dan haal k liever een beamer, kijk toch geen tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop een Panasonic Plasma televisie.
Nog beter ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:01 schreef n8n het volgende:
[..]
dan haal k liever een beamer, kijk toch geen tv
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik kan er niks aan doen dat mensen hele stroperstochten houden op identiteiten hier en dan gaan lastig vallen. Snap je.
Broderquote:
Je moest betalen voor whatsapp?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef Snowbells het volgende:
Kan niet quoten dus maar zo
Dimens ik ken jou niet in het echt en tegen die ander wiens naam ik ben vergeten, ik moest voor whatsapp een 25 euro itunes kaart kopen omdat 15 euro uitverkocht was en ik geen andere betaalmogelijkheden heb_
je had ook iemand je die app cadeau kunnen laten doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef Snowbells het volgende:
Dimens ik ken jou niet in het echt en tegen die ander wiens naam ik ben vergeten, ik moest voor whatsapp een 25 euro itunes kaart kopen omdat 15 euro uitverkocht was en ik geen andere betaalmogelijkheden heb_
Dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
omdat hij hier altijd is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
Ik heb vrienden die me dat niet gunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef n8n het volgende:
[..]
je had ook iemand je die app cadeau kunnen laten doen
Indeed, een dikke baas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die haten op wp
wp is een baas
Nee. Het is LCD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:01 schreef wietparkiet het volgende:
Dimens weet dat ik gewoon een grapje maak
Wat doet jou denken dat FOK!kers jou gaan proberen op te sporen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gewoon, FOK! users. Ik weet niet wat het is.
malware overalquote:
quote:
Altijd handig om te kennen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met Hindi leren morgen.
Click&buyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef Snowbells het volgende:
die android store is echt een puinhoopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef n8n het volgende:
[..]
malware overal
desinteresse door developers > baggerapps
tof man
Omdat het meerdere malen is gebeurd bij mij, vandaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat FOK!kers jou gaan proberen op te sporen?
Virussen is alleen als je zo dom bent het te gaan downloaden. Hoe je het vindt is subjectief.quote:
Blijft een kutsysteem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Virussen is alleen als je zo dom bent het te gaan downloaden. Hoe je het vindt is subjectief.
Ja dit, zonder jailbreak zou de iPhone een stuk minder zijn.quote:
Neequote:
Ik mag hem gewoon, altijd behulpzaam nooit problemen maken etc.quote:
Apple nog meerquote:
Wat onaardig van je.quote:
Ik wil later Maharadja worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, over 2 jaar wonen er meer mensen in India dan in China.
sgatjequote:
Dikke party's in je paleis toch, met mooie vrouwen, bollywood acteurs, vuurwerk, olifanten en veel drank.quote:
Jawel hoor, van vrienden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen ervaring, geen recht van spreken
En een tulband dragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dikke party's in je paleis toch, met mooie vrouwen, bollywood acteurs, vuurwerk, olifanten en veel drank.
ok dankje voor deze informatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef n8n het volgende:
android is wat windows XP voor computers was maar toch zweert iedereen erbij. Pas na een paar jaar wordt het een beetje wat, vol troep en infecties maar ook goedkoop dus iedereen wilt het omdat het zo goed te customizen is wat vervolgens bijna geen hond doet
yeah
Toch wel het belangrijkste, samen met een baard laten groeien en overal met rode stip rondlopen.quote:
Op wikipedia stond 23 jaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang blijven verf en vloerbedekkinglijm hun chemische stofjes in de lucht hangen?
24 uur-isch indien geventileerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang blijven verf en vloerbedekkinglijm hun chemische stofjes in de lucht hangen?
Voor altijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Weetikveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je paneel bestaat uit allemaal Light Emitting Diodes?
"Ik wil controlen hebben over mijn telefoon en niet een gesloten systeem hebben zoals de iPhone."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:07 schreef n8n het volgende:
android is wat windows XP voor computers was maar toch zweert iedereen erbij. Pas na een paar jaar wordt het een beetje wat, vol troep en infecties maar ook goedkoop dus iedereen wilt het omdat het zo goed te customizen is wat vervolgens bijna geen hond doet
yeah
en vervolgens alleen maar bellen en sms'enquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Ik wil controlen hebben over mijn telefoon en niet een gesloten systeem hebben zoals de iPhone."
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weetikveel![]()
Stond op de doos dat hij LED was en ik hoef er alleen maar mee te gamen
doorventileren ja, ligt er ook aan wat voor verf allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Snowbells het volgende:
24 uurja vast. Ik nies me nog steeds een ongeluk als ik in mijn kamer lig
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en vervolgens alleen maar bellen en sms'en![]()
Kan best, als ik maar kan gamen en de kwaliteit is ook gewoon primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Marketing. Alleen de achtergrondverlichting is LED maar je paneel is nog steeds LCD.
gratis malware downloadenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.
Vertel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.
Fanboys.quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vervolgens doen ze niets met dat "open" systeem.
Je kan ook 96kbps nummers van Youtube downloaden. Kun je ook horen maar kwaliteit is anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan best, als ik maar kan gamen en de kwaliteit is ook gewoon prima
eigenlijk wel, de marketing die belangrijker is dan reclame zijn ervaringen van klanten. Aangezien ze dat op orde hebben komt de rest vanzelfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De meest geniale marketing is nog steeds die van Apple.
Slaaptijd.quote:
Zal ik even gaan kijken dan wat voor'n paneel ik heb danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kan ook 96kbps nummers van Youtube downloaden. Kun je ook horen maar kwaliteit is anders.
LCDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik even gaan kijken dan wat voor'n paneel ik heb dan
Zo'n bazige snorrebaard jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch wel het belangrijkste, samen met een baard laten groeien en overal met rode stip rondlopen.
Dus is de marketing nog steeds geniaal. Daarnaast is het geen verassing dat Apple elektronica maakt waarmee de gemiddelde mens vooruit mee kan en niet moeilijk hoeft te doen, daarom is Apple succesvol. Geen poespas enzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:11 schreef n8n het volgende:
[..]
eigenlijk wel, de marketing die belangrijker is dan reclame zijn ervaringen van klanten. Aangezien ze dat op orde hebben komt de rest vanzelf
Nogal logisch als Apple gewoon goede producten maakt waar toch wel bijna elke klant ontzettend tevreden mee is.quote:
Bij Monopoly staat dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Snorrenstaat alleen bij sommige mensen.
Mijnes is niet goed zichtbaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het ja. Ze maken weinig raclame en toch verkopen ze ontzettend goed.
Ze zijn niet persé slecht, ook niet beter dan andere opties. Wel veel duurder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nogal logisch als Apple gewoon goede producten maakt waar toch wel bijna elke klant ontzettend tevreden mee is.
kloptquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
Dat zei ik toch. Al die televisies die adverteren met LED zijn LCD. Is puur marketing en het verkoopt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)7fhdvx.html#tab:info
Inderdaad LCD
Keynotes zijn geen reclame.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.
Het boeide me niet of het LED of LCD was, ik wou gewoon een kleine TV die ik op mijn bureau kon zetten en waar ik een spelletje op kon spelen in HDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zei ik toch. Al die televisies die adverteren met LED zijn LCD. Is puur marketing en het verkoopt goed.
Groeit wel weer aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben inmiddels weer snor en baardloos.
vaak denkt men alleen aan reclame bij marketing, goede producten zijn ook marketing maar ook nog steeds gewoon goede productenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je nooit die keynotes bekeken? Ik heb er veel gezien en ze zijn allemaal zo geniaal in elkaar gezet, psychologie op hoog niveau.
In mijn ogen toch echt wel. Geen ultrabook die beter is dan de MacBook Air.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zijn niet persé slecht, ook niet beter dan andere opties. Wel veel duurder.
Subjectief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
In mijn ogen toch echt wel. Geen ultrabook die beter is dan de MacBook Air.
Dus kocht je Salora?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het boeide me niet of het LED of LCD was, ik wou gewoon een kleine TV die ik op mijn bureau kon zetten en waar ik een spelletje op kon spelen in HD
Ik zeg toch ook niet dat het slechte producten zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:15 schreef n8n het volgende:
[..]
vaak denkt men alleen aan reclame bij marketing, goede producten zijn ook marketing maar ook nog steeds gewoon goede producten
Hij mag z'n tijd nemen.quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het slechte producten zijn?
Is wel zo. Alleen al het uiterlijk van een Mac(book)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is toch echt geen ultrabook beter dan de MacBook Air.
zulke discussie zijn nuttelozer dan een anus op je elleboogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is toch echt geen ultrabook beter dan de MacBook Air.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef n8n het volgende:
[..]
zulke discussie zijn nuttelozer dan een anus op je elleboog
Je laat het wel klinken alsof ik negatief praat want je hebt het alleen over goede producten. Daarnaast wat mij de grootste ergernis lijkt die voorkomt is dat als je Mac kapot gaat het ontzettend duur is om te repareren.quote:
Ik weet welkequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wou een kutopmerking maken maar ik weet even niet welke dus ik kom er later op terug.
Geil is dat uiterlijk wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is wel zo. Alleen al het uiterlijk van een Mac(book)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wou een kutopmerking maken maar ik weet even niet welke dus ik kom er later op terug.
ohquote:
ik praat vanuit ervaring met discussies over het succes van apple en marketing. was niet naar jou bedoeld maar een algemene waarnemingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je laat het wel klinken alsof ik negatief praat want je hebt het alleen over goede producten. Daarnaast wat mij de grootste ergernis lijkt die voorkomt is dat als je Mac kapot gaat het ontzettend duur is om te repareren.
Ik sloopte mijn acer, nu nooit meer acerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb mijn laptop nooit kapot gemaakt, alleen op de een of andere manier mijn windows zitten slopen dat hij niet meer aan wilde?
Zijn wij een keer aardigquote:
Sowieso acerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik sloopte mijn acer, nu nooit meer acer
Opzich is er niks mis met acers, alleen de bouw van een laptop van acer zit nogal klungelig in elkaar.quote:
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
Laatst zo'n discussie met iemand. "Bij Apple zijn ze echt dom. Ze hadden beter stroom kunnen besparen door dat achterlijke logo van ze niet op te laten lichten. Maar bij Apple moet je er zonodig stoer mee doen dus heb je dat bij Apple."
Ik moest lachen.
Ik moest een beetje huilen om deze reactie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Opzich is er niks mis met acers, alleen de bouw van een laptop van acer zit nogal klungelig in elkaar.
Mijn vader heeft een acer pc van 5 jaar oud en die doet het nog steeds
Is jouw apple icoontje niet verlicht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Snowbells het volgende:
Was mijn apple icoontje maar verlicht.
MacBook heh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Snowbells het volgende:
Was mijn apple icoontje maar verlicht.
Pourquoi?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen om deze reactie.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ik in mijn snack moet stikken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.
Ik moest ook erg hard lachen
haha de treurnis van zo’n individu in de mensheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef Dimens het volgende:
Laatst zo'n discussie met iemand. "Bij Apple zijn ze echt dom. Ze hadden beter stroom kunnen besparen door dat achterlijke logo van ze niet op te laten lichten. Maar bij Apple moet je er zonodig stoer mee doen dus heb je dat bij Apple."
Ik moest lachen.
zit er alleen omdat het licht van je scherm ook door het appeltje heen kan schijnen. Je kan ook het scherm uit doen en met een lamp door het appeltje heen schijnen en het Apple logo op je scherm zien.quote:
Maar nog geen zo goed als de MacBook Air.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nieuwe ultra books zijn wel uber geil hoor.
Omdat? Acer kost weinig vergeleken met andere merken.quote:
Wow wat. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
zit er alleen omdat het licht van je scherm ook door het appeltje heen kan schijnen. Je kan ook het scherm uit doen en met een lamp door het appeltje heen schijnen en het Apple logo op je scherm zien.
Sneuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n gozer in de klas die geen Apple kan betalen. Had hij het Apple logo uitgeprint en op z'n laptop geplakt.
asus doet wel oké, maar dat is omdat ze ergens iets weg hebben van de mba. toch zou ik te veel zaken missenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die nieuwe ultra books zijn wel uber geil hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik een meisje.quote:
Samen leuke jongens zoeken?quote:
De huidige ultra books zijn qua performance veeel beter hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar nog geen zo goed als de MacBook Air.
Asus is wel baas ja, huidige laptop is ook van Asus. Zoals welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef n8n het volgende:
[..]
asus doet wel oké, maar dat is omdat ze ergens iets weg hebben van de mba. toch zou ik te veel zaken missen
hoiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ben eigenlijk een vent van 50
LCD geeft geen licht en is donker. In de zijkant achter het scherm zitten LED's die de achterkant oplichten. Dan wordt er een signaal naar een pixel verzonden met welke kleur moet worden weergeven. Als dit rood is, dan gaat de rode crystal aan en kan het licht er rood doorheen.quote:
Op dit tijdstip kan ik even niet logisch nadenken dus stop maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
LCD geeft geen licht en is donker. In de zijkant achter het scherm zitten LED's die de achterkant oplichten. Dan wordt er een signaal naar een pixel verzonden met welke kleur moet worden weergeven. Als dit rood is, dan gaat de rode crystal aan en kan het licht er rood doorheen.
Ik sla het licht uit zijn ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef wietparkiet het volgende:
Mono hoe ga jij handelen als ragboer de trein kaapt die jij bestuurt
Op papier ja misschien maar in de werkelijkheid presteert een MacBook Air beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De huidige ultra books zijn qua performance veeel beter hoor.Daarnaast vind ik het gewoon jammer dat Apple zo prijzig is en ja ik weet, waardevast, kwalitatief. Maar dan nog.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoi
daten? je valt in mijn leeftijdsgroep
Ik verwacht nog steeds foto's van jou met bril op in mijn DM heh.quote:
Is ook lastig. Maar moet je eens de helderheid van je scherm op 0 zetten en dan met een lamp erop schijnen. Dan kun je alsnog lezen wat er op je scherm staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kan ik even niet logisch nadenken dus stop maar
OS X ten eerste maar ook de magsafe, veel betere trackpad, thunderbolt is toekomstbestendig, afwerking, rustiger design en verder weet ik niet of asus zaken ook al heeft (zoals toetsenbordverlichting)quote:
Maar heb je ook tieten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben stiekem heel lief leuk en grappig.
Verklaard waarom je in het openbaar zo gemeen bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
Ga ik eens uitproberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is ook lastig. Maar moet je eens de helderheid van je scherm op 0 zetten en dan met een lamp erop schijnen. Dan kun je alsnog lezen wat er op je scherm staat.
morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds foto's van jou met bril op in mijn DM heh.
logo van de mbp is ook gewoon een gat in de behuizing waar het licht van je scherm doorheen straaltquote:
De processor is misschien hetzelfde maar qua componenten zoals moederbord, videokaart, RAM is het ook ontzettend goedkoop en is de kwaliteit ook niet erg goed. Ook dingen zoals het scherm van een Acer zijn ontzettend slecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Omdat? Acer kost weinig vergeleken met andere merken.
De bouw zit klungelig maar de inhoud is gewoon hetzelfde als bij andere merken en dus prima.
Vandaar dat ik suggereer dat je beter een acer desktop kan kopen dan een laptop als je voor goedkoop wilt gaan.
Zei je gister (morgenochtendquote:
Rot op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef computerprobleem het volgende:
Niemand kan of gaat haten, zonder eerst met mij te praten. Verantwoord je voor de heer Computerprobleems, gij wandader dimeens.
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zei je gister (morgenochtend) ook al
Gewoon dimmie noemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
Van Dimens kan je geen afkorting maken.
Ik word wel eens Dimmie genoemd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
kan niet altijd feest zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrak
Diemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:33 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar ik had gister nacht doorgehaald en ik zag er uit als een wrak
komt goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nou vooruit, 24 uur uitstel![]()
Anders strafpunten
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:35 schreef wietparkiet het volgende:
CP, Of je doet normaal of je gaat weg,
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:35 schreef wietparkiet het volgende:
serial?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:35 schreef wietparkiet het volgende:
Normaal, leg uit wat gij bedoelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:35 schreef wietparkiet het volgende:
normaal alsin aanvaardbaar gemiddeld gedrag is ook niet jouw sterkste kantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |