Je weet het wel nu.quote:
Ik heb geen BF3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heet Mossad Commando / Agent o.i.d. op BF3 Network
is dit niet het reformatorisch forum..?quote:
Even bedenken toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niet eens een rijmpje terug
rijmen is slechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef computerprobleem het volgende:
Dankzij mij is iedereen gaan rijmen. Dus zeg niet dat ik een en al evil ben.
heb het spel terug ge bracht, vond het saaiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen BF3
maar waarom heb jij geen trophies in skyrim terwijl je hem wel hebt gespeeld
no shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
no shitCaptainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent meer van de shooters en dit is een RPG denkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
heb het spel terug ge bracht, vond het saai
je kon alleen rondlopen in een enorme wereld zonder doel begreep niet echt wat het leuke daarvan is / moest zijn :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |