Dat is wel heel slecht van die chauffeur.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef Turbomuis het volgende:
De laatste van het vorige topic:
Laatst weer een leuk wtf-momentje.
Vlak bij waar ik woon is een wat onhandige straat. Mensen die het niet kennen rijden bijna standaard fout, namelijk via de busbaan. Staat blijkbaar niet duidelijk aangegeven ofzo.
De situatie was als volgt:
[ afbeelding ]
Ik sta achter een vrachtwagen met zo'n auto-oplegger bij het verkeerslicht. Lichtje wordt groen, vrachtwagen trekt op. Ik ook. Meneer draait de busbaan op (op het plaatje: de rode lijn, stippellijn is de baan die zou moeten). Hij zag vrij snel dat dat niet de bedoeling was. Dus gaat vol in de rem. Ik dus ook. Vervolgens gaat ' ie achteruit. Zonder achteruitrijlichtje, die had waarschijnlijk de vorige botsing niet overleeft. Ik hang op m'n toeter. Vrachtwagenchauffeur ziet me ' verrek, er zit iets achter me!' , draait een beetje onhandig en butst over de vluchtheuvel alsnog de goede baan op.
Pfff...
gewoon omdat hij zat te bellen, zich zat te scheren, tanden poetsen, aankleden, broodjes bakken en koffie drinken..?quote:
Want jij maakt natuurlijk nooit een foutjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht van die chauffeur.
WorDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik reed achter een vrachtwagen en deze op dat moment inhalen leek mij niet zo netjes aangezien er op de linkerbaan op dat moment diverse auto's ons aan het inhalen waren.
Ik ben niet het type om mijn auto naar links te gooien als ik wordt ingehaald.
Daar komt bij dat mijn afslag naderde.
Jawel, maar ik kwak hem niet in de achteruit om vervolgens gelijk te gaan rijden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want jij maakt natuurlijk nooit een foutje
Ooh, vandaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kwak hem niet in de achteruit om vervolgens gelijk te gaan rijden.
Aiiiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef Turbomuis het volgende:
De laatste van het vorige topic:
Laatst weer een leuk wtf-momentje.
Vlak bij waar ik woon is een wat onhandige straat. Mensen die het niet kennen rijden bijna standaard fout, namelijk via de busbaan. Staat blijkbaar niet duidelijk aangegeven ofzo.
De situatie was als volgt:
[ afbeelding ]
Ik sta achter een vrachtwagen met zo'n auto-oplegger bij het verkeerslicht. Lichtje wordt groen, vrachtwagen trekt op. Ik ook. Meneer draait de busbaan op (op het plaatje: de rode lijn, stippellijn is de baan die zou moeten). Hij zag vrij snel dat dat niet de bedoeling was. Dus gaat vol in de rem. Ik dus ook. Vervolgens gaat ' ie achteruit. Zonder achteruitrijlichtje, die had waarschijnlijk de vorige botsing niet overleeft. Ik hang op m'n toeter. Vrachtwagenchauffeur ziet me ' verrek, er zit iets achter me!' , draait een beetje onhandig en butst over de vluchtheuvel alsnog de goede baan op.
Pfff...
Precies, lekker belangrijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach ja, het is maar iemands broodwinning
Gelukkig bestaat er dan zoiets als verzekeringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aiii
Een koerier op mijn werk is zo ongeveer zijn auto kwijtgeraakt. Vrachtwagen voor hem bij het stoplicht kwam er achter dat ie toch een andere kant op wilde. Hop, zo in zijn achteruit. Tegen de tijd dat de vrachtwagenchauffeur het wanhopige getoeter achter hem hoorde was de motorkap al helemaal naar zijn grootje en de bestelbus total loss. Ach ja, het is maar iemands broodwinning
Tsja hij reed achteropquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er dan zoiets als verzekering.
Mwah, zijn toch vaak dezelfde soorten auto's waarvan de bestuurder/ster het niet snapt..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Merk en type auto boeit echt niet voor het niet op de spitsstrook rijden.
Oftewel vrouwen en bejaardenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zijn toch vaak dezelfde soorten auto's waarvan de bestuurder/ster het niet snapt..
Over het algemeen zijn dat de Aygo achtigen, Micra's, Alto's en kleine Hyundai's en Kia's..
Zijn eigenlijk ook de auto's die ik op de snelweg het meest in de gaten hou, omdat ze het, zoals al eerder vermeld, dus niet altijd helemaal snappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |