preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vaak hebben rappers dat ook, een tekst op hun kont.
zou jij jezelf ook raken?quote:
Wel een hoofdletter gebruiken aan het begin van een zin, he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef speedking het volgende:
[..]
er zei is een keer iemand tegen me he wat spreek jij goed nederlands vond ik ook neerbuigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
velen verwarren hem met mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wel zo dat computerfluisteraar ontzettend met zijn homoseksualiteit te koop loopt
Maak maar een afspraak ok?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2happy4u, een kloon van Beach ?
Toch is hij een soort van expliciets
Goede posts, lachen kan met hem
Tot hij zijn penis laat zien voor de webcam
Wat kinderachtig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat geen v&a...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wel zo dat computerfluisteraar ontzettend met zijn homoseksualiteit te koop loopt
waar hebben we anders vuisten voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen die altijd lief zijn tijdens de seks.
UI, manier van posten, en de gay/bi opmerkingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kom je trouwens op kloon van Beach?
Tot de popo weer de plezier moet verpesten zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard tegen de muur duwen en d'r shirt met geweld los trekken.
Sowieso, tegen een muur geduwd worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hard tegen de muur duwen en d'r shirt met geweld los trekken.
je moet het lief vragenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Compoantje het volgende:
M to the Onopoly.
Doe mij ook ff een rijmpie dan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat kinderachtig.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nooit eerder voor Beach gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
UI, manier van posten, en de gay/bi opmerkingen
Compoantje, jou ken ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:58 schreef Compoantje het volgende:
M to the Onopoly.
Doe mij ook ff een rijmpie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |