de andere helft staat achter in de auto als hondenrekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij geeft incomplete ledikantjes ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zolderkamer en een extra slaapkamer centraal in Nederland.. Kun je het een beetje
kijk uit, ze heeft tanden!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zolderkamer en een extra slaapkamer centraal in Nederland.. Kun je het een beetje
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit , jij slaat terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb geen vent die ze uit m'n bek slaat.
quote:
Ik heb geen klagen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je mag in dit deel behoorlijk kritisch zijn heb ik al gezien, dus centraal Nederland sla ik even af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Firma Nekschot <3quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan het ook laten doen.. paar tientjes
Laten pijpen? Je had interesse??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan het ook laten doen.. paar tientjes
Mét graag.. als ze het goed kan moet dat niet uitmaken..quote:
Mooi.. altijd handig, even de gebruikerservaringen op internet raadplegenquote:
Kudt!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag in dit deel behoorlijk kritisch zijn heb ik al gezien, dus centraal Nederland sla ik even af.
Die dingen zijn nu luid en duidelijk en in meerdere toonaarden door diverse mensen aangehaald en herkauwd. Wat ik hier zie is een stel kinderachtige (jullie weten wel wie je bent) relschppers die het leuk vinden om nogmaals de bekende zaken uit te melken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ok de naamsverbastering bij jou vond ik ook onzinnig ja.
gaat dan nergens meer over.
maar doelde meer op censuur nav postverbod over djmo dr dingen
Volgens mij de tanden laten verwijderen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laten pijpen? Je had interesse??
ja, mij pijpen gaat ietsjes lastig worden...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij de tanden laten verwijderen?
Klein clitje dus ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, mij pijpen gaat ietsjes lastig worden...
Kutzooi!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef dolfina-chica het volgende:
Tico?? als je nog wat nodig hebt, moet je snel zijn, voor je het weet... is het forum dicht...
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dingen zijn nu luid en duidelijk en in meerdere toonaarden door diverse mensen aangehaald en herkauwd. Wat ik hier zie is een stel kinderachtige (jullie weten wel wie je bent) relschppers die het leuk vinden om nogmaals de bekende zaken uit te melken.
Voelen jullie je daardoor beter of zo? Ik vind het maar kinderachtig.
En en passant help je zo wellicht FHF om zeep. Een subforum waar voor heel veel mensen heel goede dingen zijn gebeurd. En soms dan stelt het teleur. Net als het echte leven.
En daarom het besluit van mods en FA om de discussie over DJMO en Ingrid (ja, ik lees het ook als namen niet genoemd worden) aan banden te leggen.
Voor die andere users die nu wellicht bang zijn om hulp te vragen maar echt omhoog zitten.
Heej, bedankt daarvoor he!
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
Ok ok, wie moet ik hier pijpen voor een woning in Zoetermeer?
Goede woordspeling Palenstijn en pijpen in 1 post !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)
die mis ik in mn caravan en action had alleen maar piepkleintjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Joene het volgende:
Vergeet je vergiet ? Met gaatjes erin niet ?
ik heb er 1 met streepjes...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Joene het volgende:
Vergeet je vergiet ? Met gaatjes erin niet ?
Ja mooi. Alleen die kutwoningbouw wilt geen urgentie geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
In Palensteijn staan er zat leeg. ;-)
Ja, alsof ik het er om deed hè...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Goede woordspeling Palenstijn en pijpen in 1 post !
ik heb 1 van RVS heb ik nu gewonnen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb er 1 met streepjes...
Open een topic in fhf of iemand je kan helpen aan een vergiet met gaatjes ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef moussy het volgende:
[..]
die mis ik in mn caravan en action had alleen maar piepkleintjes
die wordt te heetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb 1 van RVS heb ik nu gewonnen?
Moet je eerst in een noodwoning van de gemeente gaan zitten, dan krijg je automatisch urgentie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja mooi. Alleen die kutwoningbouw wilt geen urgentie geven.
ik ook, ben een arrogante rechtse hufter...oke, het is eenzaam aan de top maar je eet wel beterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik pest graag de zwakkeren van de samenleving ja. Dat is mijn doel in mijn leven.
Jij komt hier toch niet om even lekker te rellen Gomi? Dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?
de dingen zijn gister benoemd, vandaag werd t topic gesloten, maar nu begrijp ik is heel djmo dus taboe als onderwerp?
in dat geval idd censuur.
ik ben een zwakkere van de samenleving.. dat is mijn doel...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik pest graag de zwakkeren van de samenleving ja. Dat is mijn doel in mijn leven.
haters gonna hatequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben een zwakkere van de samenleving.. dat is mijn doel...
Je stemt toch wel op z'n minst VVD of pvv hè ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, ben een arrogante rechtse hufter...oke, het is eenzaam aan de top maar je eet wel beter
ik gok niet dat ze specifiek jou bedoelt gomi!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
geen dank, maar ik neem dus aan dat je mij nu bedoelt?
de dingen zijn gister benoemd, vandaag werd t topic gesloten, maar nu begrijp ik is heel djmo dus taboe als onderwerp?
in dat geval idd censuur.
Nee. Ik moet me uitschrijven bij GBA. Maar dan vervallen dus m'n toeslagen en dan wordt het wel aardig kansloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Moet je eerst in een noodwoning van de gemeente gaan zitten, dan krijg je automatisch urgentie.
De pijp ervaringen kunnen we ook nog in Kpd doen johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Zeg maar schatjes, als jullie straks weer allemaal pleite zijn zit ik hier dus alleen?![]()
De rest ist allemaal spoorloos verschwunden
Dan gaan we gewoon naar het action topic in lif om over vergietjes en kopjes te klessenbessen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef JK1982 het volgende:
Zeg maar schatjes, als jullie straks weer allemaal pleite zijn zit ik hier dus alleen?![]()
De rest ist allemaal spoorloos verschwunden
nee, dat is mij te veel in het midden... beschouw me echts als een Burkeaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je stemt toch wel op z'n minst VVD of pvv hè ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |