http://www.nuzakelijk.nl/(...)et-meer-betalen.htmlquote:Grieken kunnen smeergeld niet meer betalen
ATHENE - De economische problemen in Griekenland zijn inmiddels zo groot, dat de Grieken haast geen geld meer hebben voor steekpenningen.
''Er zijn geen grote corruptiezaken meer. Er is geen geld voor grote overtredingen'', aldus corruptiebestrijder Leandros Rakintzis.
Griekenland is berucht om de zogeheten fakelaki, enveloppen met geld voor ambtenaren. Omdat het smeergeld terugloopt, laten de overheidsmedewerkers hun prijs zakken. ,,Ambtenaren vragen steeds minder'', zegt Rakintzis.
De corruptie is het ergst bij de belastingdienst.
die moet je ook niet in het zand zetten als je op de brommer zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Morgen wel ff naar Invito met mijn nieuwe schoenen, de hakken zijn nu al weggesleten
En zondagmiddag thee drinken en knuffelen met Babi J. en zijn ouders
Leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Morgen wel ff naar Invito met mijn nieuwe schoenen, de hakken zijn nu al weggesleten
En zondagmiddag thee drinken en knuffelen met Babi J. en zijn ouders
Mislukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe was de zelfgebakken kibbeling?
Poeh, wat een boel en het ziet er nog lekker uit ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef z80 het volgende:
wat eet een sporter tijdens de spelen?
http://izismile.com/2012/(...)ic_diet_18_pics.html
Spannend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Vork het volgende:
Zo, volgende week boel eters over de vloer en ik heb m'n menu compleet. Het zou kunnen zijn dat een enkeling meeleest, dus ik kan er nog niet veel over zeggen. Ik weet wel dat ik een boel boodschappen moet doen morgen.
Kun je dit uitleggen aan de leek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef z80 het volgende:
al de hele avond de nerd aan het uithangen. resultaat 1tabled als brick.
gaat lekker. not.
Jammer! Wel een goed leermomentje, volgende keer wordt ie perfectquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mislukt.![]()
Qua smaak wel prima, maar het beslag koekte helemaal vast aan het frituurmandje, dus het werd een zooitje om eruit te halen.
Volgende keer dus niet in het mandje bakken, maar gewoon meteen in het frituurvet doen en dan eruit spatelen.
ik heb hier een "oude" tablet pc liggen met android. deze wordt door de fabrikant niet voorzien van een nieuwe versie terwijl ik app's heb die wel een nieuwe versie van android nodig hebben.quote:
Default mode ???quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb hier een "oude" tablet pc liggen met android. deze wordt door de fabrikant niet voorzien van een nieuwe versie terwijl ik app's heb die wel een nieuwe versie van android nodig hebben.
nu ben ik bezig om eerst de beveiliging van het apparaat te slopen zodat ik zelf de update kan uitvoeren.
echter is het apparaat nu niet meer te gebruiken. leest start niet meer op.
nu al een paar uur bezig om het ding weer zover te krijgen dat er weer leven in komt.
nee met veel moeite de ordinale firmware er weer op gezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Default mode ???
Oh Piet, die eten hun vingers erbij op
Mooi !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
nee met veel moeite de ordinale firmware er weer op gezet.
nu lijkt het weer te werken en kan het spelen weer opnieuw beginnen.
ik stop er mee. straks weer verder.quote:
Hoe laat verwacht je ons ook alweer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond verschillende sate uitgeprobeerd voor morgen.
Lamsboutsate, varkensnek sate en rundersate, de laatste van moddervette flank gesneden. De eerste twee waren erg lekker, de derde was goddelijk. Het rundvlees was vet en gemarmerd als kobe beef en smaakte als boter.
Daarbij hadden we gegrillde mais, slasalade, gegrillde courgette en wat brood.
Gaat morgen helemaal goedkomen. 14 mensen die nog nooit sate gegeten hebben.
Gewoon huis beetje schoonhouden, zorgen dat ze elkaar niet vermoorden en af en toe eten instoppen. Goed te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik denk dat jij mijn werk met gemak kan doen. Dat leer je binnen een kwartiertje. Jouw werk echter...denk niet dat dat hem gaat worden.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:47 schreef freecell het volgende:
Plan!
Nu nog wat morfine en ik ben bijna blij
Gemeen? Neee, Manipulatief? Ja!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:01 schreef freecell het volgende:
Nouja PietDas gemeen!
Nou, bekkeninstabiliteit, dan flauwvallen, bekken zwaar gekneusd. Ja, dat voelt wel behoorlijk ruk moet ik zeggen
Vooral als je kinderen heel graag willen dat je op de grond met ze met treintjes komt spelen om te helpen met de baan. No way dat ik dan weer omhoog kom.
Koken. Vanavond eters.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen maar weer! Wat gaat iedereen vandaag doen?
Drie soorten Sate, gegrillde groente, salade, gegrillde sardienes, gegrillde calamaris.quote:
Wie weet kom je nog met een chick thuis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Even rustig aan en dan naar de Gay Parade
Ja hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik het een beetje maf vinden met die reactie dat je naarde gay-pride gaat?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:06 schreef freecell het volgende:
Ga je ook naar flevofestifal? Hele leuke sfeer, knettergezellig en veel verschillende bands!
Klinkt als een polderfeest. Ik hou wel van gezelligheid hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:06 schreef freecell het volgende:
Ga je ook naar flevofestifal? Hele leuke sfeer, knettergezellig en veel verschillende bands!
Brood met smeerseltjes, gevulde uien met salade en wat gekookte aardappeltjes en als toetje perzikyoghurtijsquote:
Vis... Een optie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:15 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen maar weer! Wat gaat iedereen vandaag doen?
Zeg dat! Welke med is gestopt? /nosyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vis... Een optie.
Gister de LLMP geproefd met koffiebezoek en daarna zijn we een boottochtje gaan maken over de Lek.en gelunched hiero:
http://www.veldkeuken.nl/index.php?c=5
1/4 taart aan de buren gegeven.
Zie ik 's avonds laat pas de sms van dinnetje uit Ommeland, dat zij ook in de regio is en gaan we vandaag in de herhaling![]()
Nog LLMP voldoende.
Gister een geslaagde dag en ongetwijfeld vandaag ook.
En veel meer energie nu sinds een kleine week de med. gestopt is, want de bloeddruk zat daarmee rond de 100.
/ opvallend.
Niemand zegt dat, moet je zelf uitvinden!?
Domme lijven die weigeren te doen wat ze moeten doen!![]()
Mmmm laat ff weten of het wat is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Een mix van tomaat, feta, broodkruim, lente-ui en kruiden
Oh, dat ga ik ook even doen, want het zal wel mee eten worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm laat ff weten of het wat is.
Uien![]()
Had laatst een hele lekkere komkomsalade gemaakt, simpel maar die smaakjes
Komkommer in kleine blokjes (middenstrip met zaad eruit snijden)
Pepertje in kleine stukjes of paar knijpjes peperpasta
Rode ui door midden snijden en van een helft dunne ringen.
(Balsamico/Witte-) azijn verwarmen, schep suiker erbij, af laten koelen... over de groenten goed mengen en laten intrekken.
Voor het eten afgieten (anders eet je het zo uit het nat, das niet lekker)
Ach, ik dacht het toch maar even te melden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Oe, dat is stom dat ze dat niet weet? Je wordt er bijna mee doodgegooid met die pensioeninformatie!
(wat ook weer niet handig is want dan heb je het niet meer nodig)
Vernedering.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:48 schreef borisz het volgende:
Het Beest Williams heeft ook totaal geen moeite met Sharakreuna. 6-0 eerste set.
Lijkt mij lastig in Amsterdam om ergens een broodje te scoren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Hartstikke leuk hier![]()
Lig in een deuk om die echte heumeus
Zo ff een broodje zoeken, val om van de honger!
Waarschijnlijk is het gewoon omdat je lekker kan kokenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Vork het volgende:
Het lot van de vegetariër bij BBQ's. Ik ben nu opweg met een tas vol eten, geschikt voor alle vegetarische gasten van vanavond.
Het is een combinatie, maar ik heb genoeg gemaakt (dus ook dingen met groente voor iedereen). Dan hebben we ook geen gedonder met dingetjes die apart gehouden moeten worden voor de vegetariërs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon omdat je lekker kan koken
Handyquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:53 schreef Vork het volgende:
Het lot van de vegetariër bij BBQ's. Ik ben nu opweg met een tas vol eten, geschikt voor alle vegetarische gasten van vanavond.
Andersom wordt er echter door bevriende en familte-vega's bar weinig rekening met mijn carnivore behoeftes gehouden als we bij hun op bezoek zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Wij houden zelf wel altijd rekening met vegetariërs als we koken/BBQ'en.. niet meer dan normaal vind ik.
zag het. maar dat vind ik niet interessant. het is voor mij voornamelijk het verloop van de wedstrijd en het veranderen van de slag/keerpunten als de zwemmers moe worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:45 schreef borisz het volgende:
Eurosport. Wel afgewisseld met de SF 100m vrouwen hardlopen.
Hoe laat en waar verwacht je ons?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Grillen was een enorm succes! Maar zoveel over, morgen nog een keer!
Ik mis de vergelijking met Federer? Overigensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
Bokito wint na Wimbledon ook de Olympische titel.
Dus....eerst niet al te subtiel vreemdgaan en dan huilen? Boo hooquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-huilt-non-stop.html
Moggellekker werken en dan weer een middagje koopzondag struinen
Meisje was vreemd gegaan met de regisseur, haar ook vreemdgaande vriendje was daar zo ondersteboven van dat hij het uitmaakte, nu is ze verdrietigquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken ze niet Steer
En ja OLH heeft vreemde kostgangers, ik hou ervan. Maakt het leven kleurrijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-huilt-non-stop.html
Moggellekker werken en dan weer een middagje koopzondag struinen
Dat snap ik. Maar toch ken ik ze nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meisje was vreemd gegaan met de regisseur, haar ook vreemdgaande vriendje was daar zo ondersteboven van dat hij het uitmaakte, nu is ze verdrietig
WAAAT, ging Robert Pattinson ook vreemd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meisje was vreemd gegaan met de regisseur, haar ook vreemdgaande vriendje was daar zo ondersteboven van dat hij het uitmaakte, nu is ze verdrietig
Is toch redelijk bekend, kijk je weinig film?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar toch ken ik ze niet
quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch redelijk bekend, kijk je weinig film?
Niet hun genrequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch redelijk bekend, kijk je weinig film?
Mooi gedaanquote:
Trampirequote:
Ik kwam er laatst achter dat Christian Bale het ventje in Empire of the Sun wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
(oh wacht, hij heeft dus een kleine rol gehad in een Harry Potter film. Dat was het wel)
Ik denk dat het je leven verrijkt als je het vooral niet ziet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb ook geen enkele twilight film gezien. Mis daar volgens mij niets aan.
Ik ga maar eens beginnen in Against the Day van Pynchon, lijkt mij wat meer intelligent vermaak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het je leven verrijkt als je het vooral niet ziet.
Mij ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ga maar eens beginnen in Against the Day van Pynchon, lijkt mij wat meer intelligent vermaak.
Vond dat ook zijn beste film.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat Christian Bale het ventje in Empire of the Sun was
Na, als zo oud bent als ik val je gewoon in slaap of dwaal je af in gedachtenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij ook
Volgens mij sterven er extra hersencellen af als je Twilight kijkt.
Ik heb het etentje afgeblazenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kent ons
Wast gezellig en goed gelukt, je etentje Pee?
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat Christian Bale het ventje in Empire of the Sun was
Dat dan, van die groentespiesjes die half rauw en half verbrand van de BBQ afkomen, nee dat is te makkelijk. Ik heb o.a. portobello's klaargemaakt, gemarineerd in een mengsel van balsamico, basilicum en olijfolie en pijnboompitjes, rozemarijn en knoflook erin gedrukt. Aubergines natuurlijk met o.a. sojasaus, sambal en kurkuma en tofu in een soort van manderijn-teriyakimarinade. Dat werd zeer gewaardeerd, niet alleen door de vegetariërs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetaries BBQen, das lekker makkelijk, gewoon groenten grillem.
Oh, dat is balen zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het etentje afgeblazenIk voelde me beroerd met hoofdpijn en licht misselijk.
Yup. Ik weet inmiddels wel bijna zeker dat het samenhangt met het project op kantoor. Ik zal blij zijn als dat klaar is. En over 4 dagen godzijdank vakantie.quote:
hier niets te klagen over het weer.quote:
Ja daar kwam ik ook pas laatst achter dat 'Carlo' hij was maar ik heb dan ook nooit verder een film of serie gezien met die jongen erinquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trampire
Heb hun geloof ik beiden nog nooit in een film gezien, ken ze vooral van de topics op fok
*check*
(oh wacht, hij heeft dus een kleine rol gehad in een Harry Potter film. Dat was het wel)
Dat was de reactie van mijn vrouw toen dat van Kristen bekend werd "hij moet niet zeuren want is zelf ook al vreemd gegaan" meestal wel een betrouwbare bron voor mequote:Op zondag 5 augustus 2012 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
WAAAT, ging Robert Pattinson ook vreemd?Met wie?
Zon schijnt hier nu ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoezo? hier veel zon heet en pokke benauwd!
Clusterfuckquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was de reactie van mijn vrouw toen dat van Kristen bekend werd "hij moet niet zeuren want is zelf ook al vreemd gegaan" meestal wel een betrouwbare bron voor me
Werken is prachtig, kan er uren naar kijken!quote:
Ja, daar zijn ze na een half uur bij de NOS ook achter.quote:
? Ok nu snap ik t niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef golfer het volgende:
Murray pakt de eerste set tegen Federer in de finale bij de OS.
Gister pakte Bokito (Lees Serena) goud bij de dames. Mannenfinale is nu bezig. Fed tegen Murrayquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
? Ok nu snap ik t niet meer.
Dat dus en op de BBC live. Bij de NOS met vertraging.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister pakte Bokito (Lees Serena) goud bij de dames. Mannenfinale is nu bezig. Fed tegen Murray
Ooooooooooohhhhhh dankuquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister pakte Bokito (Lees Serena) goud bij de dames. Mannenfinale is nu bezig. Fed tegen Murray
Beleg op een pizza is geen meukquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Pizzadeeg is klaar en goed gelukt. Straks al B. terug is uit Rijswijk lekker beleggen met veel meuk en dan op pizzasteen de oven in.
Van te voren wat maagbeschermers innemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Beleg op een pizza is geen meukBeleg op een pizza is lekker
Ik eet vanavond bij een vriendin die niet kan koken en ze heeft al gewhatsappt dat we (een andere vriendin en ik) wellicht ziek kunnen worden...help!)
Klinkt goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic krijgt van mij een 10 voor bizar topicverloop12 weken weg.
13 juli: vriendlief gaat 12 weken naar China, TS helemaal van de leg, gaat vliegtuig volgen omdat ze hem zoooo gaat missen.
18 juli: TS opent nieuw topic Ik ga naar China om sorry te zeggen omdat ze iets stoms heeft gedaan en nu wil ze hem achterna reizen om excuses aan te bieden. Ze wil hem smeken het weer goed te maken.
26 juli: TS post weer in oorspronkelijke topic om te zeggend at z enu naar China gaat afreizen om hem te dumpen.
5 augustus: TS post dat dit haar 3e dag in China is en ze heeft vriendlief al gedumpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
-6, dus toen ik dat berichtje plaatste was het 8.00 uurquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef AnneX het volgende:
Lie. Hoe laat is het bij jou?
Gister al weer een tochtje met de Liniepont.
Ipv dat de mutsen allemaal tegelijk komen ! neem ik ze stuk voor stuk
een dagje varen.
Het lijkt het vvv wél. Gelukkig geen straf en altijd onderhoudend.
Druk aan het leuteren, fototostel vergeten ( natuurlijk).
Is een goede bekende met profi app. aan boord en die maakte hele mooie foto's van ons. Het plezier ( en de slappe lach) spat ervan af.
Alsnog blijven eten, dus Kays vegetable tom soep en de nobutter chicken kwamen voorbij.
Toet nóg een punt LLMP.![]()
Vork: goeie dingen gemaakt.
En kan Piets extended familie de sate waarderen?
er zit een wat zoete smaak aan, maar is best binnen te houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
Dat klinkt heel vies maar misschien valt het mee.
Ik heb het helemaal gemist verder.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef golfer het volgende:
Pizza:Ziet er uit als een test van het vomitologisch instituutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
lol, mijn weekend is weer goed na alle kit-perikelen net.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Isabeau het volgende:
13 juli: vriendlief gaat 12 weken naar China, TS helemaal van de leg, gaat vliegtuig volgen omdat ze hem zoooo gaat missen.
18 juli: TS opent nieuw topic Ik ga naar China om sorry te zeggen omdat ze iets stoms heeft gedaan en nu wil ze hem achterna reizen om excuses aan te bieden. Ze wil hem smeken het weer goed te maken.
26 juli: TS post weer in oorspronkelijke topic om te zeggend at z enu naar China gaat afreizen om hem te dumpen.
5 augustus: TS post dat dit haar 3e dag in China is en ze heeft vriendlief al gedumpt.
Het kan soms raar lopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Pizza:Ik zou em wel willen eten! Alleen niet nu want ik heb schandelijk veel gegeten vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
En nou maar hopen dat je niet ziek wordt van dat eten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou em wel willen eten! Alleen niet nu want ik heb schandelijk veel gegeten vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen sushi met ouders + oom/tante die een week in Nederland hebben verbleven bij deFloriade
. Dan woensdag verjaardag bij peuter T. en 's avonds Salsaaaa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Pizza:jezus dat ziet er best goor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Maar dat was ie nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jezus dat ziet er best goor uit![]()
sorry![]()
![]()
Leuke serie, jaquote:
Het is heel erg. Vriendin en ik zijn allebei over ons nek gegaan vannachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat je niet ziek wordt van dat eten.
Ik zou het zeker vertellenquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is heel erg. Vriendin en ik zijn allebei over ons nek gegaan vannachtBen nog misselijk, zure smaak in mn mond en buikloop op t werk. Dat was de eerste en laatste keer dat de vriendin bij wie we gisteren waren voor ons mocht koken...
Durven het niet tegen haar te vertellen maar zij zal vast ook ziek zijn...
Die moesten we kweken bij microbiologiequote:Op maandag 6 augustus 2012 08:15 schreef Vork het volgende:
Het is niet voor niets zo dat er naar schatting 2 miljoen gevallen van voedselvergiftiging per jaar zijn. De meeste gevallen zijn niet zo ernstig en gebeuren dus thuis, waar men het niet zo nauw neemt met de hygiene. Bijvoorbeeld van die keukendoekjes die dagen op een aanrecht blijven liggen. Als je daar je aanrecht mee afneemt, dan maak je het alleen maar erger.
LOLquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die moesten we kweken bij microbiologieProf. was enorm enthousiast over enkele zeldzame, doch gevaarlijke bacteriën in het doekje van een studentenhuis. Dat hadden ze misschien al een jaar op het aanrecht liggen en werd elke keer gewoon weer met een beetje warm kraanwater gespoeld en gebruikt.
Toen ik afgelopen WE de BBQ van Zaterdag aan het voorbereiden was maakte ik de keuken tussendoor telkens schoon met Chlorix en alles werd verpakt per product in edelstaal of wegwerpalu bakken en stond nooit lang buiten de koeling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:15 schreef Vork het volgende:
Het is niet voor niets zo dat er naar schatting 2 miljoen gevallen van voedselvergiftiging per jaar zijn. De meeste gevallen zijn niet zo ernstig en gebeuren dus thuis, waar men het niet zo nauw neemt met de hygiene. Bijvoorbeeld van die keukendoekjes die dagen op een aanrecht blijven liggen. Als je daar je aanrecht mee afneemt, dan maak je het alleen maar erger.
Tja, zo heb ik het geleerd, koelkast wordt ook iedere week schoongemaakt en de keuken ook.quote:
Ze had de spinazie, rucola en komkommer niet gewassen. waarschijnlijk was dat t want de pasta en saus kwamen uit een pak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou het zeker vertellen
Voor mij is het weer eens de bevestiging dat je op voedselhygiene moet letten en bij dit broeierige weer extra goed.
Nee zit ik er nog over te geinenquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:37 schreef freecell het volgende:
Lol FFTDat zie je ook niet aankomen dat je er écht ziek van wordt!
Serieus? Dat is best wel erg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is heel erg. Vriendin en ik zijn allebei over ons nek gegaan vannachtBen nog misselijk, zure smaak in mn mond en buikloop op t werk. Dat was de eerste en laatste keer dat de vriendin bij wie we gisteren waren voor ons mocht koken...
Durven het niet tegen haar te vertellen maar zij zal vast ook ziek zijn...
Lekker Sarabiquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:22 schreef Sarabi het volgende:
Ook even juichen hier
Net de conceptversie van mijn masterscriptie teruggekregen en dat viel niet tegen
Had mezelf nu twee weken de tijd gegeven om te verbeteren maar ik denk dat ik met een klein weekje wel klaar ben.
Wat hebben jullie er bij gedronken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze had de spinazie, rucola en komkommer niet gewassen. waarschijnlijk was dat t want de pasta en saus kwamen uit een pak.
Water uit de vijverquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hebben jullie er bij gedronken?
Ik kraanwater en thee toe, andere 2 meiden prosecco.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hebben jullie er bij gedronken?
Direct uit de kraan of via een Britta?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kraanwater en thee toe, andere 2 meiden prosecco.
Duitsers zijn ook afgegleden zeg. Goud in Athene, vierde in Beijing en nu niet eens de semi's halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef Den_Haag het volgende:
Wel heel stom van de Duitse hockeysters net. Een aanvraag doen bij de video-scheids waarbij je je beroept op een regel die niet bestaat![]()
Je mag toch verwachten van internationals dat ze de regels goed kennen![]()
Een koelkast moet voor mij 4 graden zijn, max.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
kraan. en snijplank kan, ze sneed daar ook t brood op. dat haar koelkast bijna niet werkt kan ook.
die zure smaak in mn mond is smerig.
Zeker. Niet best ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Duitsers zijn ook afgegleden zeg. Goud in Athene, vierde in Beijing en nu niet eens de semi's halen.
Ga je dan ook zeiken als ze geen easypull-dispenser hebben maar een keukenrol in een houder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef golfer het volgende:
Als ik ergens altijd heel erg op let is het hygiëne in de keuken. Allemaal gescheiden kleuren snijplanken en nooit keukendoekjes maar altijd van die losse papieren doekjes uit zo'n easypull-dispenser.
Hoezoquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ga je dan ook zeiken als ze geen easypull-dispenser hebben maar een keukenrol in een houder?
Ja? En dan zou ik daar dan commentaar op moeten hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
Omdat niet iedereen een easypull-dispenser in huis heeft?
Ja! Natuurlijk moet jij daar commentaar op hebben!quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja? En dan zou ik daar dan commentaar op moeten hebben
Ja omdat je net zegt dat dat iets is waar jij heel erg op let:quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja? En dan zou ik daar dan commentaar op moeten hebben
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:10 schreef golfer het volgende:
Als ik ergens altijd heel erg op let is het hygiëne in de keuken. Allemaal gescheiden kleuren snijplanken en nooit keukendoekjes maar altijd van die losse papieren doekjes uit zo'n easypull-dispenser.
Dus jij zegt nu eigenlijk zelf dat een keukenrol onhygiënisch is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja omdat je net zegt dat dat iets is waar jij heel erg op let:
Euh... nee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu eigenlijk zelf dat een keukenrol onhygiënisch is?
Hoe kom je er dan bij dat ik dat wel zou vinden?quote:
Ik vatte het op als dat jij alleen die pull doekjes goedkeurde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat ik dat wel zou vinden?
Het ging over het nooit gebruiken van keukendoekjes.
Verkeerde conclusie dus...quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vatte het op als dat jij alleen die pull doekjes goedkeurde.
Ha, lekker....hatsoe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet haalt een keukendoekje over Golfer
En jij doet aannamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
Zou ik ook doen, heb je kans dat het de laatste keer is dat ze mensen ziek maaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet dat je het niet meldt aan die vriendin FFT
Ik snap je wel. Ben alleen bang dat het straks mijn schuld is dat ze nooit meer durft te koken in haar leven. Nu durfde ze het eindelijk een keer. Maar ik zal haar dan wel gelijk vertellen waar ze volgende keer beter op kan letten, misschien dat dat helptquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet dat je het niet meldt aan die vriendin FFT
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier mijn ideale honeymoonvakantie gevonden
http://www.brides.com/hon(...)id=su_ppc_fiji&qQZa/
Allemaal plaatjes van tropische stranden en mooie cocktails en zo
En het is geworden:Nou nog iemand vinden om mee te trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Aannames zijn er dan ook om gedaan te worden... ofzo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, als B&H en KLB-habitué kook je ook wel eens? En zo ja, wat is je specialiteit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Aannames zijn er dan ook om gedaan te worden... ofzo...
Ja hoor, maar ik vind bakken veel leukerquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar, als B&H en KLB-habitué kook je ook wel eens? En zo ja, wat is je specialiteit?
Meestal onder bestellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja hoor, maar ik vind bakken veel leuker.
Waar valt pizza onder eigenlijk?
quote:
Wat in de oven gaat bak je, dus pizza is bakkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Waarom bestellen als ik het zelf veel lekkerder kan maken? (en nee, niet uit een kartonnen doos halen en de oven in schuiven)
Ik heb je nog niet zien posten in 1 van de delen van [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #15 ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:00 schreef AdoraBelle het volgende:
.
Waarom bestellen als ik het zelf veel lekkerder kan maken? (en nee, niet uit een kartonnen doos halen en de oven in schuiven)
Oh nou dan heb ik niet echt specialiteiten qua kokenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat in de oven gaat bak je, dus pizza is bakken
Wanneer ik de foto's in dat topic zie dan durf ik daar spontaan al niets meer te posten omdat ik bang ben dat dat van mij bij lange na niet in de buurt daarvan komtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet zien posten in 1 van de delen van [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #15 ?
In ieder geval zilver dus voor die knollen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
Jump off bij het paardenspringen om het goud![]()
NL tegen GB
Ga vanavond ff met hem praten. Maar gestoord vind ik het wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef AnneX het volgende:
Een klantvriendelijke ft had dit van te voren met je overlegd.
Indien service-bereid, kan hij de nota bij de zv herroepen en opnieuw declareren
met aangepaste behandelcode ( uit aanvullend pakket).
/ succes.
Kleiduiven schieten. Veel leukerquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
Jump off bij het paardenspringen om het goud![]()
NL tegen GB
Ik hoop altijd stiekem dat er iemand van z'n paard valtquote:
Hij stelde gisteren voor om onze wow-accounts te mergenquote:
aanradertje om even door te mailen:quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje gaat morgen voor het eerst vliegen, dus mijn exschoonzus deed daar best nerveus over.
Maar gelukkig, zei ze, vliegt hij met een goede maatschappij. Ik: welke? Zij: KLM. Ik: Het dodelijkste ongeval in de geschiedenis van de luchtvaart was met een KLM toestel. Zij: !!!!!
2011 het minste aantal vliegdoden in zoveel jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje gaat morgen voor het eerst vliegen, dus mijn exschoonzus deed daar best nerveus over.
Maar gelukkig, zei ze, vliegt hij met een goede maatschappij. Ik: welke? Zij: KLM. Ik: Het dodelijkste ongeval in de geschiedenis van de luchtvaart was met een KLM toestel. Zij: !!!!!
Dat was niet grappigquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
2011 het minste aantal vliegdoden in zoveel jaar..
Tja 't is crisis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ophouden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er per weekend 30000 vluchten over deze aardklootquote:
Maar dat was positief nieuws, Bluezzquote:
Procentueel etcetera ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was positief nieuws, Bluezz
Of denk je dat er na een goed jaar wel weer een slecht jaar moet komen
Het is sowieso de veiligste manier van transport. In de auto zit je stukken minder veilig. Maar 250 doden in 1x maakt veel meer indruk dan elke week 14. Of zoals in 2011 maar liefst 661 doden. Toch 3 Boeings vol. In Nederland alleen hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef borisz het volgende:
Nog steeds zijn er per weekend 30000 vluchten over deze aardkloot.
/rationeel door-ratelen
Per kilometer ja. Start en landing zijn altijd het meest riskant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is sowieso de veiligste manier van transport. In de auto zit je stukken minder veilig. Maar 250 doden in 1x maakt veel meer indruk dan elke week 14. Of zoals in 2011 maar liefst 661 doden. Toch 3 Boeings vol. In Nederland alleen hè.
Wat een liefdequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij stelde gisteren voor om onze wow-accounts te mergenDat is veel extremer dan trouwen
Tis geen angstquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef borisz het volgende:
Maar goed we hebben een onderwerp waar we Oma B mee kunnen lastig vallen de komend weken
Totaal geen last van vliegangst. Stijgen en dalen is wel vervelend voor mijn oren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |