Verkijk je er niet op hoeveel mensen wel meelezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
relnichten ?
lol
die personen die HIER nooit reageren
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met jou d'rbij is er altijd spanning en sensatie![]()
dus je bent geen fhf'er als je niet in sc zit??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
relnichten ?
lol
die personen die HIER nooit reageren
Dat is ook wel weer zo. Die kunnen in zo'n situatie zich toch niet stilhouden blijkbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op hoeveel mensen wel meelezen.
Ahhh het was volgens mij niet akelig bedoeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!
ik heb brede schouders... geef maar...
dat blijkt uit wat er gebeurt isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Ticootje!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was positief bedoel jah..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja.. tuurlijk nou heb ik het weer gedaan!!!
ik heb brede schouders... geef maar...
neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef dolfina-chica het volgende:
dus je bent geen fhf'er als je niet in sc zit??
just asking
hij weet wie het zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahhh het was volgens mij niet akelig bedoeld
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ticootje!
Hoe is het met jou dan?
[..]
Het was positief bedoel jah..
Ja, allemaal meiden die ik nog niet eerder had gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee
maar er waren er een paar bij die IK nog niet in FHF heb zien reageren
die bedoel ik
Die mensen geven gewoon een mening, blijkbaar mag dat niet. Er zijn blijkbaar mensen elders op fok die al wat ervaring hebben opgedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Die kunnen in zo'n situatie zich toch niet stilhouden blijkbaar
komt door t verleden van de ts he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt uit wat er gebeurt is
maar IK vindt dat er iets TE gereageerd werd daaro...
oow zo bedoel je..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee
maar er waren er een paar bij die IK nog niet in FHF heb zien reageren
die bedoel ik
ik wil ti...quote:
Ik negeer die bepaalde personen, of ik ga er niet heel veel op in. Maar ik kan het me wel voorstellen dat mensen dat denken jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij weet wie het zegt
maaruhh...
weet je dat er mensen wegblijven uit sc vanwege bepaalde personen... die dus af en toe wel mee lezen en dan weer zoiets hebben van ... nee laat maar
Meelezendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ticootje!
Hoe is het met jou dan?
[..]
Het was positief bedoel jah..
Dat van mij was niet bedoeld dat men z'n kop maar dicht moet houden omdát ze alleen maar meelezen. Ik vind het prima dat hoor, mensen met 'n eigen meningquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die mensen geven gewoon een mening, blijkbaar mag dat niet. Er zijn blijkbaar mensen elders op fok die al wat ervaring hebben opgedaan.
7!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meelezendvorige rel kostte me 7 notes
das wat ik zocht....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef gomi het volgende:
komt door t verleden van de ts he.
maar ik vind idd ook dat t op een gegeven moment te werd. werd soort van karaktermoord
oke, de updates hier spraken misschien een ander verhaal maar ik denk dat ik qua lopen betreft toch enige ervaring heb om hier over te oordelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok ik heb dr niet gevolgd in dat hardlooptopic. las alleen updates in t topic hier en had daardoor t idee dat t wel goed ging
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bentquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meelezendvorige rel kostte me 7 notes
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no morequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij weet wie het zegt
maaruhh...
weet je dat er mensen wegblijven uit sc vanwege bepaalde personen... die dus af en toe wel mee lezen en dan weer zoiets hebben van ... nee laat maar
nee hoezo..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bent
Ik heb 1 note![]()
Wat een saaie l*l...
dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no more
oja hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Joene het volgende:
Gps coordinaten delen mag ook al niet meer in het hardlooptopic
de kunst is joene, dat weet je.. al 12 jaar... dat je binnen de lijntjes moet blijven..quote:
Ik heb er ook maar 12. Dus het aantal loopt hard op (haha) in dit deel van fok. Maar mij hoor je verder niet mokken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, wist niet dat jij zo'n deugniet bent
Ik heb 1 note![]()
Wat een saaie l*l...
ik loop zelf ook, maar ik loop gewoon puur voor mn cardio als training bij mn andere sporten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, de updates hier spraken misschien een ander verhaal maar ik denk dat ik qua lopen betreft toch enige ervaring heb om hier over te oordelen
Wat is dat voor run? Wel lullig dat je je tegen laat houden door bepaalde personenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er waren ook mensen die weg bleven uit het hardloopforum en die de Fok! Ekiden run hebben afgezegd ivm met bepaalde mensen... I say no more
Bedoelde Ticootje..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoezo..
je weet hoe ik ben inmiddels...
en ik heb er 4...
misschien blijf ik binnen de lijntjes... kan ook maar zo he...
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
de kunst is joene, dat weet je.. al 12 jaar... dat je binnen de lijntjes moet blijven..
dat doe jij niet
Lijntjes wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Joene het volgende:
[..]
De lijntjes worden de laatste jaren stukken krapper :-)
Oud en burgerlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij me![]()
Ach , Note of Ban erbij who cares :-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, jij bent het verleerd, je moet weer in de leer bij me![]()
heej broekie pas op hequote:
Spaar me!quote:
ok... omdat ... nou ja.. ik heb mijn redenen ervoorquote:
quote:
wil je dat zo graag.. ga je gang...quote:
Hij heeft last van mijn hormonen. Arm ding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil je dat zo graag.. ga je gang...
relnichtengedrag?
Afzeiken is gewoon leuk ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil je dat zo graag.. ga je gang...
relnichtengedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |