Samen leuke jongens zoeken?quote:
De huidige ultra books zijn qua performance veeel beter hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar nog geen zo goed als de MacBook Air.
Asus is wel baas ja, huidige laptop is ook van Asus. Zoals welke?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef n8n het volgende:
[..]
asus doet wel oké, maar dat is omdat ze ergens iets weg hebben van de mba. toch zou ik te veel zaken missen
hoiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ben eigenlijk een vent van 50
LCD geeft geen licht en is donker. In de zijkant achter het scherm zitten LED's die de achterkant oplichten. Dan wordt er een signaal naar een pixel verzonden met welke kleur moet worden weergeven. Als dit rood is, dan gaat de rode crystal aan en kan het licht er rood doorheen.quote:
Op dit tijdstip kan ik even niet logisch nadenken dus stop maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
LCD geeft geen licht en is donker. In de zijkant achter het scherm zitten LED's die de achterkant oplichten. Dan wordt er een signaal naar een pixel verzonden met welke kleur moet worden weergeven. Als dit rood is, dan gaat de rode crystal aan en kan het licht er rood doorheen.
Ik sla het licht uit zijn ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef wietparkiet het volgende:
Mono hoe ga jij handelen als ragboer de trein kaapt die jij bestuurt
Op papier ja misschien maar in de werkelijkheid presteert een MacBook Air beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De huidige ultra books zijn qua performance veeel beter hoor.Daarnaast vind ik het gewoon jammer dat Apple zo prijzig is en ja ik weet, waardevast, kwalitatief. Maar dan nog.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoi
daten? je valt in mijn leeftijdsgroep
Ik verwacht nog steeds foto's van jou met bril op in mijn DM heh.quote:
Is ook lastig. Maar moet je eens de helderheid van je scherm op 0 zetten en dan met een lamp erop schijnen. Dan kun je alsnog lezen wat er op je scherm staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op dit tijdstip kan ik even niet logisch nadenken dus stop maar
OS X ten eerste maar ook de magsafe, veel betere trackpad, thunderbolt is toekomstbestendig, afwerking, rustiger design en verder weet ik niet of asus zaken ook al heeft (zoals toetsenbordverlichting)quote:
Maar heb je ook tieten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben stiekem heel lief leuk en grappig.
Verklaard waarom je in het openbaar zo gemeen bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben stiekem heel lief leuk en grappig.
Ga ik eens uitproberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is ook lastig. Maar moet je eens de helderheid van je scherm op 0 zetten en dan met een lamp erop schijnen. Dan kun je alsnog lezen wat er op je scherm staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |