quote:
Sommige vrouwen komen er mee weg. Gina Carano en Miesha Tate bijvquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef hafcfan het volgende:
Die vrouwelijke zwemmers hebben echt te mannelijke armen + geen tieten
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Altijd maar zeiken, doe eens normaal joh.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die pakt op 1 dag meer dan Nederland tijdens het hele OS, verdomme man. Kunnen we m niet ff Nederlander maken
Dat is nog niksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Hahaha die gast heeft nu al 3x oprij tt gemaakt
50 vrij is ze topfavoriet jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Muto het volgende:
Is Ranomi bij die andere twee afstanden ook topfavoriet?
Iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
En met slechts 1 nier is het sowieso al knap dat ie zo op topniveau kan zwemmen
Hij heet Verlinden hequote:
El Stinho niet kennenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Hahahahaha, hoe doet ie het he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef hafcfan het volgende:
Oke, ben benieuwd.quote:
en de tussentijden van de 50m ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Wilskracht het volgende:
1 04 KROMOWIDJOJO Ranomi 53.00 OR - +
2 01 HERASIMENIA Aliaksandra 53.38 +0.38 +
3 06 TANG Yi 53.44 +0.44 +
4 05 SCHLANGER Melanie 53.47 +0.47 +
5 03 FRANKLIN Missy 53.64 +0.64 +
6 07 HALSALL Francesca 53.66 +0.66 +
7 02 OTTESEN GRAY Jeanette 53.75 +0.75 +
8 08 HARDY Jessica 54.02 +1.02
Froome toch ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
Uit Kenia? Hoe kan het dat hij blank is?
In 1986 zouden ze tof zijn geweest jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef knep het volgende:
Bazen trainingspakken van die Russen. Ik vind ze tof.
Oh my god Karen, you can't just ask people why they're white.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
Uit Kenia? Hoe kan het dat hij blank is?
Retro is in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
In 1986 zouden ze tof zijn geweest ja
Die gast zit er gewoon op te geilen johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahahahaha, hoe doet ie het he?
quote:
Dan zou hij het goed doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verlinden is zometeen Le Clos.
twitter:Koningin_NL twitterde op donderdag 02-08-2012 om 22:06:04Uiteraard sturen Wij mevrouw Kromowidjojo een telegram, want men wil een kampioen niet op krankzinnige roamingkosten jagen. #os12 reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh my god Karen, you can't just ask people why they're white.
die mag je opzoeken zie linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
en de tussentijden van de 50m ?
Hij moet minder nadenken en gewoon zijn ding doen; zwemmen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
Veel te veel nagedacht tijdens de race.
Hij zwemt wel beter nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven voor Amsterdam verruilen
Dat is nog een understatement. En hij heeft nog maar ruimte voor een halve slag bij die laatste slag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt me ook niet helemaal kansloos voor een plak... hij kwam een beetje klote uit
Moet ie de volgende keer wat beter uitkomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Yonjuuni het volgende:
Goed dat hij alvast heeft geoefend in baan 2 dan.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef kilon het volgende:
Dan is een olympische diploma binnen de mogelijkheden
Kromo was er net.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef VreemdeEend het volgende:
De mannen zijn wel echt in topvorm hier
Kromo zwemt in Eindhoven en heeft goud.quote:
Die heeft die nu al binnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef kilon het volgende:
Dan is een olympische diploma binnen de mogelijkheden
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef VreemdeEend het volgende:
Klopt maar haar gezicht is best breedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Volgut het volgende:
Die Ranomi is niet dik maar gespierd, sukkels. Echt weer van die spichtige nerdjes aan het woord op den foks af en toe.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Volgut het volgende:
Die Ranomi is niet dik maar gespierd, sukkels. Echt weer van die spichtige nerdjes aan het woord op den foks af en toe.
Straks pakken ze onze banen ook nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef plerda het volgende:
TangChinezen pakken teveel medailles.
Die zwemt nu de 100m vrij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Evertjan het volgende:
toch raar dat we geen toppers hebben in de langere afstanden in het zwemmen
Wie weet, als hij nu zo beroerd uit kwam. Er is een klein kansje zo te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finish was beroerd, als het morgen een medaille kan zijn is dat echt een enorme stunt.
"They took are Jobsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Type-R het volgende:
[..]
Straks pakken ze onze banen ook nog
Sowieso, als je dat dik noemtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Volgut het volgende:
Gewoon een Afrikaans koppie. Maar heus geen lelijk wicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt maar haar gezicht is best breed
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet die jongen al dat hij homo is?
thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
die mag je opzoeken zie link
http://www.london2012.com(...)sww011100/index.html
Precies, verstandige overstap.... en hij is op een prettige manier zelfverzekerdquote:
woont samen met thorpequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee sws niet lelijk, maar vind haar niet bijzonder ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Volgut het volgende:
[..]
Gewoon een Afrikaans koppie. Maar heus geen lelijk wicht.
Ik vind joeri baas, die gaylordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
WAAROM zijn sommige mannen altijd zo geobsedeerd over de vraag of een man homo is. Echt, hoe vaak die opmerking hier al voorbij is gekomen. In the closet, much? Anders houdt dat je toch totaal niet bezig?
rustig maar meidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
WAAROM zijn sommige mannen altijd zo geobsedeerd over de vraag of een man homo is. Echt, hoe vaak die opmerking hier al voorbij is gekomen. In the closet, much? Anders houdt dat je toch totaal niet bezig?
Waarom houdt jou het bezig dat het andere mensen bezig houdt? Is dat niet net zo kansloos...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij heeft toch een vrij lekkere vriendin, kan alleen geen foto van haar vindenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Allebei trainend in Amsterdam... Truijens heeft zijn huiswerk goed gedaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef VreemdeEend het volgende:
Onzeker. :3quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vrij lekkere vriendin, kan alleen geen foto van haar vinden
Met Lia is het al uit hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vrij lekkere vriendin, kan alleen geen foto van haar vinden
Het valt me gewoon opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom houdt jou het bezig dat het andere mensen bezig houdt? Is dat niet net zo kansloos...
Mijn cameraad is homo dat je t weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Joeriii het volgende:
Die krijgt ook na de huldiging te horen dat een deel van haar familie dood is
True. Normaal leuk koppie. Goede zwemster wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee sws niet lelijk, maar vind haar niet bijzonder ofzoals ik zie wat er deze spelen al voorbij is gekomen
Of een vrouw lesbisch dat vind nou wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
euh, series 100 vlinder, halve finale 100 vlinder, series 4x100 wissel, finale 100 vlinder, finale 4x100 wisselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Vijf keer achter elkaar? Is wat overdreven hè.
Ah Joeri.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Joeriii het volgende:
Die krijgt ook na de huldiging te horen dat een deel van haar familie dood is
Wat? Ik heb je zin 3x gelezen maar ik snap hem niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Of een vrouw lesbisch dat vind nou wel leuk om te weten.
Heeft Ajax de CL binnen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Zakdoekjes klaar? Behalve anonymous dan
Mail al verstuurd naar 'm?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten. Die is homo dus.
Dat van Lia wist ik, ik dacht alleen dat ik een foto van hem samen met iemand anders had gezien. Maar zal zijn vriendin niet zijn geweestquote:
volkslied meezingen dat doe je toch niet,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Type-R het volgende:
Let op Nederlands Elftal, zo moet je meezingen:
oke is goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Volgut het volgende:
IK BEN JALOERS OP HAAR IK WIL DAAR OOK STAAN!!
Inderdaadquote:
Laat ze eerst maar goud halen ipv zingenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Type-R het volgende:
Let op Nederlands Elftal, zo moet je meezingen:
Hahaha.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Hoor de buren nu tegen elkaar roepen: "Heeft er iemand goud gewonnen?" terwijl hier het Wilhelmus hard aanstaat.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Zakdoekjes klaar? Behalve anonymous dan
Zijn dat bloemen dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef VreemdeEend het volgende:
Van dat bosje bloemen word ik toch iedere keer weer treurig
Trollen dan, mp3 zoeken en te pas en te onpas draaienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Hoor de buren nu tegen elkaar roepen: "Heeft er iemand goud gewonnen?" terwijl hier het Wilhelmus hard aanstaat.
Tofquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
eerste huldiging die ik gezien hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Terwijl het Wilhelmus hard aanstaat bij jou hoor je toch je buren roepen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Gewoon zeggen dat je een herhaling van het WK 2010 kijktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben Inge Dekker nog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ranomi is een van de weinige zwemsters die ook nog lekker is.
"Is Beatrix dood?"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Bolle wangetjes.quote:
Valt wel op iddquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ranomi is een van de weinige zwemsters die ook nog lekker is.
Haar tieten zitten hoog.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |