abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:52:14 #1
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_114985375
Deeltje twee is hier te vinden
Deeltje drie is hier te vinden
Deeltje vier is hier te vinden
Deeltje vijf is hier te vinden
Deeltje zes is hier te vinden
Deeltje zeven is hier te vinden
En hier hebben we deel acht.
Ook deel negen wordt niet vergeten.
Evenals deeltje tien nu ook al is te zien.
En 16!

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:53:49 #2
6067 Turbomuis
pi_114985412
De laatste van het vorige topic:

Laatst weer een leuk wtf-momentje.
Vlak bij waar ik woon is een wat onhandige straat. Mensen die het niet kennen rijden bijna standaard fout, namelijk via de busbaan. Staat blijkbaar niet duidelijk aangegeven ofzo.

De situatie was als volgt:

Ik sta achter een vrachtwagen met zo'n auto-oplegger bij het verkeerslicht. Lichtje wordt groen, vrachtwagen trekt op. Ik ook. Meneer draait de busbaan op (op het plaatje: de rode lijn, stippellijn is de baan die zou moeten). Hij zag vrij snel dat dat niet de bedoeling was. Dus gaat vol in de rem. Ik dus ook. Vervolgens gaat ' ie achteruit. Zonder achteruitrijlichtje, die had waarschijnlijk de vorige botsing niet overleeft. Ik hang op m'n toeter. Vrachtwagenchauffeur ziet me ' verrek, er zit iets achter me!' , draait een beetje onhandig en butst over de vluchtheuvel alsnog de goede baan op.
Pfff...
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 09:58:59 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_114985538
Ach, hij komt er tenminste nog op tijd achter :')

Niet zoals die user van laatst vol over een bussluis knallen in z'n C1tje :') Hoewel je met een vrachtwagen daar vast wat minder last van zal hebben :@
pi_114985691
Je had het ook kunnen zien aankomen en even achteruit kunnen gaan voor hem.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:13:12 #5
6067 Turbomuis
pi_114985929
Had ik best gewild. Maar achter me stonden ook een aantal auto's, en daar kon ik niet doorheen :)
Daarnaast, als je geen achteruitrijlicht ziet, ga je er niet van uit dat iemand achteruit gaat komen, wel?
pi_114986341
Ach, mensen kijken niet goed.

http://goo.gl/maps/8R0Rt
Rechtsaf, enkel baans. En toch heb ik mensen aan de andere kant van de vlucht strook terecht zien komen... (dus op de linkerbaan van die twee stroken die daar links gaan, met die mooie pijlen op de weg)
pi_114990959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef Turbomuis het volgende:

Vlak bij waar ik woon is een wat onhandige straat. Mensen die het niet kennen rijden bijna standaard fout, namelijk via de busbaan. Staat blijkbaar niet duidelijk aangegeven ofzo.

[ afbeelding ]

Ik sta achter een vrachtwagen met zo'n auto-oplegger bij het verkeerslicht. Lichtje wordt groen, vrachtwagen trekt op. Ik ook. Meneer draait de busbaan op (op het plaatje: de rode lijn, stippellijn is de baan die zou moeten). Hij zag vrij snel dat dat niet de bedoeling was. Dus gaat vol in de rem. Ik dus ook. Vervolgens gaat ' ie achteruit. Zonder achteruitrijlichtje, die had waarschijnlijk de vorige botsing niet overleeft. Ik hang op m'n toeter. Vrachtwagenchauffeur ziet me ' verrek, er zit iets achter me!' , draait een beetje onhandig en butst over de vluchtheuvel alsnog de goede baan op.
Pfff...
Dat is wel heel slecht van die chauffeur. :{
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_114994711
Vanmorgen op de A15 vanaf de N3 richting Gorinchem had ik een leuke bumperklever achter me.
Dit betrof een proffesionele chauffeur in een tankwagen met leuke stickers er op (vlambare vloeistoffen).
Deze zat soms zo dicht op me dat ik via de achteruitkijk spiegel zijn kenteken niet meer kon zien en dan moet je toch wel aardig dicht op mijn bumper zitten (Renault Clio). :( 8)7 o|O |:(
pi_114995220
En waarom reed je dan zo langzaam? :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:06:21 #10
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_114995456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:01 schreef CasB het volgende:
En waarom reed je dan zo langzaam? :P
gewoon omdat hij zat te bellen, zich zat te scheren, tanden poetsen, aankleden, broodjes bakken en koffie drinken..? :D
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_114996533
Ik reed achter een vrachtwagen en deze op dat moment inhalen leek mij niet zo netjes aangezien er op de linkerbaan op dat moment diverse auto's ons aan het inhalen waren.
Ik ben niet het type om mijn auto naar links te gooien als ik wordt ingehaald.

Daar komt bij dat mijn afslag naderde.
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 16:20:24 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:07:10 #13
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115008049
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik reed achter een vrachtwagen en deze op dat moment inhalen leek mij niet zo netjes aangezien er op de linkerbaan op dat moment diverse auto's ons aan het inhalen waren.
Ik ben niet het type om mijn auto naar links te gooien als ik wordt ingehaald.

Daar komt bij dat mijn afslag naderde.
WorD :*
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_115008910
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Want jij maakt natuurlijk nooit een foutje _O_
Jawel, maar ik kwak hem niet in de achteruit om vervolgens gelijk te gaan rijden.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:29:17 #15
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_115008917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

WorD :*
Nee fout, het is "word" zonder een hoofdletter W en hoofdletter D :* .
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 18:30:06 #16
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_115009030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:53 schreef Turbomuis het volgende:

[ afbeelding ]

Pfff...
Aiii :X
Een koerier op mijn werk is zo ongeveer zijn auto kwijtgeraakt. Vrachtwagen voor hem bij het stoplicht kwam er achter dat ie toch een andere kant op wilde. Hop, zo in zijn achteruit. Tegen de tijd dat de vrachtwagenchauffeur het wanhopige getoeter achter hem hoorde was de motorkap al helemaal naar zijn grootje en de bestelbus total loss. Ach ja, het is maar iemands broodwinning :{w
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 18:37:45 #18
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:55:44 #19
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_115010014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Aiii :X
Een koerier op mijn werk is zo ongeveer zijn auto kwijtgeraakt. Vrachtwagen voor hem bij het stoplicht kwam er achter dat ie toch een andere kant op wilde. Hop, zo in zijn achteruit. Tegen de tijd dat de vrachtwagenchauffeur het wanhopige getoeter achter hem hoorde was de motorkap al helemaal naar zijn grootje en de bestelbus total loss. Ach ja, het is maar iemands broodwinning :{w
Gelukkig bestaat er dan zoiets als verzekering :Y .
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:34:48 #20
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_115011877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat er dan zoiets als verzekering :Y .
Tsja hij reed achterop :+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:37:53 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_115012026
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Tsja hij reed achterop :+
Daarom, een dashcam.....
How can I make this topic about me?
  FOK!fotograaf donderdag 2 augustus 2012 @ 20:30:06 #22
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_115014521
Vandaag was de spitsstrook overdag eens open op de A9. Meneer met een Mercedes 4x4 en een bootje op een oplegger erachter vond blijkbaar dat de spitsstrook niet voor hem gold... Net als veel mensen in aygo's, IQ's e.d. 8)7

Irritatie 1: De spitsstrook die op een rustig moment open is, dus Vmax - 20km/h.
Irritatie 2: Mensen die de spitsstrook niet gebruiken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_115014686
Merk en type auto boeit echt niet voor het niet op de spitsstrook rijden. :')
pi_115016264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Merk en type auto boeit echt niet voor het niet op de spitsstrook rijden. :')
Mwah, zijn toch vaak dezelfde soorten auto's waarvan de bestuurder/ster het niet snapt..
Over het algemeen zijn dat de Aygo achtigen, Micra's, Alto's en kleine Hyundai's en Kia's..
Zijn eigenlijk ook de auto's die ik op de snelweg het meest in de gaten hou, omdat ze het, zoals al eerder vermeld, dus niet altijd helemaal snappen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_115016515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, zijn toch vaak dezelfde soorten auto's waarvan de bestuurder/ster het niet snapt..
Over het algemeen zijn dat de Aygo achtigen, Micra's, Alto's en kleine Hyundai's en Kia's..
Zijn eigenlijk ook de auto's die ik op de snelweg het meest in de gaten hou, omdat ze het, zoals al eerder vermeld, dus niet altijd helemaal snappen..
Oftewel vrouwen en bejaarden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')