Daar hebben die chinezen op getraind in het strafkamp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Drassss het volgende:
Pfoe respect voor die uitloopster hoor.
Nee, dit doen ze om het strafkamp te voorkomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef plerda het volgende:
[..]
Daar hebben die chinezen op getraind in het strafkamp.
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
En dat is dan de beste strafcorner ter wereld bij de dames
Waarom zegt iedereen dat het officieel niet mag? Scheidsrechters fluiten er nooit voor blijkbaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook niet
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als er iemand zo gek is om er gewoon voor te gaan lopen is het weinig aan, is een beetje een trendt aan het worden bij hokey gewoon er voorlopen en je lichaam gebruiken. Officieel mag het ook niet
Moeten ze wel eerst winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef roos85 het volgende:
nja een nipte overwinning is er ook een zullen we maar zeggen.
Yepquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?
Als trendt een werkwoord was dan was voltooid deelwoord gewoon Getrendtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik trend, jij trendt, we hebben getrendtd?
Dan moet je dus wat met die uitloop. Er door lukt niet weten we ondertussen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een andere stick nodigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Pfff Hoog speelt ook erg matig hoor, heb haar wel eens beter gezien.
Laatste paar jaar is het niet veel. Staat niet voor niets bekend als Ellen "backhand" Hoog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Pfff Hoog speelt ook erg matig hoor, heb haar wel eens beter gezien.
Voor de rest zeg ik niks, anders jinx ik het nog.quote:
Wil ik haar wel geven!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze een andere stick nodig
Maar een trend is altijd onregelmatig tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als trendt een werkwoord was dan was voltooid deelwoord gewoon Getrendt
Net zeiden ze 1-0quote:
Inderdaad, ssstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor de rest zeg ik niks, anders jinx ik het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |