Bijna alle Chinese medailles komen van sporten waar je niets aan hebt als je het gebruikt. Dus Amerikanen zijn hier dom in.quote:
Crisisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:54 schreef dakpan90 het volgende:
Ledecky pakte net 7 tiende op 50 meter
Nee hoor.quote:
nog jonger dan yequote:
Nee, lange afstand heb je ook in atletiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
Wat een saaie nummer. Dit moet over 4 jaar geschrapt worden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
Tijdens de trials zwom ze al 8.19.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef TheArt het volgende:
Voor dit seizoen nog maar 8.36 en nu richting 8.15
Series 800/1500 moeten ze inderdaad afschaffenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
quote:
China en USA hebben 't op een akkoordje gegooid. Jullie dopen, wij dopen.quote:
Doping inderdaad.quote:
15 dacht ikquote:
Zou wat zijn als de amerikaanse coach nu ook wat zegt.quote:
Wat een knappe vrouw.quote:
jonger dan yequote:
Toen had ik godverdomme m'n eerste zaadlozing.quote:
Ja die zit helemaal onder de dope epo almifnentimeine xx1 zero zero zero zero zero zero cinq. 7quote:
Ik zie een patroon......quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toen had ik godverdomme m'n eerste zaadlozing.
Ik zeg het vast nog een keer. Dit is niet de eerste keer. Phelps was ook 15 toen hij het WR op de 200 vlinder verbrak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Keauning het volgende:
Beetje raar met die jonge zwemsters allemaal.
5e is ze gewordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik trouwens nog m'n schoen moeten opeten als Friis beter was geweest. Bedankt, Friis.
Mannen bij de wisselslag vermoed ik.quote:
1/5de schoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had ik trouwens nog m'n schoen moeten opeten als Friis beter was geweest. Bedankt, Friis.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja die zit helemaal onder de dope epo almifnentimeine xx1 zero zero zero zero zero zero cinq. 7
Janet Evans begon op haar 15de ook met het breken van WR's op de lange afstanden. Zo vreemd is het niet dat een jonge zwemster hier wint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Keauning het volgende:
Beetje raar met die jonge zwemsters allemaal.
Ze mogen het idd wel wat beter verdelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
Al die kut kinderen die alles winnen zeg, vind dat echt niet leuk
Incoming: 1/4 DQquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk gaan ze dat. Noteer maar, plek 5quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Estafetteteam. Ik denk dat ze te kort gaan komen,
Nee.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dat. Noteer maar, plek 5
Ja verdorie. Waarom niet een oude bok als Coventryquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is de vader van Ye, Meilutiete en Ledecky?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is de vader van Ye, Meilutiete en Ledecky?
Amerikaanse sporters logo.quote:
Ze zijn inderdaad lelijk en niet legaal, beetje jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
Omdat hij bij winst van Friis zijn schoen moest opeten. Ze werd 5e.quote:
Nope, als Adlington geen medaille zou pakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat hij bij winst van Friis zijn schoen moest opeten. Ze werd 5e.
Weet je. Al die spermacellen he, moet je niet invriezen. Dan kunnen ze niet meer zwemmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]Ik zeg invriezen dat zaad van hem en aan Nederlandse vrouwen geven
Nou ja dan heeft die 1/4 DQ hetzelfde effect hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nope, als Adlington geen medaille zou pakken
Jup.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog 50 vrij mannen en 50 vrij vrouwen toch?
Bestaat schoolzwemmen nog? Volgens mij wilden ze dat afschaffen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Na de spelen gaat nederland scouten bij het schoolzwemmen op de basisschool.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
sterf nosquote:
Ik ga er niet vanuit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef Remzz het volgende:
Zou ze daar nu om gevraagd hebben die verschikkelijke bijnaam, golden girl
Ik word oudquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bestaat schoolzwemmen nog? Volgens mij wilden ze dat afschaffen.
Dat wilde die ene zwemleraar ook doen, maar dat werd verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef One_of_the_few het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Op zijn 24e had hij alles al. Wereldkampioen en Olympisch kampioen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:06 schreef Marcoss het volgende:
Thorpe begon al heel jong met winnen toch?
Hij was er wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SWAGG SWAGG waar was je gister?
Hoe zit het met de WR's die met die pakken zijn gezwommen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Godzijdank zijn die belachelijke pakken verboden
Ja, dat is echt slecht voor je schoudergewricht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoge elleboog? En toch zie ik regelmatig zwemmers met een gestrekte arm zwemmen...
Bleven staan. Flink aantal zijn al verbroken, maar een aantal ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met de WR's die met die pakken zijn gezwommen?
Waar was hij?quote:
Pfoe die is niet te doen nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Die Ledecky net uit het zwembad bij Eurosport. Ze lijkt net een Freggel
Had Rice zo een schouderblessure opgelopen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat is echt slecht voor je schoudergewricht.
Die zijn behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe zit het met de WR's die met die pakken zijn gezwommen?
Hij zei SWAKK en toen won Ranomi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar was hij?
Hij zei tegen mij: 'ik zie je om 20.38 uur'.
Maar ik wist niet waar ik moest zijn.
quote:
Zou kunnen, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Had Rice zo een schouderblessure opgelopen dan?
Apart. Pakken verbieden maar WR's behouden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bleven staan. Flink aantal zijn al verbroken, maar een aantal ook niet.
goed toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek alsof ze pakhaas uitfloten.
Die moeten ze ook verbieden inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Allemaal weer van die oorwarmers op
Ach, duurt even en ze zijn allemaal vebroken. Gaat nu al hard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart. Pakken verbieden maar WR's behouden.
Tsja, ze hebben geen officieel bewijs denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart. Pakken verbieden maar WR's behouden.
Rugslag mannen en WR van pakhaas blijven nog wel staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, duurt even en ze zijn allemaal vebroken. Gaat nu al hard.
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, duurt even en ze zijn allemaal vebroken. Gaat nu al hard.
Zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bovell moet winnenmoet ie wel een pikstart hebben
Welk schoolzwemmenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:05 schreef One_of_the_few het volgende:
Alles moet kloppen wil je winnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef DeeBee het volgende:
Hierom is die 50 meter zo link...
ALTIJD outsiders die ineens opkomen.
halve nederlander! dus 2,5 goud nuquote:
Vind ik altijd wel mooi als broers/zussen van elkaar beide winnenquote:
Heeft wel gelijk. Als je een pikstart hebt kun je winnen. Maar niemand had Manaudou verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
"Iedereen kan hier winnen"
"MANADOU WINT, WAT EEN SENSATIE"
GrueterMooi dat Cielo niet wint overigens.
50 meter terugslag.quote:
Hoe zouden we er dan op staan als we die allemaal zouden mogen tellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
halve nederlander! dus 2,5 goud nu
Geen idee maar het werkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben misschien een wereldvreemde zuipschuit, maar wat is een swag eigenlijk?
Maar vond het wel humor hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk. Als je een pikstart hebt kun je winnen. Maar niemand had Manaudou verwacht.
Negerrapmaniertjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Leatherface het volgende:
SWAGG SWAGG.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Leatherface het volgende:
Hondensoortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Leatherface het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Ericr het volgende:
TheVulture kan hopen op naaktfoto's van de andere Manaudou.
Ja, daarom zijn er ook echt geen garanties voor Kromo morgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles moet kloppen wil je winnen
3,45013quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe zouden we er dan op staan als we die allemaal zouden mogen tellen
Mongolentaal, snel weer vergeten. Als je het om je heen hoort, snel wegwezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:14 schreef Leatherface het volgende:
Het erge is nog wel dat iedereen haar zo verschrikkelijk knap vindt. Maar ik vind haar echt helemaal niksquote:
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mongolentaal, snel weer vergeten. Als je het om je heen hoort, snel wegwezen.
Niet zoveel als *halve*Belgische wielerklassieker overwinningenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe zouden we er dan op staan als we die allemaal zouden mogen tellen
Okay, dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mongolentaal, snel weer vergeten. Als je het om je heen hoort, snel wegwezen.
mijn vriendin is veel knapper!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het erge is nog wel dat iedereen haar zo verschrikkelijk knap vindt. Maar ik vind haar echt helemaal niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Valt idd reuze mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het erge is nog wel dat iedereen haar zo verschrikkelijk knap vindt. Maar ik vind haar echt helemaal niks
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef franklop het volgende:
[..]
mijn vriendin is veel knapper!Hoeveel goud heeft ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Wiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bovell. Die loopt ook 100 metersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik denk dan dit een van de zwakste finales sinds tijden was. Ik mis een echt echt echte sprinter bij de mannen.
Cielo is er toch 1?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik denk dan dit een van de zwakste finales sinds tijden was. Ik mis een echt echt echte sprinter bij de mannen.
[..]
mijn vriendin is veel knapper!PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zus van de winnaar van net. Want vanaf nu is het gewoon de zus vanquote:
won ooit wel wat wedstrijdjes in het verledenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bovell. Die loopt ook 100 meters
[..]
mijn vriendin is veel knapper!Pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwak?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Daar verschillen de meningen dus overquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Manadou gok ik? Wel een mooie vrouw
klopt ook wel. Misschien dan meer een persoonlijkheid. Ah laat maar hehe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dus over
maar als je mocht kiezen.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Phelps toch beter dan Lochte hoor. Vind ik.
Manaudou, Jones en Bovell vooral. Pakhaas net wat minder.quote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
zou dat 'tegenvallende' presteren van Lochte nog iets met de late Amerikaanse trials te maken kunnen hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
daarom kijk ik Eurosportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
Fantastisch om te zien dit hoor, daar niet van. Maar volgens mij is er genoeg live sport nu
geen goud voor cielo jij blijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manaudou, Jones en Bovell vooral. Pakhaas net wat minder.
Oh, okayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manaudou, Jones en Bovell vooral. Pakhaas net wat minder.
Mwa. Die Lochte had Phelps kunnen verslaan als hij niet eerst de 200m rug had gedaan, had ik het idee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Ja weet niet, dan zou je dat vaker moeten zien, maar Ledecky bijvoorbeeld zwemt er gewoon weer 5 seconden af..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
zou dat 'tegenvallende' presteren van Lochte nog iets met de late Amerikaanse trials te maken kunnen hebben?
Hoezo? Niet iedereen zit met z'n vingers aan het toetsenbord geklonken te kijken.quote:
Ik zap heen en weer, maar het is toch elke keer weer bizar om te zien.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen zit met z'n vingers aan het toetsenbord geklonken te kijken.
Ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Niet iedereen zit met z'n vingers aan het toetsenbord geklonken te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |