quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze raakt de horde.
'Is dat niet goed'?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Ericr het volgende:
3FM staat er ook, de condoomvoorraad van Keizer is dus al op.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Redefine het volgende:
Over een aantal jaar als Mart aan het dementeren is, kijkt hij in die spiegel: die kent u niet.
Giel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Ericr het volgende:
3FM staat er ook, de condoomvoorraad van Keizer is dus al op.
Over een aantal jaar als Mart aan het dementeren is, kijkt hij in die spiegel: die kent u niet.
Die ken je niet? Dat is Ilona Keizerstein.quote:
Dat wil hij wel.quote:
Paaldansen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
Je kan een andere sport gaan zoeken... ga roeien en over 4 jaar kun je in Rio meedoen.
Mart schud de denigrerende momenten zo eventjes uit zijn mouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
Je kan een andere sport gaan zoeken... ga roeien en over 4 jaar kun je in Rio meedoen.
Goed lesbisch volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Wel een leuke meid volgens mij.
Je wist voor gisteren nog niet eens dat ze een camsite heeftquote:
Die verdrinkt zichzelf in het uitzwembad denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Redefine het volgende:
Heemskerk moet echt niet bij Mart gaan zitten. Die is nu al niet echt mentaal stabiel. Als die bij Mart gaat zitten, zijn de gevolgen niet te overzien.
Dat doen ze in zuid-oost Londen. Weet je waar dat ligt?quote:
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wist voor gisteren nog niet eens dat ze een camsite heeft
ssssssst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een filmpje van haar zien, met commentaar van Hans van Zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jolanda Keizer, voormalig meerkampster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wie is die kortharige blonde nou?!!
quote:
Door dat kutwijf wordt nu alles in jip en janneke taal uit gelegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef thettes het volgende:
Ik vraag me echt af wat mevrouw van Zetten uit Tiel hier nou van vindt hoor.
Hoor je Hans graag op z'n momentjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een filmpje van haar zien, met commentaar van Hans van Zetten
Hallo Martquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, want het is gewoon waar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef APK het volgende:
Ik vond Mart dit jaar erg goed tijdens de TDF, maar dit is niet om aan te zien wmb.
Geen sfeer, geen chemie aan de tafel.
Waarschijnlijk ben ik de 50ste persoon die dit zegt
Jolanda Keizer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Daar gaan nu al 23 topics overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef APK het volgende:
Ik vond Mart dit jaar erg goed tijdens de TDF, maar dit is niet om aan te zien wmb.
Dit zijn de live beelden van de NOS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef DeeBee het volgende:
Toch knap, dat ze in deze tijden die beelden nu al gemonteerd hebben van gisteren! Het is toch zeker wel een dag rijden met paard en wagen vanaf de kust naar Londen ja!
Daarom is Van der Ven ook een heldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef Mestras het volgende:
Ik denk dat Florian ook andere afspraken heeft
Charles Pahud de Mortange.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Maar wie moet hem vervangen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit wordt Mart's laatste jaar. Het mag gewoon niet zo zijn dat hij volgend jaar terugkomt. Jezus, wat is die man ontzettend vermoeiend.
Florian van Rijselberghequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Gefeliciteerd U bent geselecteerd. U heeft een ipad gewonnen ga naar www.spyware.com om uw prijs op te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef APK het volgende:
Freriks, v Nieuwkerk of Pauwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar wie moet hem vervangen?
Henry Schut? Doet het trouwens wel geweldig met Inge en Johan.
Kennen jullie die?
Mart Smeets, die ken je toch niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd U bent geselecteerd. U heeft een ipad gewonnen ga naar www.spyware.com om uw prijs op te halen.
Dorian jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Mestras het volgende:
Hij heet toch Dorian? Door jullie begin ik te twijfelen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Mestras het volgende:
Pauw en sportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freriks, v Nieuwkerk of Pauw
ja, florian.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Mestras het volgende:
Ik zie Mart nog wel de Heintje Davids van de sportjournalistiek worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit wordt Mart's laatste jaar. Het mag gewoon niet zo zijn dat hij volgend jaar terugkomt. Jezus, wat is die man ontzettend vermoeiend.
Misschien zijn de -Olympische- gasten gewoon kut?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want het is gewoon waar.
Het zijn gewoon geen beste journalisten. Ze hebben bij de NOS een handje ontzettend debiele vragen te stellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar wie moet hem vervangen?
Henry Schut? Doet het trouwens wel geweldig met Inge en Johan.
Kennen jullie die?
Gasten zijn wel prima, het ligt aan Martquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien zijn de -Olympische- gasten gewoon kut?
Ik verlang gewoon naar saaie wielrenners
Door jullie of door Ian?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Mestras het volgende:
quote:
Ik hoor het hem zeggen, bij wijze van dan,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef DeeBee het volgende:
Daar is hij dan, eindelijk die onbekende man, die gekke zeiler, want dat mag je toch wel zeggen als je op een plank gaat staan en vecht tegen de elementen, de wind in je zeil, het zout op je gezicht en dan onderdoor halen tegen de woeste baren, Florian Rijssenberge, onze hoop in bange dagen!
Omdat je daar dubbele punten pakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de medal race in principe beslissend?
dubbele punten ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telt dubbel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus daar kun je heel negatief scoren?quote:
Hij heeft iets geks gedaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef DeeBee het volgende:
Daar is hij dan, eindelijk die onbekende man, die gekke zeiler, want dat mag je toch wel zeggen als je op een plank gaat staan en vecht tegen de elementen, de wind in je zeil, het zout op je gezicht en dan onderdoor halen tegen de woeste baren, Florian Rijssenberge, onze hoop in bange dagen!
Dit. Hij was zo goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
Mart, het is duidelijk, op de automatische piloot werkt niet meer.
Ik vond Mart altijd geweldig. Maar of bereid je voor, of ga naar huis.
Omdat het fenomenaal is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze die 100m weer eens zien.
Nutteloos? gvd de mooiste race ever.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze die 100m weer eens zien.
Wel goede race hoor, maar lekker nutteloos.
Wel heerlijk commentaar van Leon Haan hoor!quote:
Echt nutteloos item dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:00 schreef Redefine het volgende:
Alle vijf zien ze het voor het eerst want ze kennen Bolt niet.
idd ik ben ook echt fan van leon!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel heerlijk commentaar van Leon Haan hoor!
Als die uit z'n dak gaat, dan weet je dat het écht goed was!
Altijd +1000quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Goede muzieksmaak bij de NOS. Einaudi
Inderdaad een mooie race, maar ik snap het belang hiervan gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nutteloos? gvd de mooiste race ever.
Na Hans van Zetten de grootste baas.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Fenomenaal commentaar inderdaad. Ook mooi dat ie het al voor ht einde weet en dan maar even showtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Houkes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Na Hans van Zetten de grootste baas.
En dit gaat natuurlijk elk evenement terugkomen. Sinds een redactielid youtube heeft ontdekt is het hek van de dam bij de NOS. We mogen nog blij zijn, dat ze het bij de NOS pas dit jaar ontdekt hebben.quote:
Tja dit in combinatie met Strootman als UI pleit niet voor jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad een mooie race, maar ik snap het belang hiervan gewoon niet.
Wennemars.quote:
Hij begint het zelf door te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Das gek Mart! Hij wilde weer zeggen: "Weet u waar ik het over heb"
volgens mij zei iemand iets in zijn oorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Das gek Mart! Hij wilde weer zeggen: "Weet u waar ik het over heb"
De goal van Van Basten in 88 mag toch ook nog steeds?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Gaat de NOS in de aanloop van de 100m elke avond Bolt laten zien? Die hype is toch een beetje geweest nu?
Ik vind het fantastisch om oude beelden te zien, maar dan kan ik ze ook zelf op nos.nl bekijken als ze ze daar plaatsen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dit gaat natuurlijk elk evenement terugkomen. Sinds een redactielid youtube heeft ontdekt is het hek van de dam bij de NOS. We mogen nog blij zijn, dat ze het bij de NOS pas dit jaar ontdekt hebben.
Dus dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja dit in combinatie met Strootman als UI pleit niet voor je
Hij liet de middenjarige chickies gewoon binnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef Wopper1 het volgende:
Was hij sociaal?
Knap als je dat kan zien tijdens een avondje stappen.
Ja. maar ik hoef 'm niet dagelijks te zien. Voordat je grappig gaat doen; nee, ik hoef ook geen goal van Strootman dagelijks te zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De goal van Van Basten in 88 mag toch ook nog steeds?
Oude beelden is niet zo erg. Maar zo'n vast item zorgt er gewoon voor dat er zeker weten slechte dingen tussen zitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch om oude beelden te zien, maar dan kan ik ze ook zelf op nos.nl bekijken als ze ze daar plaatsen.
[..]
Dus dat.
Je kan ook Mart en deze uitzending op internet terugkijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch om oude beelden te zien, maar dan kan ik ze ook zelf op nos.nl bekijken als ze ze daar plaatsen.
Huh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De goal van Van Basten in 88 mag toch ook nog steeds?
Service hèquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je kan ook Mart en deze uitzending op internet terugkijken
scoort die dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voordat je grappig gaat doen; nee, ik hoef ook geen goal van Strootman dagelijks te zien.
Ja, maar die Bolt heb ik al zo vaak gezien ook, recentelijk. Het is een hype geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oude beelden is niet zo erg. Maar zo'n vast item zorgt er gewoon voor dat er zeker weten slechte dingen tussen zitten.
De sprint zie je ook niet dagelijks. Bewijs het tegendeel maar...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. maar ik hoef 'm niet dagelijks te zien. Voordat je grappig gaat doen; nee, ik hoef ook geen goal van Strootman dagelijks te zien.
Dagelijks een grindtegel zou wat veel zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. maar ik hoef 'm niet dagelijks te zien. Voordat je grappig gaat doen; nee, ik hoef ook geen goal van Strootman dagelijks te zien.
Dit is een actueel programma. Je snapt heus wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je kan ook Mart en deze uitzending op internet terugkijken
Zo'n prestatie een hype noemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die Bolt heb ik al zo vaak gezien ook, recentelijk. Het is een hype geworden.
Dat is Dijkstra z'n paradepaardje. Die van Mart is Hoeshoft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Aguero het volgende:
Thor Hushovd, is dat niet die geblokte Noor?
Alsof ie een emmer leeggooit! Ohnee dat was maarten...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Aguero het volgende:
Hij zit al in dat London Today rubriekje van 'momenten van de OS'quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De sprint zie je ook niet dagelijks. Bewijs het tegendeel maar...
een SPORT programma met dus sportfragmenten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een actueel programma. Je snapt heus wat ik bedoel.
Ja. Komt straks de kleine Dumoulin en de dekselse Voeckler?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Aguero het volgende:
Ken je dat verhaal van de vader van Mink vd Weerden? Die ging zeilen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Komt straks de kleine Dumoulin en de dekselse Voeckler?
Het lijkt deze week ineens op te zijn idd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
De nieuwe Thor Hushovd van het hockey...
De NOS heeft gewoon jaren liggen slapen. Mart is gewoon niet goed genoeg meer, maar ze hebben niks anders.
De lange van Summeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Komt straks de kleine Dumoulin en de dekselse Voeckler?
Robert Molkemaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Van der Ven is de Bauke Gesink van het handboogschieten.
Je bedoeld Wietse Van der Ven?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Slobeend het volgende:
Van der Ven is de Bauke Gesink van het handboogschieten.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
De Thor Hushovd van het hockey. Heeft die ook ooit met kramp in zijn kuiten naast het veld gestaan om de volgende dag er drie in te leggen?
En dus? Als je genoeg hebt van deze sprint ben je geen sportfan, neem me niet kwalijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit al in dat London Today rubriekje van 'momenten van de OS'
Begin me er ook verduivelst veel aan te irriteren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Ericr het volgende:
De grote dementieshow, niemand weet, niemand kent wat, niemand......wat?
Dan zap jequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef JC14 het volgende:
[..]
Begin me er ook verduivelst veel aan te irriteren.
Ze hebben gewoon ontzettend veel moeite om die man er uit te werken ben ik bang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:05 schreef Wopper1 het volgende:
De nieuwe Thor Hushovd van het hockey...
De NOS heeft gewoon jaren liggen slapen. Mart is gewoon niet goed genoeg meer, maar ze hebben niks anders.
Nee, ik kan er prima naar kijken. Ik vind echter het nut gering binnen die rubriek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dus? Als je genoeg hebt van deze sprint ben je geen sportfan, neem me niet kwalijk.
Nou ja dit heb ik inmiddels wel al 86 keer gehoord. Dat verhaal van de vader van Voeckler nog maar 34 keer helaas.quote:
Vind je t gek? 150 kilo schoon aan de haak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon ontzettend veel moeite om die man er uit te werken ben ik bang.
Ken je de vader van Florian? Die ging wielrennen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef thettes het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van de vader van Mink vd Weerden? Die ging zeilen...
Bolt is een baas, hoop op Bolt dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Gezeik over Bolt trouwens, zou me niets verbazen als Blake gewoon de 100m wint. Maar die kennen we niet volgens Mart.
Ik vind het wel mooi, misschien ben ik een sadist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef JC14 het volgende:
[..]
Begin me er ook verduivelst veel aan te irriteren.
De rubriek is kansloos, dit fragment niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik kan er prima naar kijken. Ik vind echter het nut gering binnen die rubriek.
De Riner van de NOSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon ontzettend veel moeite om die man er uit te werken ben ik bang.
Ik ook, maar ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bolt is een baas, hoop op Bolt dus
Ja natuurlijk wel. RTLquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Op RTL 4 is het nog erger.
Maar dat wist je niet?
Tsja, maar ja, toch doe ik het niet omdat er ook wel eens interessante dingen worden gezegd en waar ik me niet aan irriteer.quote:
En daarna op de brommer reed ie tegen een hond aan en nu moet ie een speciale helm op om te zwemmen, net als Laszlo Cseh. Het zou prestatiebevorderend zijn, maar ik heb geen grafiekjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken je de vader van Florian? Die ging wielrennen...
Is het dan wel eens beter op RTL4 ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Op RTL 4 is het nog erger.
Maar dat wist je niet?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Oranje is het Nederlands team...
Nu moet ie echt ophouden
zouden ze een filmpje van moeten maken, al die zwemmers die tegen honden aanzwemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna op de brommer reed ie tegen een hond aan en nu moet ie een speciale helm op om te zwemmen, net als Laszlo Cseh. Het zou prestatiebevorderend zijn, maar ik heb geen grafiekjes
Kent u Dara Torres die heeft zeven kinderen, maar zie haar hier eens de hele tijd op kop zwemmen met de kop vol in de wind.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna op de brommer reed ie tegen een hond aan en nu moet ie een speciale helm op om te zwemmen, net als Laszlo Cseh. Het zou prestatiebevorderend zijn, maar ik heb geen grafiekjes
Verhaal van de vader van Voeckler is bekender.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dit heb ik inmiddels wel al 86 keer gehoord. Dat verhaal van de vader van Voeckler nog maar 34 keer helaas.
Ach jochie, ga maar een handtekening vragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:08 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, maar ja, toch doe ik het niet omdat er ook wel eens interessante dingen worden gezegd en waar ik me niet aan irriteer.
Voornamelijk door anderen. Bv. aan Van der Vaart. Maar ja, voor mij is het één der grootste idolen.
maar dat weet u nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Komop, ivoorkust speelt zo nu en daan ook wel eens in het oranje.
Mart: 'Wist u dat Mart Smeets de sportzomer presenteert"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Redefine het volgende:
Zegt Mart dat ook over zichzelf. We gaan nu Sportzomer presenteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |