Racisme wordt niet gewaardeerd.quote:Weer zijn mensen slachtoffer geworden van een ernstig geweldsincident in het Hilversumse uitgaansgebied. In de vroege vrijdagochtend werden de 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur afgetuigd door twee Marokkaanse jongens, nadat de meiden hadden geweigerd een sigaret aan hen af te staan.
Het is de zoveelste zware mishandeling al dit jaar aan de Groest, waar allochtone jongeren een no-goarea hebben gecreëerd met bedreigingen, verwensingen en agressie tijdens de uitgaansuren.
In mei werd een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt door twee mannen, begin april trapten eveneens Marokkaanse jongeren twee mannen op de Groest het ziekenhuis in. Ook Carmen en Fleur liepen zware verwondingen op, nadat ze uitgaansgelegenheid G-Spot hadden verlaten.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)jes_afgetuigd__.html
Tja wat is racisme precies? Ik ben van mening dat ze alle criminele Marokkanen terug mogen sturen naar land van herkomst. We hebben toch niets aan dit volk behalve ellende. Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem? Ik ben van mening van niet. Het is gewoon veelal een onderontwikkelde cultuur en ze kunnen beter daar blijven dan hier rotzooi komen trappen.quote:Racisme wordt niet gewaardeerd.
Men moet eerst een stoppen met die anti racisme campagne...quote:
Ja, want de meeste relschoppers zijn 1e generatie allochtonen en hier niet geboren joh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Ik snap die figuren ook echt niet. Ze komen naar Nederland, ze krijgen hulp aangeboden van tig instanties, ze krijgen geld aangeboden om te overleven en vervolgens gaan ze rotzooi trappen hier. Hoe dom kan je precies zijn? Nou blijkbaar heel dom en dit onderschrijft precies mijn mening dat het een onderontwikkelde cultuur is.
Nope, gewoon een café club.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Tropanzia het volgende:
Zal wel een mooie sex-discotheek zijn daar, ''De G-spot''
Volgens wikipedia:quote:
Maar dan zou ik een racist zijn.quote:Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.
Nee de eerste generatie snapt nog dat ze te gast zijn hier, die hoor je eigenlijk nooit. De 2de en 3de generatie snap dat niet en dat zijn de generaties die zich misdragen. En ik weet dat het zogenaamd Nederlanders zijn, maar ze zijn die naam absoluut niet waardig. Misschien is terugsturen geen optie, maar vastzetten, ouders straffen en verplichten om te werken zouden geen slechte maatregelen zijn. Is ook weer goed voor onze economie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, want de meeste relschoppers zijn 1e generatie allochtonen en hier niet geboren joh?
Ik deel je mening. Al het tuig dat zich misdraagt en in het bezit is van een dubbele nationaliteit moet je gewoon de Nederlandse nationaliteit ontnemen. Dat is gewoon beter voor iedereen, ook voor de welwillende Marokkanen. En je doet het een paar keer en zodra de rest ziet dat het menens is zal een groot deel van de meelopers zich rustig houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Tja wat is racisme precies? Ik ben van mening dat ze alle criminele Marokkanen terug mogen sturen naar land van herkomst. We hebben toch niets aan dit volk behalve ellende. Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem? Ik ben van mening van niet. Het is gewoon veelal een onderontwikkelde cultuur en ze kunnen beter daar blijven dan hier rotzooi komen trappen.
Ik snap die figuren ook echt niet. Ze komen naar Nederland, ze krijgen hulp aangeboden van tig instanties, ze krijgen geld aangeboden om te overleven en vervolgens gaan ze rotzooi trappen hier. Hoe dom kan je precies zijn? Nou blijkbaar heel dom en dit onderschrijft precies mijn mening dat het een onderontwikkelde cultuur is.
Ja, en zo vind ik ook dat de gemiddelde Nederlandse tokkies ook de naam Nederlander niet waard zijn. Maar zo werkt dat nou eenmaal niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Nee de eerste generatie snapt nog dat ze te gast zijn hier, die hoor je eigenlijk nooit. De 2de en 3de generatie snap dat niet en dat zijn de generaties die zich misdragen. En ik weet dat het zogenaamd Nederlanders zijn, maar ze zijn die naam absoluut niet waardig. Misschien is terugsturen geen optie, maar vastzetten, ouders straffen en verplichten om te werken zouden geen slechte maatregelen zijn. Is ook weer goed voor onze economie.
Die Nederlandse tokkies kunnen we helaas de Nederlandse nationaliteit niet ontnemen. je mag niemand stateloos makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en zo vind ik ook dat de gemiddelde Nederlandse tokkies ook de naam Nederlander niet waard zijn. Maar zo werkt dat nou eenmaal niet.
Die zijn hier niet te gast, dus dat valt ook niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
[..]
Nee de eerste generatie snapt nog dat ze te gast zijn hier, die hoor je eigenlijk nooit. De 2de en 3de generatie snap dat niet en dat zijn de generaties die zich misdragen. En ik weet dat het zogenaamd Nederlanders zijn, maar ze zijn die naam absoluut niet waardig. Misschien is terugsturen geen optie, maar vastzetten, ouders straffen en verplichten om te werken zouden geen slechte maatregelen zijn. Is ook weer goed voor onze economie.
Technisch hebben ze een dubbele nationaliteit en moet de Nederlandse overheid prima in staat zijn om ze naar een ander land, in dit geval Marokko, te sturen. Ik ben ook van mening dat dat soort tuig met een dubbele nationaliteit de Nederlandse afgenomen moet worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want de meeste relschoppers zijn 1e generatie allochtonen en hier niet geboren joh?
Toch voelen ze zich meer Marokkaan als Nederlander. En als je dat zo voelt zou ik zeggen, lekker in Marokko gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die zijn hier niet te gast, dus dat valt ook niet te begrijpen.
Maar wat "zo niet werk" kun je veranderen! Dat is het mooie van alles. Werken de regels niet, dan verander je ze! Dat zou men eens vaker moeten doen hier in Nederland...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en zo vind ik ook dat de gemiddelde Nederlandse tokkies ook de naam Nederlander niet waard zijn. Maar zo werkt dat nou eenmaal niet.
Eens, wat zou het fijn zijn als we al die tokkie nederlanders op de noordpool ofzo zouden kunnen dumpenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar wat "zo niet werk" kun je veranderen! Dat is het mooie van alles. Werken de regels niet, dan verander je ze! Dat zou men eens vaker moeten doen hier in Nederland...
Ik kan in jouw post geen enkele poging of wil ontdekken om het beestje bij de naam te noemen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |