51.93quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat was RK's split tijd tijdens de 4x100M?
niet altijd fijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel handig, die DM functie, weet je tenminste of je gequoot wordt.
Je kan ook gewoon de functie weghalen door de links weghalen en de naam zwart er neer te zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel handig, die DM functie, weet je tenminste of je gequoot wordt.
Ga nou niet lopen uitlokken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
benieuwd of de gasten uit het VI topic hier ook nog komen als Ranomi wel gewoon wint
Ik heb ook geen Nederlandse naam maar ben toch Nederlander.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Ze heeft niet echt een Nederlandse naam. Waarom geen goud voor Janssen ofzo, maargoed. Goud is goud zullen we maar zeggen
Ze heeft een Javaans-surinaamse ouderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Ze heeft niet echt een Nederlandse naam. Waarom geen goud voor Janssen ofzo, maargoed. Goud is goud zullen we maar zeggen
Deden ze niet gisteren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de functie weghalen door de links weghalen en de naam zwart er neer te zetten
Ze zijn toch aan het eten ffsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh wat erg, van die stiltes aan tafel
Clock je je plastijden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
pis wel na de wedstrijd duurt toch 52 sec
Met mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Szura het volgende:
Daar heeft Ranomi voor het eerst gebatst
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen uitlokken.
quote:
Makkelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef dakpan90 het volgende:
Topic kan nog net vol voordat ze moet
Starend naar het bord...quote:
Moet je een paar tikken ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
benieuwd of de gasten uit het VI topic hier ook nog komen als Ranomi wel gewoon wint
quote:
Ik weet dat zij het ook doen maar nu begin je zelf.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
Vier hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel. IK VOEL ME UNIEK
Doe eens met korte "ei", Karina....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gewoon de prijsuitrijking nu, nogmaals het Amerikaanse volkslied dus...
Laat die jankbal lekker lullen joh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik weet dat zij het ook doen maar nu begin je zelf.
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Ergens voel ik dat ze er naast gaat grijpen
Sjostrom werd 9e in de HF.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjostrom en Steffen doen toch niet mee?
Mensen die altijd maar moeten ouwehoerenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Starend naar het bord...
Sorry, kan daar echt niet tegen. Je kunt toch gezellig kletsen tijdens het eten?
Ze moest haar plas ophouden, logisch dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Doe eens met korte "ei", Karina....
Oh wat erg...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Doe eens met korte "ei", Karina....
Neuh. Hij heeft eerder ook best een punt. Maar goed, we gaan naar Kromo kijken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jankbal lekker lullen joh.
Oh sorry, ik was vergeten dat ik geen andere mening mocht hebben!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar moeten ouwehoerenGa Pulp Fiction kijken ofzo
Prijsuitreiking is nog gaande.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Begin er in godsnaam aan zeg.... al dat gezwam
omdat je bij de estafette het voordeel heb van een vliegende startquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
en waarom kan 52 (laag) dan niet zometeen?
Mag wel, maar ik mag je er ook op wijzen dat ik die belachelijk vind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was vergeten dat ik geen andere mening mocht hebben!
Kan wel, wie zegt van niet dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef ZwarteMaan het volgende:
en waarom kan 52 (laag) dan niet zometeen?
Dan is de Oranje Flopzomer wel definitiefquote:
Dat ze nog niet beginnen inderdaad. KutNOS.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Begin er in godsnaam aan zeg.... al dat gezwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |