ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:37 schreef Snowbells het volgende:
De rijmkunsten zijn weer eens ver te zoeken hier. Dat geeft mij geen plezier.
Moederbord kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De processor is misschien hetzelfde maar qua componenten zoals moederbord, videokaart, RAM is het ook ontzettend goedkoop en is de kwaliteit ook niet erg goed. Ook dingen zoals het scherm van een Acer zijn ontzettend slecht.
En je weet het, goedkoop is duurkoop.
heyquote:
Desktops zijn oké. Dat van Asus ben ik het ook met je eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Moederbord kan je wel eens gelijk in hebben.
Maar ik heb het over desktops, laptops van acer zijn over het algemeen van slechte kwaliteit inderdaad.
RAM kan je zo verwisselen kost niks en je hebt dus geen scherm.
Voor laptops zou ik voor een asus gaan als je niet teveel wilt uitgeven.
nee gek, om kip heen rollen en dan in de ovenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef n8n het volgende:
[..]
nee gek, om kip heen rollen en dan in de oven
doe maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
shit ik weet een hele goede maar er zit een doods bedreiging in
doe het, maakt niet uit, ik zie het door de ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef wietparkiet het volgende:
Snowbells zo doe ik ook niet tegen jou
Die van mij ook:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:39 schreef krullenbolletje het volgende:
bløfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Hoe is het Polomony?quote:
en hoe is dat een bedreiging? wellicht voor de Nederlandse cultuur maar verder valt het best meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Die van mij ook:
Krullenbolletje heeft op haar UI haar lippen rood,
En ze gaat ooit eens dood.
Nou, dat vind ik niet zo lief dat jij dat zegt.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Snowbells het volgende:
Snowbells is leuk, snowbells is fijn. Kon ik voor altijd maar Snowbells zijnoh wacht, wat een schrik, want Snowbells.. dat ben ik
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |