Heb je die tegen België gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef ZaZoe het volgende:
Zo dadelijk sc China, en hup meteen erin
Gelukkig is de ene wedstrijd de andere niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je je SC's niet maakt, haal je geen goud.
Ze hebben zo'n lijst met nummers en namenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Ik vind het altijd wel knap (bij teamsporten) als de commentatoren weten wie er aan de bal is van het buitenlandse team. Vooral in geval van China...
Ze roepen maar wat en jij weet toch niet dat 't fout is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Ik vind het altijd wel knap (bij teamsporten) als de commentatoren weten wie er aan de bal is van het buitenlandse team. Vooral in geval van China...
Hebben ze geen lijstje voor hun snufferd liggen danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef Party_P het volgende:
Dat heus wel, maar met voetbal bijvoorbeeld..een wat onbekender land..Noord Korea tegen Brazilië 2 jaar geleden, ze zien heus niet altijd het rug nummer in beeld hoor, daarom dus erg knap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Hebben ze geen lijstje voor hun snufferd liggen dan
Ik zal het doorgeven aan de badmintonbondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
China vindt het wel best zo, die willen gewoon echt niet winnen
Ja lafbekken, ze lachen niet meer als GBR ze inmaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ze denken ook dat verliezen beter is ofzo. Kijk maar naar het badminton toernooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |