Jij kan het weten ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
en anders doet ie het wel in zijn slaap
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
en anders doet ie het wel in zijn slaap
Och, goed je best doen als de kinderen bij pa zijn, dan is het weer klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ze dat gewoon een dag of 3 doet hoeven de kinderen niet zo vaak naar de opvang ook ?
Bezet is geen bezit.quote:
Voel je niks van ?quote:
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...quote:
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik kom zo af en toe binnen waaien, niet veel meegekregen van de rel, (wel hea gehoord) maar volgens mij goed mis zie ik
Let Jk weer niet op, zit tie weer te miepenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef dolfina-chica het volgende:
peach komt vaker langs hoor!!!
jk let niet op.. die is zelf een tijdje rustig geweest
ah welnee, viel best mee allemaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imo
wat niet weet wat niet deert zolang het maar niet zweertquote:
Beter wel weten en gewoon meedoen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert zolang het maar niet zweert
Goed verhaal idd :-) god wat een meeting was dat ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...
ieder in een slaapzak.. (ik zag joene voor het eerst) in een tentje...
en ik word wakker.. ligt ie tegen me aan te rijden!!!
ik heb gelachen...
2 tentjes verderop roepen al: dolfie tis er??
ik kon niet meer stoppen met lachen
-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Hullo!![]()
Het topic over DJMO is gesloten, nergens voor nodig om het hier nog eens dunnetjes over te doen en de verhalen nog eens op te dissen.
Ach zo, nou ik ga de moeite niet nemen alles terug te lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich viel t nog wel mee hoor, aan t eind werd t alleen iets te imo
Mrs.RD is niet zo van de triootjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter wel weten en gewoon meedoen?
Nee dat heb je met krap 6 cm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
doet me denken aan.. meet... 2jaars meet...
ieder in een slaapzak.. (ik zag joene voor het eerst) in een tentje...
en ik word wakker.. ligt ie tegen me aan te rijden!!!
ik heb gelachen...
2 tentjes verderop roepen al: dolfie tis er??
ik kon niet meer stoppen met lachen
yeah idd, en hoop namen die ik vandaag niet meer heb gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ach zo, nou ik ga de moeite niet nemen alles terug te lezen![]()
![]()
Zie aan de hoeveelheid nieuwe namen binnen dit topic dat er iig een hoop is gebeurd
quote:
Zo zonde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mrs.RD is niet zo van de triootjes
Wel 6 behoorlijk vruchtbare cms kennelijkquote:
nou...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Wel 6 behoorlijk vruchtbare cms kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |