Oh, dan word ik echt oudquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, dat hoor ik veel vaker van 15-jarige meiden.
Het wordt nu beter bekeken als in het begin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat merk je toch niet als je daar zit? En groter publiek, dat vraag ik me af
Ik zat toenstraks de kijkcijfers van gisteren te zoeken, maar kon ze niet vinden helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het wordt nu beter bekeken als in het begin.
Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doet op die leeftijd
Nee hoor, nog net zo slecht. Gister 131.000 kijkers en een marktaandeel van 2,6% Dat is onveranderlijk laag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Welke anderen presenteren er tegenwoordig een talkshow?quote:Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doen op die leeftijd
Ja, het was gister niet de slechtst bekeken uitzending van de reeks maar als je nu al van opkrabbelen spreekt ben je niet onbevooroordeeld en guess what? Telegraaf Video Media is de producent van het programma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef ZaZoe het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)__krabbelt_op__.html
In de lift
Ook dat, maar het wachten is ook op het moment dat die uit komt huilen in de media dat de huidige periode zo erg was.quote:
Het is nog steeds komkommertijd, en alles is/was gefixeerd op de OS, EK en de Tourquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het was gister niet de slechtst bekeken uitzending van de reeks maar als je nu al van opkrabbelen spreekt ben je niet onbevooroordeeld en guess what? Telegraaf Video Media is de producent van het programma.
Alle presentatoren en presentatrices momenteel op Nederland 1 (in de sport dus) bijvoorbeeld. En een aantal op de regionale omroepen ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Naast Merel en Eva Jinek ken ik momenteel niemand die het beter doen op die leeftijd
Die leven nog in de veronderstelling dat ze kunnen gaan uitmaken van dat deel van de bevolking waarvoor de VVD opkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Lemans24 het volgende:
Studenten die op de VVD stemmen, triest hoor.
Ja, ik weet het. Het zijn er altijd al weinig geweest die dat redden, maar in de toekomst nog minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die leven nog in de veronderstelling dat ze kunnen gaan uitmaken van dat deel van de bevolking waarvoor de VVD opkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |