quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef BorisDeLul het volgende:
En alweer een Duitser he. ALWEER een Duitser.
Vind je het erg leuk?quote:
Ik lig te grollebollen van het lachen.quote:
Ach, iedereen kon van Nederland winnen tijdens het EK.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BorisDeLul het volgende:
De Duitsers doen ons dit jaar wel héél erg de das om, niet?
ze proberen de prestatie van NL te bagatelisserenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach, iedereen kon van Nederland winnen tijdens het EK.
Ja. WHAHAHAHAHA dat zou echt grappug zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Elke dag denken mensen hier dat we goud gaan pakken maar het gebeurt nooitzou wat zijn als zelfs ranomi geen goud pakt
Ik ook niet. Ze hadden beide 2 aanvallen gemaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die straf niet terecht btw.
Hoop op Verkerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Elke dag denken mensen hier dat we goud gaan pakken maar het gebeurt nooitzou wat zijn als zelfs ranomi geen goud pakt
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht een Duitser-haattopic.
Dan heffen we NL opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Die heeft 'm wellicht ook wel genekt. Was inderdaad niet terecht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die straf niet terecht btw.
Inderdaad, nepperd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Tsja, als de kans er is om goud te pakken, dan mag je toch ook gewoon hopen op goud?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Het is ook zwaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Al die nederlandse judoka's zien er gewoon heel moe uit. op het einde zijn ze allemaal kapot.
Ja dan ontploft dit forumquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. WHAHAHAHAHA dat zou echt grappug zijn.
4 jaar terug nog 4 medailles volgens mij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Ericr het volgende:
Judo wordt wel een fiasco op deze manier met nu 1 keer brons. Maar hopen dat Verkerk nog iets kan pakken.
Dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, als de kans er is om goud te pakken, dan mag je toch ook gewoon hopen op goud?
Ja! Lollercopter!!quote:
Dat geloof ik wel, maar die duitser leeke nog energie genoeg te hebben..quote:
4 brons 1 zilver.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
4 jaar terug nog 4 medailles volgens mij?
Ja maar niet gaan verwachten/eisen zoals de meeste hier, aleen van ranomi vnv mag je het wel verwachtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, als de kans er is om goud te pakken, dan mag je toch ook gewoon hopen op goud?
onzin stond gewoon 0-0quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft 'm wellicht ook wel genekt. Was inderdaad niet terecht.
dopingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar die duitser leeke nog energie genoeg te hebben..
Mwah. Dat zal elkaar niet veel ontlopen hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar die duitser leeke nog energie genoeg te hebben..
Valt me vooral op dat het vooral de judoka's van Arens zijn die moe lijken. Kijk bij Dex was het logisch, die gewoon amper rusttijd had. Maar het klopt wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef Moonlighter het volgende:
Al die nederlandse judoka's zien er gewoon heel moe uit. op het einde zijn ze allemaal kapot.
Ja, maar geen goud. Was toen 1x zilver, 3x brons. Als Verkerk goud pakt, komt het allemaal goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar geen goud en 3 brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niemand eist. Verwachten is niets mis mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar niet gaan verwachten/eisen zoals de meeste hier, aleen van ranomi vnv mag je het wel verwachten
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef franklop het volgende:
Maar goed dat Steffen vanavond niet in de finale van de 100 meter vrij staat..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Nu gaan ze weer verwachten dat Verkerk een medaile pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Nou als je hier gisteren meelas, sommige werden met de grond gelijkgemaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand eist. Verwachten is niets mis mee.
5quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is hier net zo het geval. Als iemand iets goed doet, roepen minstens 10 mensen al dat er een medaille of goud gaat komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef hafcfan het volgende:
Nu gaan ze weer verwachten dat Verkerk een medaile pakt
Idd, logisch dat iedereen teleurgesteld isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is hier net zo het geval. Als iemand iets goed doet, roepen minstens 10 mensen al dat er een medaille of goud gaat komen
Dat heeft niets met eisen te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou als je hier gisteren meelas, sommige werden met de grond gelijkgemaakt.
Ja echt een grote grap sommigen hier verwachten dat elke sporten uit nl een medaille pakt:P Ze weten niet dat die buitenlanders vaak beter zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is hier net zo het geval. Als iemand iets goed doet, roepen minstens 10 mensen al dat er een medaille of goud gaat komen
Echt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:38 schreef franklop het volgende:
Maar goed dat Steffen vanavond niet in de finale van de 100 meter vrij staat..
ow dus een DSQ!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef marcodej het volgende:
Maar die Duutser was toch 110kg ofzo?
Nee dat mag blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Grol mocht er gewoon een finaleplek verwacht worden hoor
Ik huil al dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Als Nederland bij het hockey zowel bij de heren als bij de dames door de Duitsers wordt verslagen ga ik huilen.
Huilen? Ah, kom op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt he
Als Nederland bij het hockey zowel bij de heren als bij de dames door de Duitsers wordt verslagen ga ik huilen.
Gewoon verwachten niet, maar het zat er wel in vantevoren. Dan is het gewoon een teleurstelling, maar dat mag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
De eerste paar dagen was de kritiek onterecht, maar nu is het enigszins begrijpelijk. Bij judo kan het altijd fout, maar met het judo hebben we wel erg weinig geluk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben het helemaal me je eens. die luije sporters moete eens werke voor hun geldt. En het is de schuld van de roveheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef Nielsch het volgende:
se moete gewoon medajjes gaan winne die luije verwende sporters die op onzer kosten lekker nar londe mogen vliegen ik wil ook wel naar londen met de kids maaja zit in de bijstand he en dan scheint dat allmaal niet te moge
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal me je eens. die luije sporters moete eens werke voor hun geldt. En het is de schuld van de roveheid.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef knep het volgende:
Nederland is gewoon ruk dit jaar. Veel tegenvallers en weinig meevallers. Dat kan.
Nee okay, niet als in 99% zeker. Maar toch een hele grote kans.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon verwachten niet, maar het zat er wel in vantevoren. Dan is het gewoon een teleurstelling, maar dat mag.
Die gaat flippen denkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef vivelafete het volgende:
Kut dat hij verloren heeft, ben dan wel weer benieuwd naar het interview, die zijn altijd schitterend.
Grol was de grootste kans op een medaille. Daarna misschien wel Dex. En Edith was na Decosse wel de sterkste op papier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste paar dagen was de kritiek onterecht, maar nu is het enigszins begrijpelijk. Bij judo kan het altijd fout, maar met het judo hebben we wel erg weinig geluk.
Maar dat is geen schandequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef OmniRocket het volgende:
Verkerk verliest ook! let maar op
Ja zijn altijd mooi idd. Zie liever eens een mooi interview omdat hij gewonnen heeftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef vivelafete het volgende:
Kut dat hij verloren heeft, ben dan wel weer benieuwd naar het interview, die zijn altijd schitterend.
Hij was 1 van de vier, vijf kanshebber. Van de vijf liggen er nu vier uit. Het is dus niet alleen Nederland dat tegenvalt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee okay, niet als in 99% zeker. Maar toch een hele grote kans.
Flauwekul, Grol was 1 van de favorieten. Dan kun je er dus ook in de kwartfinale uitvliegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee okay, niet als in 99% zeker. Maar toch een hele grote kans.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was 1 van de vier, vijf kanshebber. Van de vijf liggen er nu vier uit. Het is dus niet alleen Nederland dat tegenvalt.
Maar Nederland valt wel gigantisch tegen in de breedte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij was 1 van de vier, vijf kanshebber. Van de vijf liggen er nu vier uit. Het is dus niet alleen Nederland dat tegenvalt.
Vanaf nu verwacht ik helemaal niets meer van de Nederlanders, dat is een stuk gezonder instelling vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef OmniRocket het volgende:
Grol staat tweede van de wereld!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja echt een grote grap sommigen hier verwachten dat elke sporten uit nl een medaille pakt:P Ze weten niet dat die buitenlanders vaak beter zijn.
Ja maar dat maak je die zeikerds niet wijs. Wij Nederlanders doen het slecht!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef One_of_the_few het volgende:
Henk is een held. Bij de mannen gunde ik hem het meest een gouden plak. Nu op naar Brons.
Nu hup verkerk.
Waar is die bomaanslag!!!!quote:
Die Rus zou nu moeten gaan winnen.quote:
Gigantisch niet, wel wat. Ik had op een medaille of 2, 3 gerekend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar Nederland valt wel gigantisch tegen in de breedte.
Natuurlijk wel. Best is het niet. Maar dat dramatische gedoe, pfff.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zie het alweer, geen slecht woord over de Nederlands![]()
Maar goed dat jullie niet aan topsport doen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zie het alweer, geen slecht woord over de Nederlands![]()
Maar goed dat jullie niet aan topsport doen.
Is ook overdreven..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Best is het niet. Maar dat dramatische gedoe, pfff.
Grol stond geloof ik op 3.50 toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Rus zou nu moeten gaan winnen.
Op unibet stond Grol wel boven aan
Edith Bos stond op 2.
Elco van der Geest helemaal onderaan
Tot nu toe heb ik anders 4 tegenvallende uitslagen gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:44 schreef hafcfan het volgende:
Mijn sport hockey red de boel wel voor julie
Zo iets ja. En dan die Rus denk ik op 4,7 of zo. Niemand stond echt heel laag. Zegt alles wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Grol stond geloof ik op 3.50 toch?
Niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en gaat om resultaat, dat die mannen 2x wonnen is al een wonder ja die zijn niet zo goed maar de vrouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Bangarang het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik anders 4 tegenvallende uitslagen gezien.
Vrouwen: belgie (te kleine overwinning) en japan (wat een mazzel)
Mannen: india (bijna weggegeven) en belgie (wat een mazzel)
Dus wat praat je
Ja dus. Je komt met moeilijk weinig argumenten en alleen met onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niks.
Als je hier commentaar hebt op Grol wordt er wel weer een mooi verhaaltje opgehouden over dat het wel meevalt.
Wedden dat Grol gewoon straks zegt: "Ik kwam voor goud, dit is ongelofelijk kut en dom"
Grol zal gaan zeggen dat ie gefaald heeft ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niks.
Als je hier commentaar hebt op Grol wordt er wel weer een mooi verhaaltje opgehouden over dat het wel meevalt.
Wedden dat Grol gewoon straks zegt: "Ik kwam voor goud, dit is ongelofelijk kut en dom"
Dat vond ik wel, net wat overtuigender.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef Wilskracht het volgende:
Grol moet gewoon zeggen die duitser was beter.
Het is ook kut en dom. En het judotoernooi valt ook wat tegen, maar dat dramatisch gedoe is zo... dramatisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niks.
Grol was gewoon favoriet. Argument genoeg toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dus. Je komt met moeilijk weinig argumenten en alleen met onderbuikgevoelens.
Nee. De kans op verliezen was alsnog groter dan winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grol was gewoon favoriet. Argument genoeg toch?
want? gaat verkerk dan wel winnen hoor.quote:
De prestaties zijn ook richting dramatisch aan het gaan zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is ook kut en dom. En het judotoernooi valt ook wat tegen, maar dat dramatisch gedoe is zo... dramatisch.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef SovjetComrade het volgende:
Hou je bek dicht commentator,ik probeer het publiek te horen
Ja, Vos was zeker ook geen favoriet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. De kans op verliezen was alsnog groter dan winnen.
daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
want? gaat verkerk dan wel winnen hoor.
Idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
want? gaat verkerk dan wel winnen hoor.
Er waren veel meer favorieten. Bij de bookmakers stond hij op 3.50. Zij schatten de kans dus op circa 25% dat Grol zou winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grol was gewoon favoriet. Argument genoeg toch?
Als Vos niet had gewonnen, was dat niet direct falenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Vos was zeker ook geen favoriet?Wat een onzin zeg.
Vos was wel favoriet, maar ook zij had zomaar kunnen verliezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Vos niet had gewonnen, was dat niet direct falen
Dat Vos goud wint is een grotere verrassing dan dat Grol geen goud wint.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thuisfluiter?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef Doublepain het volgende:
Die Brit krijgt alleen maar voordeel
5.2, maar goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er waren veel meer favorieten. Bij de bookmakers stond hij op 3.50. Zij schatten de kans dus op circa 25% dat Grol zou winnen.
Ze had dikke mazzel dat die Olds uit de kopgroep wegviel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vos was wel favoriet, maar ook zij had zomaar kunnen verliezen.
Bij jou niet hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt aan de manier waarop natuurlijk.
Dat is waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat Vos goud wint is een grotere verrassing dan dat Grol geen goud wint.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben echt zo klaar met dit toernooi
Ik zie het alquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef qwerty-nl het volgende:
Hoelaat speelt Verkerk? Is dat dan de kwartfinale?
Ik ook wel.. het zit echt niet meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef knep het volgende:
Rot maar op met dat judo, ben er klaar mee.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef muzas het volgende:
Zo voelt het dus om supporter van de graafschap te zijn.
Teveel teleurstellingen inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben echt zo klaar met dit toernooi
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef muzas het volgende:
Zo voelt het dus om supporter van de graafschap te zijn.
Ja héquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah zeg, die hadden we nog niet gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |