Amerika had alleen geen Olympisch goud, maar hebben gewoon in elke categorie aardige judoka's zo ongeveer verder hoor op een WK...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef kilon het volgende:
Het is verder natuurlijk niet te hopen dat Amerika meer wil doen in het judo. Het wasnet zo rustig zonder hen.
Waarom als ik vragen man?quote:
Hij deed heel moeilijk om die hand. Zag er raar uit.quote:
Poetin komt kijken en spontaan wint een Rus goud??quote:
Poetin zijn hobby is judo, dus vindt niet raar dat hij hier speciaal voor komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Poetin komt kijken en spontaan wint een Rus goud??
Maar hij wist niet dat er een Rus in de finale zou staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Poetin zijn hobby is judo, dus vindt niet raar dat hij hier speciaal voor komt.
Nee hij was bij de halve finale gekomen en is tot finale gebleven. Net als president van UK dus. Ik zie er eigenlijk geen complot in daardoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat er een Rus in de finale zou staan.
En andere dagen is hij niet geweest.
Ik vind het verre van toevallig.
Prime minister is geen president aangezien de Queen er nog is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hij was bij de halve finale gekomen en is tot finale gebleven. Net als president van UK dus. Ik zie er eigenlijk geen complot in daardoor.
Foutje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prime minister is geen president aangezien de Queen er nog is.
Ik gebruik ze zelf nooit, dus let er ook nooit op.quote:Waarom kijkt niemand naar pi's meer.
Moet natuurlijk wel allemaal leuk blijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Kees Jongkind zegt dat Harrison zo stond te huilen tijdens de huldiging omdat ze de eerste Amerikaanse judoka is die goud wint
Teddy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef TheArt het volgende:
Riner vandaag met de bekroning op zijn carrière op pas 23-jarige leeftijd? Het kan eigenlijk niet anders.
Luukje om 10.44 voor zijn loodzware eerste ronde tegen Barna Bor.
Komt door baas Galstyanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef Leatherface het volgende:
Als Japan en Zuid-Korea vandaag geen goud halen, wint Rusland het medailleklassement van het judo. Dat had ik toch niet zien aankomen (hoewel ze de laatste jaren natuurlijk zeker toppers hadden)
Jep, al is het niet meer zo vanzelfsprekend als 4 jaar terug. Ze werd door de Chinese bond al maar nipt verkozen boven Qin, de nummer 1 van de wereld is en Tong op de Masters versloeg. Tong versloeg op haar beurt Qin weer in de WK-finale vorig jaar, dus op basis daarvan is ze toch verkozen. Maar goed, Qin is er hier niet bij, dus de grootste concurrentie gaat komen van Tachimoto, die de GS van Parijs won.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Leatherface het volgende:
Tong Wen (uit Zaltbommel toch?) favoriete bij de dames?
Heeft iemand anders voor me gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Kaukasusbewoner met missende voortanden.
Gaaf posticon trouwens. Mooi gefotoshopt.
Zouden ze weten dat ze de winterspelen organiseren en niet de zomerspelen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef Leatherface het volgende:
Als Japan geen twee keer goud haalt en Zuid-Korea vandaag ook geen titel pakt, wint Rusland het medailleklassement van het judo. Dat had ik toch niet zien aankomen (hoewel ze de laatste jaren natuurlijk zeker toppers hadden)
Ik zag gisteren een stukkie over die Fransman. Dat is net een flatgebouw. Niet te geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Al die gasten in de +100 wil je echt niet in een donker steegje tegenkomen
Het is dan ook niet live, zie ik nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:55 schreef Greenpeas het volgende:
Op de stream werd hij niet eens uitgezonden.Lieten ze Cuba - Estland zien.
Nee, ik hoorde op de achtergrond de uitslag al in de stream.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is dan ook niet live, zie ik nu
Klopt, 2 bronzen plakken. Had wel iets meer mogen zijn.quote:
Waarom denken sommige mensen dat dat altijd zomaar kan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef zolderraam het volgende:
wat een slappe hap. dan sta je achter en dan moet je in 1 minuut die achterstand inhalen. Dan ga je toch als een gek proberen iets te forceren lijkt mij, hij probeerde het niet eens leek het wel. Dit was echt dramatisch
In de laatste seconde alleen maar een paar beenvegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denken sommige mensen dat dat altijd zomaar kan?
Dan snap je weinig van judo. Je kan echt niet gewoon blind aanvallen gaan maken tegen een tegenstander van dit niveau. Judo is een kwestie van zoeken naar kleine balansverstoringen en goede pakking en daar dan een actie op inzetten. Maar als je tegenstander dat niet toestaat is het simpelweg onmogelijk een actie te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef zolderraam het volgende:
wat een slappe hap. dan sta je achter en dan moet je in 1 minuut die achterstand inhalen. Dan ga je toch als een gek proberen iets te forceren lijkt mij, hij probeerde het niet eens leek het wel. Dit was echt dramatisch
Heb jij ooit aan judo gedaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef zolderraam het volgende:
Alsof hij niet wildequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef plerda het volgende:
[..]
In de laatste seconde alleen maar een paar beenvegen.
Dan probeer je hem toch keihard te haken.
Of had die Hongaar hem te goed vast?
Duw eens iemand van 100+ kilo om, terwijl diegene dat niet wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:01 schreef zolderraam het volgende:
Riner wint toch wel gewoon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Ook bij de +100 mannen geen Japanse medaille. Hoe lang is het niet geleden dat Japan niet het judo-medailleklassement won op de Spelen?
88. Toen won Zuid-Korea.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Ook bij de +100 mannen geen Japanse medaille. Hoe lang is het niet geleden dat Japan niet het judo-medailleklassement won op de Spelen?
Okay, thanks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
88. Toen won Zuid-Korea.
Laatste spelen dat de vrouwen nog niet Olympisch meededen.
Rare is ook dat de Russen pas op deze Spelen voor het eerst gouden medailles op de judomat wonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef borisz het volgende:
Even een blik op wikipedia geworden.
Andere keer dat Japan op één stond was in 1980. Maar toen deden ze ook niet mee.
Maar toch op één staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef borisz het volgende:
Even een blik op wikipedia geworden.
Andere keer dat Japan op één stond was in 1980. Maar toen deden ze ook niet mee.
Japan staat er altijd bovenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Japan staat er altijd boven.
[sub]Niet toegevoegd. Stop de tijd[/sub]
Zelfde voor de VS trouwens, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rare is ook dat de Russen pas op deze Spelen voor het eerst gouden medailles op de judomat wonnen.
Belangrijk volgend toernooi voor Rusland is WK2014, want dan is het WK in Moskou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rare is ook dat de Russen pas op deze Spelen voor het eerst gouden medailles op de judomat wonnen.
Er waren natuurlijk wel Russen die het onder de vlag van de USSR deden, maar nog nooit Rusland als individueel land.
Als je trouwens kijkt naar de medaillewinnaars in de Sovjet-tijd, zie je toch wel veel Georgische en islamitische namen. Die laatste zullen dan wel uit Azerbeidzjan, Dagestan enzovoorts komen. Waarschijnlijk is die Kaukasus altijd een beetje het judo-bolwerk van de Sovjet-Unie geweest.
En Slovenië haalde ook voor het eest judogoud. Maar goed, dat is maar een klein landje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zelfde voor de VS trouwens, maar dat terzijde.
Dat is wel zo inderdaad. Tien keer goud zoals Japan op het WK in 2010 zal op de Spelen gewoon niet lukken. Hoewel de Japanners op de Spelen in Athene gigantisch in vorm waren met acht gouden plakken. Maar dat was echt een unieke uitschieter, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:01 schreef borisz het volgende:
DE judolanden hebben trouwens het voordeel dat ze op WK's twee blikken judoka's open kunnen trekken. Op de OS mag er maar één per land per categorie uitkomen.
Inderdaad, dynamische wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef wimderon het volgende:
De Britse pakt brons, mooie pot wel voor zo'n zwaargewichten.
Even gemist, maar hell, Tong verlorenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef borisz het volgende:
Finale dames 78+: SUGIMOTO, Mika(JPN) vs ORTIZ, Idalys (CUB)
100+ tegen 95+quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef borisz het volgende:
Finale dames 78+: SUGIMOTO, Mika(JPN) vs ORTIZ, Idalys (CUB)
Teddy roeleert wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zijn de unlimited klasses toch vreselijk.
Geen gewichtheffen kijken is heel slim ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:41 schreef Lann555 het volgende:
Misschien wel de lelijkste sporter die ik tot nu toe heb gezien
Dat kijk ik ook. Tot nu toe waren die dames een stuk charmanter dan die oeros uit China van net.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen gewichtheffen kijken is heel slim ja.
Heb een paar gruwelijk lelijke gezien daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:44 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook. Tot nu toe waren die dames een stuk charmanter dan die oeros uit China van net.
Zal straks met de zwaarste gewichtsklasses wel veranderen denk ik
Wint na han-tei.quote:
Haar haarquote:
quote:
Echt hequote:
Was vooral om haar haar.quote:
Rusland, Zuid-Korea, Noord-Korea, Frankrijk, Slovenië, de VS, Brazilië, Georgië. Prima internationaal weer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Dramatisch.
Russen rouleren. Maar eigenlijk veel landen met een of een paar gouden medailles
De rest is ook wel imposantquote:
Fucking Slovenie ja. Die was pas onverwachtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rusland, Zuid-Korea, Noord-Korea, Frankrijk, Slovenië, de VS, Brazilië, Georgië. Prima internationaal weer.
Lijkt mij leuk voor hem.quote:
Het is de zwaargewichtenklasse, wat wil je.quote:
+78 volgens mij, ik ben benieuwd hoeveel + ze weegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de zwaargewichtenklasse, wat wil je.
Die Jap?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
+78 volgens mij, ik ben benieuwd hoeveel + ze weegt.
Allebeiquote:
Dé eindbaas van deze Spelen. Kan geen Super Mario gedrocht tegenop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef debeterebob het volgende:
Riner wat een baas. Iedereen doet mee voor zilver
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
zie [Judo] #28 Brons met een gouden randje voor Grol!
Rusland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien tel ik het fout, maar heeft Frankrijk nu het best gepresteerd dit judotoernooi?
Rusland met drie goud. Z-Korea en Frankrijk hebben ieder twee titels. Japan slechts één. Wat is daar aan de hand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien tel ik het fout, maar heeft Frankrijk nu het best gepresteerd dit judotoernooi?
Is wel dé onverslaanbare judoka.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:27 schreef Leatherface het volgende:
Fotograaf kreeg een kusje van Teddy.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | 1. Russia (RUS) 3 1 1 1 2 2. France (FRA) 2 0 5 1 0 3. Korea, South (KOR) 2 0 1 5 2 4. Japan (JPN) 1 3 3 2 1 5. Cuba (CUB) 1 2 0 0 1 6. Brazil (BRA) 1 0 3 2 1 7. United States (USA) 1 0 1 1 1 8. Slovenia (SLO) 1 0 0 0 1 9. Georgia (GEO) 1 0 0 0 0 9. Noord-Korea (PRK) 1 0 0 0 0 11. Germany (GER) 0 2 2 0 0 12. Romania (ROU) 0 2 0 0 0 13. Hungary (HUN) 0 1 1 2 1 14. China (CHN) 0 1 1 1 2 15. Mongolia (MGL) 0 1 1 1 1 16. Great Britain (GBR) 0 1 1 0 1 17. Netherlands (NED) 0 0 2 2 1 18. Italy (ITA) 0 0 1 2 0 19. Uzbekistan (UZB) 0 0 1 1 1 20. Belgium (BEL) 0 0 1 1 0 21. Canada (CAN) 0 0 1 0 0 21. Colombia (COL) 0 0 1 0 0 21. Greece (GRE) 0 0 1 0 0 24. Argentina (ARG) 0 0 0 1 1 24. Poland (POL) 0 0 0 1 1 26. Belarus (BLR) 0 0 0 1 0 26. Spain (ESP) 0 0 0 1 0 26. Luxembourg (LUX) 0 0 0 1 0 26. Ukraine (UKR) 0 0 0 1 0 30. Azerbaijan (AZE) 0 0 0 0 2 31. Armenia (ARM) 0 0 0 0 1 31. Australia (AUS) 0 0 0 0 1 31. Austria (AUT) 0 0 0 0 1 31. Czech Republic (CZE) 0 0 0 0 1 31. Israel (ISR) 0 0 0 0 1 31. Kazakhstan (KAZ) 0 0 0 0 1 31. Mauritius Island (MRI) 0 0 0 0 1 31. Tajikistan (TJK) 0 0 0 0 1 |
Rusland 3? Dan heb ik er 1 gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rusland met drie goud. Z-Korea en Frankrijk hebben ieder twee titels. Japan slechts één. Wat is daar aan de hand?
Dan mag het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel dé onverslaanbare judoka.
Galstyan, Isaev en Khaibulaev.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland 3? Dan heb ik er 1 gemist
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Galstyan, Isaev en Khaibulaev.
Oja, Isaev.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Galstyan, Isaev en Khaibulaev.
Omdat hij daar ging wonen als kiddo. Woont nu ook gewoon in Rusland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Galstyan is eigenlijk een Armeen. Waarom komt ie dan voor Rusland uit? Geld?
Blote voeten en handenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)buut-shaherkani.html
Dit is toch geen niveau man.
Ze loopt bijna de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
Het zou je man maar zijn.quote:
Ik kan dat ook. Ik daag je uit Marco!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
Gewoon even een belletje doen naar de judoclub in de buurt hequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo allemaal, ik vond het echt mooi om naar het Judo te kijken. Ik heb helemaal niks met vechtsporten alleen Judo vind ik altijd erg vet en tactisch om als buitenstaander na te kijken. Mijn pa heeft vroeger altijd aan Judo gedaan, (waarom schrijf ik het trouwens met een hoofdletter elke keer? ) dus die kon me er wel alles over vertellen. Heb bijna alles gezien, kdacht hadden mijn ouders me maar op judo gezet vroeger.
Doen jullie aan judo? Is het een beetje een sport die je goed en snel kan oppakken? Ben nu net 22 geworden, ben verder wel heel erg sportief (voetbal, tennis, zeilen). Of beetje kansloze leeftijd om aan judo te beginnen lol?
Ik ben wel super competitief ingesteld dus moet wel een beetje een snelle leer curve hebben want ik hou niet van prutsen >_>
Ben met al mijn andere sporten heel jong begonnen, voelt beetje awkward aan om dit nog te willen tbh.
is dat allemaal koters of is zijn dat ook mensen van een jaar of 20, mijn leeftijd XDquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef Tha_T het volgende:
Toch mooi die olympische spelen. Bij onze judoclub lopen de aanmeldingen weer flink op voor een zomervakantie
Nee, we gaan ons aan een totalitair regime onderwerpen om meer gouden judomedailles te winnen.quote:
De Belg Dirk van Tichelt dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef TheVulture het volgende:
De Amerikaan Delpopolo is betrapt op doping, hij werd 7e in de klasse van Dex Elmont... maar wat zul je zuur zijn als je van hem hebt verloren en daardoor je toernooi is vernaggeld
[marketingmodus]quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
is dat allemaal koters of is zijn dat ook mensen van een jaar of 20, mijn leeftijd XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |