Goud zit er wel in voor Ranomi. Vandaag ook de snelste in de series.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
Morgen nog een medaille erbij op de 50 vrij?
ah, okay... zat niet echt op te letten..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet live hè, voor de verandering.
Halve finales. Geen medailles.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef Oidipous het volgende:
http://www.london2012.com(...)sww010200/index.html
Vanavond om 21:27 Nederlandse tijd dus.
En Veldhuis ook nog een kansje op een medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goud zit er wel in voor Ranomi. Vandaag ook de snelste in de series.
Als ze net zo kut zwemt als gister wordt het moeilijk, maar normaal gesproken wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goud zit er wel in voor Ranomi. Vandaag ook de snelste in de series.
Idem hier. Snap ook wel dat Phelps een echte sportman is, maar obv van alleen zijn aantallen hem the greatest noemen, nah.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Vind het nog steeds waardeloos dat je met deze sport zo veel goud kunt halen
Hij is the Greatest Olympian, niet de grootste sportman. Dat is nog wel een klein nuanceverschilletje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Idem hier. Snap ook wel dat Phelps een echte sportman is, maar obv van alleen zijn aantallen hem the greatest noemen, nah.
Neem dan een Michael Jordan. In een teamsport als individu je club de beste maken. Dat vele jaren.
Ook dat vind ik hem niet hij kan op 1 os meer medailles pakken dan teamsporters. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is the Greatest Olympian, niet de grootste sportman. Dat is nog wel een klein nuanceverschilletje.
Natuurlijk, maar dat hou je altijd. Je zal je er helaas bij moeten neerleggen, want dat gaat overal en altijd gezegd worden. Je houdt het gewoon dat bij sporten als atletiek, zwemmen en turnen de meeste medailles te verdienen zijn. Dat is ook helemaal niet erg, want dat zijn wel 3 van de belangrijkste sporten op de Spelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook dat vind ik hem niet hij kan op 1 os meer medailles pakken dan teamsporters. Gaat nergens over.
Ik niet, verschillende slagen en afstanden.. is allemaal niet te vergelijken met elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Vind het nog steeds waardeloos dat je met deze sport zo veel goud kunt halen
Het was wel minder dan verwacht, maar ach.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef OOOOO het volgende:
[..]
Ze zwemt een Olympisch record en dat vind jij 'kut gezwommen'?![]()
Kom op, maak jezelf niet belachelijk.
Ja, als je de dag ervoor naar eigen zeggen 'met gemak' 5 honderdste langzamer zwemt, de algemene verwachting is dat ze iig 52.8 moet kunnen zwemmen, haar PR 52.75 is, het er tijdens de race vrij moeizaam uitzag en ook zelf zegt dat het geen goede race was, dan mag je zeggen dat haar race redelijk kut was ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef OOOOO het volgende:
[..]
Ze zwemt een Olympisch record en dat vind jij 'kut gezwommen'?![]()
Kom op, maak jezelf niet belachelijk.
Het lijkt gewoon op een vrije slag start op schoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:53 schreef wimderon het volgende:
Van den Burgh (en anderen) met flink wat illegaal onderwaterwerk![]()
http://vimeo.com/46681477#
Kitajima begon daar geloof ik in 2004 al mee, vandaar dat 1 vlinderslag kick nu mag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon op een vrije slag start op school
ff poepen voor de race ook. zou je ook zo'n episch filmpje van kunnen maken met dat soort muziekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef debeterebob het volgende:
Een nier is wel een gewichtsvoordeel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Cara het volgende:
[..]
ff poepen voor de race ook. zou je ook zo'n episch filmpje van kunnen maken met dat soort muziek
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Cara het volgende:
[..]
ff poepen voor de race ook. zou je ook zo'n episch filmpje van kunnen maken met dat soort muziek
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:29 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:
Ik vind haar ook vreselijk buiten het zwembad, maar als ze de beste is ze de beste. Dan vind ik het geen ramp als ze wint.quote:
Wat is er mis met haar?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa, ze is best wel tof. Wel beetje Amerikaans, maar wel sympathiek.
Haar gedrag.quote:
cielo gaat een medaille winnenquote:
Heb je haar wel eens horen en zien praten? Maar dat maakt haar prestatie niet minder knap en verdiend/quote:
Het is tegenwoordig hip om Amerika te haten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:36 schreef Sheepcidus het volgende:
waarom wordt die franklin gehaat wat heeft ze gedaan?
quote:
ik plaag je alleen maarquote:
en grevers voor nederlandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze had voor Canada moeten zwemmen.
Net zo als de pa van Le Clos?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Missy zelfEn die moeder die haar dochter zo ontzettend walgelijk gaat ophemelen.
Alleen Clary en Soni zijn tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat
Maar ik steun vooral de Amerikanen die uitgekotst worden door de Amerikanen zelf.
Clary
Waarom kotsen de Amerikanen die Clary dan eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat
Maar ik steun vooral de Amerikanen die uitgekotst worden door de Amerikanen zelf.
Clary
A, B of C?quote:
Weet ik niet zo goed eigenlijk. Maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom kotsen de Amerikanen die Clary dan eigenlijk uit?
Phelps vind ik ook wel okay, maar hij is wel redelijk afstandelijk/op de vlakte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Clary en Soni zijn tofen Beisel ook wel.
Shani Davisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat
Clary
Wel een fout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben we al een valse start gezien dit zwemtoernooi?
Volgens mij niet. Wel één die er op leek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oordopjesquote:
Rogan is natuurlijk de enige echte baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Phelps vind ik ook wel okay, maar hij is wel redelijk afstandelijk/op de vlakte.
2x bij de exoten en Breja Larson in de finale (technisch falen)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ok.quote:
Dat vind ik dan weer een karikatuur van zichzelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Rogan is natuurlijk de enige echte baas
Dat is Dijkshoornquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een karikatuur van zichzelf.
quote:
Zal hem echt geen reet boeien hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Hij komt wel weer slecht uit met zijn slagen
Die Le Clos is ook echt keihard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:43 schreef Leatherface het volgende:
Dit was vrij afgetekend. Wel weer goed van Le Clos. Wat heeft die een droomtoernooi.
mooie bodiesquote:
Opzich.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo'n zwembril zit best strak of niet?
DIPLOMA VOOR JOERIquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens krijgt de top 8 gewoon een Olympisch Diploma.
china nog steeds 1e omdat meer zilverquote:
Je went er wel aan hoor, ik merk er niks meer van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon rode rondjes om zijn ogenlijkt me niet fijn.
Oke...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je went er wel aan hoor, ik merk er niks meer van.
Maar jij zwemt ook ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je went er wel aan hoor, ik merk er niks meer van.
Zo holt ie langzaam zijn oogkassen uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon rode rondjes om zijn ogenlijkt me niet fijn.
quote:
allebei dan maar, kom ik er dan mee weg?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
allebei dan maar, kom ik er dan mee weg?
Vooruit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
allebei dan maar, kom ik er dan mee weg?
en friis dan?quote:
Is niet echt goed voor de snelheid, gaat water in zitten, ga je slomer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Zo holt ie langzaam zijn oogkassen uit
Ook een heldin, Balmy ook trouwens. Moet gewoon het podium wordenquote:
Adlington sowieso het lelijkstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef GGMM het volgende:
Ik ben voor Balmy, zij is het knapst zover ik kon zien.
Als die geen eremetaal haalt eet ik mijn schoen op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Zolang Adlington maar niks paktVervelende Britten.
quote:
Quotjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die geen eremetaal haalt eet ik mijn schoen op.
Was ook een utopie, maar hoop doet levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die geen eremetaal haalt eet ik mijn schoen op.
Over 8 jaar zien we alleen maar chinezen op de spelen, dus we moeten nu (en over 4 jaar) even genieten.quote:
Dat kan niet. Maximaal 2 deelnemers per afstand per land.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over 8 jaar zien we alleen maar chinezen op de spelen, dus we moeten nu (en over 4 jaar) even genieten.
800quote:
Brons wordt het nieuwe goud.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan niet. Maximaal 2 deelnemers per afstand per land.
dat laatstequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Neroje het volgende:
Gaat ze nou voor een WR, of gewoon veel te snel weg?
Wel? 800quote:
ze houdt nog goed vol..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Neroje het volgende:
Haar PR is 8.19 en het Wr is 8.16 dus opzich moet het mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef Neroje het volgende:
Verschil met WR blijft nu wel aardig stabielquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haar PR is 8.19 en het Wr is 8.16 dus opzich moet het mogelijk zijn.
en dan naar de chinezen wijzenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Alle Amerikanen doen wat extra in hun bloedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |