quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:32 schreef BorisDeLul het volgende:
En alweer een Duitser he. ALWEER een Duitser.
Vind je het erg leuk?quote:
Ik lig te grollebollen van het lachen.quote:
Ach, iedereen kon van Nederland winnen tijdens het EK.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:33 schreef BorisDeLul het volgende:
De Duitsers doen ons dit jaar wel héél erg de das om, niet?
ze proberen de prestatie van NL te bagatelisserenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach, iedereen kon van Nederland winnen tijdens het EK.
Ja. WHAHAHAHAHA dat zou echt grappug zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Elke dag denken mensen hier dat we goud gaan pakken maar het gebeurt nooitzou wat zijn als zelfs ranomi geen goud pakt
Ik ook niet. Ze hadden beide 2 aanvallen gemaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die straf niet terecht btw.
Hoop op Verkerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Elke dag denken mensen hier dat we goud gaan pakken maar het gebeurt nooitzou wat zijn als zelfs ranomi geen goud pakt
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht een Duitser-haattopic.
Dan heffen we NL opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Die heeft 'm wellicht ook wel genekt. Was inderdaad niet terecht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vond die straf niet terecht btw.
Inderdaad, nepperd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |