hey alles goed?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef LaPeach het volgende:
Goede Avond![]()
Kom ook maar weer eens om het hoekje kijken
zoveel mogelijk uur maken, krijg je namelijk geld voorquote:
gister heb ik t wel gezien tbhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. Een dergelijke uitspraak heb ik niet voorbij zien komen..
Per kwartier kan ook hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zoveel mogelijk uur maken, krijg je namelijk geld voor
ze wilde zelfs wel achter de vuilniswagen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.. Een dergelijke uitspraak heb ik niet voorbij zien komen..
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?quote:
kan ook...quote:
Oh ja, dat kan ik me herinneren inderdaad! Sorry, my bad..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ze wilde zelfs wel achter de vuilniswagen!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?
k dan, hier ook alles helemaal goed.quote:
Ik denk het wel en de ramen zijn sinds van de week weer openquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou er markt zijn op de achterdam voor stokslobberen zonder gebit ?
2 minuten is zat voor joene.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan ook...
ik kan het ook binnen 10 min.
of hadden we het niet over kpd en werk?
hahahahahahahahaquote:
Ik kom zo af en toe binnen waaien, niet veel meegekregen van de rel, (wel hea gehoord) maar volgens mij goed mis zie ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan, hier ook alles helemaal goed.
ook op de rel van gister afgekomen of gewoon toevallig weer langs komen hoppen?
Volgend weekend? My place?quote:
Als ze dat gewoon een dag of 3 doet hoeven de kinderen niet zo vaak naar de opvang ook ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk het wel en de ramen zijn sinds van de week weer open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |