Ja dat doet ze echt altijd en meestal faalt ze dan ook nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laatste paar jaar is het niet veel. Staat niet voor niets bekend als Ellen "backhand" Hoog.
Flikker toch op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zeiden ze 1-0niet trollen.
Uh? Waar kijk jij naarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer dat ze 't zo verspelen, ze kúnnen beter.
Je hebt gelijk,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar een trend is altijd onregelmatig toch
quote:
Vloeken helpt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef plerda het volgende:
Weer een Strafcornertje.
Maak hem nou Verdomme een keer.
Ik volg het niet (voorkeur voor medal events) en China speelt 'thuis'. Ik vond het al opvallend, gelukkig staat Nederland voor.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SteveBudin het volgende:
Stream loopt een behoorlijk stuk achter, krijg nu net die strafcorner.
Chinees merk, net als Li Ning.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef Guard het volgende:
Wat is dat 361o eigenlijk op die chinese kleding?
Ok thanksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Chinees merk, net als Li Ning.
Zo slecht vind ik ze anders niet. Ze moeten gewoon de kansen afmaken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef hafcfan het volgende:
De 2de helft is echt onder de maat hoor.
Maar wel als je weet wat ze kunnen en tegen wie ze spelen en ook afmaken hoort erbij en dat was tegen belgie ook al niet best en tegen te topploegen krijg je niet zoveel kansen hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik ze anders niet. Ze moeten gewoon de kansen afmaken.
Raakt ook maar zo'n drie keer per wedstrijd de bal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Waar de fuck is Lammers, hoor je niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |