morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds foto's van jou met bril op in mijn DM heh.
logo van de mbp is ook gewoon een gat in de behuizing waar het licht van je scherm doorheen straaltquote:
De processor is misschien hetzelfde maar qua componenten zoals moederbord, videokaart, RAM is het ook ontzettend goedkoop en is de kwaliteit ook niet erg goed. Ook dingen zoals het scherm van een Acer zijn ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Omdat? Acer kost weinig vergeleken met andere merken.
De bouw zit klungelig maar de inhoud is gewoon hetzelfde als bij andere merken en dus prima.
Vandaar dat ik suggereer dat je beter een acer desktop kan kopen dan een laptop als je voor goedkoop wilt gaan.
Zei je gister (morgenochtendquote:
Rot op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef computerprobleem het volgende:
Niemand kan of gaat haten, zonder eerst met mij te praten. Verantwoord je voor de heer Computerprobleems, gij wandader dimeens.
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zei je gister (morgenochtend) ook al
Gewoon dimmie noemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
Van Dimens kan je geen afkorting maken.
Ik word wel eens Dimmie genoemd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrak
Diemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrak
komt goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou vooruit, 24 uur uitstel![]()
Anders strafpunten
| Forum Opties | |