Bang zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sterretje en die blijft altijd goed verborgen achter 2 dikke lagen kleding, die van jou daarentegen zijn gewoon zichtbaar als jij ondoordacht je mouwen opstroopt.
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sterretje en die blijft altijd goed verborgen achter 2 dikke lagen kleding, die van jou daarentegen zijn gewoon zichtbaar als jij ondoordacht je mouwen opstroopt.
Als ze het banwaardig vinden is het vreemd dat ze de post laten staan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33849&page=17
Nav post 411 (een reactie op post 410) ben ik gebannend
Stroop jij nooit je mouwen op dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?
Die 3 weken per jaar dat we zon hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast wanneer loop je in Nederland nou echt zonder mouwen?
Die 3 weken per jaar dat we zon hebben?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stroop jij nooit je mouwen op dan?Als je zelf moet lachen dan zakt het niveau wel heel erg door je eigen toe doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Snap het ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ze het banwaardig vinden is het vreemd dat ze de post laten staan...
Ed Aldus niet geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag geloven
Ja en ik verhuis mid septemberquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
de hele maand augustus als ik Ed Aldus mag geloven
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je zelf moet lachen dan zakt het niveau wel heel erg door je eigen toe doen hoor
Joekel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post de heletijd al schele joekel
gvdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post de heletijd al schele joekel
Laat maar manquote:
hoe lang blijf je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik verhuis mid september
Max 2 jaar manquote:
Is het zelfverzonnen scheldwoordje dat z'n begeleidsters hebben ingevoerd in de groep, omdat het de spuigaten uitliep met de kankermongolen en teringlijers.quote:
Drugs verkopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |