15:00 Kwartfinalequote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
26, 27, 26, 27 Im Dong Hyun 1
29, 27, 27, 29 Rick van der Ven 7
Totaal: 106-112
Kom vechten dan. Be-ach!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
Ajacied vieze jatter, jij had niet de lapo
Levenlozer dan die gast wordt het sowieso nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
Ajacied vieze jatter, jij had niet de lapo
Nummer 2 is de eerste verliezer. Nummer 4 had niet eens mee moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef knnth het volgende:
SHITE!
Vierde is knap en dat blijft het.
Rick is en blijft een held.
Levenlozer niet mogelijk? dan ken jij Ajacied422 nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Levenlozer dan die gast wordt het sowieso niet
Net als de Amerikanen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit. Had je nu maar beetje hollandse arrogantie bewaard. Was het wel gelukt.
Dat sowieso.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Jinx TT huilhuilhuil, Nou je ziet het
Godverdomme, zo dichtbij. Prachtprestatie, maar toch ook choken...
Dat weten we nog steeds nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
Waarom mocht die Nederlander nooit beginnen.
Twee acht en een zeven op de momenten dat hij het af kon maken... Ervaring.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Marcoss het volgende:
Ook wel ongelofelijk, hele toernooi niet achter staan en dan 4de worden..
Eenschquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Sowieso een kutregel. Laat dan nog één set spelen.
ijquote:
Hij stond steeds voor. Bij gelijk was het loten.quote:
6-4 heeft het nooit gestaan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef mrstylo het volgende:
2-0
4-0
4-2
4-4
6-4
Dit is gewoon een choke.
Had die Chinees evenmin. Die jongen is ook pas 21.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee acht en een zeven op de momenten dat hij het af kon maken... Ervaring.
Misschien, maar ook een heleboel extra ervaring voor de volgende OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En al die mensen die denken dat een 4de plek een geweldige prestatie is, als je het hele toernooi zo goed presteert en de laatste 2 wedstrijden het zo laat hangen is dat echt niet goed hoor
Als je het in de eerste paar wedstrijden laat hangen is dat nog veel slechter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En al die mensen die denken dat een 4de plek een geweldige prestatie is, als je het hele toernooi zo goed presteert en de laatste 2 wedstrijden het zo laat hangen is dat echt niet goed hoor
Omdat degene die achter stond mag beginnen. Rick stond steeds voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef Szura het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom één schutter alle sets mag beginnen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Maver24 het volgende:
gelijk geen honger meer, gatverdamme , ongelovelijk:(:(
loempiaatje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Maver24 het volgende:
gelijk geen honger meer, gatverdamme , ongelovelijk:(:(
Wat een onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat degene die achter stond mag beginnen. Rick stond steeds voor.
Je hebt mijn verbetering verbetert.quote:
gefrustreerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Eens. Kansen genoeg om en de finale te halen en brons te winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
sambal bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Stream 6. Volleybalstream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Boogschietstream lijkt er niet meer te zijn?
Wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
De sporters lezen niet mee, dus dat heeft geen effect. Bij een spannende pot gaan onze verwachtingen echter omhoog, en dan is het zuur als het net niet lukt. En dat is meer gebeurd deze Spelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
Nummer 6.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja hequote:
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Mijn moeder roept nu serieus naar boven of ik ook een loempia wil
Woon je nog steeds thuis dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Ik daag je uit om terug te roepen "rot op met je loempia"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Spleetogenvoedsel, 1 pot natquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?
En wat heeft dit met China te maken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Één pot nat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat heeft dit met China te maken?
Of we horen nooit meer wat van hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
't Wordt nog wat met al die gouden medailles over vier jaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
Zelfs Im ging er aan ten onder...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef knep het volgende:
Jammer, maar ik heb genoten.
Lichte choke inderdaad op de sleutelmomenten.
Inderdaad. die vliegen om je oren johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Wordt nog wat met al die gouden medailles over vier jaar...
Waarom lachen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk moet ik wel enorm lachen nu maar het doet wel pijn
Dat zeiden we ook over Wytse van Alten in 2000. Die staat nu door een verrekijker te loeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Bijzonder hoeveel pijn zo'n volkje kan verdragen in een zomer he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk moet ik wel enorm lachen nu maar het doet wel pijn
Als die pijl in de 9 zat had Rick meer kans. Nu was het al meteen vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef debeterebob het volgende:
2 shoot offs van die Chinees. Eerste verneukt ie. Tweede strak in de 10
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Die aziaten gun ik echt geen 1 plak meer deze os.
Nou dan hoef je niet verder te kijken want die scoren er nog wel even +30 minimaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
China en USA zullen genoegen moeten nemen met plek 2 en 3 in de medaillespiegel of 4 jaar!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat ze prijzen pakken, meer mensen en een beter sportbeleid
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Als die pijl in de 9 zat had Rick meer kans. Nu was het al meteen vrijwel onmogelijk.
Komt dikke dosis geluk bij kijken anders. namelijk of het een gewone 9 wordt of toch net een 10.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat ze prijzen pakken, meer mensen en een beter sportbeleid
Beter dat je dit zegt tijdens het winterspelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Die reacties zijn vooral treurig ja, niet echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon de reacties hier op het forum en dan de wedstrijden op het moment niet afmaken
Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.quote:
Ik zou je computer en TV dan maar door het raam gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.
Ja want er zijn geen sporters die dat nooit aflerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.quote:
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die reacties zijn vooral treurig ja, niet echt lachwekkend.
Of wordt hij er in de 1/16 finale er uit geknald. Ligt zo dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Maar wel voor de meeste volgers denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Sautor het volgende:
Gelukkig zijn de OS niet het enige wat telt
Ja dan bakken ze er niks van en winterspelen is mooier. Ijshockeyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dat je dit zegt tijdens het winterspelen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.
Oke man. Jij snapt het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ik wist niet dat China 3 biljoen had klaarliggen om bij elke geboren baby een uitgebreide DNA test te doen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.
Churandy manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
ik vraag me nu nog af, wie van al die andere nederlandse atleten zijn nu nog echte medaille kanshebbers
Waar ik nu aan denk ik , Surfen, Paardensport team , zwemmen
meer nog ?
Nope, afstand tot het midden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schieten
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Zul je zien dat hij zich niet kwalificeert voor OS Rio.
Dan heb jij het ook zwaar aangezien feyenoord ook redelijk faaltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat er nu 3 hele jonge goede jongens zijn en dat ze met elkaar kunnen trainen en zich aan elkaar op kunnen trekken. Daarnaast kunnen ze dus ook als team aan belangrijke wedstrijden meedoen. Dat had Wietse niet. Die was de enige met zo'n niveau hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over Wytse van Alten in 2000. Die staat nu door een verrekijker te loeren.
Dag van zijn leven? In de kwalificaties eerder deze week was hij ook al erg goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.
http://www.amusingplanet.(...)ool-training-or.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.
Maar goed, roep maar lekker wat
We zijn nog in de race voor 4 zeilmedailles, twee medailles bij de paarden, een zwemmedaille, Epke, hockey.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
ik vraag me nu nog af, wie van al die andere nederlandse atleten zijn nu nog echte medaille kanshebbers
Waar ik nu aan denk ik , Surfen, Paardensport team , zwemmen
meer nog ?
Ja tweede worden met al die beperkte middelen. pfoeh, zwaar gefaald inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heb jij het ook zwaar aangezien feyenoord ook redelijk faalt
Vrouwen. Mannen een medaille.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ja,
Hockey vrouwen en mannen ?
Dat eerste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schieten
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.quote:
En deze aandacht zorgt er toch voor dat nog meer mensen deze sport willen beoefenen. Al is het alleen maar om te kijken hoe het nou echt is. Dat is altijd positief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Scheelt dat er nu 3 hele jonge goede jongens zijn en dat ze met elkaar kunnen trainen en zich aan elkaar op kunnen trekken. Daarnaast kunnen ze dus ook als team aan belangrijke wedstrijden meedoen. Dat had Wietse niet. Die was de enige met zo'n niveau hier.
Dat telt toch niet voor jouw? Jij noemt goud aleen goed en het is eredivisiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tweede worden met al die beperkte middelen. pfoeh, zwaar gefaald inderdaad
Deze man heeft gelijk. Die landen zijn zo gestoord als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat telt toch niet voor jouw? Jij noemt goud aleen goed en het is eredivisie
Ze hebben een groot toernooi gewonnen laatst. Maar bij beachvolleybal kan iedereen van elkaar winnen in de top.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Maver24 het volgende:
Misschien ook mannen beach volley of zijn ze meer outsiders
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef kilon het volgende:
Dit was toch een prachtig toernooi. Ik heb genoten
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef plerda het volgende:
Rick had het goud verdient niet die tering aziaten.![]()
![]()
Over kansloze vergelijkingen gesprokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Ik had Koreanen 1,2,3 gegoktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Thas het volgende:
Oh[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goed voor m'n Olympische poule dit, zullen weinig andere zijn die hem goed hadden voorspeld
Ja das een ander verhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze vergelijking. Als Feyenoord het hele seizoen van iedereen zou winnen en de laatste 2 wedstrijden zou verliezen van RKC en VVV en dan op 1 punt tweede zou worden, hebben ze ook een kutseizoendat bedoel ik
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wordt zelfs in veel gevallen al voor de geboorte bepaald aan de hand van de genetische eigenschappen van de ouders.
Maar verdedig deze 'democratie' vooral tot in de treurnis verder hoor.
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Thas het volgende:
[..]
Democratie is het absoluut niet nee. Ben ook totaal geen fan van die overheid. Staat hier verder vrij los van.
Im.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, nog een vraagje, wie heeft gewonnen.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je daar fan van was was je gestoord kerel!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had ie het maar af moeten maken. Kansen gehad.
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00bquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Jinx TT huilhuilhuil, Nou je ziet het
Godverdomme, zo dichtbij. Prachtprestatie, maar toch ook choken...
Je herhaalt nu mijn woorden. Maar ik vind verder niet dat hij het nu slecht gedaan heeft.quote:
Dat zaten er een aantal hier te huilen toen er achtereenvolgens Rick wint Goud en Rick wint Brons in de TT stond. Onzin natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef bfx het volgende:
[..]
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00b
Ik zeg ook niet dat hij het `slecht'' gedaan heeft, alleen ik kan me niet voorstellen dat hij vindt dat hij een goed toernooi gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je herhaalt nu mijn woorden. Maar ik vind verder niet dat hij het nu slecht gedaan heeft.
-> TRUquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef bfx het volgende:
[..]
Hoe kan een TT op Fok de uitslag beïnvloeden? Sorry, ik ben een n00b
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zaten er een aantal hier te huilen toen er achtereenvolgens Rick wint Goud en Rick wint Brons in de TT stond. Onzin natuurlijk.
Ze hebben een x aantal jaar geleden waarschijnlijk eens zoiets mee gemaakt met 2 potjes op rij, sindsdien is het woord "jinx" het populairste woord in SPT.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef bfx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Maar waarom wordt daar soor sommigen dan zoveel belang aan gehecht? Ik lees het overal, vooral in de tennistopics
Ik zeg bewust oh ja, maar ik heb het net zelf maar opgezocht.quote:
Ah tnx. Ik was al bang dat ze d'r echt in geloofdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze hebben een x aantal jaar geleden waarschijnlijk eens zoiets mee gemaakt met 2 potjes op rij, sindsdien is het woord "jinx" het populairste woord in SPT.
Dat ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:20 schreef bfx het volgende:
[..]
Ah tnx. Ik was al bang dat ze d'r echt in geloofden
Ik hoefde alleen de nummer 1 in te vullen gelukkig. Anders had ik Rick op 3 gezet gezien z'n zeer hoge scores in de 1e en 2e rondes. En een Koreaan op 2 denk ik.quote:
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.quote:
Wiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef Mestras het volgende:
En dan te bedenken dat de Belgen er weer zilver bij hebben
Lionel Cox, 50m liggend schieten.quote:
Dit ja. Allemaal net niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.
Dat zijn de meesten in die sport.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Cox ofzo geloof ik. Bij het schieten in elk geval, is zelfs een amateur.
Dat was er ook zo een ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik baal ook nog steeds van de vijfde plek van Hellenbrand.
http://nos.nl/os2012/audio/402434-van-der-ven-na-vierde-plek.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef tompsv18 het volgende:
Is er nog nergens een reactie van Rick? Ben wel benieuwd
Ja precies, aleen echt jammer dat die geen medaile heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reageert toch lekker luchtig, en terecht natuurlijk. Heeft gewoon een uitstekend toernooi achter de rug.
Leuk he!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reageert toch lekker luchtig, en terecht natuurlijk. Heeft gewoon een uitstekend toernooi achter de rug.
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef BasvB het volgende:
Liever koffie dan Mart Smeets
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Mart_Smeets__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |