Omdat degene die achter stond mag beginnen. Rick stond steeds voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef Szura het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom één schutter alle sets mag beginnen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Maver24 het volgende:
gelijk geen honger meer, gatverdamme , ongelovelijk:(:(
loempiaatje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Maver24 het volgende:
gelijk geen honger meer, gatverdamme , ongelovelijk:(:(
Wat een onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat degene die achter stond mag beginnen. Rick stond steeds voor.
Je hebt mijn verbetering verbetert.quote:
gefrustreerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Eens. Kansen genoeg om en de finale te halen en brons te winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef Fok-it het volgende:
En al die mensen die denken dat een 4de plek een geweldige prestatie is, als je het hele toernooi zo goed presteert en de laatste 2 wedstrijden het zo laat hangen is dat echt niet goed hoor
sambal bij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot op man trol steek die loempia in je reet.
Stream 6. Volleybalstream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Boogschietstream lijkt er niet meer te zijn?
Wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
De sporters lezen niet mee, dus dat heeft geen effect. Bij een spannende pot gaan onze verwachtingen echter omhoog, en dan is het zuur als het net niet lukt. En dat is meer gebeurd deze Spelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
Nummer 6.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja hequote:
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Mijn moeder roept nu serieus naar boven of ik ook een loempia wil
Woon je nog steeds thuis dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Ik daag je uit om terug te roepen "rot op met je loempia"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Spleetogenvoedsel, 1 pot natquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Oeiii wat heeft Vietnam je aangedaan?
En wat heeft dit met China te maken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Keano het volgende:
Één pot nat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat heeft dit met China te maken?
Of we horen nooit meer wat van hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef dribbel79 het volgende:
als we nog een (any given) plak willen halen, dan moeten we hier vantevoren echt ons bek over houden...begin te geloven dat zodra we "goud" roepen dat de NL sporter choket...
elke keer tzelfde gezeik...judo, wielrennen, fierljeppen, klottschieten, alles...
of we zijn te slecht
't Wordt nog wat met al die gouden medailles over vier jaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Pff echt jammer en nu moet die jongen ook nog bij mart gaan zitten. Die slaapt de komende week niet. Maar over 4 jaar pakt die dat goud. Hij is 21, dus heeft nog een heel leven te gaan, dat goud komt er wel ooit.
Zelfs Im ging er aan ten onder...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef knep het volgende:
Jammer, maar ik heb genoten.
Lichte choke inderdaad op de sleutelmomenten.
Inderdaad. die vliegen om je oren johquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Wordt nog wat met al die gouden medailles over vier jaar...
Waarom lachen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk moet ik wel enorm lachen nu maar het doet wel pijn
Dat zeiden we ook over Wytse van Alten in 2000. Die staat nu door een verrekijker te loeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Bijzonder hoeveel pijn zo'n volkje kan verdragen in een zomer he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk moet ik wel enorm lachen nu maar het doet wel pijn
Als die pijl in de 9 zat had Rick meer kans. Nu was het al meteen vrijwel onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef debeterebob het volgende:
2 shoot offs van die Chinees. Eerste verneukt ie. Tweede strak in de 10
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan ga je het nog zwaar krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Die aziaten gun ik echt geen 1 plak meer deze os.
Nou dan hoef je niet verder te kijken want die scoren er nog wel even +30 minimaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
China en USA zullen genoegen moeten nemen met plek 2 en 3 in de medaillespiegel of 4 jaar!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat ze prijzen pakken, meer mensen en een beter sportbeleid
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Als die pijl in de 9 zat had Rick meer kans. Nu was het al meteen vrijwel onmogelijk.
Komt dikke dosis geluk bij kijken anders. namelijk of het een gewone 9 wordt of toch net een 10.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat ze prijzen pakken, meer mensen en een beter sportbeleid
Beter dat je dit zegt tijdens het winterspelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Die reacties zijn vooral treurig ja, niet echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon de reacties hier op het forum en dan de wedstrijden op het moment niet afmaken
Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.quote:
Ik zou je computer en TV dan maar door het raam gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is hij dus slechter dan de Chinees, want voor hem was het niet onmogelijk.
Ja want er zijn geen sporters die dat nooit aflerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.quote:
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die reacties zijn vooral treurig ja, niet echt lachwekkend.
Of wordt hij er in de 1/16 finale er uit geknald. Ligt zo dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Die chokemomenten leert ie af, want dat is gewoon pure ervaring op het hoogste podium. Deze OS hebben hem veel goed gedaan. Als 21-jarige debutant heeft ie behoorlijk staan schieten. Het blijft een ondankbare plek, maar over vier jaar staat ie er gewoon weer.
Maar wel voor de meeste volgers denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Sautor het volgende:
Gelukkig zijn de OS niet het enige wat telt
Ja dan bakken ze er niks van en winterspelen is mooier. Ijshockeyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter dat je dit zegt tijdens het winterspelen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je ziet dat je tegenstander meteen in de x schiet, kan het alleen maar beter als je recht in de roos schiet. En dat is vrijwel onmogelijk, ook al deed hij dat in de halve finale. Maar nu komt de extra druk erbij kijken en dan geef je het toch eerder op.
Oke man. Jij snapt het welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reacties dat hij het geweldig heeft gedaan, en mag terug kijken op een fan-tas-tischh toernooi zijn lachwekkend `en'' treurig.
Hij faalt `en'' in de strijd om goud-zilver `en'in de strijd om brons. dan heb je gewoon een kuttoernooi.
Ik wist niet dat China 3 biljoen had klaarliggen om bij elke geboren baby een uitgebreide DNA test te doen. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt: bij geboorte aanwijzen voor een sport op grond van het DNA en weghalen bij de ouders en op internaten stoppen om jaren drillen later kampioen te worden.
Churandy manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
ik vraag me nu nog af, wie van al die andere nederlandse atleten zijn nu nog echte medaille kanshebbers
Waar ik nu aan denk ik , Surfen, Paardensport team , zwemmen
meer nog ?
Nope, afstand tot het midden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging het dan om de afstand tov het midden? Ik dacht dat hij met any 10 nog een keer had mogen schieten
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Zul je zien dat hij zich niet kwalificeert voor OS Rio.
Dan heb jij het ook zwaar aangezien feyenoord ook redelijk faaltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt dat er nu 3 hele jonge goede jongens zijn en dat ze met elkaar kunnen trainen en zich aan elkaar op kunnen trekken. Daarnaast kunnen ze dus ook als team aan belangrijke wedstrijden meedoen. Dat had Wietse niet. Die was de enige met zo'n niveau hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook over Wytse van Alten in 2000. Die staat nu door een verrekijker te loeren.
Dag van zijn leven? In de kwalificaties eerder deze week was hij ook al erg goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de dag van zijn leven had. Betwijfel of hij het in Rio weer zo goed gaat doen, maar who knows.
http://www.amusingplanet.(...)ool-training-or.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Meh. Bij de Chinese zwemmers doen ze dat bijvoorbeeld dus totaal niet meer.
Maar goed, roep maar lekker wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |