Dat zou wel de gepaste straf zijn. Ze in brabant zetten en carnaval laten vierenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht al dat het een Brabants dorpje was, maar daar zitten natuurlijk geen Marokkanen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer je handen aan het wassen dus.
Waarom koppel jij deel 2 niet aan deel 1 dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
Meisjes afgetuigd door allochtone jongeren
Doe je dat nou expres Tim? Een ander deel openen terwijl deel 2 al bestaat..
Meisjes ernstig mishandeld aan de Groest
Shit man, je hebt me door, ik deed het inderdaad om jou te pesten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
Meisjes afgetuigd door allochtone jongeren
Doe je dat nou expres Tim? Een ander deel openen terwijl deel 2 al bestaat..
Meisjes ernstig mishandeld aan de Groest
Kan je wel met je duimpie naar beneden wijzen, maar hij heeft wel een punt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weer je handen aan het wassen dus.
Geen probleem. Ik vond dat D_G het helder genoeg had uitgelegd. Ik heb dat op sp3ciaanse wijze aan je kenbaar gemaakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
nou dat de quote functie werkt was me al langer bekend ... ik vroeg me meer af of jij kon uitleggen waar je het eigenlijk zo mee eens bent
bedankt voor het antwoord
Ik snap jouw humor inderdaad niet, dat klopt. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:42 schreef sp3c het volgende:
nee de sp3ciaanse wijze is met gevoel voor humor, jij snapt dat gewoon niet
maar als je hier enkel komt om de_guidance te quoten en zelf niets toe wilt voegen dan heeft het niet echt veel zin natuurlijk
Komt hij weer de woordenwortel uithangen.quote:
Woordewortelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt hij weer de woordenwortel uithangen.
Ben je er al achter waarom in het VI topic 'rullevant' wordt geschreven?
Wat is een VI topic?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt hij weer de woordenwortel uithangen.
Ben je er al achter waarom in het VI topic 'rullevant' wordt geschreven?
quote:
was ook niet aan een van jullie gericht gelukkigquote:
Zeg je nu dat je je fouten aanpast aan degene aan wie het gericht is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
was ook niet een jullie gericht gelukkig
Van wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |