Amerika had alleen geen Olympisch goud, maar hebben gewoon in elke categorie aardige judoka's zo ongeveer verder hoor op een WK...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef kilon het volgende:
Het is verder natuurlijk niet te hopen dat Amerika meer wil doen in het judo. Het wasnet zo rustig zonder hen.
Waarom als ik vragen man?quote:
Hij deed heel moeilijk om die hand. Zag er raar uit.quote:
Poetin komt kijken en spontaan wint een Rus goud??quote:
Poetin zijn hobby is judo, dus vindt niet raar dat hij hier speciaal voor komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Poetin komt kijken en spontaan wint een Rus goud??
Maar hij wist niet dat er een Rus in de finale zou staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Poetin zijn hobby is judo, dus vindt niet raar dat hij hier speciaal voor komt.
Nee hij was bij de halve finale gekomen en is tot finale gebleven. Net als president van UK dus. Ik zie er eigenlijk geen complot in daardoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar hij wist niet dat er een Rus in de finale zou staan.
En andere dagen is hij niet geweest.
Ik vind het verre van toevallig.
Prime minister is geen president aangezien de Queen er nog is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee hij was bij de halve finale gekomen en is tot finale gebleven. Net als president van UK dus. Ik zie er eigenlijk geen complot in daardoor.
Foutje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prime minister is geen president aangezien de Queen er nog is.
Ik gebruik ze zelf nooit, dus let er ook nooit op.quote:Waarom kijkt niemand naar pi's meer.
Moet natuurlijk wel allemaal leuk blijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Kees Jongkind zegt dat Harrison zo stond te huilen tijdens de huldiging omdat ze de eerste Amerikaanse judoka is die goud wint
Teddy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef TheArt het volgende:
Riner vandaag met de bekroning op zijn carrière op pas 23-jarige leeftijd? Het kan eigenlijk niet anders.
Luukje om 10.44 voor zijn loodzware eerste ronde tegen Barna Bor.
Komt door baas Galstyanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef Leatherface het volgende:
Als Japan en Zuid-Korea vandaag geen goud halen, wint Rusland het medailleklassement van het judo. Dat had ik toch niet zien aankomen (hoewel ze de laatste jaren natuurlijk zeker toppers hadden)
Jep, al is het niet meer zo vanzelfsprekend als 4 jaar terug. Ze werd door de Chinese bond al maar nipt verkozen boven Qin, de nummer 1 van de wereld is en Tong op de Masters versloeg. Tong versloeg op haar beurt Qin weer in de WK-finale vorig jaar, dus op basis daarvan is ze toch verkozen. Maar goed, Qin is er hier niet bij, dus de grootste concurrentie gaat komen van Tachimoto, die de GS van Parijs won.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:14 schreef Leatherface het volgende:
Tong Wen (uit Zaltbommel toch?) favoriete bij de dames?
Heeft iemand anders voor me gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Kaukasusbewoner met missende voortanden.
Gaaf posticon trouwens. Mooi gefotoshopt.
Zouden ze weten dat ze de winterspelen organiseren en niet de zomerspelen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef Leatherface het volgende:
Als Japan geen twee keer goud haalt en Zuid-Korea vandaag ook geen titel pakt, wint Rusland het medailleklassement van het judo. Dat had ik toch niet zien aankomen (hoewel ze de laatste jaren natuurlijk zeker toppers hadden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |