Als je de namen weet... kunnen we ze erin zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Paul het volgende:
Waarom staan de live verslaggevers niet in de OP?
quote:RT @WNLhalf8live: Straks bij #WNL #Half8Live!: Frits Huffnagel, Susan Smit, John van den Heuvel, Mark Verheijen en Herman Wegter! #NED3 #crime #politiek #TK12
Fijn dat ze het leuk hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Toch zei Westrik ‘ja’. “Uiteindelijk is er toch niets leuker dan met jonge, enthousiaste mensen in een leuk team tv te maken.”
Het lijkt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ze doet er alles aan om DWDD niet te imiteren.
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.quote:
Het wordt niet voor niets Telegraaf-TV genoemd hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.
Er valt nu wat te halen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ze slaapt al 6 jaar slecht en nu pas klaagt ze?
Duidelijk geen nazaat van Don Quichote.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Ze slaapt al 6 jaar slecht en nu pas klaagt ze?
Niet alleen pro-rechts, maar nu blijkt ook nog anti-links!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond de herhaling gekeken en ik sloeg steil achterover toen ik die verslaggeefster een soort van verband tussen Boris Johnson en Geert Wilders hoorde leggen. WNL lijkt wel een soort fanclub van de Grote Blonde Leider.
Ik vind die zogenaamde rechtse journalistiek nogal dommig en kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niet alleen pro-rechts, maar nu blijkt ook nog anti-links!
Merel Westrik is een soort Eva Braun: aantrekkelijk maar zo verschrikkelijk FOUT.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind die zogenaamde rechtse journalistiek nogal dommig en kinderachtig.
En ik denk hetzelfde over hem als wat die PvdA Spekman zei!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
Wiegel wordt ook weer tevoorschijn getoverd.
Gauw het laatste woord aan de VVD-er gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En ik denk hetzelfde over hem als wat die PvdA Spekman zei!
Te veel Linkse propaganda echter voor mevrouw
Maar helaas zonder de showbizz-deskundigequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Na het succes van de Amy Winehouse look-alike nu de Marilyn Monroe look-alike
Daar mis je niks aan hoor, Goedemorgen Nederland (voorganger van de KRO) was beter. Vandaag de Dag is hetzelfde idee maar dan met een behoorlijk Telegraaf sausje er overheen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef Lemans24 het volgende:
Vandaaf de Dag heb ik trouwens nog nooit gezien. Heb het even opgezocht en weet nu ook waarom. Van 7:00 tot 9:00 op werkdagen... Ja, ben me daar gek, dan slaap ik nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |