http://www.nuzakelijk.nl/(...)et-meer-betalen.htmlquote:Grieken kunnen smeergeld niet meer betalen
ATHENE - De economische problemen in Griekenland zijn inmiddels zo groot, dat de Grieken haast geen geld meer hebben voor steekpenningen.
''Er zijn geen grote corruptiezaken meer. Er is geen geld voor grote overtredingen'', aldus corruptiebestrijder Leandros Rakintzis.
Griekenland is berucht om de zogeheten fakelaki, enveloppen met geld voor ambtenaren. Omdat het smeergeld terugloopt, laten de overheidsmedewerkers hun prijs zakken. ,,Ambtenaren vragen steeds minder'', zegt Rakintzis.
De corruptie is het ergst bij de belastingdienst.
die moet je ook niet in het zand zetten als je op de brommer zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Morgen wel ff naar Invito met mijn nieuwe schoenen, de hakken zijn nu al weggesleten
En zondagmiddag thee drinken en knuffelen met Babi J. en zijn ouders
Leuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Morgen wel ff naar Invito met mijn nieuwe schoenen, de hakken zijn nu al weggesleten
En zondagmiddag thee drinken en knuffelen met Babi J. en zijn ouders
Mislukt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe was de zelfgebakken kibbeling?
Poeh, wat een boel en het ziet er nog lekker uit ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef z80 het volgende:
wat eet een sporter tijdens de spelen?
http://izismile.com/2012/(...)ic_diet_18_pics.html
Spannend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Vork het volgende:
Zo, volgende week boel eters over de vloer en ik heb m'n menu compleet. Het zou kunnen zijn dat een enkeling meeleest, dus ik kan er nog niet veel over zeggen. Ik weet wel dat ik een boel boodschappen moet doen morgen.
Kun je dit uitleggen aan de leek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:12 schreef z80 het volgende:
al de hele avond de nerd aan het uithangen. resultaat 1tabled als brick.
gaat lekker. not.
Jammer! Wel een goed leermomentje, volgende keer wordt ie perfectquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Mislukt.![]()
Qua smaak wel prima, maar het beslag koekte helemaal vast aan het frituurmandje, dus het werd een zooitje om eruit te halen.
Volgende keer dus niet in het mandje bakken, maar gewoon meteen in het frituurvet doen en dan eruit spatelen.
ik heb hier een "oude" tablet pc liggen met android. deze wordt door de fabrikant niet voorzien van een nieuwe versie terwijl ik app's heb die wel een nieuwe versie van android nodig hebben.quote:
Default mode ???quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb hier een "oude" tablet pc liggen met android. deze wordt door de fabrikant niet voorzien van een nieuwe versie terwijl ik app's heb die wel een nieuwe versie van android nodig hebben.
nu ben ik bezig om eerst de beveiliging van het apparaat te slopen zodat ik zelf de update kan uitvoeren.
echter is het apparaat nu niet meer te gebruiken. leest start niet meer op.
nu al een paar uur bezig om het ding weer zover te krijgen dat er weer leven in komt.
nee met veel moeite de ordinale firmware er weer op gezet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Default mode ???
Oh Piet, die eten hun vingers erbij op
Mooi !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
nee met veel moeite de ordinale firmware er weer op gezet.
nu lijkt het weer te werken en kan het spelen weer opnieuw beginnen.
ik stop er mee. straks weer verder.quote:
Hoe laat verwacht je ons ook alweer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond verschillende sate uitgeprobeerd voor morgen.
Lamsboutsate, varkensnek sate en rundersate, de laatste van moddervette flank gesneden. De eerste twee waren erg lekker, de derde was goddelijk. Het rundvlees was vet en gemarmerd als kobe beef en smaakte als boter.
Daarbij hadden we gegrillde mais, slasalade, gegrillde courgette en wat brood.
Gaat morgen helemaal goedkomen. 14 mensen die nog nooit sate gegeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |