quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
Ik zapte naar Eurosport.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op Nederland 1 zie ik nu die waterpolo coach
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Het is dat Arie Boomsma nog geen singeltje heeft opgenomen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]Shirley Bassey vind ik leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen Hyves, dit is van de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Modus het volgende:
Ohjee Gordon niet meer welkom op een festival. Feesboek! In elk programma gewoon een keer FEESBOEK zeggen! Maakt niet uit waarom! Red hot stuff! FEESBOEK! FEESBOEK! FEESBOEK!
Hyves is d00d, dat snappen ze gelukkig zelfs bij de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom geen Hyves, dit is van de Telegraaf.
Persberichten over nieuwe ontwikkelingen aanpassen wellicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Luchtvaartjournalist? Die schrijft de stukjes in die boekjes die je in het vliegtuig gratis krijgt?
Hoe lang houd jij dat nog vol?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Ja als je 8 uur lang met je benen in je nek zit dan kun je weleens de pest in krijgen.
Intercontinentaal valt dat wel mee. Binnen Europa is het zoals vroeger al in de VS: lowcost en basic.quote:
Je wil ook de weg weten he? Geef het maar toe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Komt dat IKEA itempje nou eens een keer?!
Ik kan hem uit mijn bovenraam bijna zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil ook de weg weten he? Geef het maar toe.
50 cent gaan vragen om de weg te wijzen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan hem uit mijn bovenraam bijna zien.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan hem uit mijn bovenslaapkamerraam bijna echt zien.
Nogal algemeen, kan ook voor tig andere bedrijven in andere sectoren gebruikt worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
"Samen kunnen we meer"
Mooie slogan
Barbie?quote:
Als je de namen weet... kunnen we ze erin zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Paul het volgende:
Waarom staan de live verslaggevers niet in de OP?
quote:RT @WNLhalf8live: Straks bij #WNL #Half8Live!: Frits Huffnagel, Susan Smit, John van den Heuvel, Mark Verheijen en Herman Wegter! #NED3 #crime #politiek #TK12
Fijn dat ze het leuk hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Toch zei Westrik ‘ja’. “Uiteindelijk is er toch niets leuker dan met jonge, enthousiaste mensen in een leuk team tv te maken.”
Het lijkt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ze doet er alles aan om DWDD niet te imiteren.
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.quote:
Het wordt niet voor niets Telegraaf-TV genoemd hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.
Er valt nu wat te halen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ze slaapt al 6 jaar slecht en nu pas klaagt ze?
Duidelijk geen nazaat van Don Quichote.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ze slaapt al 6 jaar slecht en nu pas klaagt ze?
Niet alleen pro-rechts, maar nu blijkt ook nog anti-links!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.
Ik vind die zogenaamde rechtse journalistiek nogal dommig en kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet alleen pro-rechts, maar nu blijkt ook nog anti-links!
Merel Westrik is een soort Eva Braun: aantrekkelijk maar zo verschrikkelijk FOUT.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind die zogenaamde rechtse journalistiek nogal dommig en kinderachtig.
En ik denk hetzelfde over hem als wat die PvdA Spekman zei!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Wiegel wordt ook weer tevoorschijn getoverd.
Gauw het laatste woord aan de VVD-er gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En ik denk hetzelfde over hem als wat die PvdA Spekman zei!
Te veel Linkse propaganda echter voor mevrouw
Maar helaas zonder de showbizz-deskundigequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Na het succes van de Amy Winehouse look-alike nu de Marilyn Monroe look-alike
Daar mis je niks aan hoor, Goedemorgen Nederland (voorganger van de KRO) was beter. Vandaag de Dag is hetzelfde idee maar dan met een behoorlijk Telegraaf sausje er overheen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
Vandaaf de Dag heb ik trouwens nog nooit gezien. Heb het even opgezocht en weet nu ook waarom. Van 7:00 tot 9:00 op werkdagen... Ja, ben me daar gek, dan slaap ik nog.
Ze moet mooi zijn. Meer hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is haar connectie met dit onderwerp?
Vooral die mannelijke presentator (naam ?) was uber-rechts .quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Daar mis je niks aan hoor, Goedemorgen Nederland (voorganger van de KRO) was beter. Vandaag de Dag is hetzelfde idee maar dan met een behoorlijk Telegraaf sausje er overheen.
Maarja, daar kun je verder minder fout doen, er is nuttig nieuws, een weerberichtje, de files, en dan is het programma zo vol zonder onzinitems, het tegenovergestelde van dit programma dus. Ook daar proberen ze om zo lekker rechts te zijn. Wel wat minder dan hier, dit is nog een paar niveautjes journalistiek lager ook dus dan zie je ook meteen hoe slecht het is.
Ik ken die muziek ergens anders van, een film, ik weet even niet welke. Horror dacht ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Bassie en Adriaan! Ik meende de muziek al te herkennen onder het vorige item.
Bij de opening van de OS in Londen was het ook nog te horen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken die muziek ergens anders van, een film, ik weet even niet welke. Horror dacht ik.
Klopt, toen zat ik ook al te peinzen, waar ken ik het van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij de opening van de OS in Londen was het ook nog te horen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tubular_Bellsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, toen zat ik ook al te peinzen, waar ken ik het van.
Exorcist dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tubular_Bells
Dan deed hij het wel heel slecht, want het is mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Plugt John nou even tussendoor een eigen boekje?
Ik wacht niet eens op de verfilming.quote:
Alleen Merel en die Poolse slet hebben het gedaan toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral die mannelijke presentator (naam ?) was uber-rechts .
Laagterecord was 60.000 toch? Ik ga voor 50.000.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Even tussendoor, waar zetten we op in, vanavond? 37.500 kijkers?
In dit topic heb ik al een stuk of 6 kijkers gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
54.000quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof dat het laagste kijkcijfer "<10000" is. Heeft ongetwijfeld iets met statistiek te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef Lemans24 het volgende:
het gaat toch in eenheden van 10.000 bij die kleine aantallen?
Jij denkt dat het interview in de Varagids is afgenomen op het moment dat jij het leest?quote:Ja dat zegt ze nuSmoesjes.
Al is het als enige.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hier wordt TV-geschiedenis geschreven en daar wil ik bij zijn.
Dit is hogere weerkundologie, niet zelf gaan dokteren thuis!quote:
Ja, leuk ding idd.quote:
Je was me voor, ik wilde net zeggen: dit duurt wel erg lang.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Wat ik niet voor mogelijk hield: sommige itempjes duren zelfs nog te lang.
Tsjah, ze moeten er toch wat van maken.quote:
Dat komt zo in zijn geheel geloof ik.quote:
Mereltje kan het wel. Jammer dat ze in zo een kansloos concept zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik zeg Museumplein![]()
Merel stelt betere vragen dan Mart
En toch past ze ergens ook wel bij het concept...quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef OProg het volgende:
Mereltje kan het wel. Jammer dat ze in zo een kansloos concept zit.
Mart behandelt iedereen alsof-ie infantiel is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik zeg Museumplein![]()
Merel stelt betere vragen dan Mart
Hou op ik weet er alles van. Die kent u niet hequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Mart behandelt iedereen als-ie infantiel is.
"Ken je die meneer tegenover je? Nee hè? Nou, dan zal ik eens uitleggen wie die meneer is en wat ie allemaal gedaan heeft."
Ze komt rechtstreeks van het feestje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Wat een leuke bloemenslinger heeft ze om.
Zag er gezellig uit dat feestjequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze komt rechtstreeks van het feestje?
Ik bedoelde eigenlijk die zaal vol Nasamannen met allemaal hetzelfde shirtje aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar heb je ze nog?/ Zou ze een FokSter zijn?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die zaal vol Nasamannen met allemaal hetzelfde shirtje aan.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
BladerenZou wat zijn als ze bladeren vonden op Mars.
Een groot ei.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Bij de bevalling is ze 26 kilo aangekomen? Huh.
Waar zou-ie Moskofiets van betalen?quote:
Ja... misschien geen moordenaar, maar wel een diefquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar zou-ie Moskofiets van betalen?
Onverminderd zwakke cijfers. Van de tien grote zenders hadden alleen RTL 5 en Veronica minder kijkers op dat moment.quote:
quote:WNLhalf8live
Vanavond bij #WNL #Half8Live!: Lange Frans, Charles Groenhuijsen, Verona van de Leur en Edith Schippers! #NED3 #OS2012 #Epke #turnen #goud
Nou je mist iig Veronaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga vanavond niet kijken.
Ik lees later wel terug welke 30-40 deskundigen ik gemist heb.
Ik rookte m'n eerste sigaret na een zwemles voor diploma A.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Niet om het een of ander, kut voor die meisjes, dat vooropgesteld, maar een meisje van 15 dat rookt en naar een club gaat? Ik word oud.
Dit is toch wel een wat groter publiek. Vlieguren maken nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat kon ze al langer. Dat deed ze bij AT5 al.
Ja ok dat roken deed ik ook wel, stiekem, maar naar een club?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik rookte m'n eerste sigaret na een zwemles voor diploma A.
Dat merk je toch niet als je daar zit? En groter publiek, dat vraag ik me afquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dit is toch wel een wat groter publiek. Vlieguren maken nu
Moah, dat hoor ik veel vaker van 15-jarige meiden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok dat roken deed ik ook wel, stiekem, maar naar een club?
Oh, dan word ik echt oudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, dat hoor ik veel vaker van 15-jarige meiden.
Het wordt nu beter bekeken als in het begin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat merk je toch niet als je daar zit? En groter publiek, dat vraag ik me af
Ik zat toenstraks de kijkcijfers van gisteren te zoeken, maar kon ze niet vinden helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het wordt nu beter bekeken als in het begin.
Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doet op die leeftijd
Nee hoor, nog net zo slecht. Gister 131.000 kijkers en een marktaandeel van 2,6% Dat is onveranderlijk laag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welke anderen presenteren er tegenwoordig een talkshow?quote:Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doen op die leeftijd
Ja, het was gister niet de slechtst bekeken uitzending van de reeks maar als je nu al van opkrabbelen spreekt ben je niet onbevooroordeeld en guess what? Telegraaf Video Media is de producent van het programma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__krabbelt_op__.html
In de lift
Ook dat, maar het wachten is ook op het moment dat die uit komt huilen in de media dat de huidige periode zo erg was.quote:
Het is nog steeds komkommertijd, en alles is/was gefixeerd op de OS, EK en de Tourquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het was gister niet de slechtst bekeken uitzending van de reeks maar als je nu al van opkrabbelen spreekt ben je niet onbevooroordeeld en guess what? Telegraaf Video Media is de producent van het programma.
Alle presentatoren en presentatrices momenteel op Nederland 1 (in de sport dus) bijvoorbeeld. En een aantal op de regionale omroepen ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doen op die leeftijd
Die leven nog in de veronderstelling dat ze kunnen gaan uitmaken van dat deel van de bevolking waarvoor de VVD opkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Lemans24 het volgende:
Studenten die op de VVD stemmen, triest hoor.
Ja, ik weet het. Het zijn er altijd al weinig geweest die dat redden, maar in de toekomst nog minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die leven nog in de veronderstelling dat ze kunnen gaan uitmaken van dat deel van de bevolking waarvoor de VVD opkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |