Pestkop.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn vriendin is op vakantie en ik verzorg de kat. Nu ontdekte ze op de dag van vertrek dat er allemaal dakpannen van het dak af waren, die lagen in de dakgoot. Afspraak gemaakt en ze zouden tijdens haar vakantie langskomen. Zijn ze net geweest, pannetjes liggen er weer op.
Heb ik net een sms gestuurd naar haar.. dat haar hele dak vernieuwd moet worden en dat ze nu alles er af aan het halen zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn vriendin is op vakantie en ik verzorg de kat. Nu ontdekte ze op de dag van vertrek dat er allemaal dakpannen van het dak af waren, die lagen in de dakgoot. Afspraak gemaakt en ze zouden tijdens haar vakantie langskomen. Zijn ze net geweest, pannetjes liggen er weer op.
Heb ik net een sms gestuurd naar haar.. dat haar hele dak vernieuwd moet worden en dat ze nu alles er af aan het halen zijn![]()
![]()
Naar Manchester?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:44 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn volgende vlucht alweer aan het boeken is....
Ik ook niet. Is werk, geen funtripje.quote:
I know, anders was ik wel meegegaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is werk, geen funtripje.
Whehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef Ireth het volgende:
![]()
Was in de tuin hangen en tussendoor de tuin doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef JK1982 het volgende:
Heb voor vanavond nog niet echt plannen.
Dus wel mooi weer, dus misschien moet ik maar even wat in de tuin doen.. En een paar wasjes
Ze had hem al gelijk doorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Was in de tuin hangen en tussendoor de tuin doen
Haha Ireth! Kon ze het waarderen?
heb je een uitrekselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 begrijpt trouwens wel dat het hier een beetje rustig is in de SC, nadat hij een paar topics / FHF FB doorgebladerd heeft...
bej nog aan het lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope.. sterker nog, ben nog bezig.
Echo.. cho.. cho.. ho.. ho.. ho..
Ach, vind het bij vlagen wel komischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
bej nog aan het lezen
ik heb het opgegeven....
ik vond er niets komisch aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef JK1982 het volgende:
Ach, vind het bij vlagen wel komisch
En ik hang toch maar even wat op de bank..
ik vind t 2 kanten hebben tbh. jammer idd dat de goede adviezen niet worden opgepakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de goede adviezen ook niet aankomen en dat het op deze manier gesust wordt..
Ik heb het niet over 1 specifieke situatie nu hoor, meer in het algemeen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind het zo jammer dat de goede adviezen ook niet aankomen en dat het op deze manier gesust wordt..
wat mij vooral tegen staat is haar ziekelijke hang naar aandacht waar dit alles uit voortkomt....ik kan me nog een topic herinneren waar ze aankondigde een marathon te gaan lopen en het hele LIF hardlooptopic was maandenlang marathon dit, marathon dat.. maar resultaten hoe maar..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Ehhe het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef Ehhe het volgende:
Ach het is sowieso jammer hoe het gelopen is.
bevelend was vooral rucky die mensen de mond wilde snoeren, uit t topic jagen en dreunen uit wilde delenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb het niet meer echt teruggelezen, maar ik vond het best meevallen qua bevelend.
Nouja hoe dan ook, het is natuurlijk ook door hetgeen er gepost is door haar waardoor het topic bij veel mensen in het verkeerde keelgat schoot..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat mij vooral tegen staat is haar ziekelijke hang naar aandacht waar dit alles uit voortkomt....ik kan me nog een topic herinneren waar ze aankondigde een marathon te gaan lopen en het hele LIF hardlooptopic was maandenlang marathon dit, marathon dat.. maar resultaten hoe maar..
Whehe die was ook lekker bezig ja xDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
bevelend was vooral rucky die mensen de mond wilde snoeren, uit t topic jagen en dreunen uit wilde delen
ah ze heeft best goed gelopen dacht ik hoor. en daar was ze ook gewoon wel serieus mee bezig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat mij vooral tegen staat is haar ziekelijke hang naar aandacht waar dit alles uit voortkomt....ik kan me nog een topic herinneren waar ze aankondigde een marathon te gaan lopen en het hele LIF hardlooptopic was maandenlang marathon dit, marathon dat.. maar resultaten hoe maar..
dat en t verhaal van dr scheiding. terwijl wij dat hier al maanden wisten. niets opzij legde en daar rustig gaat lopen verkondigen dat ze plotseling uit huis is gegaan. en deed voorkomen alsof t echt uit t niets was en dus geen tijd had voor eerder wegleggen van geld enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja hoe dan ook, het is natuurlijk ook door hetgeen er gepost is door haar waardoor het topic bij veel mensen in het verkeerde keelgat schoot..
Ja inderdaad. En ik had eerder ook niet het idee dat er op mp of gratisoptehalen oid gekeken werd. Of lokale rommelmarkten. Maar dat had ik verkeerd blijkbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
dat en t verhaal van dr scheiding. terwijl wij dat hier al maanden wisten. niets opzij legde en daar rustig gaat lopen verkondigen dat ze plotseling uit huis is gegaan. en deed voorkomen alsof t echt uit t niets was en dus geen tijd had voor eerder wegleggen van geld enzo.
best goed gelopen... laat me niet lachen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ze heeft best goed gelopen dacht ik hoor. en daar was ze ook gewoon wel serieus mee bezig.
ladies run heeft ze al gedaan en dr planning was nog goed op orde
kort samengevat...quote:
ik moet lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb het FHF altijd zwaar onderschat, kwam op mij altijd een beetje suffig over maar wat heb ik me verkeken de afgelopen dagen..spanning en sensatie....nooit een saai moment hier
idd, maar ach, denk dat je iemand ook niet kunt veranderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En ik had eerder ook niet het idee dat er op mp of gratisoptehalen oid gekeken werd. Of lokale rommelmarkten. Maar dat had ik verkeerd blijkbaar
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met jou d'rbij is er altijd spanning en sensatie![]()
relnichten ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
kort samengevat...
het topic van djmo is dicht en blijft dicht..
omdat men vindt dat er relnichten zijn...
Precies dat!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, maar ach, denk dat je iemand ook niet kunt veranderen.
mensen willen best helpen, maar niet als ze t idee hebben in de maling genomen te worden.of tegen een muur te spreken die t allemaal toch al denkt te weten.
en dat was wat er gister eigenlijk uitkwam.
dat gevoel in combi met mensen die dat idee in t verleden hebben gehad.
lol ok ik heb dr niet gevolgd in dat hardlooptopic. las alleen updates in t topic hier en had daardoor t idee dat t wel goed gingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
best goed gelopen... laat me niet lachen...
de ladies run.... daar zou ze alle andere loopsters uit het topic wel even een poepje laten ruiken.... want die waren niet zo serieus als DJMO.. nou, dat hebben we gezien.
En ze was alleen 'serieus' bezig omdat het een prachtige, nieuw aangeboorde' formule' voor aandacht was.
Ik heb haar in het begin proberen te helpen maar ben op een gegeven moment gestopt omdat er tijdens het lopen ook 'altijd iets was waardoor het niet goed ging'
Scheiding of niet, als je een marathon wil lopen dan loop je, no questions asked..of je bent zo stoer om te zeggen dat je je er in verslikt heb
Verkijk je er niet op hoeveel mensen wel meelezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
relnichten ?
lol
die personen die HIER nooit reageren
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met jou d'rbij is er altijd spanning en sensatie![]()
dus je bent geen fhf'er als je niet in sc zit??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
relnichten ?
lol
die personen die HIER nooit reageren
Dat is ook wel weer zo. Die kunnen in zo'n situatie zich toch niet stilhouden blijkbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op hoeveel mensen wel meelezen.
Ahhh het was volgens mij niet akelig bedoeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!
ik heb brede schouders... geef maar...
dat blijkt uit wat er gebeurt isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Ticootje!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was positief bedoel jah..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!
ik heb brede schouders... geef maar...
neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
dus je bent geen fhf'er als je niet in sc zit??
just asking
hij weet wie het zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahhh het was volgens mij niet akelig bedoeld
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ticootje!
Hoe is het met jou dan?
[..]
Het was positief bedoel jah..
Ja, allemaal meiden die ik nog niet eerder had gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee
maar er waren er een paar bij die IK nog niet in FHF heb zien reageren
die bedoel ik
Die mensen geven gewoon een mening, blijkbaar mag dat niet. Er zijn blijkbaar mensen elders op fok die al wat ervaring hebben opgedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Die kunnen in zo'n situatie zich toch niet stilhouden blijkbaar
komt door t verleden van de ts he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt uit wat er gebeurt is
maar IK vindt dat er iets TE gereageerd werd daaro...
oow zo bedoel je..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee
maar er waren er een paar bij die IK nog niet in FHF heb zien reageren
die bedoel ik
ik wil ti...quote:
Ik negeer die bepaalde personen, of ik ga er niet heel veel op in. Maar ik kan het me wel voorstellen dat mensen dat denken jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij weet wie het zegt
maaruhh...
weet je dat er mensen wegblijven uit sc vanwege bepaalde personen... die dus af en toe wel mee lezen en dan weer zoiets hebben van ... nee laat maar
Meelezendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ticootje!
Hoe is het met jou dan?
[..]
Het was positief bedoel jah..
Dat van mij was niet bedoeld dat men z'n kop maar dicht moet houden omdát ze alleen maar meelezen. Ik vind het prima dat hoor, mensen met 'n eigen meningquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die mensen geven gewoon een mening, blijkbaar mag dat niet. Er zijn blijkbaar mensen elders op fok die al wat ervaring hebben opgedaan.
7!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meelezendvorige rel kostte me 7 notes
das wat ik zocht....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef gomi het volgende:
komt door t verleden van de ts he.
maar ik vind idd ook dat t op een gegeven moment te werd. werd soort van karaktermoord
oke, de updates hier spraken misschien een ander verhaal maar ik denk dat ik qua lopen betreft toch enige ervaring heb om hier over te oordelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok ik heb dr niet gevolgd in dat hardlooptopic. las alleen updates in t topic hier en had daardoor t idee dat t wel goed ging
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meelezendvorige rel kostte me 7 notes
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no morequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij weet wie het zegt
maaruhh...
weet je dat er mensen wegblijven uit sc vanwege bepaalde personen... die dus af en toe wel mee lezen en dan weer zoiets hebben van ... nee laat maar
nee hoezo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bent
Ik heb 1 note![]()
Wat een saaie l*l...
dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no more
oja hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Joene het volgende:
Gps coordinaten delen mag ook al niet meer in het hardlooptopic
de kunst is joene, dat weet je.. al 12 jaar... dat je binnen de lijntjes moet blijven..quote:
Ik heb er ook maar 12. Dus het aantal loopt hard op (haha) in dit deel van fok. Maar mij hoor je verder niet mokken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bent
Ik heb 1 note![]()
Wat een saaie l*l...
ik loop zelf ook, maar ik loop gewoon puur voor mn cardio als training bij mn andere sporten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, de updates hier spraken misschien een ander verhaal maar ik denk dat ik qua lopen betreft toch enige ervaring heb om hier over te oordelen
Wat is dat voor run? Wel lullig dat je je tegen laat houden door bepaalde personenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no more
Bedoelde Ticootje..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoezo..
je weet hoe ik ben inmiddels...
en ik heb er 4...
misschien blijf ik binnen de lijntjes... kan ook maar zo he...
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de kunst is joene, dat weet je.. al 12 jaar... dat je binnen de lijntjes moet blijven..
dat doe jij niet
Lijntjes wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)
Oud en burgerlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij me![]()
Ach , Note of Ban erbij who cares :-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij me![]()
heej broekie pas op hequote:
Spaar me!quote:
ok... omdat ... nou ja.. ik heb mijn redenen ervoorquote:
quote:
wil je dat zo graag.. ga je gang...quote:
Hij heeft last van mijn hormonen. Arm ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil je dat zo graag.. ga je gang...
relnichtengedrag?
Afzeiken is gewoon leuk ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil je dat zo graag.. ga je gang...
relnichtengedrag?
Ja! Joen, wij zijn toch ook niet zwanger ?!?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef dolfina-chica het volgende:
buiten dat joen, waarom WIJ-vorm?
ik doe niet aan klieken
ik niet hoor... dat was een estafetteloop in Rotterdam waar een Fok! team mee deed, in het begin was iedereen bereid om mee te doen maar op een gegeven moment haakte steeds meer mensen af omdat 'je weet wel wie' ook mee deedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat is dat voor run? Wel lullig dat je je tegen laat houden door bepaalde personen
Oi, pijnlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik niet hoor... dat was een estafetteloop in Rotterdam waar een Fok! team mee deed, in het begin was iedereen bereid om mee te doen maar op een gegeven moment haakte steeds meer mensen af omdat 'je weet wel wie' ook mee deed
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik niet hoor... dat was een estafetteloop in Rotterdam waar een Fok! team mee deed, in het begin was iedereen bereid om mee te doen maar op een gegeven moment haakte steeds meer mensen af omdat 'je weet wel wie' ook mee deed
-niet doen-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Ehhe het volgende:
Nouja afzeiken is toch al genoeg gedaan? Of moet jij ook nog ff je zegje doen?
Noh.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Mij werd. De mond net gesnoerd toen ik de Garmin GOS coordinaten van het UWV in Alkmaar doorgaf als tip om op te nemen in haar trainingsrondje
Nee jij bent zwanger , het is welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja! Joen, wij zijn toch ook niet zwanger ?!?
wil je erover praten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Mij werd. De mond net gesnoerd toen ik de Garmin GOS coordinaten van het UWV in Alkmaar doorgaf als tip om op te nemen in haar trainingsrondje
[drakenmodus]quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee jij bent zwanger , het is wel
Mijn schuld dat dan weer wel
Dat weet je als vent nooit maar ik ga er vanuitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[drakenmodus]
weet je het zeker
[/drakenmodus]
Serieus moeite gedaan om de gpsshizzle op te zoeken. En de edit was gewoon sneller dan het lichtquote:
het ging er om dat sommige mensen zo ziek van DJMO op het LIF hardlooptopic waren dat ze niets meer met haar te maken wilden hebben...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]__!! Dat is gewoon heel zielig. Dan loop je toch gewoon wat harder?
Mss ff dm-en dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus moeite gedaan om de gpsshizzle op te zoeken. En de edit was gewoon sneller dan het licht
Ssssst. Ik moet nog wat verzinnen als het toch een negertje wordt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[drakenmodus]
weet je het zeker
[/drakenmodus]
dat is kudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Serieus moeite gedaan om de gpsshizzle op te zoeken. En de edit was gewoon sneller dan het licht
die heb ik wel voor je...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ssssst. Ik moet nog wat verzinnen als het toch een negertje wordt.
Prima. Echt. Maar je plannen irl aanpassen om iemand op de interwebzquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het ging er om dat sommige mensen zo ziek van DJMO op het LIF hardlooptopic waren dat ze niets meer met haar te maken wilden hebben...
Bleken mag niet??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik wel voor je...
hij/zij had poep in vruchtwater
overspuitenquote:
kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima. Echt. Maar je plannen irl aanpassen om iemand op de interwebz
Wie, joene?quote:
kan wel, maar dat krijg je nooit weer egaal johquote:
maar dat is dus eigenlijk een beetje beeld over heel fok dacht ik. na verloop van tijd is dat in elk subforum zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het ging er om dat sommige mensen zo ziek van DJMO op het LIF hardlooptopic waren dat ze niets meer met haar te maken wilden hebben...
Ook geen kpdmeet??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen
als ik jou totaal niet moet.. en je komt mij de neusgaten uit...
blijf ik weg van een evt. meeting...
kpd?quote:
Nieuw nieuw...quote:
laat ik het zo zeggen... in het begin waren er bijna 2 teams en vlka voor de run was het een moeite om 1 team op de been te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ik me wel iets bij voorstellen
als ik jou totaal niet moet.. en je komt mij de neusgaten uit...
blijf ik weg van een evt. meeting...
Jammer. Zo jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kpd?tisssssssssssss da????
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... in het begin waren er bijna 2 teams en vlka voor de run was het een moeite om 1 team op de been te krijgen.
En dan ook nog 2 bodyguards meenemen naar een runwaarvan er eentje, volgens zeggen, ook nog heel handtastelijk was
Ik heb wel zin in een avondje rellen ?quote:
Porno forum Dolfie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kpd?tisssssssssssss da????
Wait whut? Wie werd handtastelijk? Bij wie? En zijn er pics van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... in het begin waren er bijna 2 teams en vlka voor de run was het een moeite om 1 team op de been te krijgen.
En dan ook nog 2 bodyguards meenemen naar een runwaarvan er eentje, volgens zeggen, ook nog heel handtastelijk was
ook niet uitleggen he...quote:
lol echte bodyguards? of rucky met een zonnebril?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ff popcorn pakken dan maar!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een avondje rellen ?
5 notes , ze tolereren je kennelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ben al fucking oudmet 5 notes maar!!
Beetje soft hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
ik doe niet aan porno, dus wat moet ik daar?quote:
you got it...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
lol echte bodyguards? of rucky met een zonnebril?
Ik vond de GPS grap leuk maar de hardlooptopicmod niet :squote:
Ik scheer m toch gewoon??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook niet uitleggen he...
nou weet ik het zeker... meet met jou erbij... laat maar...
Voor mij een nieuw gezicht hier in ieder geval.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef moussy het volgende:
[..]
God, d'r is er ook weer een wakker hoor..quote:
is ie ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik vond de GPS grap leuk maar de hardlooptopicmod niet :s
Ja, heb je nog tips?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Joene het volgende:
Maar goed Djmo zoekt een baan ook ? Las ik ?
hey alles goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
Goede Avond![]()
Kom ook maar weer eens om het hoekje kijken
zoveel mogelijk uur maken, krijg je namelijk geld voorquote:
gister heb ik t wel gezien tbhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. Een dergelijke uitspraak heb ik niet voorbij zien komen..
Per kwartier kan ook hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel mogelijk uur maken, krijg je namelijk geld voor
ze wilde zelfs wel achter de vuilniswagen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. Een dergelijke uitspraak heb ik niet voorbij zien komen..
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?quote:
kan ook...quote:
Oh ja, dat kan ik me herinneren inderdaad! Sorry, my bad..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ze wilde zelfs wel achter de vuilniswagen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?
k dan, hier ook alles helemaal goed.quote:
Ik denk het wel en de ramen zijn sinds van de week weer openquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?
2 minuten is zat voor joene.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ook...
ik kan het ook binnen 10 min.
of hadden we het niet over kpd en werk?
hahahahahahahahaquote:
Ik kom zo af en toe binnen waaien, niet veel meegekregen van de rel, (wel hea gehoord) maar volgens mij goed mis zie ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan, hier ook alles helemaal goed.
ook op de rel van gister afgekomen of gewoon toevallig weer langs komen hoppen?
Volgend weekend? My place?quote:
Als ze dat gewoon een dag of 3 doet hoeven de kinderen niet zo vaak naar de opvang ook ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk het wel en de ramen zijn sinds van de week weer open
daar hebben ze toch een speciale straat voor in Alkmaar?quote:
Jij kan het weten ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
en anders doet ie het wel in zijn slaap
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
en anders doet ie het wel in zijn slaap
Och, goed je best doen als de kinderen bij pa zijn, dan is het weer klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ze dat gewoon een dag of 3 doet hoeven de kinderen niet zo vaak naar de opvang ook ?
Bezet is geen bezit.quote:
Voel je niks van ?quote:
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...quote:
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe binnen waaien, niet veel meegekregen van de rel, (wel hea gehoord) maar volgens mij goed mis zie ik
Let Jk weer niet op, zit tie weer te miepenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
peach komt vaker langs hoor!!!
jk let niet op.. die is zelf een tijdje rustig geweest
ah welnee, viel best mee allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imo
wat niet weet wat niet deert zolang het maar niet zweertquote:
Beter wel weten en gewoon meedoen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert zolang het maar niet zweert
Goed verhaal idd :-) god wat een meeting was dat ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...
ieder in een slaapzak.. (ik zag joene voor het eerst) in een tentje...
en ik word wakker.. ligt ie tegen me aan te rijden!!!
ik heb gelachen...
2 tentjes verderop roepen al: dolfie tis er??
ik kon niet meer stoppen met lachen
-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Hullo!![]()
Het topic over DJMO is gesloten, nergens voor nodig om het hier nog eens dunnetjes over te doen en de verhalen nog eens op te dissen.
Ach zo, nou ik ga de moeite niet nemen alles terug te lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imo
Mrs.RD is niet zo van de triootjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter wel weten en gewoon meedoen?
Nee dat heb je met krap 6 cm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...
ieder in een slaapzak.. (ik zag joene voor het eerst) in een tentje...
en ik word wakker.. ligt ie tegen me aan te rijden!!!
ik heb gelachen...
2 tentjes verderop roepen al: dolfie tis er??
ik kon niet meer stoppen met lachen
yeah idd, en hoop namen die ik vandaag niet meer heb gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach zo, nou ik ga de moeite niet nemen alles terug te lezen![]()
![]()
Zie aan de hoeveelheid nieuwe namen binnen dit topic dat er iig een hoop is gebeurd
quote:
Zo zonde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD is niet zo van de triootjes
Wel 6 behoorlijk vruchtbare cms kennelijkquote:
nou...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel 6 behoorlijk vruchtbare cms kennelijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel 6 behoorlijk vruchtbare cms kennelijk
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon geen namen meer noemen, dan valt het niet op
Gewoon een kwestie van veel en vaak neuken blijkt.quote:
oow is dat hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van veel en vaak neuken blijkt.
Veel neuken is goed !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van veel en vaak neuken blijkt.
goed verhaal...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed verhaal idd :-) god wat een meeting was dat ook
- name calling is nergens voor nodig-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
posts zijn ge-edit... .kwam waarschijnlijk te dicht in de buurt van de waarheid
ja...eerst een provocerend topic openen en dan huilie huilie als je tegengas krijg en om censuur roepenquote:
Orthello damn lang niet meer gesproken !!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goed verhaal...
orthello zat in de tent 2 tenten verder op die riep ja!!!
was super meet
dat bedoelde ik dus met buiten de lijntjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Kut22 zat me ook al te sarren in het Ingrid en djeez fantopic
woont in assenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Orthello damn lang niet meer gesproken !!
Zeg, laat mij er even buitenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
peach komt vaker langs hoor!!!
jk let niet op.. die is zelf een tijdje rustig geweest
Nog meer vrouwvolk!quote:
Hmmz, volgend weekend kan ik helaas niet.quote:
Daar heb jij weer gelijk in..quote:
tijd voor een bakkie in de stad?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, laat mij er even buiten
[..]
Nog meer vrouwvolk!
[..]
Hmmz, volgend weekend kan ik helaas niet.
A.s. zondag zit ik in Assen
[..]
Daar heb jij weer gelijk in..
assen... ei!!quote:
Rellluh op jonckbloet!!!quote:
Doe me anders je nummer even.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tijd voor een bakkie in de stad?
Assen?? Daar blijk je best goed een urgentie te kunnen krijgen.quote:
en je kan je bank er zo op straat plempenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Assen?? Daar blijk je best goed een urgentie te kunnen krijgen.
Alkmaar kan je particulier huren met behulp van dit forum heb ik gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
na afloop een colaatje in de stadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe me anders je nummer even.
Ben met m'n broer naar de Gamma Racing Days. Weet niet wat hij verder in de planning heeft
Ritje Alkmaar - Assen is een aanrader denk jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
en je kan je bank er zo op straat plempen
alleen als je je tanden uit doetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Alkmaar kan je particulier huren met behulp van dit forum heb ik gehoord
moet je maar in een betere stad gaan wonenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik werd niet blij van die naamsverwisseling, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vind dit wel cesuur idd. t is niet dat er nu iemand gebashd werd oid.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
en je kan je bank er zo op straat plempen
de ING bank?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Joene het volgende:
Wie is er eigenlijk zo seniel garant te gaan staan ?
hallo!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ritje Alkmaar - Assen is een aanrader denk jij?
1 van al die vrienden? Die geen koffiekopjes geven?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Joene het volgende:
Wie is er eigenlijk zo seniel garant te gaan staan ?
Gelezen.. ik hou het effe in de gaten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
na afloop een colaatje in de stad
komt eraan!
jij houdt je tanden inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Ok ok, wie moet ik hier pijpen voor een woning in Zoetermeer?
Daar waren wel kopjes over!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]dat mag niet!!!
is NIET netjes!!
en ook geen kasten!!
daarom!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelezen.. ik hou het effe in de gaten.
Lijkt me wel leuk om effe wat te combineren als ik toch in die hoek zit
Ik heb geen vent die ze uit m'n bek slaat.quote:
in mijn kast ook, maar die verlaten mijn kast niet!!quote:
???quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Jij geeft incomplete ledikantjes ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef moussy het volgende:
[..]
1 van al die vrienden? Die geen koffiekopjes geven?
nee ok de naamsverbastering bij jou vond ik ook onzinnig ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik werd niet blij van die naamsverwisseling, zullen we maar zeggen.![]()
Als bij jou ook een keer zoiets gebeurt dan verwacht je toch ook wel dat iemand er iets van zegt. Of niet dan?
Ik heb nog wel een zolderkamer en een extra slaapkamer centraal in Nederland.. Kun je het een beetjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
wedstrijdje rennen...quote:
de andere helft staat achter in de auto als hondenrekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij geeft incomplete ledikantjes ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zolderkamer en een extra slaapkamer centraal in Nederland.. Kun je het een beetje
kijk uit, ze heeft tanden!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zolderkamer en een extra slaapkamer centraal in Nederland.. Kun je het een beetje
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit , jij slaat terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen vent die ze uit m'n bek slaat.
quote:
Ik heb geen klagen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je mag in dit deel behoorlijk kritisch zijn heb ik al gezien, dus centraal Nederland sla ik even af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Firma Nekschot <3quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan het ook laten doen.. paar tientjes
Laten pijpen? Je had interesse??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan het ook laten doen.. paar tientjes
Mét graag.. als ze het goed kan moet dat niet uitmaken..quote:
Mooi.. altijd handig, even de gebruikerservaringen op internet raadplegenquote:
Kudt!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag in dit deel behoorlijk kritisch zijn heb ik al gezien, dus centraal Nederland sla ik even af.
Die dingen zijn nu luid en duidelijk en in meerdere toonaarden door diverse mensen aangehaald en herkauwd. Wat ik hier zie is een stel kinderachtige (jullie weten wel wie je bent) relschppers die het leuk vinden om nogmaals de bekende zaken uit te melken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ok de naamsverbastering bij jou vond ik ook onzinnig ja.
gaat dan nergens meer over.
maar doelde meer op censuur nav postverbod over djmo dr dingen
Volgens mij de tanden laten verwijderen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laten pijpen? Je had interesse??
ja, mij pijpen gaat ietsjes lastig worden...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij de tanden laten verwijderen?
Klein clitje dus ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, mij pijpen gaat ietsjes lastig worden...
Kutzooi!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
Tico?? als je nog wat nodig hebt, moet je snel zijn, voor je het weet... is het forum dicht...
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nu luid en duidelijk en in meerdere toonaarden door diverse mensen aangehaald en herkauwd. Wat ik hier zie is een stel kinderachtige (jullie weten wel wie je bent) relschppers die het leuk vinden om nogmaals de bekende zaken uit te melken.
Voelen jullie je daardoor beter of zo? Ik vind het maar kinderachtig.
En en passant help je zo wellicht FHF om zeep. Een subforum waar voor heel veel mensen heel goede dingen zijn gebeurd. En soms dan stelt het teleur. Net als het echte leven.
En daarom het besluit van mods en FA om de discussie over DJMO en Ingrid (ja, ik lees het ook als namen niet genoemd worden) aan banden te leggen.
Voor die andere users die nu wellicht bang zijn om hulp te vragen maar echt omhoog zitten.
Heej, bedankt daarvoor he!
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Goede woordspeling Palenstijn en pijpen in 1 post !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)
die mis ik in mn caravan en action had alleen maar piepkleintjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Joene het volgende:
Vergeet je vergiet ? Met gaatjes erin niet ?
ik heb er 1 met streepjes...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Joene het volgende:
Vergeet je vergiet ? Met gaatjes erin niet ?
Ja mooi. Alleen die kutwoningbouw wilt geen urgentie geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)
Ja, alsof ik het er om deed hè...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede woordspeling Palenstijn en pijpen in 1 post !
ik heb 1 van RVS heb ik nu gewonnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb er 1 met streepjes...
Open een topic in fhf of iemand je kan helpen aan een vergiet met gaatjes ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef moussy het volgende:
[..]
die mis ik in mn caravan en action had alleen maar piepkleintjes
die wordt te heetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb 1 van RVS heb ik nu gewonnen?
Moet je eerst in een noodwoning van de gemeente gaan zitten, dan krijg je automatisch urgentie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja mooi. Alleen die kutwoningbouw wilt geen urgentie geven.
ik ook, ben een arrogante rechtse hufter...oke, het is eenzaam aan de top maar je eet wel beterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik pest graag de zwakkeren van de samenleving ja. Dat is mijn doel in mijn leven.
Jij komt hier toch niet om even lekker te rellen Gomi? Dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?
de dingen zijn gister benoemd, vandaag werd t topic gesloten, maar nu begrijp ik is heel djmo dus taboe als onderwerp?
in dat geval idd censuur.
ik ben een zwakkere van de samenleving.. dat is mijn doel...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik pest graag de zwakkeren van de samenleving ja. Dat is mijn doel in mijn leven.
haters gonna hatequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben een zwakkere van de samenleving.. dat is mijn doel...
Je stemt toch wel op z'n minst VVD of pvv hè ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, ben een arrogante rechtse hufter...oke, het is eenzaam aan de top maar je eet wel beter
ik gok niet dat ze specifiek jou bedoelt gomi!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?
de dingen zijn gister benoemd, vandaag werd t topic gesloten, maar nu begrijp ik is heel djmo dus taboe als onderwerp?
in dat geval idd censuur.
Nee. Ik moet me uitschrijven bij GBA. Maar dan vervallen dus m'n toeslagen en dan wordt het wel aardig kansloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Moet je eerst in een noodwoning van de gemeente gaan zitten, dan krijg je automatisch urgentie.
De pijp ervaringen kunnen we ook nog in Kpd doen johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Zeg maar schatjes, als jullie straks weer allemaal pleite zijn zit ik hier dus alleen?![]()
De rest ist allemaal spoorloos verschwunden
Dan gaan we gewoon naar het action topic in lif om over vergietjes en kopjes te klessenbessen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Zeg maar schatjes, als jullie straks weer allemaal pleite zijn zit ik hier dus alleen?![]()
De rest ist allemaal spoorloos verschwunden
nee, dat is mij te veel in het midden... beschouw me echts als een Burkeaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je stemt toch wel op z'n minst VVD of pvv hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |