Waar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En je zet wel foto's van jezelf op FOK!?
ik heb een 26" CRT tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wacht nog totdat Apple TV 3 te jailbreaken is.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gebruik ik nog steeds aangezien maar 2 mensen die ik ken een iPhone hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:57 schreef n8n het volgende:
[..]
nooit meer whatsapp te hoeven gebruiken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef Dimens het volgende:
bah tieten ;sSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mja alleen met mensen met Apple dus veel stoerder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als whatsapp.
maar dan zonder de vastlopers en het eeuwige connecten waardoor jemoet wachten met het typen van een berichtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is eigenlijk hetzelfde als whatsapp.
Natuurlijk. Ik kan er niks aan doen dat mensen hele stroperstochten houden op identiteiten hier en dan gaan lastig vallen. Snap je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh je hebt je FM linkje weggehaald
Je kent mij toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gebruik ik nog steeds aangezien maar 2 mensen die ik ken een iPhone hebben.
ja whatsapp is daarvoor wel handigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gebruik ik nog steeds aangezien maar 2 mensen die ik ken een iPhone hebben.
Applequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja alleen met mensen met Apple dus veel stoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |