Ik was ook gewoon weg gereden hoor. En het is btw geen overtreding of misdrijf om weg te rijden van de politie die achter je aan zit, zolang je je aan de verkeersregels houdt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Was ik niet, was een maat van me.. net weer van Twente en hij moest nog weg vanavond.
Kerel onbenullig lomp jagen, op een lange lege weg. En toen in 1x remlichten in de binnenspiegel en sirenes
Dorpje in en hij was ze kwijt.
Jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deed je nu een imitatie van Stinho?
Ja we waren nog even aan het twijfelen maar tegen de tijd dat die auto gedraaid was waren wij al zo ver weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon weg gereden hoor. En het is btw geen overtreding of misdrijf om weg te rijden van de politie die achter je aan zit, zolang je je aan de verkeersregels houdt.
quote:
Stinho ligt te slapen dus nu kan het weerquote:
Dat dus en daarbij ben je dus niet eens verplicht om voor de politie te stoppen in zo'n situatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja we waren nog even aan het twijfelen maar tegen de tijd dat die auto gedraaid was waren wij al zo ver weg.
jaloers?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker spammen met een abo. [ afbeelding ]
Kan wel hoor, ik wil het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Da kunde gij niet betalen jongen, met je wibra kleding
Hmm zal ik jou er ook 1 geven danquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm zal ik jou er ook 1 geven dan
Cumshot?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm zal ik jou er ook 1 geven dan
Zo in zijn oogquote:
Die met die vele rood en witte strepen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat shirt met die kleurtjes, komt dat bij de Wibra weg dan? Davy?
Wat is dit voor streektaal?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee man, Zeeman ftwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Fuck off met je swaggquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guitarist waardeer ik. Jou accepteer ik.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fuck off met je swaggEerst zeuren over anderen en dan zelf doen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod van PTA?
Please not.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent toch een mod van PTA?
Joh, stik in je McFlurry!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er solliciteren wel veel FOK!kers bij de McDonalds
Oh dan was dat iemand andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb niks tegen het woord swag.
SWAGG SWAGG.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh dan was dat iemand andersAjacied4lf geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |