goedemorgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Krullebolletje ik wil je nemen in je.....
En of er wat op rijmt
lees even omhoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En of er wat op rijmt
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
naar dat soort muziek luistr ik :p
oke sorry :pquote:
Hurt is mooierquote:
IK WAS WAT TE LAAT JA. BEZIG MET FAPPEN ENZO.quote:
Had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En of er wat op rijmt
quote:
t is me lyrics voor me rap...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Omdat rijmpjes voor homo's zijn.
Hoe wist je dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef krullenbolletje het volgende:
danger muis heeft een monster in zijn kruis
waarom nou weer voor homo’squote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Omdat rijmpjes voor homo's zijn.
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Snowbells het volgende:
Nee ik neem geen meisjes in hun holletjes.
Wie zegt dat ik het als scheldwoord gebruik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarheid als scheldwoord gebruiken
en de prijs voor beste rijm gaat naar monoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Monopoly het volgende:
Krullenbolletje het meisje, de ene
Zij komt naar Lelystad de bazen meet
Iets wat wij niet erg vinden, want tieten heeft ze nota bene
Als ze maar een wijntje drinkt, dan is ze mijn favoriet
Waarom iets wat niet offensief is gebruiken alsof het dat wel is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarheid als scheldwoord gebruiken
Jongentjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:51 schreef Snowbells het volgende:
Nee ik neem geen meisjes in hun holletjes.
geAARSheid, hihi, humor hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:52 schreef n8n het volgende:
[..]
waarom nou weer voor homo’ssexuele geaarsheid als scheldwoord gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |