15:00 Kwartfinalequote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
26, 27, 26, 27 Im Dong Hyun 1
29, 27, 27, 29 Rick van der Ven 7
Totaal: 106-112
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Koreaans?
Vroegah was alles beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Keano het volgende:
Ik ga ff in de foetushouding in de douche liggen, denkend aan betere tijden
Dat dus. Wat een gehuil zeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die in "jinxes" geloven. Kom op zeg
Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.
[..]
Neen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mensen die in "jinxes" geloven. Kom op zeg
Ahh, ik snap denk ik wel een beetje waaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb gewoon niks met Nederland, nooit gehad ook. Was op m'n veertiende er al achter dat ik na te profiteren van het Nederlandse onderwijs hier weg wil en daar ben ik niet in veranderd.
[..]
Neen.
Wat is er vals aan? Hij kan toch ook nog brons winnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jinxen niet, maar valse scores geven is gewoon irritant. En in vbl een ban.
en nu ben je al 14 en een half?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Neen.
Is hij vierde?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik had dat ook wel ja. Hoopte er enorm op, dat het gewoon een oprechte teleurstelling is geworden...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Had niet verwacht zo teleurgesteld te zijn.Wat ontzettend. Dit was de perfecte gouden medaille geweest van iemand waarvan je het niet verwacht.
Nee hoor, die had gelijk met de halve finale.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Montov het volgende:
Die horoscoop van De Speld heeft het gejinxed.
jezus christus huilerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch nog niet bekend. Nu lijkt het toch of dit de uitslag al is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is er vals aan? Hij kan toch ook nog brons winnen?
Alsjeblieft niet, ik ben deze week al vaak genoeg "schietoen" genoemd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef hafcfan het volgende:
Rick verdient nog steeds een huldiging en een plekie bij mart aan tafel
Klopt, maar nu staat er dat hij brons pakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoelang dacht je dat hij Brons al had?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch nog niet bekend. Nu lijkt het toch of dit de uitslag al is.
Buitenom die zeven inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef knep het volgende:
Wat een zenuwslopende sport is dit trouwens, respect voor de gasten.
Die jap was trouwens ook gewoon ijzersterk, die schoot z'n pijlen echt heel goed op de echt beslissende momenten.
Het is niet dat ik iets TEGEN Nederland heb ofzo hoor, maar ik heb er ook totaal geen band mee. Ik ben absoluut niet anti-Nederland. Als het een finale is tussen Nederland en Frankrijk ofzo dan wil ik gewoon de beste zien winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ahh, ik snap denk ik wel een beetje waarom
Dat lijkt me duidelijk.quote:
Nee hoor, kwestie van interpreteren Niet zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch nog niet bekend. Nu lijkt het toch of dit de uitslag al is.
He schietoen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik ben deze week al vaak genoeg "schietoen" genoemd...
Dat vond ik geen echt beslissend moment. Die pijl bij de 3-5 en de shoot off wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Buitenom die zeven inderdaad wel ja.
Gebroken door het perfecte spel van onze Japanse vriend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef LompeHork het volgende:
Zonde, leek wel alsof hij aan het einde z'n concentratie helemaal kwijt was.
Ik niet, ik keek de wedstrijd net gewoon. Maar als je alleen de TT ziet denk je dat toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang dacht je dat hij Brons al had?
Mwah. Ieder moment in zo'n partij is beslissend als die verschillen zo klein zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef knep het volgende:
[..]
Dat vond ik geen beslissend moment. Die 3-5 en de shoot off wel.
dan moet je maar kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik niet, ik keek de wedstrijd net gewoon. Maar als je alleen de TT ziet denk je dat toch.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebroken door het perfecte spel van onze Japanse vriend.
Nee totaal niet er zijn haast geen beter landen om te leven dan nl.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is niet dat ik iets TEGEN Nederland heb ofzo hoor, maar ik heb er ook totaal geen band mee. Ik ben absoluut niet anti-Nederland. Als het een finale is tussen Nederland en Frankrijk ofzo dan wil ik gewoon de beste zien winnen.
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Maar wie neemt dat soort mensen serieus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik niet, ik keek de wedstrijd net gewoon. Maar als je alleen de TT ziet denk je dat toch.
Ik denk het. Vervelend is dat wel, ik ken dat gevoel wel: naast iemand staan op een baan terwijl diegene steeds _net_ iets stabieler schiet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebroken door het perfecte spel van onze Japanse vriend.
Japan is er 1 van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee totaal niet er zijn haast geen beter landen om te leven dan nl.
Je weet dat Koreanen vrij racistisch zijn, hè?quote:
Dat is ook wel zo, maar het is geen matchpoint zeg maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Ieder moment in zo'n partij is beslissend als die verschillen zo klein zijn.
Dat beweer ik ook niet dat je iets tegen hebt hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is niet dat ik iets TEGEN Nederland heb ofzo hoor, maar ik heb er ook totaal geen band mee. Ik ben absoluut niet anti-Nederland. Als het een finale is tussen Nederland en Frankrijk ofzo dan wil ik gewoon de beste zien winnen.
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Lees eens terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te maken met boogschieten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Wat is dit ik zie iemand met een hoofddoek tafeltennisen.![]()
Als Nederlander ben je dat gewendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat Koreanen vrij racistisch zijn, hè?Als je geen Koreaan bent, moeten ze je niet.
Wat is er vals aan 1-0 zeggen als het 0-0 staat? De 1-0 kan toch nog vallen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua rijkdom en wettelijke persoonlijke vrijheden niet nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet mee eens, cultuur enzo.quote:
Nee is ook zo. Hij schiet wel een 10 bij die shoot off, dat is hét beslissende moment.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het is geen matchpoint zeg maar.
Japanners zijn het ergstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat Koreanen vrij racistisch zijn, hè?Als je geen Koreaan bent, moeten ze je niet.
Precies, wat een onzin om het met 1 pijl te beslissenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef Yonjuuni het volgende:
Zo'n shoot-off is maar geneuzel. Speel gewoon sets verder tot iemand een wint of beslis het op het aantal X'jes of totaal aantal gescoorde punten oid.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
Rick zit sowieso bij Mart vanavond.
"Dames en Heren. U kent hem niet en u heeft nog nooit van deze sport of sporter gehoord, maar... "
Niks viel me ff opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te maken met boogschieten?
Steeds minder met jongere generaties, maar klopt deels. In de grote steden zijn ze er tegenwoordig vrij aan gewend door de grote hoeveelheid Amerikaanse/Canadese/Engelse emigranten die in Korea Engels leraar zijn geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je gaat zeker naar duitsland, ik heb je wel doorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Qua rijkdom en wettelijke persoonlijke vrijheden niet nee.
[..]
Niet mee eens, cultuur enzo.
Die zijn dan ook deel van 't probleem. Maar woon je in Korea of heb je in Korea gewoond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Steeds minder met jongere generaties, maar klopt deels. In de grote steden zijn ze er tegenwoordig vrij aan gewend door de grote hoeveelheid Amerikaanse/Canadese/Engelse emigranten die in Korea Engels leraar zijn geworden.
Kunnen we aan de gang blijven laat ik het dan zo zeggen, ze doen niets voor de Koreanen onder wat dat betreftquote:
"Weet jij wie Robin Hood was? Die gekke, maffe weldoener uit het land van de trollen die zo van andijvie hield?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
Rick zit sowieso bij Mart vanavond.
"Dames en Heren. U kent hem niet en u heeft nog nooit van deze sport of sporter gehoord, maar... "
Dat, al zou het natuurlijk mooi zijn als hij er wat aan overhoudt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Dekatria het volgende:
Ongeacht de uitslag is VDV sowieso de baas, vandaag
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Dekatria het volgende:
Deze dag leek idd een gouden randje te gaan krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Mestras het volgende:
Ik ben weer terug gevallen in mijn depressie na een tijdelijke Kromo opleving
Ben je ook bang voor ventilators?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Steeds minder met jongere generaties, maar klopt deels. In de grote steden zijn ze er tegenwoordig vrij aan gewend door de grote hoeveelheid Amerikaanse/Canadese/Engelse emigranten die in Korea Engels leraar zijn geworden.
Maar ik realiseer me absoluut dat er ook negatieve kanten zijn
Die Japanner in de kwart ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
Andere halve finalisten zijn echt slecht.
Ik vond zijn gedrag tijdens het EK, samen met Huntelaar niet kunnen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef Dekatria het volgende:
Das waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Net zo op het randje als Rick net...
Ik niet, dit kan gewoon gebeuren. Maar erg gelukkig zijn we inderdaad niet, niets wat boven zichzelf uitstijgt en wel wat pechgevallenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Mestras het volgende:
Ik ben weer terug gevallen in mijn depressie na een tijdelijke Kromo opleving
Standaard-reactie op het verlies. Als Rick met één pijl had gewonnen hadden we hier helemaal geen problemen mee. Beter nadenken voordat je een nutteloze gedachte de wereld in slingert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, wat een onzin om het met 1 pijl te beslissen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef hafcfan het volgende:
Laat hem a.u.b winnen hij verdient een huldiging![]()
Dan had ik blij geweest ja. Maar is het natuurlijk nog steeds onzin, wat zit je nou stom te lullenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
Standaard-reactie op het verlies. Als Rick met één pijl had gewonnen hadden we hier helemaal geen problemen mee. Beter nadenken voordat je een nutteloze gedachte de wereld in slingert.
U bent nieuw op Fok! ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef il_Tonno het volgende:
[..]
Beter nadenken voordat je een nutteloze gedachte de wereld in slingert.
Z'n straf krijgt ie ongeacht of ie wint toch wel: aan tafel moeten zitten bij Mart Smeets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef hafcfan het volgende:
Rick, weet je wie Usain Bolt is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef Keano het volgende:
Mart "En Rick, wat vind je nou van dit rare geweldige spektakel?.. Zelfs voor een sport die niemand kent. Wat zijn we toch allemaal kolossaal gek met zijn allen hier. Het ga je goed...... Dit is rode wijn........ Cin"
Rickie kan zich goed herpakken denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef hafcfan het volgende:
Nee, die zijn zelf met geweren aan het jagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef hafcfan het volgende:
EN HIER IS DE KONINGKLIJKE FAMILIE NIET AANWEZIG ZEKER!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Rick van der Ven krijgt een olympisch diploma
Ja word ie weer even als een jochie van 6 neer gezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Z'n straf krijgt ie ongeacht of ie wint toch wel: aan tafel moeten zitten bij Mart Smeets.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef hafcfan het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef Chiappucci het volgende:
Van der Ven wordt dus 4e. Dankjewel voor de TT.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Van der Ven faalt voor heel Nederland
Ik zal er wat van maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Rick van der Ven krijgt een lintje
Rick van der Ven krijgt een olympisch diploma, niet vergeten.quote:
Nee, en nee. Maar je hebt gelijk dat die deel van het probleem zijn qua beeldvorming, zitten veel losers en mongolen tussen doordat je eigenlijk geen vooropleiding nodig had in het Westerse land om gekwalificeerd te zijn om daar leraar te worden. Negatieve berichten ook over in Koreaanse kranten enzo, maar goed. Zijn toch genoeg Westerse mensen die daar gewoon goed gesettled zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die zijn dan ook deel van 't probleem. Maar woon je in Korea of heb je in Korea gewoond?
Inclusief spelfoutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rick van der Ven verbeterd Wereld Record.
Verbetert zou ik doen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
verbetert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HIHIHI ORIGINELE GARP MANGquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor ventilators?
Ach, die Jap deed het in de QF ook niet zo best.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel scores van 27 bij beide, moet Rickie aan kunnen gezien zijn laatste partijen.
Zegt allemaal niets, 1 slechte pijl van Rick zorgt ervoor dat hij die halve finale niet wint...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel scores van 27 bij beide, moet Rickie aan kunnen gezien zijn laatste partijen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef WEST het volgende:
Nu winnen anders eet ik geen chinees meer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Aguero het volgende:
Die halvefinale van Rick had de finale moeten zijn.
Liever niet, te veel spelfouten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Scores leken me minder goed in deze halve finale. Jap voor het goud?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef marcodej het volgende:
China breekt dus op dezelfde manier als Rick.
Kom op!
Jij bent te kieskeurig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Liever niet, te veel spelfouten.
In iedere speelhal staan wel 5 van die boogschiet apparaten. Doen ze hele dagen daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Thas het volgende:
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Koreanen zijn echt bazen in one-arrow shoot offs.
Ja vind ik ook jammer, 1 pijl en je bent verder of niet. Lijkt me echt kut om zo te verliezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Asphias het volgende:
toch jammer, zo'n shoot off met 1 pijl, als de 2 halve finales op die manier besloten worden.
Ja, want het was zo'n enorm goed schotquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Thas het volgende:
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Koreanen zijn echt bazen in one-arrow shoot offs.
Ja, doe dan er een extra set bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook jammer, 1 pijl en je bent verder of niet. Lijkt me echt kut om zo te verliezen.
Helemaal mee eens. Belachelijk systeem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook jammer, 1 pijl en je bent verder of niet. Lijkt me echt kut om zo te verliezen.
geldt voor allebei dus geen probleem tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat Nederland faalt en de Koreanen niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, want het was zo'n enorm goed schot_!
Het zijn net penalties. Ik vind het wel een beetje vreemd dat de bullseye niet extra telt. Een 10.1 ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef plerda het volgende:
China heeft altijd mazzel ik vrees een deceptie.
Weet ik wel, maar ik vind het zo sneu op deze manier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
geldt voor allebei dus geen probleem toch
Of best of 5, zoiets.quote:
Er is geen bullseye, het is geen darten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Het zijn net penalties. Ik vind het wel een beetje vreemd dat de bullseye niet extra telt. Een 10.1 ofzo.
Beter dan de andere en daar gaat het om. 9/10 keer zijn de schoten in one-arrow shoot offs relatief slecht gezien het gigantische chokegehalte. Het punt is dat de Koreanen het dan praktisch altijd minder slecht doen dan de tegenstander.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, want het was zo'n enorm goed schot_!
Die Jap had ten minste een bijna perfect schot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Beter dan de andere en daar gaat het om. 9/10 keer zijn de schoten in one-arrow shoot offs relatief slecht gezien het gigantische chokegehalte. Het punt is dat de Koreanen het dan praktisch altijd minder slecht doen dan de tegenstander.
Het is al een best of 5.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik vind het zo sneu op deze manier.
[..]
Of best of 5, zoiets.
Tegen Rick en Jap had ie verloren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Beter dan de andere en daar gaat het om. 9/10 keer zijn de schoten in one-arrow shoot offs relatief slecht gezien het gigantische chokegehalte. Het punt is dat de Koreanen het dan praktisch altijd minder slecht doen dan de tegenstander.
Er is wel een roos, een X noemen ze dat nu al meerdere keren. Alleen telt dat alleen extra bij die shoot-outs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is geen bullseye, het is geen darten.
Zelfs dan nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er is wel een roos, een X noemen ze dat nu al meerdere keren. Alleen telt dat alleen extra bij die shoot-outs.
Ah, bij shoot-outs enkel zou dat een oplossing zijn ja. Verder absoluut niet, zo onpraktisch als de pest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er is wel een roos, een X noemen ze dat nu al meerdere keren. Alleen telt dat alleen extra bij die shoot-outs.
Vaak is het op school al beschikbaar als sport om te beoefenen, en ze hebben gewoon een professionele competitie, ze verdienen er echt hun geld mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In iedere speelhal staan wel 5 van die boogschiet apparaten. Doen ze hele dagen daar.
Dat verraste me inderdaad, zie je bijna nooit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Jap had ten minste een bijna perfect schot.
Was ook opeens veel wind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Rick en Jap had ie verloren.
Wij zijn dan ook die-hard fans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ja die puntentelling kennen we nu wel
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef Thas het volgende:
[..]
Was ook opeens veel wind.
Maar dat zal de NOS commentator wel weer niet hebben opgemerkt?
Sponsor die niet mag: OSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef Szura het volgende:
Wat heeft die Chinees eigenlijk voor rare pet
Afgeplaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef Szura het volgende:
Wat heeft die Chinees eigenlijk voor rare pet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |