Haha, ach, ik mag toch supporter en idolaat van Van der Vaart zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ach jochie, ga maar een handtekening vragen.
Stomme pot.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Aah, beelden van Kim Lammers.
Als ze nu ook van de korte stick was..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Aah, beelden van Kim Lammers.
Dat vind ik meer iets voor Robin van Galen, die weet echt overal wel iets van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Redefine het volgende:
Mart gaat even uitleggen dat Marc er naast zat om Kim Lammers niet mee te nemen.
Jazeker! Ik vind het ook een held.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef JC14 het volgende:
[..]
Haha, ach, ik mag toch supporter en idolaat van Van der Vaart zijn?
Linksboven, derde lade van onder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef DeeBee het volgende:
'Waar heb je dat een plaats gegeven in je hoofd?'
Deze is er wat overquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat Mart niet 90 jaar terug is geboren als Duitser. In WO II : De Joden, u kent ze niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat Mart niet 90 jaar terug is geboren als Duitser. In WO II : De Joden, u kent ze niet.
De joviale gebaartjes en houding alsof hij in de kroeg staat moet je er dan wel even bij bedenken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor Robin van Galen, die weet echt overal wel iets van.
En jij zit op FOK.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kim Lammers, die zat nog bij mij op school ooit.
Bij mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |