Ze loopt bijna de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)buut-shaherkani.html
Dit is toch geen niveau man.
Het zou je man maar zijn.quote:
Ik kan dat ook. Ik daag je uit Marco!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:50 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)buut-shaherkani.html
Dit is toch geen niveau man.
Gewoon even een belletje doen naar de judoclub in de buurt hequote:Op zondag 5 augustus 2012 01:22 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo allemaal, ik vond het echt mooi om naar het Judo te kijken. Ik heb helemaal niks met vechtsporten alleen Judo vind ik altijd erg vet en tactisch om als buitenstaander na te kijken. Mijn pa heeft vroeger altijd aan Judo gedaan, (waarom schrijf ik het trouwens met een hoofdletter elke keer? ) dus die kon me er wel alles over vertellen. Heb bijna alles gezien, kdacht hadden mijn ouders me maar op judo gezet vroeger.
Doen jullie aan judo? Is het een beetje een sport die je goed en snel kan oppakken? Ben nu net 22 geworden, ben verder wel heel erg sportief (voetbal, tennis, zeilen). Of beetje kansloze leeftijd om aan judo te beginnen lol?
Ik ben wel super competitief ingesteld dus moet wel een beetje een snelle leer curve hebben want ik hou niet van prutsen >_>
Ben met al mijn andere sporten heel jong begonnen, voelt beetje awkward aan om dit nog te willen tbh.
is dat allemaal koters of is zijn dat ook mensen van een jaar of 20, mijn leeftijd XDquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:50 schreef Tha_T het volgende:
Toch mooi die olympische spelen. Bij onze judoclub lopen de aanmeldingen weer flink op voor een zomervakantie
Nee, we gaan ons aan een totalitair regime onderwerpen om meer gouden judomedailles te winnen.quote:
De Belg Dirk van Tichelt dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef TheVulture het volgende:
De Amerikaan Delpopolo is betrapt op doping, hij werd 7e in de klasse van Dex Elmont... maar wat zul je zuur zijn als je van hem hebt verloren en daardoor je toernooi is vernaggeld
[marketingmodus]quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
is dat allemaal koters of is zijn dat ook mensen van een jaar of 20, mijn leeftijd XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |