden als Orlando Engelaar, Ola Toivonen en Stanislav Manolev elders onder te brengen. “Er zijn nog een paar spelers zoekende, maar daar is op dit moment nog niets concreet over te zeggen. Het hoofddoel is de titel, maar deze trainer en groep willen voor elke prijs gaan”, maakt de technisch manager van de Eindhovenaren duidelijk.

De teruggekeerde Kleine Generaal Advocaat sluit zich daarbij aan. “Tot nu toe hebben we een goede voorbereiding gehad met de groep. Ze willen graag, iedereen maakt zich ondergeschikt aan het succes”, ziet de Haagse trainer. Hij benadrukt echter dat PSV nog niets heeft gewonnen en daar zondag een eerste stap toe kan zetten in de Johan Cruijff Schaal. “Ik vond dat er vorig jaar al een uitstekende groep stond en nu staat er een nog betere groep, dus daar ben ik wel tevreden mee. Het enige wat telt is de hoofdprijs.”

In een reactie op de uitspraak van Frank de Boer zei Advocaat: “Wat Ajax doet interesseert ons niet, wat ze roepen nog minder. Dat wij favoriet zijn, daar heeft hij gelijk in.” Advocaat gaf wel aan Frank de Boer zeer goed te kennen en complimenteerde hem met twee landskampioenschappen. “Maar dit jaar moeten ze even overslaan!”, klinkt het ambitieus bij de gelouterde coach. Hij was in de jaren negentig al nationaal succesvol met PSV.
Grootste gedeelte is opgevuld met de jeugd? Dat valt toch ook wel mee? Ben benieuwd hoe de bank eruit ziet tegen Ajax. De bank is echt niet gevuld met de jeugd. Waarschijnlijk Depay en die linksback maar verder. In de afgelopen 8 maanden volgens mij 13 spelers gekocht en dan pretenderen dat je goed met de jeugd om gaat :)
pi_114960296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Grootste gedeelte is opgevuld met de jeugd? Dat valt toch ook wel mee? Ben benieuwd hoe de bank eruit ziet tegen Ajax. De bank is echt niet gevuld met de jeugd. Waarschijnlijk Depay en die linksback maar verder. In de afgelopen 8 maanden volgens mij 13 spelers gekocht en dan pretenderen dat je goed met de jeugd om gaat :)
Vertel welke 13 spelers er in de afgelopen 8 maanden gekocht zijn.

PSV is een andere richting opgeslagen en dat beleid heeft meer dan 2 seizoenen nodig om zich te manifesteren. (doorgeschoven; Koch/Ritzmaier/v Ooijen/Brenet/Depay//Hendrikx/Locadia/Bakkali)
Doorgeschoven = meetrainen met A selectie, af en toe banken/minuutjes/ maar iniedergeval proeven, niet meteen voor de leeuwen gooien, dat kan niet.

Maar zoals ik al zei, noem je 13 spelers maar.. :Z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114960730
Aangetrokken, gekocht is inderdaad niet waar. Ben benieuwd hoeveel de jeugd dit seizoen een kans krijgt.

Wat zijn de verwachtingen hier voor zondag?
pi_114960774
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Het stikt in de basis van de jeugdspelers en er speelt bijna geen gekochte speler in. Ga zo door ! Toppertje hoor, die Brands.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114961290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef stoeltafel het volgende:
Aangetrokken, gekocht is inderdaad niet waar. Ben benieuwd hoeveel de jeugd dit seizoen een kans krijgt.

Wat zijn de verwachtingen hier voor zondag?
Zelfs dan zijn er nog geen 13 spelers aangetrokken in de afgelopen 8 maanden.. maargoed.
Zoals ik al zei, de jeugd kan er niet van het ene seizoen op het andere er opeens staan. Ik verwacht dat ze pas in 2/3 seizoen hun kansen hebben (gegrepen) en/of de overhand hebben.

Van zondag verwacht ik niet zoveel. Komt misschien omdat die hele JCS me niks doet, maar Ajax-PSV is toch altijd een speciaal affiche.
Toch verwacht ik wel dat PSV wint, maar kan er niet echt iets zinnigs over zeggen ben ik bang
;)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Pedroso het volgende:
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Het stikt in de basis van de jeugdspelers en er speelt bijna geen gekochte speler in. Ga zo door ! Toppertje hoor, die Brands.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Bek houwe dan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 1 augustus 2012 @ 19:59:16 #156
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114961368
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef stoeltafel het volgende:
Las net dit stuk op voetbalzone over de financieel situatie, wel goed stuk vind ik.

[..]

Slecht stuk. Meerdere zaken kloppen niet, en de redenatie lijkt uit te gaan van het gegeven dat PSV helemaal geen inkomsten meer heeft oid. Inderdaad is er flink geïnvesteerd en moet dat ook geld opleveren. Maar spelers hoeven niet perse met winst verkocht te worden, aangezien je ook op hun looptijd afschrijft. Verder zijn er ook andere inkomsten dan de verkoop van grond. Narsingh is betaald van de inkomsten uit transfers (Koné, Robert, Zeefuik, Amrabat hebben meer dan die 4,1 miljoen opgeleverd (en eigenlijk nog te weinig overigens)).

Trouwens, ook de overige spelers zijn betaald uit een potje dat PSV al had liggen voor transfers. Toegegeven, zonder de gemeentedeal zouden ze misschien iets uit dat potje hebben overgeheveld, maar feit is dat er geen enkele speler gekocht is van het gemeentegeld. Dat was zelfs een voorwaarde bij het sluiten van die deal.

Verder, dat je de CL niet mee begroot, wil niet zeggen dat je die nooit meer gaat halen, en dat je niet mag investeren met als doel wedstrijden te winnen die ook financieel gewin met zich meebrengen. Dat hele CL-mee begroot-verhaal gaat alleen maar over de jaarlijkse begroting. Niet over het wel of niet kunnen doen van aankopen of andere investeringen. Bij Feyenoord hebben ze wel eens geroepen dat het verschil tussen PSV en Feyenoord kwam doordat PSV de CL mee begrootte. Dat is onzin. Ten eerste waren zij op het moment dat het tegenzat meteen op sterven na dood. En dat meerdere keren in de afgelopen jaren. Bij PSV was dat niet zo. Zelfs als het gemeenteplan niet door was gegaan, was PSV gewoon overeind gebleven, zij het dat er kwa ambities het nodige ingeleverd had moeten worden. Verder zijn die CL inkomsten jaarlijks niet zo groot als het verschil tussen PSV en Feyenoord.

Dat hele financial fair play verhaal gaat niet over het betalen van flinke bedragen voor spelers. Sterker nog, dat kun je feitelijk niet eens uitbannen. Anders verschijnt er op de begroting een bedrag dat wel aan de regels voldoet, en buiten de begroting een bedrag erbij. Kunnen ze nooit controleren. Het gaat over de mate waarin clubs schulden hebben en aan hun verplichtingen voldoen. Dit laatste is trouwens sowieso het ding over het wel of niet gezond zijn van een club. Winstgevend zijn is het doel niet. Winnen op het veld is het doel. Winstgevend is de BVO-business sowieso niet. Zolang men aan de financiële verplichtingen kan voldoen, is er niets aan de hand.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114961544
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef stoeltafel het volgende:
Las net dit stuk op voetbalzone over de financieel situatie, wel goed stuk vind ik.

[..]

Ik heb nog niet het hele stuk gelezen, maar alleen in het eerste deel lees ik al een grove fout.
Er staat dat de aankopen volledig gefinancierd zijn van het verkoop van de grond.
Fout; Mede mogelijk gemaakt door verkoop van spelers
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:15:44 #158
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114969446
Stel je even voor mensen:
Volgens seizoen het gaat goed en we worden kampioen.. en dan.. spelen we CL,
Maar.. we komen in bij 1 goeie club en 2 die we kunnen hebben,
die 1e goeie doen we veel ervaring op, en die andere 2 pakken we.
We worden 2e in de poule.
We loten zeer gunstig, en de wedstrijd daarna winnen we met geluk,
Ook komen we door slechte arbitrage/geluk in de finale.
Deze winnen we na penalty’s.

Inkomsten: rond de 80 miljoen toch?
Gevolg:
PSV koopt een top verdediging.. en nog veul meer..

Stel je eventjes voor :* niet haten, alleen voorstellen hoe fijn het lijkt..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:19:23 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114969670
Stel je nou eens voor dat je vader een kut had. Niet haten, alleen voorstellen hoe het lijkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:21:44 #160
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114969792
Stel je nou eens voor dat je vrienden/een leven had.. Niet haten, alleen voorstellen hoe het lijkt.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:25:14 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114970000
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:46:37 #162
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_114971391
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Stel je nou eens voor dat je vader een kut had. Niet haten, alleen voorstellen hoe het lijkt.
Was dat maar zo.
pi_114972147
quote:
Lekker makkelijk, toen ik 13 was kon ik ook niet naar het stadion. Fan kun je als 8 jarige al zijn ook al ben je nooit in het stadion geweest, is een gevoel wat je hebt bij een club en niet hoe vaak je met je 13e in een stadion geweest bent.
Lach met een schone bips
pi_114972476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, toen ik 13 was kon ik ook niet naar het stadion. Fan kun je als 8 jarige al zijn ook al ben je nooit in het stadion geweest, is een gevoel wat je hebt bij een club en niet hoe vaak je met je 13e in een stadion geweest bent.
3M1N3M maakt apart een account aan om het voor zichzelf op te nemen. :')
pi_114972625
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_114972716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

3M1N3M maakt apart een account aan om het voor zichzelf op te nemen. :')
Mwah, bijna... Ben iets ouder en lees al lang mee maar wilde de spoilers weer kunnen zien :) maar heb hem al regelmatig betere replies zien geven hier dan een hoop van de "ouderen" hier die wel inhoudelijk waren.

Laat een mod desnoods een ipcheck doen, als je daar beter van slaapt :)
Lach met een schone bips
pi_114972816
M. Van Basten Debuteerd..

quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik ben 12,xd Weetikveel ik zag t staan en d8,is wel lollig...

12,maar niet kinderachtig ofzo xd
_O_ .
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:11:17 #168
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114972934
Ik vind het nog steeds grappig, hoe komen jullie bij die dingen..
Een van jullie had die foto opgeslagen of niet?
Haha, ik vind het geniaal hoor.

En ik type nu heul anders dan toen.
Toen zei ik ''xD'' en ''W8'' enzo,
FOK! heeft mij het goede geleerd..
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:12:57 #169
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_114973027
Jammer weer, dat minderwaardig reageren tegen een jonger iemand.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 1 augustus 2012 @ 23:28:58 #170
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_114974027
quote:
99s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer weer, dat minderwaardig reageren tegen een jonger iemand.
Nouja, zelfs als jonger iemand sta ik erboven.
Ik ga echt niet in het echte leven huilen omdat ik virtueel ''gepest'' wordt.
Want dan verdien je het ook echt.. :')

Maarja, haterz gonna hate eh..

Nu weer over PSV graag.
pi_114974673
Winnen van ajax dan maar? waar kan ik tekenen?
Lach met een schone bips
pi_114975298
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
_O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_114976682
Max_040 twitterde op woensdag 01-08-2012 om 19:11:28 @thijsslegers derijck heeft net persoonlijk gezegt dat ie hier blijft! reageer retweet
thijsslegers twitterde op woensdag 01-08-2012 om 19:55:13 @Max_040 we zullen t zien reageer retweet
Thijs. _O_ _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_114981321

"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_114981352
quote:
Hoe heb je die gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')