Ik was ook gewoon weg gereden hoor. En het is btw geen overtreding of misdrijf om weg te rijden van de politie die achter je aan zit, zolang je je aan de verkeersregels houdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Was ik niet, was een maat van me.. net weer van Twente en hij moest nog weg vanavond.
Kerel onbenullig lomp jagen, op een lange lege weg. En toen in 1x remlichten in de binnenspiegel en sirenes
Dorpje in en hij was ze kwijt.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deed je nu een imitatie van Stinho?
Ja we waren nog even aan het twijfelen maar tegen de tijd dat die auto gedraaid was waren wij al zo ver weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon weg gereden hoor. En het is btw geen overtreding of misdrijf om weg te rijden van de politie die achter je aan zit, zolang je je aan de verkeersregels houdt.
quote:
Stinho ligt te slapen dus nu kan het weerquote:
Dat dus en daarbij ben je dus niet eens verplicht om voor de politie te stoppen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we waren nog even aan het twijfelen maar tegen de tijd dat die auto gedraaid was waren wij al zo ver weg.
jaloers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker spammen met een abo. [ afbeelding ]
Kan wel hoor, ik wil het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Da kunde gij niet betalen jongen, met je wibra kleding
Hmm zal ik jou er ook 1 geven danquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm zal ik jou er ook 1 geven dan
Cumshot?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm zal ik jou er ook 1 geven dan
Zo in zijn oogquote:
Die met die vele rood en witte strepen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat shirt met die kleurtjes, komt dat bij de Wibra weg dan? Davy?
Wat is dit voor streektaal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee man, Zeeman ftwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Fuck off met je swaggquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist waardeer ik. Jou accepteer ik.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fuck off met je swaggEerst zeuren over anderen en dan zelf doen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod van PTA?
Please not.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod van PTA?
Joh, stik in je McFlurry!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er solliciteren wel veel FOK!kers bij de McDonalds
Oh dan was dat iemand andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb niks tegen het woord swag.
SWAGG SWAGG.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh dan was dat iemand andersAjacied4lf geloof ik
tr gemachtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Please not.
[..]
Joh, stik in je McFlurry!
Dat was hij ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh dan was dat iemand andersAjacied4lf geloof ik
Jij ergerde je daar toch aan in OS?quote:
Jwz, Swagg. bless.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ergerde je daar toch aan in OS?
Snelle servicequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Note.
Tevens aangemeld bij het banmeldtopic.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Note.
Tevens aangemeld bij het banmeldtopic.
Aangenaam, gelegenheids VBL poster.quote:
Dat ben ik heul nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangenaam, gelegenheids VBL poster.
Celinequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een schattig stemmetje heeft dat meisje op Ned. 1.
Is iets voor Callie danquote:
Jawel want geregeld gebannedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet. Maar je bent hier nooit
. Vind ik echt tegenvallen van een mede Elisha cuthbert aanhanger
Is het een jongen>?quote:
Als ik alleen thuis ben maak ik er samen met mijn vrienden een bende van kom ik nu achter.quote:
50punten verschil na 1 kwart las ik alquote:
Ik wil lachen maar snap em nietquote:
Oh tyfus, die wilde ik zien. USAquote:
30 maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
50punten verschil na 1 kwart las ik al
quote:
Oh ze staan op 50punten zeker?quote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, is dat je humor tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
62quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ze staan op 50punten zeker?
quote:
quote:Dreamteam op OS na eerste kwart al bijna 50 punten....Waar gaat dit heen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS netwerk
x 1000
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
PS3 met de controller van de 360.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hier ook een 360 staan hoor, maar de PS3 is echt 3x zo fijn in mijn ogen.
Die controllerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het ook ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
#Dreamteamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Basketbal maar ff aan het opnemen van Sport1Dunks, Alley-oops
LeBron James
Paar dooie euro's per maand voor een bazen online netwerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
Sowieso vind ik het belachelijk om maandelijks te moeten betalen om online te gamen.
Xbox Live werkt altijd en hoeft niet 5x per dag te updaten. Tevens zijn je gegevens (tot nu toe) veilig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
Sowieso vind ik het belachelijk om maandelijks te moeten betalen om online te gamen.
Valt ook wel mee als je er eenmaal aan gewend bent imo. Controller van xbox is wel beter ja qua ergonomie etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die controllerEcht het ergste grafding ooit gemaakt.
live is wel beter dan psnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
Nadat je een PS3 van een paar honderd euro koopt en spellen van 65 euro.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
sport1?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
12 maanden voor ¤ 32,99. Das niks man!
1 euro voor 3 maanden, zulke acties komt er soms voorbijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
Zal allicht maar de 360 controller is wel echt goed. Enige voordeel van de PS3 vind ik de blu-ray speler.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt ook wel mee als je er eenmaal aan gewend bent imo. Controller van xbox is wel beter ja qua ergonomie etc.
Geloven dat je gegevens veilig zijn op internet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Xbox Live werkt altijd en hoeft niet 5x per dag te updaten. Tevens zijn je gegevens (tot nu toe) veilig.
Ik heb nog nooit ¤ 65,- voor een game betaald en heb er toch zeker 60...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nadat je een PS3 van een paar honderd euro koopt en spellen van 65 euro.
Rondo is dan ook een faler.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Westrbook weer
Rondo niet meenemen____!
Vaste kosten om te kunnen gamen is gewoon kut. Hoe "Baas" dat netwerk ook moge zijn. PS3 heeft nu één probleem gehad met die creditcard-zooi, maar is afgezien daarvan altijd exact hetzelfde, nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar dooie euro's per maand voor een bazen online netwerk.
Die baardquote:
Klopt hij heeft al meer triple doubles dan jordan, bird en lebron bij elkaar...........quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rondo is dan ook een faler.
Dagelijks meerdere updates, 1x per week update PSN, Arcade games veel later, etc.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaste kosten om te kunnen gamen is gewoon kut. Hoe "Baas" dat netwerk ook moge zijn. PS3 heeft nu één probleem gehad met die creditcard-zooi, maar is afgezien daarvan altijd exact hetzelfde, nooit problemen mee gehad.
Dan maar om de week problemen met PSN-servers he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook ja.
Dat is wel knap iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt hij heeft al meer triple doubles dan jordan, bird en lebron bij elkaar...........
kan, ik ben sowieso een gelegenheidsgamer, dus ik moet gewoon af en toe een uurtje kunnen gamen en hem dan weer 2 weken opzij moeten kunnen leggen zonder kosten te betaleno m een jaar online te zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dagelijks meerdere updates, 1x per week update PSN, Arcade games veel later, etc.
Je hebt abo, maak er gebruik van danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders over die B-sport lullen?
Nooit last van gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan maar om de week problemen met PSN-servers he.
Dat is wel een ander verhaal idd. Dan is Xbox Live Gold wat zonde van je geldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan, ik ben sowieso een gelegenheidsgamer, dus ik moet gewoon af en toe een uurtje kunnen gamen en hem dan weer 2 weken opzij moeten kunnen leggen zonder kosten te betaleno m een jaar online te zijn.
Zegt ook al genoeg dat die mensen 't alleen over updates van een PS3 netwerk hebben he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
Wordt volgens mij een beetje overdreven door mensen die een x-box hebben, maar ieder z'n ding hoor.
Geen elleboog ala Meta World Peace?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef Gramulanion het volgende:
Harden even voor schut gezet door een Nigeriaan.
Ik heb nog nooit problemen gehad met PSN. Komt soms voor dat ik problemen heb met EA. Maar daar heeft PSN niks mee te maken. Ook dat komt heel weinig voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan maar om de week problemen met PSN-servers he.
En geen party-chat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
PS3 zuigt omdat je geen muziek kan luisteren en dan gamen..
Console gebruiken voor muziek luisterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Maar mensen met een Xbox360 weten dat natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met PSN. Komt soms voor dat ik problemen heb met EA. Maar daar heeft PSN niks mee te maken. Ook dat komt heel weinig voor.
Gamen met geluid van youri en evertquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Console gebruiken voor muziek luisteren
Echt he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Console gebruiken voor muziek luisteren
Blijkbaar ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar mensen met een Xbox360 weten dat natuurlijk beter.
Dat was baas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Halftime nu. Gekke ankle breaker van Harden net door een Nigeriaan.
Je moet dan ook echte spreekkoren invoeren in FIFA.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gamen met geluid van youri en evert
Sowieso Nederlands gebruiken als taal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn Pc staat naast m'n ps3, dus niet nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
In Fifa zijn alle Nederlandse benamingen gewoon logisch vind ik, snap niet dat iedereen altijd alles Engels wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Nederlands gebruiken als taal.Gebruik gewoon Engels met bazencommentaar en logische formulering van game modes etc.
Boeler chat wordt 't ook wel eens genoemd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Party chat is gewoon met een groep mensen in een 'room' en dan chatten toch?
Ja hoor, je hebt de groeten van m'n vrouw... Dankzij jou staat mijn whatsapp nu ook op stilquote:
Met mensen die een andere game aan het spelen zijn kunnen praten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Party chat is gewoon met een groep mensen in een 'room' en dan chatten toch?
Na 10 wedstrijden heb je alles al gehad, ook van die 2 verschillende britse com..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso Nederlands gebruiken als taal.Gebruik gewoon Engels met bazencommentaar en logische formulering van game modes etc.
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met mensen die een andere game aan het spelen zijn kunnen praten.
Omdat: Engels is gewoon standaard voertaal qua besturingssystemen voor pc's etc. Ben 't gewend en ik wil al die Nederlandse geforceerde benamingen niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In Fifa zijn alle Nederlandse benamingen gewoon logisch vind ik, snap niet dat iedereen altijd alles Engels wil.
Nee dat is lelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn Pc staat naast m'n ps3, dus niet nodig.
Daarnaast si muziek luisteren tijdens het gamen gewoon ronduit kut
Dit. Die Engelse zijn niet veel beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 10 wedstrijden heb je alles al gehad, ook van die 2 verschillende britse com..
Dat doe je zelf he vriend. En hoezo krijg ik van jou de link www.transfer-boelervard.nl?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt de groeten van m'n vrouw... Dankzij jou staat mijn whatsapp nu ook op stil
Sorry maar van Youri en Evert krijg ik gewoon zin om m'n console door de tv te gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 10 wedstrijden heb je alles al gehad, ook van die 2 verschillende britse com..
Gewoon lekker genieten. Als Steven als ex-hooligan in Rotterdam gaat WONEN kun jij best een weekendje naar damsko.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
Vanaf morgen weekendje Amsterdam. Ik voel me een beetje vies.
Hallo Youriquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry maar van Youri en Evert krijg ik gewoon zin om m'n console door de tv te gooien.
Sowieso, lekker weer de boel op stelten zetten daar. Best zin in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten. Als Steven als ex-hooligan in Rotterdam gaat WONEN kun jij best een weekendje naar damsko.
Ík krijg normaal geen berichten om 1.30quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je zelf he vriend. En hoezo krijg ik van jou de link www.transfer-boelervard.nl?
Dát was een hele slecht bal Evert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo Youri
Hallo Napoli
Mooi man
Ik zal naar je uitkijken en je aanwijzen aan wat gastenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, lekker weer de boel op stelten zetten daar. Best zin in.
Hopelijk ben ik wat beter op de festivaldag zelf dan vorig jaar.
Welk festival ga je dan boeler?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, lekker weer de boel op stelten zetten daar. Best zin in.
Hopelijk ben ik wat beter op de festivaldag zelf dan vorig jaar.
Dance valleyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk festival ga je dan boeler?
Heb je gezegd dat je 'Feyenoord vriendje' van 9u 's ochtends tot half 2 's nachts zonder pauze op z'n poten over 't terras heeft gebuffeld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ík krijg normaal geen berichten om 1.30
Ze vroeg of 'mijn Feyenoord-vriendjes' nooit sliepen
Als je morgennacht een groep luidruchtige wauzen ziet rondlopen moet je maar even een gilletje gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal naar je uitkijken en je aanwijzen aan wat gasten
Dancevalley.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk festival ga je dan boeler?
is dit waar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten. Als Steven als ex-hooligan in Rotterdam gaat WONEN kun jij best een weekendje naar damsko.
Net ernaast jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is toch geen Amsterdam man.
Ik weet nu hoe je eruit ziet hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je morgennacht een groep luidruchtige wauzen ziet rondlopen moet je maar even een gilletje geven
[..]
Dancevalley.
Dat is verder van Amsterdam dan DV hoorquote:
Ja. Doe je ding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je eruit ziet he
Niet engels of spaans doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klein, donker stekel haar en stone island shirt weer?quote:
Don Raja naar Feyenoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doe je zelf he vriend. En hoezo krijg ik van jou de link www.transfer-boelervard.nl?
Heb niks van stone iceland helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klein, donker stekel haar en stone island shirt weer?
Ik ben nog steeds gebanned van die sitequote:
Jongen je snapt hem nietquote:
Ik ben gebanned op dvd.nl.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebanned van die site
Jij mooit nooit MMO's gaan spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vaste kosten om te kunnen gamen is gewoon kut. Hoe "Baas" dat netwerk ook moge zijn. PS3 heeft nu één probleem gehad met die creditcard-zooi, maar is afgezien daarvan altijd exact hetzelfde, nooit problemen mee gehad.
Ik poste alleen dat Ronalstinho naar psv ging, meer nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gebanned op dvd.nl.
Ik deed serieus niks fout.
Andere site's zijn echt ongelooflijk dieptriest en kinderachtig vergeleken met FOK.
quote:
Dat bedoel ik. Dieptriest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik poste alleen dat Ronalstinho naar psv ging, meer niet
Meteen IP ban ook hequote:
Ja Japiejapo is ook RIPquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gebanned van die site
Ja maar jij kan er gewoon nog op, ik nietquote:
Jij zou het op geen enkele andere site meer dan een week volhoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Caland het volgende:
Als andere sites kinderachtig zijn vergeleken met fok, moet je nagaan hoe kinderachtig dat dan is. Dan ben je gewoon weer terug in de baarmoeder
heh. wat. biertje doen steven?quote:
Wel joh, met speels gemak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou het op geen enkele andere site meer dan een week volhouden
Komt goed manquote:
Misschien omdat ik vanaf het bedrijfsnetwerk bezig was, zonder vast IP?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij kan er gewoon nog op, ik niet
GEen flauw idee waar je het over hebt maar ik ga er wel vanuit jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien omdat ik vanaf het bedrijfsnetwerk bezig was, zonder vast IP?
nice hou ik je anquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed man
half september zit ik er
Meteen stoer doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
nice hou ik je an![]()
wel je ajax shirt aan doen he word gezellig
Ik ook niet, maar het klonk goed hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GEen flauw idee waar je het over hebt maar ik ga er wel vanuit ja
hah die kan je toch wel hebben?quote:
Ik moet daar net zo op mijn hoede zijn als jij in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus Steven, moet toch best ongemakkelijk zijn constant als je altijd op je hoede moet blijven daarin Rotterdam?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cara het volgende:
[..]
hah die kan je toch wel hebben?![]()
komt goed man lijkt me lachen
er liep hier vanmiddag nog eentje met een ajaxshirt in de albert heijn, ik was de enige die wat zei. valt nog best mee hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus Steven, moet toch best ongemakkelijk zijn constant als je altijd op je hoede moet blijven daarin Rotterdam?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33849&page=17
Nav post 411 (een reactie op post 410) ben ik gebannend
Hoi Renequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Rene? Je heet toch Jan Peter?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Ja. Ik kan me daar serieus kwaad om maken. Wat een trieste zooi zeg.quote:
Ik heet Steven hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat al 10 jaar in m'n profiel, Sherlock.
Ik heb maar 1 sterretje en die blijft altijd goed verborgen achter 2 dikke lagen kleding, die van jou daarentegen zijn gewoon zichtbaar als jij ondoordacht je mouwen opstroopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet daar net zo op mijn hoede zijn als jij in Amsterdam
Bang zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sterretje en die blijft altijd goed verborgen achter 2 dikke lagen kleding, die van jou daarentegen zijn gewoon zichtbaar als jij ondoordacht je mouwen opstroopt.
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sterretje en die blijft altijd goed verborgen achter 2 dikke lagen kleding, die van jou daarentegen zijn gewoon zichtbaar als jij ondoordacht je mouwen opstroopt.
Als ze het banwaardig vinden is het vreemd dat ze de post laten staan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Stroop jij nooit je mouwen op dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?
Die 3 weken per jaar dat we zon hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?
Die 3 weken per jaar dat we zon hebben?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stroop jij nooit je mouwen op dan?Als je zelf moet lachen dan zakt het niveau wel heel erg door je eigen toe doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Snap het ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het banwaardig vinden is het vreemd dat ze de post laten staan...
Ed Aldus niet geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag geloven
Ja en ik verhuis mid septemberquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag geloven
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je zelf moet lachen dan zakt het niveau wel heel erg door je eigen toe doen hoor
Joekel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post de heletijd al schele joekel
gvdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post de heletijd al schele joekel
Laat maar manquote:
hoe lang blijf je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik verhuis mid september
Max 2 jaar manquote:
Is het zelfverzonnen scheldwoordje dat z'n begeleidsters hebben ingevoerd in de groep, omdat het de spuigaten uitliep met de kankermongolen en teringlijers.quote:
Drugs verkopenquote:
Je jankt altijd over het niveauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee leg ff uit, ik snap je niet
En heb van GGMM het advies gehad me aan te passenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je jankt altijd over het niveau
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet in de context die jij gebruikte, hoop ik.
quote:1. joekel
de joekel zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: ['jukəl] Verbuigingen: joekel|s (meerv.) een in zijn soort groot exemplaar
Joekelsquote:
Rene moet niet zo stoer doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En heb van GGMM het advies gehad me aan te passen
Dat was ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En heb van GGMM het advies gehad me aan te passen
dat was de grapquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat al 10 jaar in m'n profiel, Sherlock.
Dat is m'n bijnaam overigens. Ik heet Jan-Peter.
I know.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al helemaal in paniek waar je nou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |