quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze raakt de horde.
'Is dat niet goed'?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Ericr het volgende:
3FM staat er ook, de condoomvoorraad van Keizer is dus al op.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Redefine het volgende:
Over een aantal jaar als Mart aan het dementeren is, kijkt hij in die spiegel: die kent u niet.
Giel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:48 schreef Ericr het volgende:
3FM staat er ook, de condoomvoorraad van Keizer is dus al op.
Over een aantal jaar als Mart aan het dementeren is, kijkt hij in die spiegel: die kent u niet.
Die ken je niet? Dat is Ilona Keizerstein.quote:
Dat wil hij wel.quote:
Paaldansen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
Je kan een andere sport gaan zoeken... ga roeien en over 4 jaar kun je in Rio meedoen.
Mart schud de denigrerende momenten zo eventjes uit zijn mouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
Je kan een andere sport gaan zoeken... ga roeien en over 4 jaar kun je in Rio meedoen.
Goed lesbisch volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Wel een leuke meid volgens mij.
Je wist voor gisteren nog niet eens dat ze een camsite heeftquote:
Die verdrinkt zichzelf in het uitzwembad denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Redefine het volgende:
Heemskerk moet echt niet bij Mart gaan zitten. Die is nu al niet echt mentaal stabiel. Als die bij Mart gaat zitten, zijn de gevolgen niet te overzien.
Dat doen ze in zuid-oost Londen. Weet je waar dat ligt?quote:
Dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wist voor gisteren nog niet eens dat ze een camsite heeft
ssssssst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een filmpje van haar zien, met commentaar van Hans van Zettenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jolanda Keizer, voormalig meerkampster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wie is die kortharige blonde nou?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |