Geen rare variant. Zoiets zal moeten om om de uitloop te komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Rare variant, iig slecht uitgevoerd.
Idd sloeg nergens op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal geen rare variant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dan komt er gewoon een andere Kami-Chinees hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen rare variant. Zoiets zal moeten om om de uitloop te komen.
OF die uitloop een keer goed raken.
Thuisvoordeelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Sportex het volgende:
Hoe heeft dat China vier jaar geleden de finale gehaald dan?
quote:Als de Nederlandse hockeysters vandaag van China winnen is het daarmee de eerste ploeg ooit die 10 olympische duels op rij wint.
Dan moet Nederland zorgen voor meer dan 15 strafcorners deze wedstrijd, daarna zijn ze echt opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan komt er gewoon een andere Kami-Chinees hoor
Toen waren ze een heel stuk beter, zoals je vaak ziet bij de thuislanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:35 schreef Sportex het volgende:
Hoe heeft dat China vier jaar geleden de finale gehaald dan?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit Hoog.
Hoog.
[ afbeelding ]
Sascha Visserquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit Hoog.
Hoog.
[ afbeelding ]
Ik kan niet schaatsenquote:
Ja dat dan weer welquote:
Na de poulerondes is direct de halve finale, dus 'ver komen' is in dit geval een strijd voor goud of brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd of ze met dit niveau nog echt ver gaan komen na de poolrondes.
Denk dat ze beter renderen tegen ploegen die iets meer tegenstand bieden en ook wel eens proberen aan te vallenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd of ze met dit niveau nog echt ver gaan komen na de poolrondes.
Ja oke, maar de verdediging van Nederland is ook gewoon erg matig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Denk dat ze beter renderen tegen ploegen die iets meer tegenstand bieden en ook wel eens proberen aan te vallen
Ja, met ver komen bedoel ik dus gewoon het 'ver komen', niet letterlijk dat ik dacht dat er nog 8 rondes na kwamenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Na de poulerondes is direct de halve finale, dus 'ver komen' is in dit geval een strijd voor goud of brons.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Rickazio het volgende:
heb je meer dan 1 miljard inwoners, speel je alsnog tegen meer Nederlanders
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Rickazio het volgende:
heb je meer dan 1 miljard inwoners, speel je alsnog tegen meer Nederlanders
Daar hebben die chinezen op getraind in het strafkamp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
Pfoe respect voor die uitloopster hoor.
Nee, dit doen ze om het strafkamp te voorkomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef plerda het volgende:
[..]
Daar hebben die chinezen op getraind in het strafkamp.
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
En dat is dan de beste strafcorner ter wereld bij de dames
Waarom zegt iedereen dat het officieel niet mag? Scheidsrechters fluiten er nooit voor blijkbaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook niet
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook niet
Moeten ze wel eerst winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef roos85 het volgende:
nja een nipte overwinning is er ook een zullen we maar zeggen.
Yepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?
Als trendt een werkwoord was dan was voltooid deelwoord gewoon Getrendtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?
Dan moet je dus wat met die uitloop. Er door lukt niet weten we ondertussen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een andere stick nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Pfff Hoog speelt ook erg matig hoor, heb haar wel eens beter gezien.
Laatste paar jaar is het niet veel. Staat niet voor niets bekend als Ellen "backhand" Hoog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Pfff Hoog speelt ook erg matig hoor, heb haar wel eens beter gezien.
Voor de rest zeg ik niks, anders jinx ik het nog.quote:
Wil ik haar wel geven!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een andere stick nodig
Maar een trend is altijd onregelmatig tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als trendt een werkwoord was dan was voltooid deelwoord gewoon Getrendt
Net zeiden ze 1-0quote:
Inderdaad, ssstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor de rest zeg ik niks, anders jinx ik het nog.
Ja dat doet ze echt altijd en meestal faalt ze dan ook nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laatste paar jaar is het niet veel. Staat niet voor niets bekend als Ellen "backhand" Hoog.
Flikker toch op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zeiden ze 1-0niet trollen.
Uh? Waar kijk jij naarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat ze 't zo verspelen, ze kúnnen beter.
Je hebt gelijk,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een trend is altijd onregelmatig toch
quote:
Vloeken helpt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef plerda het volgende:
Weer een Strafcornertje.
Maak hem nou Verdomme een keer.
Ik volg het niet (voorkeur voor medal events) en China speelt 'thuis'. Ik vond het al opvallend, gelukkig staat Nederland voor.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SteveBudin het volgende:
Stream loopt een behoorlijk stuk achter, krijg nu net die strafcorner.
Chinees merk, net als Li Ning.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Guard het volgende:
Wat is dat 361o eigenlijk op die chinese kleding?
Ok thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Chinees merk, net als Li Ning.
Zo slecht vind ik ze anders niet. Ze moeten gewoon de kansen afmaken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef hafcfan het volgende:
De 2de helft is echt onder de maat hoor.
Maar wel als je weet wat ze kunnen en tegen wie ze spelen en ook afmaken hoort erbij en dat was tegen belgie ook al niet best en tegen te topploegen krijg je niet zoveel kansen hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik ze anders niet. Ze moeten gewoon de kansen afmaken.
Raakt ook maar zo'n drie keer per wedstrijd de bal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Waar de fuck is Lammers, hoor je niets van.
OBSTRUCTIEquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dat dan weer voor rare gele kaart
Volgens de scheids wel ja. Alleen wil de Nederlandse speler door een Chinese heen lopen. Dat kan niet, dit is geen geelquote:
Ja gek hequote:
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens de scheids wel ja. Alleen wil de Nederlandse speler door een Chinese heen lopen. Dat kan niet, dit is geen geel
Ja je gaat toch niet hockey kijken dan judo en dan weer hockey en dan weer judo kijk gwn op streamquote:
Hij heeft al gewonnen hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Hij staat mooi bij Judo, hopelijk geen Golden Score
Edit: Het is al afgelopen
Waarom niet? Maar 't is al klaar hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet hockey kijken dan judo en dan weer hockey en dan weer judo kijk gwn op stream
Ja zag het leuk als ie nog brons zou pakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar 't is al klaar hoor.
werkelijk 100?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef plerda het volgende:
Jezus heb al 100 kansen geteld.
Doel is toch echt groot genoeg hoor.
Ja, want die laatste was natuurlijk een makkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef plerda het volgende:
Hoeveel kansen heb jij geteld dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef plerda het volgende:
Ik stopte bij 15 met tellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef plerda het volgende:
In het begin hebben ze het laten liggen als dit nog misgaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, want die laatste was natuurlijk een makkie
Hoe weet je datquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dadelijk sc China, en hup meteen erin
Heb je die tegen België gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dadelijk sc China, en hup meteen erin
Gelukkig is de ene wedstrijd de andere niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je je SC's niet maakt, haal je geen goud.
Ze hebben zo'n lijst met nummers en namenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Ik vind het altijd wel knap (bij teamsporten) als de commentatoren weten wie er aan de bal is van het buitenlandse team. Vooral in geval van China...
Ze roepen maar wat en jij weet toch niet dat 't fout is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Ik vind het altijd wel knap (bij teamsporten) als de commentatoren weten wie er aan de bal is van het buitenlandse team. Vooral in geval van China...
Hebben ze geen lijstje voor hun snufferd liggen danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Dat heus wel, maar met voetbal bijvoorbeeld..een wat onbekender land..Noord Korea tegen Brazilië 2 jaar geleden, ze zien heus niet altijd het rug nummer in beeld hoor, daarom dus erg knap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Hebben ze geen lijstje voor hun snufferd liggen dan
Ik zal het doorgeven aan de badmintonbondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
China vindt het wel best zo, die willen gewoon echt niet winnen
Ja lafbekken, ze lachen niet meer als GBR ze inmaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ze denken ook dat verliezen beter is ofzo. Kijk maar naar het badminton toernooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |