abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:43:06 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_115233672
quote:
Weer zijn mensen slachtoffer geworden van een ernstig geweldsincident in het Hilversumse uitgaansgebied. In de vroege vrijdagochtend werden de 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur afgetuigd door twee Marokkaanse jongens, nadat de meiden hadden geweigerd een sigaret aan hen af te staan.

Het is de zoveelste zware mishandeling al dit jaar aan de Groest, waar allochtone jongeren een no-goarea hebben gecreëerd met bedreigingen, verwensingen en agressie tijdens de uitgaansuren.

In mei werd een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt door twee mannen, begin april trapten eveneens Marokkaanse jongeren twee mannen op de Groest het ziekenhuis in. Ook Carmen en Fleur liepen zware verwondingen op, nadat ze uitgaansgelegenheid G-Spot hadden verlaten.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)jes_afgetuigd__.html
Racisme wordt niet gewaardeerd.
Op de man spelen wordt niet gewaardeerd.
Bij klachten over anderen niet in het topic, plaats een TR, of kom naar FB.

Game on
Laffe huichelaar
pi_115233728
Wat gaaf om daar eens een grote groep in 'op jacht' te laten gaan. Flink de kop inslaan die kut marrokanen.
pi_115233740
Deel twee alweer, wat gaat het toch snel met die topics over uitgaansgeweld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115233800
Racisme :r
pi_115233857
Zal wel een mooie sex-discotheek zijn daar, ''De G-spot''
Digo
pi_115234507
Zullen het wel verdiend hebben.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115234581
quote:
Racisme wordt niet gewaardeerd.
Tja wat is racisme precies? Ik ben van mening dat ze alle criminele Marokkanen terug mogen sturen naar land van herkomst. We hebben toch niets aan dit volk behalve ellende. Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem? Ik ben van mening van niet. Het is gewoon veelal een onderontwikkelde cultuur en ze kunnen beter daar blijven dan hier rotzooi komen trappen.

Ik snap die figuren ook echt niet. Ze komen naar Nederland, ze krijgen hulp aangeboden van tig instanties, ze krijgen geld aangeboden om te overleven en vervolgens gaan ze rotzooi trappen hier. Hoe dom kan je precies zijn? Nou blijkbaar heel dom en dit onderschrijft precies mijn mening dat het een onderontwikkelde cultuur is.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_115234625
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:46 schreef GJonline het volgende:
Racisme :r
Men moet eerst een stoppen met die anti racisme campagne...
Nu wordt je zelfs beperkt wat te zeggen omdat je anders gelijk de naam racist naar je toe krijgt gegooid.

Zeg je KUT marokkaan ben je een racist....Nee....deze jongens zijn gewoon KUT marokkanen!
pi_115234632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:04 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ik snap die figuren ook echt niet. Ze komen naar Nederland, ze krijgen hulp aangeboden van tig instanties, ze krijgen geld aangeboden om te overleven en vervolgens gaan ze rotzooi trappen hier. Hoe dom kan je precies zijn? Nou blijkbaar heel dom en dit onderschrijft precies mijn mening dat het een onderontwikkelde cultuur is.
Ja, want de meeste relschoppers zijn 1e generatie allochtonen en hier niet geboren joh?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:07:12 #10
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115234693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Tropanzia het volgende:
Zal wel een mooie sex-discotheek zijn daar, ''De G-spot''
Nope, gewoon een café club.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115234724
quote:

[..]

Tja wat is racisme precies?
Volgens wikipedia:
quote:
Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens.
Maar dan zou ik een racist zijn.

Zie bijvoorbeeld azië. Door evolutie hebben ze snellere verbindingen in de hersenen waardoor ze een betere ooghand coordinatie hebben, en sneller bepaalde vraagstukken op kunnen lossen.
Daarom zijn ze ook altijd in de finale met tafeltennis kampioenschappen.

Dan bijvoorbeeld de kenianen. Door evolutie hebben ze lichtere kuiten, die wel een gelijke of grotere spiermassa kan bevatten. Hierdoor zijn ze bijzonder goed in lange afstanden rennen.
Zie als voorbeeld de marathon.
pi_115234726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, want de meeste relschoppers zijn 1e generatie allochtonen en hier niet geboren joh?
Nee de eerste generatie snapt nog dat ze te gast zijn hier, die hoor je eigenlijk nooit. De 2de en 3de generatie snap dat niet en dat zijn de generaties die zich misdragen. En ik weet dat het zogenaamd Nederlanders zijn, maar ze zijn die naam absoluut niet waardig. Misschien is terugsturen geen optie, maar vastzetten, ouders straffen en verplichten om te werken zouden geen slechte maatregelen zijn. Is ook weer goed voor onze economie.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_115234772
quote:

[..]

Tja wat is racisme precies? Ik ben van mening dat ze alle criminele Marokkanen terug mogen sturen naar land van herkomst. We hebben toch niets aan dit volk behalve ellende. Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem? Ik ben van mening van niet. Het is gewoon veelal een onderontwikkelde cultuur en ze kunnen beter daar blijven dan hier rotzooi komen trappen.

Ik deel je mening. Al het tuig dat zich misdraagt en in het bezit is van een dubbele nationaliteit moet je gewoon de Nederlandse nationaliteit ontnemen. Dat is gewoon beter voor iedereen, ook voor de welwillende Marokkanen. En je doet het een paar keer en zodra de rest ziet dat het menens is zal een groot deel van de meelopers zich rustig houden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115234790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]

Nee de eerste generatie snapt nog dat ze te gast zijn hier, die hoor je eigenlijk nooit. De 2de en 3de generatie snap dat niet en dat zijn de generaties die zich misdragen. En ik weet dat het zogenaamd Nederlanders zijn, maar ze zijn die naam absoluut niet waardig. Misschien is terugsturen geen optie, maar vastzetten, ouders straffen en verplichten om te werken zouden geen slechte maatregelen zijn. Is ook weer goed voor onze economie.
Ja, en zo vind ik ook dat de gemiddelde Nederlandse tokkies ook de naam Nederlander niet waard zijn. Maar zo werkt dat nou eenmaal niet.
pi_115234842
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, en zo vind ik ook dat de gemiddelde Nederlandse tokkies ook de naam Nederlander niet waard zijn. Maar zo werkt dat nou eenmaal niet.
Die Nederlandse tokkies kunnen we helaas de Nederlandse nationaliteit niet ontnemen. je mag niemand stateloos maken
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115234897
Er is al een deel II Tim en die was eerder...
pi_115234904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]

Die zijn hier niet te gast, dus dat valt ook niet te begrijpen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:12:10 #18
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115234914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Technisch hebben ze een dubbele nationaliteit en moet de Nederlandse overheid prima in staat zijn om ze naar een ander land, in dit geval Marokko, te sturen. Ik ben ook van mening dat dat soort tuig met een dubbele nationaliteit de Nederlandse afgenomen moet worden.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_115234976
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die zijn hier niet te gast, dus dat valt ook niet te begrijpen.
Toch voelen ze zich meer Marokkaan als Nederlander. En als je dat zo voelt zou ik zeggen, lekker in Marokko gaan wonen.
pi_115234982
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar wat "zo niet werk" kun je veranderen! Dat is het mooie van alles. Werken de regels niet, dan verander je ze! Dat zou men eens vaker moeten doen hier in Nederland...
pi_115235012
Vechtpartij tijdens het uitgaan in Groest

Deel 2, was er ook eerder. Kennelijk beviel de titel de moderatie niet.
pi_115235025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef thesystem het volgende:

[..]

Maar wat "zo niet werk" kun je veranderen! Dat is het mooie van alles. Werken de regels niet, dan verander je ze! Dat zou men eens vaker moeten doen hier in Nederland...
Eens, wat zou het fijn zijn als we al die tokkie nederlanders op de noordpool ofzo zouden kunnen dumpen _O_
pi_115235038
quote:
Ben ik nu een racist omdat ik het beestje bij de naam noem?
Ik kan in jouw post geen enkele poging of wil ontdekken om het beestje bij de naam te noemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115235063
Het jagen is begonnen :+
Zie!
pi_115235146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef johnson555 het volgende:
Het jagen is begonnen :+
Dat durven Nederlands niet want dan weten ze dat de overheid de zielige marok steunt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')