Haha, ach, ik mag toch supporter en idolaat van Van der Vaart zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ach jochie, ga maar een handtekening vragen.
Stomme pot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Aah, beelden van Kim Lammers.
Als ze nu ook van de korte stick was..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Aah, beelden van Kim Lammers.
Dat vind ik meer iets voor Robin van Galen, die weet echt overal wel iets van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
Mart gaat even uitleggen dat Marc er naast zat om Kim Lammers niet mee te nemen.
Jazeker! Ik vind het ook een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef JC14 het volgende:
[..]
Haha, ach, ik mag toch supporter en idolaat van Van der Vaart zijn?
Linksboven, derde lade van onder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef DeeBee het volgende:
'Waar heb je dat een plaats gegeven in je hoofd?'
Deze is er wat overquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat Mart niet 90 jaar terug is geboren als Duitser. In WO II : De Joden, u kent ze niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat Mart niet 90 jaar terug is geboren als Duitser. In WO II : De Joden, u kent ze niet.
De joviale gebaartjes en houding alsof hij in de kroeg staat moet je er dan wel even bij bedenken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor Robin van Galen, die weet echt overal wel iets van.
En jij zit op FOK.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kim Lammers, die zat nog bij mij op school ooit.
Bij mij.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Jazeker! Ik vind het ook een held.
spoiler svpquote:
Opzich heeft die wel SWAKquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat een slechte oppervlakkige vragen zeg wat een irritante aap is demart ook
Hij doet leuk mee vandaag, meestal wel.quote:
quote:
Ik wacht nog steeds dat Mart bij het opwarmen, de promo dus, met een setje Beats by Dr. Dre op zijn kop in beeld komt.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij doet leuk mee vandaag, meestal wel.
'kent u Hitler, die heeft weer een maf plannetje'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ericr het volgende:
Pakt de keukenrol, denkend aan Keizertje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. Of zo iets.
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de eindmuziek van de Handsome Poets wel de beste eindmuziek allertijde is bij Studio Sportzomer?! Ja dat mag ik zeggen.
De beste misschien niet. Maar wel weer goed gekozen jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat de eindmuziek van de Handsome Poets wel de beste eindmuziek allertijde is bij Studio Sportzomer?! Ja dat mag ik zeggen.
Ja wtf, breekt die dude zn poot?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:14 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, dit waren nog eens verspring-battles!
Niet dat half laffe gedoe rond de 8 meter nu...
Best een leuke aflevering, beter dan gisteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist verder?
Of kan ik gewoon het bij jullie commentaar houden?
Mart kondigde aan dat hij de volgende OS ook mee ging maken. Dat is wel het grootste (en ergste) nieuws.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef golfer het volgende:
Heb ik iets gemist verder?
Of kan ik gewoon het bij jullie commentaar houden?
Helaas bij de verkeerde club gespeeld.quote:
Maar dan wel zonder autocue.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef JC14 het volgende:
[..]
Aicha of Dione of is het verboden dat een vrouw het zou overnemen?![]()
Dionequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef JC14 het volgende:
[..]
Hij komt altijd sympathiek over.quote:
Laat Ada het dan maar doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef JC14 het volgende:
[..]
Nee, dat wil hij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mart kondigde aan dat hij de volgende OS ook mee ging maken. Dat is wel het grootste (en ergste) nieuws.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas bij de verkeerde club gespeeld.
Ligt aan jouw club.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real Madrid?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is sympathiek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt altijd sympathiek over.
Ajax. Maar daar gaat het nu niet om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |