ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:37 schreef Snowbells het volgende:
De rijmkunsten zijn weer eens ver te zoeken hier. Dat geeft mij geen plezier.
Moederbord kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De processor is misschien hetzelfde maar qua componenten zoals moederbord, videokaart, RAM is het ook ontzettend goedkoop en is de kwaliteit ook niet erg goed. Ook dingen zoals het scherm van een Acer zijn ontzettend slecht.
En je weet het, goedkoop is duurkoop.
heyquote:
Desktops zijn oké. Dat van Asus ben ik het ook met je eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moederbord kan je wel eens gelijk in hebben.
Maar ik heb het over desktops, laptops van acer zijn over het algemeen van slechte kwaliteit inderdaad.
RAM kan je zo verwisselen kost niks en je hebt dus geen scherm.
Voor laptops zou ik voor een asus gaan als je niet teveel wilt uitgeven.
nee gek, om kip heen rollen en dan in de ovenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef n8n het volgende:
[..]
nee gek, om kip heen rollen en dan in de oven
doe maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
shit ik weet een hele goede maar er zit een doods bedreiging in
doe het, maakt niet uit, ik zie het door de ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef wietparkiet het volgende:
Snowbells zo doe ik ook niet tegen jou
Die van mij ook:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
bløfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Hoe is het Polomony?quote:
en hoe is dat een bedreiging? wellicht voor de Nederlandse cultuur maar verder valt het best meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Die van mij ook:
Krullenbolletje heeft op haar UI haar lippen rood,
En ze gaat ooit eens dood.
Nou, dat vind ik niet zo lief dat jij dat zegt.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Snowbells het volgende:
Snowbells is leuk, snowbells is fijn. Kon ik voor altijd maar Snowbells zijnoh wacht, wat een schrik, want Snowbells.. dat ben ik
!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Snowbells het volgende:
Snowbells is leuk, snowbells is fijn. Kon ik voor altijd maar Snowbells zijnoh wacht, wat een schrik, want Snowbells.. dat ben ik
!
wp is een blaag en wilt te graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef wietparkiet het volgende:
wp is heel erg lief, en toch ziet niemand dat in
Jwz.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar de ONZ mods slapen, dus ik hou de boel een beetje in de gaten
kan ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
leuke rijm meidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Snowbells het volgende:
!
bijnaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is een mooiboi hetzelfde als een toyboy.quote:
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is een mooiboi hetzelfde als een toyboy.
Jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is een mooiboi hetzelfde als een toyboy.
Waarom zegt iedereen dat ik binnenkort pech krijg en dat iedereen mij in de gaten houd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef Compoantje het volgende:
CP is gee.
En het leven zit hem binnenkort niet mee.
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef 2Happy4U het volgende:
iemand anders problemen met DM? krijg soms te zien 'kan niet verzonden worden'
heb 't eigenlijk nooit, wel bij een bepaalde user blijkbaarquote:
Ik heb geen Modern Warfare 2, alleen CoD5, CoD1, CoD3, BF3, BF1943, RdR, BAC, RACTOD, RACQFB en nog paar games voor de PS3.quote:
Dan heeft hij/zij je geblokt miss?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb 't eigenlijk nooit, wel bij een bepaalde user blijkbaar
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:43 schreef Snowbells het volgende:
2h4u is stoer, 2h4u is cool, 2h4u is in zijn vrije tijd een hoer. Oh oh oh
Ik zag het in je trophies jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb geen Modern Warfare 2, alleen CoD5, CoD1, CoD3, BF3, BF1943, RdR, BAC, RACTOD, RACQFB en nog paar games voor de PS3.
nee want we praten nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan heeft hij/zij je geblokt miss?
Dat mag ik niet vertellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat ik binnenkort pech krijg en dat iedereen mij in de gaten houd.
Zit ik op een soort van FOK! blacklist.
Nee dit is FOK!quote:
....... prachtig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:44 schreef Dimens het volgende:
Allemaal mooie deernes op FOK!
Ze maken mij blij.
Een hele lading met zaadcellen.
Laat ik op ze vrij.
Ik heet Mossad Commando / Agent o.i.d. op BF3 Networkquote:
Kort maar krachtig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dimens zijn ogen zijn zo blauw, ja hij is de jongen waar ik op vertrouw
Verwacht ook niets anders.quote:
Je weet het wel nu.quote:
Ik heb geen BF3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heet Mossad Commando / Agent o.i.d. op BF3 Network
is dit niet het reformatorisch forum..?quote:
Even bedenken toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet eens een rijmpje terug
rijmen is slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
Dankzij mij is iedereen gaan rijmen. Dus zeg niet dat ik een en al evil ben.
heb het spel terug ge bracht, vond het saaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen BF3
maar waarom heb jij geen trophies in skyrim terwijl je hem wel hebt gespeeld
no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no shitCaptainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent meer van de shooters en dit is een RPG denkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb het spel terug ge bracht, vond het saai
je kon alleen rondlopen in een enorme wereld zonder doel begreep niet echt wat het leuke daarvan is / moest zijn :p
Hoezo? Ik post hier toch.quote:
preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef Compoantje het volgende:
Rijmen is net als rappen, voor homo's dus.
Holletjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef krullenbolletje het volgende:
er rijmt ook niks op krullenbolletje... ja "snolletje"
Slowbells.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef Compoantje het volgende:
Rijmen is net als rappen, voor homo's dus.
quote:
Je praat alsof je uit ervaring praat.quote:
ja ik wil erop los knallen bombarderen etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent meer van de shooters en dit is een RPG denk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 02:52:03 ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
We nemen haar maar al te graag in haar holletje.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
We nemen haar maar al te graag in haar holletje.
Nee.quote:
Krullebolletje ik wil je nemen in je.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:48 schreef krullenbolletje het volgende:
er rijmt ook niks op krullenbolletje... ja "snolletje"
naar dat soort muziek luistr ik :pquote:
goedemorgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Krullebolletje ik wil je nemen in je.....
En of er wat op rijmt
lees even omhoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En of er wat op rijmt
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
naar dat soort muziek luistr ik :p
oke sorry :pquote:
Hurt is mooierquote:
IK WAS WAT TE LAAT JA. BEZIG MET FAPPEN ENZO.quote:
Had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En of er wat op rijmt
quote:
t is me lyrics voor me rap...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Omdat rijmpjes voor homo's zijn.
Hoe wist je dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef krullenbolletje het volgende:
danger muis heeft een monster in zijn kruis
waarom nou weer voor homo’squote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Omdat rijmpjes voor homo's zijn.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Snowbells het volgende:
Nee ik neem geen meisjes in hun holletjes.
Wie zegt dat ik het als scheldwoord gebruik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarheid als scheldwoord gebruiken
en de prijs voor beste rijm gaat naar monoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Monopoly het volgende:
Krullenbolletje het meisje, de ene
Zij komt naar Lelystad de bazen meet
Iets wat wij niet erg vinden, want tieten heeft ze nota bene
Als ze maar een wijntje drinkt, dan is ze mijn favoriet
Waarom iets wat niet offensief is gebruiken alsof het dat wel is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarheid als scheldwoord gebruiken
Jongentjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Snowbells het volgende:
Nee ik neem geen meisjes in hun holletjes.
geAARSheid, hihi, humor hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarsheid als scheldwoord gebruiken
Ik ben huisdichter op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en de prijs voor beste rijm gaat naar mono
En anderen met jouw holletje?quote:
onderscheidende term met als doel neerbuigend te reagerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het als scheldwoord gebruik?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
geAARSheid, hihi, humor hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben huisdichter op FOK!
Heb een mooie dicht gemaakt bij de John Carter meet.
ik las huisdier...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien ligt de waarheid wel anders.quote:
maak is een gedicht over mij als beruchte gehate FOK!kerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en de prijs voor beste rijm gaat naar mono
?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Misschien ligt de waarheid wel anders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar met liefde en een beetje geweld.
ik gebruik te typojokerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
geAARSheid, hihi, humor hoor
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef n8n het volgende:
[..]
onderscheidende term met als doel neerbuigend te reageren
zo beter?
2/10quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef speedking het volgende:
krullenbolletje is zo dolletje , samen met snowbells gruwlijk rebells en danger mouse draait de house allmaal fans van dimens
erg je best deed je ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had ik je van tevoren wel kunnen vertellen.
Daar moet je zelf maar achter komen.quote:
computerfluisteraar vraagt om piemelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Monopoly het volgende:
CP de pauper, de dwaas
Op zich is hij wel een redelijke baas
Zolang hij zich maar gedraagt
Zonder Turken haat en dat hij om piemels vraagt
dealquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Daar moet je zelf maar achter komen.
Ik zou ook niet verwachten dat je altijd 100% puur zal blijvenquote:
er zei is een keer iemand tegen me he wat spreek jij goed nederlands vond ik ook neerbuigend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zeg alleen dat rappen en rijmen voor homo's is.
Ik had ook voor Marokkanen kunnen zeggen, maar Marokkanen is toch ook geen neerbuigende term?
contextquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Ik zeg alleen dat rappen en rijmen voor homo's is.
Ik had ook voor Marokkanen kunnen zeggen, maar Marokkanen is toch ook geen neerbuigende term?
En wat bedoel je daarmee?!?!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou ook niet verwachten dat je altijd 100% puur zal blijven
Mag ik er ook eentje? Een waar ik niet voor hoer wordt uitgemaakt.quote:
Snowbells, een vrouw waar ik van houquote:
Dat je vast wel een keer iets met een jongen zal doen.quote:
Emotioneel dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Snowbells, een vrouw waar ik van hou
Toch laat ze me telkens staan in de kou
Jarenlang vraag ik om een pic met Monopoly er in
En ze laat me stikken, deze nare zeemeermin
2happy4u, een kloon van Beach ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mag ik er ook eentje? Een waar ik niet voor hoer wordt uitgemaakt.
Watjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die altijd lief zijn tijdens de seks.
Ik niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
erg je best deed je ook niet
preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vaak hebben rappers dat ook, een tekst op hun kont.
zou jij jezelf ook raken?quote:
Wel een hoofdletter gebruiken aan het begin van een zin, he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef speedking het volgende:
[..]
er zei is een keer iemand tegen me he wat spreek jij goed nederlands vond ik ook neerbuigend.
velen verwarren hem met mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wel zo dat computerfluisteraar ontzettend met zijn homoseksualiteit te koop loopt
Maak maar een afspraak ok?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2happy4u, een kloon van Beach ?
Toch is hij een soort van expliciets
Goede posts, lachen kan met hem
Tot hij zijn penis laat zien voor de webcam
Wat kinderachtig.quote:
is dat geen v&a...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wel zo dat computerfluisteraar ontzettend met zijn homoseksualiteit te koop loopt
waar hebben we anders vuisten voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die altijd lief zijn tijdens de seks.
UI, manier van posten, en de gay/bi opmerkingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kom je trouwens op kloon van Beach?
Tot de popo weer de plezier moet verpesten zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard tegen de muur duwen en d'r shirt met geweld los trekken.
Sowieso, tegen een muur geduwd worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard tegen de muur duwen en d'r shirt met geweld los trekken.
je moet het lief vragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Compoantje het volgende:
M to the Onopoly.
Doe mij ook ff een rijmpie dan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat kinderachtig.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nooit eerder voor Beach gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UI, manier van posten, en de gay/bi opmerkingen
Compoantje, jou ken ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Compoantje het volgende:
M to the Onopoly.
Doe mij ook ff een rijmpie dan.
Ok.quote:
vind dat er wat bier mist, 6/13quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bier bier bier bier bier
Bier bier bier bier bier bier bier
Bier bier bier bier bier
Een Haiku.
Lees eens terug gvdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:00 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ok.
De heer M. Onopoly,
Graag zou ik een rijm willen ontvangen van U.
Met vriendelijke groeten,
Compoantje.
haha dankzij mij heb jij minuten van je leven verspild want mono heeft al een rijmpje getiept hahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:00 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ok.
De heer M. Onopoly,
Graag zou ik een rijm willen ontvangen van U.
Met vriendelijke groeten,
Compoantje.
Stiekem ken je me dus welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Compoantje, jou ken ik eigenlijk niet
Daarom een verzoek, gedraag je je wel
Want met hier en daar een tiet
Krijg je je ban heel snel
en tietuuuuh..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bier bier bier bier bier
Bier bier bier bier bier
Een Haiku.
SV de bierbaas, de legende de eindbaasquote:
Zachtjes fisten...quote:
HAHAH!@!1!1!!EIN~ZZQ!!!11111!111 hihahoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
haha dankzij mij heb jij minuten van je leven verspild want mono heeft al een rijmpje getiept haha
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bier bier bier bier bier
Bier bier bier bier bier
Een Haiku.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SV de bierbaas, de legende de eindbaas
Zonder jou is er geen sinterklaas
Want wie moet weten of je stout bent geweest ?
Dat is natuurlijk Mono, die weet wanneer je hebt gekeest
Bier drinken is je lust en je leven
Daarvan ga ik snel plakken en kleven
Mijn aarsje wordt van jou bierdrinksnelheid nat
Dus ga zo door, dan sta ik zo schaakmat
Daarna gooi ik je op het bed en trek woest je broek uit zonder de knoop los te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sowieso, tegen een muur geduwd worden.
eyeball fucking...quote:
dat heet skullfuckingquote:
Succes want elke broek is skinny.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarna gooi ik je op het bed en trek woest je broek uit zonder de knoop los te maken.
ow wat is dan headfucking..?quote:
Nee, ik ben alleen bezig met mijn rechtervuist terwijl ik aan leuke jongens denk.quote:
onwetendequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Succes want elke broek is skinny.
Ik gebruik mijn tanden om hem los te scheuren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Succes want elke broek is skinny.
dat is hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik het bij jou komen doen dan
Nee dankjewel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik het bij jou komen doen dan
Denk maar aan mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen bezig met mijn rechtervuist terwijl ik aan leuke jongens denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |