Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag![]()
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
Hot girl on girl action....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801
Ik denk altijd maar zo: ik zie m'n vrienden een paar keer per week, we weten alles van elkaar en toch zijn we nooit uitgeluld...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is
Ja op zich heb je gelijk, maar ik snap de andere kant ook heel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
Oefening baart kunst...als je het een paar keer (met moeite) gedaan hebt, wordt het steeds makkelijker.
Verwacht alleen niet teveel. Krijg hier af en toe het idee dat een aantal hier na drie keer daten al opgeven omdat het toch nooit wat wordt met dat internetdaten. Soms duurt het gewoon een tijdje en gaan daar tig dates over heen voordat je echt iemand leuks tegenkomt...en soms gebeurd zelfs dat niet.
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen?Of ga eens lekker in de kroeg versieren.
'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.
En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?
In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Heb je Pepper al eens geprobeerd? Dan ben je niet afhankelijk van profielteksten en in mijn ervaring reageren vrouwen daar sneller. Je kan namelijk gewoon leuke plaatjes posten. Je hebt volgens mij een vrij actief leven met sport e.d.? Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat soort mannen doen het wel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.
En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?
In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Precies, je kan wel een relatie willen, maar dat moet niet je uitgangspunt zijn denk ik....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?
Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is
Maar hier gaat het gewoon al fout bij velen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.
Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Absoluut. Maar doe dat dan ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil ook graag een relatie. Niet omdat het perse moet, maar omdat ik het gewoon graag wil en er naar verlang. Ik word ook ouder en dat speelt ook beetje een rol. Alle andere familieleden hebben al een relatie. Een paar zijn al getrouwd en ze zijn net zo oud als ik. Ik wil dat ook eigenlijk (trouwen hoeft niet direct, maar gewoon een relatie zou al leuk zijn). Ik wil niet alleen achterblijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.
Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat
Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
Wat een dooddoener weer. Natuurlijk moet je wel op zoek gaan als in dat je je moet begeven op plekken waar je mogelijk een relatie op zou kunnen doen. Hele dagen achter je computertje blijven zitten helpt natuurlijk geen ene flikker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat
Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
Niet zo sarcastischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Blijf vooral stug doen wat je al jaren zonder succes doet en luister vooral niet naar goedbedoeld advies!
Ja en nee. Werken aan een gesignaleerd probleem is altijd goed. Maar realiseer je het volgende (dit overkwam me toen ik met mijn zoontje op stap was en ook nog heftig zoekende was). Forceren helpt niet. Ik was op stap, en tijdens een snack zakte ik even achterover in mijn stoel en keek om me heen. Allemaal stelletjes, jong en oud, en allerlei soorten uiterlijken om me heen. En genoeg van deze mensen waren niet veel beter dan mij, handiger of , for the lack of a better word, aantrekkelijker. En toen raakte het me. Deze mensen waren gewoon zichzelf geweest waarschijnlijk, en dat was genoeg om iemand tegen te komen. Hieruit leidde ik af: juist door NIET het probleem relatie, maar juist het probleem IK aan te pakken, dan volgt daar de oplossing uit. Wees blij met wie je nu bent. Dat maakt elke volgende stap zoveel meer ontspannen (en daarmee succesvol). Ik zeg niet dat je helemaal niet om je heen moet kijken, maar om meer geluk in het leven te krijgen. Want dat ga je uitstralen, en dan komt het zeker weten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:04 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.
Wanneer het je niet lukt om een relatie te krijgen (om wat voor reden dan ook) dan is gewoon maar afwachten weer een van die vele dooddoeners die mensen zonder begrip van wat er loos is roepen.
Als er dingen niet goed gaan, moet je juist wel actief met het probleem aan de gang gaan, anders wordt het nooit beter.
Goedbedoeld is niet hetzelfde als goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
Blijf vooral stug doen wat je al jaren zonder succes doet en luister vooral niet naar goedbedoeld advies!
Klopt, Maar de vraag is of diegene altijd in staat is om goed advies ook als daadwerkelijk zo te kwalificeren. Vaak gebeurd dit niet omdat die persoon vaak allerlei obstakels ziet. Maar dan blijft het goed advies.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Comp_Lex het volgende:
Goedbedoeld is niet hetzelfde als goed.
Haal eruit wat je kunt ipv advies meteen af te kraken. Hij heeft wel degelijk een punt. Ook al is externaliseren 100x makkelijker dan internaliseren, je schiet er alleen geen kut mee op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Goedbedoeld is niet hetzelfde als goed.
Je moet het veel meer concretiseren. Ik ga een concreet advies geven waar iemand echt wat aan heeft: werk aan je angsten. Probeer te fixen wat je tegenhoudt. Identificeer de problemen en doe er wat aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ja en nee. Werken aan een gesignaleerd probleem is altijd goed. Maar realiseer je het volgende (dit overkwam me toen ik met mijn zoontje op stap was en ook nog heftig zoekende was). Forceren helpt niet. Ik was op stap, en tijdens een snack zakte ik even achterover in mijn stoel en keek om me heen. Allemaal stelletjes, jong en oud, en allerlei soorten uiterlijken om me heen. En genoeg van deze mensen waren niet veel beter dan mij, handiger of , for the lack of a better word, aantrekkelijker. En toen raakte het me. Deze mensen waren gewoon zichzelf geweest waarschijnlijk, en dat was genoeg om iemand tegen te komen. Hieruit leidde ik af: juist door NIET het probleem relatie, maar juist het probleem IK aan te pakken, dan volgt daar de oplossing uit. Wees blij met wie je nu bent. Dat maakt elke volgende stap zoveel meer ontspannen (en daarmee succesvol). Ik zeg niet dat je helemaal niet om je heen moet kijken, maar om meer geluk in het leven te krijgen. Want dat ga je uitstralen, en dan komt het zeker weten.
En trouwens. Zonder relatie is het leven ook nog steeds fantastisch.
Ik heb vannacht nog geinternaliseerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haal eruit wat je kunt ipv advies meteen af te kraken. Hij heeft wel degelijk een punt. Ook al is externaliseren 100x makkelijker dan internaliseren, je schiet er alleen geen kut mee op.
Klinkt goed. Nu nog volhouden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn probleem is dat ik momenteel geen sociale kring heb. Ik heb besloten om deel te nemen aan activiteiten van een studentenvereniging en ik ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
Concrete oplossingen voor concrete problemen.
Als het probleem zo concreet is, is er ook een concrete oplossing voor te vinden. Het probleem is echter: ik heb geen relatie en ik wil er een. Wat de oorzaak is dat het sinds 2005 niet lukt, dat is dan weer niet vermeld. Dus heel concreet worden, wordt dan moeilijk. En je eigen beleveningswereld maakt hier ook een onderdeel van uit: Ik als persoon werk het beste als ik ZELF zaken constateer en me er bewust van wordt. Als iemand mij er op wijst is dat leuk, maar uit ervaring weet ik dat dat maar een halve oplossing wordt. Pas als ik me er bewust van wordt werkt het.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet het veel meer concretiseren. Ik ga een concreet advies geven waar iemand echt wat aan heeft: werk aan je angsten. Probeer te fixen wat je tegenhoudt. Identificeer de problemen en doe er wat aan.
Mijn probleem is dat ik momenteel geen sociale kring heb. Ik heb besloten om deel te nemen aan activiteiten van een studentenvereniging en ik ben benieuwd wat daar uit komt rollen.
Goede keuze, die zijn daar zeer geschikt voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet het veel meer concretiseren. Ik ga een concreet advies geven waar iemand echt wat aan heeft: werk aan je angsten. Probeer te fixen wat je tegenhoudt. Identificeer de problemen en doe er wat aan.
Dat kan natuurlijk ook niet, want iedereen is anders, heeft een andere omgeving, zit anders in elkaar etc etc. Maar er zijn wel basisrichtlijnen die opzich door iedereen zijn uit te voeren en waarmee je verder komt dan stil in een hoekje te blijven zitten en wachten/dromen/hopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef Ordos20 het volgende:
Doe het zo en zo en dan gaat het lukken.
Ok, daar kan ik wel achterstaan. Dit is al heel wat genunanceerderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Als het probleem zo concreet is, is er ook een concrete oplossing voor te vinden. Het probleem is echter: ik heb geen relatie en ik wil er een. Wat de oorzaak is dat het sinds 2005 niet lukt, dat is dan weer niet vermeld. Dus heel concreet worden, wordt dan moeilijk. En je eigen beleveningswereld maakt hier ook een onderdeel van uit: Ik als persoon werk het beste als ik ZELF zaken constateer en me er bewust van wordt. Als iemand mij er op wijst is dat leuk, maar uit ervaring weet ik dat dat maar een halve oplossing wordt. Pas als ik me er bewust van wordt werkt het.
Dat gezegd hebbende, is dus mijn advies om te refelcteren en ZELF je problemen te constateren. Maar dan wel die problemen die je eigenlijk nog niet onderkend hebt. Dus vanuit mijn oogpunt nudge ik liever iemand naar een eigen inzicht toe, dan te zeggen: hier is de handleiding. Doe het zo en zo en dan gaat het lukken. Want als dat niet lukt, dan is er een risico dat iemand nog verder weg zakt, want hij deed precies wat gevraagd werd en het werkte nog niet! (en we hebben een aantal fokkers ook in dit topic gehad die die reactie gaven).
Het leven is grijs. Tot op zekere hoogte bestaan goed en fout niet (let wel: tot op zekere hoogte he! Er is wel zeker een goed en fout, maar je snapt wat ik bedoel). Wees eerst eens blij met wat je al wel hebt, en ga van daaruit werken.
Goede post. Anders wordt je mogelijke partner ook "inwisselbaar" en je wilt gewoon iemand die goed bij je past.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:06 schreef Ordos20 het volgende:
Om even bij de anderen aan te sluiten. Een relatie willen om het feit dat je dan een relatie hebt, dat gaat echt gewoon niet werken. Het klinkt, en is, te geforceerd. Vraag jezelf eerst eens af, waarom wil je een relatie zo graag? Kijk liever naar de redenen, en ga dan kijken wat je echt wil. En laat het moeten eens los. Dan gaat het plotseling veel natuurlijker en sneller.
Kan je wel gewoon met vrouwen praten of voel je je daar ook ongemakkelijk bij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:39 schreef dyna18 het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf ervaar ik belemmeringen bij het initieren van een relatie. Dat heeft veel te maken met angst. Niet de eerste stap durven nemen, als je in contact bent met iemand niet door durven gaan, op het web vrouwen niet te durven aanschrijven, etc.
En ook heeft het te maken met gebrek een kennis, ervaring en kunde. Ik weet vaak ook niet hoe ik iets moet aanpakken, waardoor ik meer onzeker raak en de angst doorzet.
Maar echt goed inzicht in mijzelf heb ik ook niet. Dat is ook lastig natuurlijk.
Helaas ook geen vrienden in de buurt die mij hier echt mee kunnen helpen (wat natuurlijk mede heeft gezorgt dat ik achterloop qua kennis en ervaring).
Het kan ook aan jou liggen i.p.v. aan de mannenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al een aantal jaar vrijgezel en in het begin kon ik kwijnen in zelfmedelijden zowat. Nu probeer ik gewoon een leuk leven te hebben, mensen te ontmoeten en gewoon lol te hebben. Ondertussen kom ik nog steeds niet echt relatiemateriaal tegen en dat vind ik soms best jammer. Maar ik vermaak me, heb lol, leer mensen kennen en creeer ondertussen een grotere vrienden/kennissenkring. En eerlijk gezegd is mij dat meer waard
Wie weet zit daar op een dag een echt potentiele partner tussen, zou leuk zijn,, maar zo bekijk ik de mannen niet gelijk. En dat helpt zeker
Goed gezegd. Je kunt inderdaad jezelf pas worden op latere leeftijd. Wie zegt dat de persoon die jij nu bent de echte 'jij' is als je je laat tegenhouden door allerlei barrières die jij jezelf op hebt gelegd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
En ja ook ik was vroeger een verlegen kind dat niet snapte wat er leuk was aan een terrasje pakken en liever thuis zat.
Nu geloven mensen het niet meer als ik zeg dat ik verlegen ben.
Ben ik dan zo veranderd dat ik mezelf niet meer ben? (wat je vaak hoort als men zegt dat je 'moet' veranderen). Nop, ben mezelf, maar dan leuker
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Het kan ook aan jou liggen i.p.v. aan de mannen
Maar, om met de woorden van Comp te spreken, heb ik toch een vraag. Waar heb je het gevoel dat het mis gaat? Of hoe? Benoem het eens met een heel specifiek voorbeeld (waarbij delen natuurlijk wel aan de kant mogen)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
Het klinkt misschien wat asociaal dat ik het zeg (en daarvoor excuses), maar het verbaast me niets dat het opbouwen van een vriendenkring niet lukte bij jou als je verder niet uitging enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:59 schreef Ordos20 het volgende:
Ik begon pas echt met daten nadat ik gescheiden was. Ik kwam uit de scheiding als een wrak. Geen vrienden. Geen geld. Alles weg. Geen zelfvertrouwen. Geen emotionele en psychiche stabiliteit. Ik had alleen mijn broer en zijn gezin. En ik moest hard vechten tegen heel zielig zijn en door sympathie leuk gevonden te worden. Oh en ik ging nooit uit.
Ik heb hard tegen mezelf gevochten. Ik ben leuker geworden, ook al ging ik niet uit tot ik mijn liefje leerde kennen, heb hard gewerkt vooral aan mijn eigen-beeld. En de verlegenheid die ik ook nog meedroeg voor een groot deel er mentaal uitgemept. Maar een vriendenkring lukte ook niet tot slecht. Maar ik heb wel leuke dingen gedaan. En ondanks alle shit die mij in het leven overkomen is, kijk ik enkel en alleen positief (natuurlijk, je blijft menselijk dus een mindere dag zit er ook tussen).
Ik weet nog steeds niet wie ik precies ben en wat ik wil zijn. Wat ik wel weet is dat ik heel blij ben. En dat telt, de rest volgt (en houdt het leven interessant door niet alles uitgelijnd te hebben).
Neuh, was niet asociaal. Zo was het gewoon. Gekoppeld aan het feit dat ik ver weg werkte van waar ik woonde. Maar het punt was: ik was ook happy aan het worden met dat ik dat niet had. Ik redde me wel. Tuurlijk ook gedate via relatieplanet, maar dat viel elke keer op de snuit. Maar juist omdat ik happy werd, steeds meer als een leuke ontmoeting gezien. En zo kwam ik dus mijn vriendin tegen. En dat klikte (we zochten allebei niet, gewoon leuke contacten leggen).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het klinkt misschien wat asociaal dat ik het zeg (en daarvoor excuses), maar het verbaast me niets dat het opbouwen van een vriendenkring niet lukte bij jou als je verder niet uitging enzo.
Als hij een beetje zoals mij is, dan heeft hij waarschijnlijk, net als ik, een laag zelfbeeld. Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb eigenlijk wat bevestiging van de buitenwereld nodig dat ik wel goed ben zoals ik ben en dat ik er mag zijn. Ik ga kijken wat er zoal tegen mij gezegd wordt als ik iets met de studentenvereniging ga doen. Ik heb behoefte aan bevestiging en aan kritiek. Ik vind het prettig als er op een fatsoenlijke manier tegen mij gezegd wordt wat ik niet goed doe. Dan weet ik namelijk dat ik nog aan mezelf moet werken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Maar, om met de woorden van Comp te spreken, heb ik toch een vraag. Waar heb je het gevoel dat het mis gaat? Of hoe? Benoem het eens met een heel specifiek voorbeeld (waarbij delen natuurlijk wel aan de kant mogen)
Ah, ik zie dat je een andere definitie hebt van "zoeken" dan ik. Leuk contacten leggen zie ik ook als "zoeken", maar dat komt misschien omdat ik zelf geen vriendenkring hebquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Neuh, was niet asociaal. Zo was het gewoon. Gekoppeld aan het feit dat ik ver weg werkte van waar ik woonde. Maar het punt was: ik was ook happy aan het worden met dat ik dat niet had. Ik redde me wel. Tuurlijk ook gedate via relatieplanet, maar dat viel elke keer op de snuit. Maar juist omdat ik happy werd, steeds meer als een leuke ontmoeting gezien. En zo kwam ik dus mijn vriendin tegen. En dat klikte (we zochten allebei niet, gewoon leuke contacten leggen).
Maar dat betekend dat je je helemaal wilt vormen naar hoe anderen je graag zien? Dat is toch niet te doen??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Als hij een beetje zoals mij is, dan heeft hij waarschijnlijk, net als ik, een laag zelfbeeld. Ik weet dat het niet goed is, maar ik heb eigenlijk wat bevestiging van de buitenwereld nodig dat ik wel goed ben zoals ik ben en dat ik er mag zijn. Ik ga kijken wat er zoal tegen mij gezegd wordt als ik iets met de studentenvereniging ga doen. Ik heb behoefte aan bevestiging en aan kritiek. Ik vind het prettig als er op een fatsoenlijke manier tegen mij gezegd wordt wat ik niet goed doe. Dan weet ik namelijk dat ik nog aan mezelf moet werken.
Het moet wel realistisch blijven natuurlijk. Een voorbeeld van realistisch kritiek zou in mijn ogen zijn: "ik vind wel dat je heel erg stil bent". Dan weet ik dat ik meer mijn best moet doen om iets te vertellen. Ik ben daar helaas geen ster in, maar ik moet het toch proberen. Veel meer dingen ondernemen kan al helpen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat betekend dat je je helemaal wilt vormen naar hoe anderen je graag zien? Dat is toch niet te doen??
Maar merk je zelf dan niet dat je heel stil bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Het moet wel realistisch blijven natuurlijk. Een voorbeeld van realistisch kritiek zou in mijn ogen zijn: "ik vind wel dat je heel erg stil bent". Dan weet ik dat ik meer mijn best moet doen om iets te vertellen. Ik ben daar helaas geen ster in, maar ik moet het toch proberen. Veel meer dingen ondernemen kan al helpen.
Dat merk ik inderdaad. Ik probeer in een groep wat mee te komen, maar momenteel lukt dat niet. Ik moet daar wat aan werken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar merk je zelf dan niet dat je heel stil bent?
Veel zaken lijkt me dat je dat zelf ook wel zou 'moeten' opmerken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Maar, om met de woorden van Comp te spreken, heb ik toch een vraag. Waar heb je het gevoel dat het mis gaat? Of hoe? Benoem het eens met een heel specifiek voorbeeld (waarbij delen natuurlijk wel aan de kant mogen)
Ja, hier heb ik de laatste jaren vooral aangewerkt om hier beter in te worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon met vrouwen praten of voel je je daar ook ongemakkelijk bij?
Dan heb je misschien op andere vlakken een probleem. Misschien ben je laagopgeleid of is je uiterlijk niet in orde. Je weet nooit wat voor eisen ze aan een persoon stellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier heb ik de laatste jaren vooral aangewerkt om hier beter in te worden.
Het lukt me nu redelijk om leuke gesprekken met mannen en vrouwen te hebben. Gaat nog niet altijd helemaal zoals ik wil, maar over het algemeen zijn het toch wel prima gesprekken. Als ik wat diepere gesprekken heb met vrouwen, dan zijn ze allemaal stuk voor stuk verbaasd om te horen dat ik moeite heb met het krijgen van een relatie. "Maar je komt zo sociaal over" heb ik nu al een paar keer gehoord. Ik heb dus het idee dat het nu daarmee op zich wel goed zit.
Echter met geen van hun is het me ooit gelukt om meer te bereiken. Ik word alleen als vriend gezien, nooit als potentieel (friendzone effect).
Het krijgen van een relatie gebeurd dus zeker niet vanzelf en ik heb ook niet echt een idee hoe ik dit anders moet doen.
Erger nog, een aantal van de vrouwen die ik ken en waar ik ook achteraan gezeten heb, kom ik dan later tegen met hun profiel op een datingsite, waarin ze actief op zoek zijn naar iemand.
"Halloooooo.... hier sta ik" denk ik dan, maar zij zien mij zo niet.
Dat is idd jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:
Ja? Er is iets bij je ingebracht?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog geinternaliseerd
Maar ze kunnen het toch niet ruiken aan je? Dat ze verbaasd zijn dat je vrijgezel bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze zich ook tot je voelen aangetrokken. Heb je wel het idee dat je goed matcht met vrouwen die je leuk vindt? Dus op allerlei vlakken, hobby's, beetje dezelfde humor, qua uiterlijk? Vis je zeg maar in de goede vijver?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef dyna18 het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier heb ik de laatste jaren vooral aangewerkt om hier beter in te worden.
Het lukt me nu redelijk om leuke gesprekken met mannen en vrouwen te hebben. Gaat nog niet altijd helemaal zoals ik wil, maar over het algemeen zijn het toch wel prima gesprekken. Als ik wat diepere gesprekken heb met vrouwen, dan zijn ze allemaal stuk voor stuk verbaasd om te horen dat ik moeite heb met het krijgen van een relatie. "Maar je komt zo sociaal over" heb ik nu al een paar keer gehoord. Ik heb dus het idee dat het nu daarmee op zich wel goed zit.
Echter met geen van hun is het me ooit gelukt om meer te bereiken. Ik word alleen als vriend gezien, nooit als potentieel (friendzone effect).
Het krijgen van een relatie gebeurd dus zeker niet vanzelf en ik heb ook niet echt een idee hoe ik dit anders moet doen.
Erger nog, een aantal van de vrouwen die ik ken en waar ik ook achteraan gezeten heb, kom ik dan later tegen met hun profiel op een datingsite, waarin ze actief op zoek zijn naar iemand.
Het is vrij simpel eigenlijk. Ik ben er klaar voor en ik wil het ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt geen partner nodig om leuke dingen te doen. Je hebt geen partner nodig om gelukkig te zijn. Je hebt geen partner nodig om je verhaal kwijt te kunnen.
Bouw een leuke vriendengroep op en gaat leuke dingen doen, kom je huis uit gaat er op uit. Ga op vakantie met vrienden enz.
Ik lees alleen maar excuus om een relatie te hebben en dus kan zeggen dat je er naar zoekt.
En dat hele leeftijd verhaal of trouwen. Kap toch met dat soort verhalen. Durf je zelf te zijn. Boeit het nou wat andere mensen van jou leeftijd doen? Is toch niet belangrijk?
Da's heel mooi en goed dat je er zo positief instaat maar dat wil niet zeggen dat er dan een kant-en-klaar-pakketje op je ligt te wachten om je toevallig nu er klaar voor bent. Dat is nou juist het euvel. Je kunt zoiets niet afdwingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het is vrij simpel eigenlijk. Ik ben er klaar voor en ik wil het ook.
Dat klopt, maar je kunt wel je "geluk" vergroten door je bijvoorbeeld te begeven op plekken waar je mogelijk een relatie zou kunnen opdoen. (zowel fysiek als virtueel (datingsites)).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's heel mooi en goed dat je er zo positief instaat maar dat wil niet zeggen dat er dan een kant-en-klaar-pakketje op je ligt te wachten om je toevallig nu er klaar voor bent. Dat is nou juist het euvel. Je kunt zoiets niet afdwingen.
Ik heb niet het idee dat ik de lat te hoog leg en vrouwen boven mijn niveau ambieer. Het zijn leuke aantrekkelijke vrouwen die een beetje dezelfde hobbies en interesses hebben als ik. Ook zijn ze sociaal prima in in staat zich te roeren en kan ik leuke gesprekken met ze hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het toch niet ruiken aan je? Dat ze verbaasd zijn dat je vrijgezel bent wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze zich ook tot je voelen aangetrokken. Heb je wel het idee dat je goed matcht met vrouwen die je leuk vindt? Dus op allerlei vlakken, hobby's, beetje dezelfde humor, qua uiterlijk? Vis je zeg maar in de goede vijver?
Ervoor open staan is ook heel moeilijk. Want dan kun je ook afgewezen en/of gekwetst worden. Dat risico moet je durven lopen, anders gebeurt er gewoon niets.
Verder is het wel zo dat je niet moet "zoeken" en bla die bla maar dit topic is er ook niet voor niets. Als we niet uiteindelijk een leuke partner zochten stonden we niet op een datingsite. Maar het klopt wel dat een relatie niet magisch je onzekerheden wegneemt of in allerlei behoeftes vervult. Die zul je toch zelf moeten aanpakken.
Ik heb ze ook zat en ik denk iedereen wel. Vrienden houden je nuchter en zijn kritisch en voor een groot deel kun je daarbij ook terecht.
Je kijkt toch wel of er leuke mensen tussen zitten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet zit daar op een dag een echt potentiele partner tussen, zou leuk zijn,, maar zo bekijk ik de mannen niet gelijk. En dat helpt zeker
Natuurlijk, maar mijn eerste gedachte is niet "hmm, zou hij een leuk vriendje zijn?" of iets in die strekking.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef Maja het volgende:
Je kijkt toch wel of er leuke mensen tussen zitten?
Het is natuurlijk leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Als die dan erg leuk en single zijn, kan het al snel potentieel zijn...
Dat is wel relaxedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mijn eerste gedachte is niet "hmm, zou hij een leuk vriendje zijn?" of iets in die strekking.
Nu is het meer van "he, die is leuk, kom drankje doen, gezellig" en dan zonder bijbedoelingen of keuringen.
Bij mannen is dat vaak 'zou ik het ermee kunnen doen'. Maar 'zou hij een leuk vriendje zijn' zal wel op hetzelfde neerkomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mijn eerste gedachte is niet "hmm, zou hij een leuk vriendje zijn?" of iets in die strekking.
Nu is het meer van "he, die is leuk, kom drankje doen, gezellig" en dan zonder bijbedoelingen of keuringen.
Dat denken ze bij mij ook wel eens. En de ene keer zijn ze blij dat ik er geen bijbedoelingen bij heb, de andere keer vinden ze het jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Maja het volgende:
Dat is wel relaxedAls ik een dame mee zou vragen voor een drankje, lijkt me dat ook perfect als het zonder bijbedoeling is, maar ik denk altijd dat zij er dan een bijbedoeling in ziet...
Ik zie dat toch echt als twee verschillende dingen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bij mannen is dat vaak 'zou ik het ermee kunnen doen'. Maar 'zou hij een leuk vriendje zijn' zal wel op hetzelfde neerkomen.
Op zich loopt dit topic wel aardig: 10 jaar dating, de resultaten... #2quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef dyna18 het volgende:
Sinds de bezem door R&P gehaald is, is dat topic dood.
Ik hoor inderdaad meer bij het topic als versieren niet zo makkelijk gaat, maar wordt nu hier heen gestuurd door Yvonne.
Ik probeer trouwens niets te kapen. Ik zoek ook maar gewoon naar advies over hoe om te gaan met RP.
Maar het zou niet verkeerd zijn om te oefenen op vrouwen die je misschien wat minder ziet zitten. Al is het gewoon het aanknopen van een praatje of misschien toch die berichtjes op datingsites sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op zich loopt dit topic wel aardig: 10 jaar dating, de resultaten... #2
Daar is ook een interessant gesprek aan de gang erover.
Waarom zou je niet naar een vrouw "boven" je niveau kijken trouwens? Je mag best wat meer voor jezelf willen dan wat je "denkt" te kunnen krijgen.
Dat. Vrouwen waarvan je denkt... nou... not my type. Daar ben je veel losser tegen dan wanneer je iemand heel erg leuk vindt. Maak het alleen niet te gezellig... de tegenpartij heeft ook gevoel...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het zou niet verkeerd zijn om te oefenen op vrouwen die je misschien wat minder ziet zitten. Al is het gewoon het aanknopen van een praatje of misschien toch die berichtjes op datingsites sturen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:22 schreef Maja het volgende:
[..]
Dat is wel relaxedAls ik een dame mee zou vragen voor een drankje, lijkt me dat ook perfect als het zonder bijbedoeling is, maar ik denk altijd dat zij er dan een bijbedoeling in ziet...
> Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
Het leukste is om gewoon te doen. Het begint bij kleine dingen, maak een leuke opmerking naar de kassière bij de AH. Maakt een lichte flirt met iemand waar je toevallig langs loopt. (het beste is als ze met een paar vriendinnen staat) Maak een praatje met iemand bij de bushalte.
Het begint bij die kleine dingen waarmee je je zelfvertrouwen kan vergroten. Want het valt vaak allemaal terug op zelfvertrouwen. Oh.... en daarna is het gewoon lekker erop los flirten het cafe of op dating sites. Wat ook vaak een probleem kan zijn is dat mannen te 'nice-guy' willen zijn soms. Dat heeft nog nooit gewerkt. En maak het ook fysieker als het kan, dan kan je beter peilen wat ze wil of wat ze juist niet wil.
Is het zo makkelijk? Ja en nee... ja, gewoon doen... nee, het is even aftasten en oefenen denk ik.
Maar dat van 'nou... ik ben er klaar voor en dus moet het maar gebeuren', dan leg je zoveel druk op wat er eigenlijk is. En dan kan je klaar zijn met dit en dat en je het niet eens zijn met wat het advies is. Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet. Dus hou je lekker vast aan je oude gewoonten die niet werkten. Ik deel alleen maar ervaringen en succesverhaaltjes. Ik heb ook mislukte dates gehad en ook wel eens een blauwtje gelopen. Maar ik hamer er niet zo op. Their loss....
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het zou niet verkeerd zijn om te oefenen op vrouwen die je misschien wat minder ziet zitten. Al is het gewoon het aanknopen van een praatje of misschien toch die berichtjes op datingsites sturen.
Volgens mij is het belangrijk dat je wat signalen afgeeft aan de ander, want anders zul je altijd deze aparte dynamiek hebben. Naja, ik vind het apart iig. Wat vind je er zelf van?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denken ze bij mij ook wel eens. En de ene keer zijn ze blij dat ik er geen bijbedoelingen bij heb, de andere keer vinden ze het jammer.
Wat vind ik waarvan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Volgens mij is het belangrijk dat je wat signalen afgeeft aan de ander, want anders zul je altijd deze aparte dynamiek hebben. Naja, ik vind het apart iig. Wat vind je er zelf van?
Je moet niks van die mensen aantrekken, joh. Ze lezen niets en ze geven reacties waar je niks aan hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
> Maar ik lig er niet wakker van of jij een date hebt of niet.
Dank je...
Waardoor heb je trouwens het idee dat ik alleen maar wil vasthouden aan mijn oude gewoontes die niet werken? Is dat de indruk die ik wek?
Ik post juist in dit topic om een oplossing te vinden om dit te doorbreken, omdat het mij zelf niet lukt. Het zou toch leuk zijn als het me wel lukt om succesvol iemand te krijgen op RP.
Van die dynamiek.quote:
Ik moet zeggen dat als je selectief leest het topic wel een stuk minder deprimerend is ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet niks van die mensen aantrekken, joh. Ze lezen niets en ze geven reacties waar je niks aan hebt.
Ik vind er weinig aparts aan.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:
Misschien moeten we een dating how-to maken. Met daarin een complete FAQ en een handleiding 'hoe te reageren bij sociale interactie met een wezen van het andere geslacht'.
Ik richtte me niet aan iemand specifiek. Meer een antwoord op een complete samenvatting van alle vragen van de afgelopen tijd. Dat lijkt mij ook erg leuk als jou dat lukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je...
Waardoor heb je trouwens het idee dat ik alleen maar wil vasthouden aan mijn oude gewoontes die niet werken? Is dat de indruk die ik wek?
Ik post juist in dit topic om een oplossing te vinden om dit te doorbreken, omdat het mij zelf niet lukt. Het zou toch leuk zijn als het me wel lukt om succesvol iemand te krijgen op RP.
Oefenen is altijd goed, al zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om van iemand misbruik te maken. Ik wil wel eerlijk tegen iemand zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet dyna juist helemaal niet. Hij staat heel erg open voor suggesties. Misschien anders toch wat minder selectief lezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik richtte me niet aan iemand specifiek. Meer een antwoord op een complete samenvatting van alle vragen van de afgelopen tijd. Dat lijkt mij ook erg leuk als jou dat lukt.![]()
Maar als iemand tips geeft en iemand zegt dan: Whatever, ik doe lekker wat ik altijd doe. Dan moeten ze niet 3 topics lang moeten zeuren dat het niet lukt.
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik richtte me niet aan iemand specifiek. Meer een antwoord op een complete samenvatting van alle vragen van de afgelopen tijd. Dat lijkt mij ook erg leuk als jou dat lukt.![]()
Maar als iemand tips geeft en iemand zegt dan: Whatever, ik doe lekker wat ik altijd doe. Dan moeten ze niet 3 topics lang moeten zeuren dat het niet lukt.
Maar gewoon aardig/leuk tegen mensen zijn, dat is écht geen misbruik maken van hoor.. en meer dan dat hoef je ook echt niet te "oefenen" zou ik denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oefenen is altijd goed, al zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om van iemand misbruik te maken. Ik wil wel eerlijk tegen iemand zijn.
Er is een verschil tussen gewoon berichtje sturen en beetje ouwehoeren en daarna afwijzen.. of hele dates plannen en haar hoop geven zonder dat het resultaat heeft. Dat eerste kan best goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:46 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oefenen is altijd goed, al zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om van iemand misbruik te maken. Ik wil wel eerlijk tegen iemand zijn.
De vraag is waardoor die angst komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef dyna18 het volgende:
thx eefje.
Maar goed, om het weer terug on topic te brengen.
Iemand nog tips over hoe over de angst heen te komen om een vrouw te benaderen op RP?
Ik las hiervoor de tip om minder aantrekkelijke vrouwen te kiezen.
Ik heb het toch ook niet over dyna met dat bericht. Dat zet ik zelfs in dat gequote bericht. Over selectief lezen gesproken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat doet dyna juist helemaal niet. Hij staat heel erg open voor suggesties. Misschien anders toch wat minder selectief lezen
Leg mij 1 ding uit aub.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef dyna18 het volgende:
thx eefje.
Maar goed, om het weer terug on topic te brengen.
Iemand nog tips over hoe over de angst heen te komen om een vrouw te benaderen op RP?
Ik las hiervoor de tip om minder aantrekkelijke vrouwen te kiezen.
Ik zal eens kijken of ik hier iets mee kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon berichtje sturen en beetje ouwehoeren en daarna afwijzen.. of hele dates plannen en haar hoop geven zonder dat het resultaat heeft. Dat eerste kan best goed
Dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is waardoor die angst komt.
Hoe eraf te komen? Kwestie van daadwerkelijk te doen!
Ah, dan ligt het waarschijnlijk toch aan mijn uiterlijk en aan mijn profieltekst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Leg mij 1 ding uit aub.
Je typt hier het een na het ander tegen wildvreemden.
Wat is het verschil dan met:
"Hey!, leuke foto van je met die olifantensnuit op de achtergrond. Ik heb zelf ook zo'n slurf. Interesse? Mijn mailadrs = likmijnreetwatbenikheet@gmail.com "
Klaar. Echt, ik kan me niet voorstellen dat je geen 5 berichten terug krijgt van de 10.
Het verschil zit hem in de insteek en de verwachtingen denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Leg mij 1 ding uit aub.
"Hey!, leuke foto van je met die olifantensnuit op de achtergrond. Ik heb zelf ook zo'n slurf. Interesse? Mijn mailadrs = likmijnreetwatbenikheet@gmail.com "
Klaar. Echt, ik kan me niet voorstellen dat je geen 5 berichten terug krijgt van de 10.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Leg mij 1 ding uit aub.
Oops...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:57 schreef De.Marcus het volgende:
Ik date ook eens een keer...
Blijkt ze al 3 maanden zwanger te zijn van een ongelukje, dat vertel je toch even van te voren
Nee ze had nog geen kinderen dat klopt
Ik ben het met je eens. Dat je niks terugkrijgt zie ik ook als een vorm van een blauwtje.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de insteek en de verwachtingen denk ik.
De verwachtingen zijn toch anders, als je hier iets zegt / schrijft tegen iemand dan krijg je meestal gewoon antwoord en zijn er verder ook geen verwachtingen.
Als je berichten op RP rondstuurt, echter krijg je op slechts 1 van de 10 berichten wat terug (was het maar 5 op 10)... Hierdoor loop je toch 9 blauwtjes in korte tijd. Dat doet je zelfvertrouwen geen goed.
Je verwachtingen zijn te hoog, dat sowieso. En je ziet het als blauwtjes lopen, dat zie je ook verkeerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn toch anders, als je hier iets zegt / schrijft tegen iemand dan krijg je meestal gewoon antwoord en zijn er verder ook geen verwachtingen.
Als je berichten op RP rondstuurt, echter krijg je op slechts 1 van de 10 berichten wat terug (was het maar 5 op 10)... Hierdoor loop je toch 9 blauwtjes in korte tijd. Dat doet je zelfvertrouwen geen goed.
Haha nee dat had ze maar van te voren moeten vertellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oops...
en wel gewoon stug door daten
Zit je alleen op RP?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ga gezellig mee stappen met een leuke groep vrienden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je...
Wie weet is dat kind niet het enige wat ze heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef De.Marcus het volgende:
[..]
Haha nee dat had ze maar van te voren moeten vertellen.
Nee ik heb nog geen kinderen maar de 1e is op komst had beter geweest.
Ach ik had wel meteen wat gespreksstof
Is het van je ex van een half jaar terug, nee deze was van een leuk weekendje stappen
Tja, maar in mijn verdediging.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je verwachtingen zijn te hoog, dat sowieso. En je ziet het als blauwtjes lopen, dat zie je ook verkeerd.
Daar heb ik nu sinds 5 weken een betaald abbonnement lopen ja. Dus eerst hier maar eens gebruik van maken, voor ik nog meer geld weg gooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zit je alleen op RP?
Spreid je winkansen? Relatieklik en e-matching doen het bij mij goed.
Natuurlijk is het lastig. En voor mij voelt het ook als afwijzing toen ik telkens een hartje kreeg met zo'n mooi rood kruis erdoorheen. Maar ik verwijderde ze, zag ze niet meer en ging weer verder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, maar in mijn verdediging.
Ik heb pas dit jaar voor het eerst een blauwtje gelopen. Daarvoor was dat me nog niet overkomen.
Dit jaar heb ik me voorgenomen om wat assertiever te zijn en meer kansen proberen te wagen. Met als gevolg dat ik een aantal keer ben afgewezen. En ja, daar til ik misschien te zwaar aan, maar dat is voor mij een nieuwe ervaring wat mij best raakt. Het is niet leuk om afgewezen te worden.
Dat heeft er misschien toch weer voor gezorgd dat ik wat terug ben gevallen, om deze pijnlijke ervaring niet opnieuw mee te maken.
Ik weet in mijn verstand wel dat ik gewoon moet doorzetten, maar ja, het gevoel moet ook mee he...
Yup, dat is precies wat ik de afgelopen 3 jaar heb gedaan en geprobeerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:07 schreef De.Marcus het volgende:
[..]
Ga gezellig mee stappen met een leuke groep vrienden?
Of ga stappen met een groep onbekenden, maak nieuwe vrienden en je komt zo misschien iemand tegen?
Kwam je altijd direct in de friendzone terecht of waren ook wel eens tekenen dat een vrouw je leuk vond en dat je het dan gewoon niet hebt afgemaakt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Yup, dat is precies wat ik de afgelopen 3 jaar heb gedaan en geprobeerd.
Ik heb via NMLK zo een grote groep contacten weten te krijgen waarmee ik regelmatig leuke dingen onderneem. Meer dan vriendschap is hier echter nooit uit voort gekomen.
Vandaar dat ik het nu via RP probeer.
Het is mij niet opgevallen dat iemand ooit meer voor me voelde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwam je altijd direct in de friendzone terecht of waren ook wel eens tekenen dat een vrouw je leuk vond en dat je het dan gewoon niet hebt afgemaakt?
Wat iemand voor je voelt is vaak ook pas later te zien/merken denk ik. Maar vrouwen die net wat meer interesse toonden dan andere?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:20 schreef dyna18 het volgende:
Het is mij niet opgevallen dat iemand ooit meer voor me voelde.
Nou ben ik een man en zal de vrouw zowiezo al niet zo snel dat initiatief nemen en het duidelijk maken.
Nee, er waren wel een paar vrouwen met wie ik het erg gezellig had en waarbij het ook wederzijds leek te zijn. We hadden het erg gezellig samen, wat mij de motiviatie gaf om er meer van proberen te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat iemand voor je voelt is vaak ook pas later te zien/merken denk ik. Maar vrouwen die net wat meer interesse toonden dan andere?
Of was het allemaal 1 pot nat en gelijk vriendschap..
Eens, de intentie van de ander is bij RP een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef chrisr het volgende:
Maar online kun je wel je intenties al duidelijk maken, zodat daar irl geen twijfel over bestaat. Als je online al een beetje plagerig en flirterig bent, gaat niemand irl denken dat je alleen maar vriendschap zoekt.
Ah, my bad. Heb alles gelezen zelfs, niet moeten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over dyna met dat bericht. Dat zet ik zelfs in dat gequote bericht. Over selectief lezen gesproken.
Foute opmerking. Dat gebeurd heus wel. Als jij bij een kampvuur zit met wat vrienden en hun vrienden. En je zit op een stoel en een meisje komt op je schoot zitten en begint met haar hand door je haar te kroelen. Nou.... dan is er toch sprake van initiatief en duidelijk maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het is mij niet opgevallen dat iemand ooit meer voor me voelde.
Nou ben ik een man en zal de vrouw zowiezo al niet zo snel dat initiatief nemen en het duidelijk maken.
Hoe iemand online doet zegt ook lang niet altijd iets bij het daten. Maar klopt wel dat je dan misschien een wat luchtigere insteek hebt om te gaan daten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef chrisr het volgende:
Maar online kun je wel je intenties al duidelijk maken, zodat daar irl geen twijfel over bestaat. Als je online al een beetje plagerig en flirterig bent, gaat niemand irl denken dat je alleen maar vriendschap zoekt.
Ik kan soms als een eikel overkomen. Maar zelf heb ik het idee dat aaien ook niet werkt. Soms moet je corrigeren om iets te bereiken. Mindset is erg belangrijk, ik denk dat het bij sommige daar al verkeerd gaat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, my bad. Heb alles gelezen zelfs, niet moeten doen.
Met datingsites is het statistisch gezien wel de waarheid. Er is een link gepost naar een onderzoek waarin dat naar voren kwam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Foute opmerking. Dat gebeurd heus wel. Als jij bij een kampvuur zit met wat vrienden en hun vrienden. En je zit op een stoel en een meisje komt op je schoot zitten en begint met haar hand door je haar te kroelen. Nou.... dan is er toch sprake van initiatief en duidelijk maken.
Beetje too obvious voorbeeld, maar ik heb er nog wel genoeg. Het is ook wel gebeurd dat een meisje mijn telefoonnummer vroeg. Dus aub... hou op met dat 'mannen moeten alles doen en vrouwen hebben het zoooo makkelijk' idee. Het is een idee, niet de waarheid.
Ah ja, dat is wel een duidelijk signaal ja. Dat ze je vastpakt en niet meer los wil laten. Met haar haar speelt en veel te aandachtig naar alles wat je zegt luistert. En als ze je dan begint te zoenen is het ook wel duidelijk. Of dat ze mee wil naar alles wat jij ook gaat doen en dat allemaal ook veel te leuk vindt. Plotseling ook in de bibliotheek komt waar jij altijd zit te lezen. Of gewoon overal ja op zegt op wat je van haar vraagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Foute opmerking. Dat gebeurd heus wel. Als jij bij een kampvuur zit met wat vrienden en hun vrienden. En je zit op een stoel en een meisje komt op je schoot zitten en begint met haar hand door je haar te kroelen. Nou.... dan is er toch sprake van initiatief en duidelijk maken.
Sorry maar jij hebt wel een soort humor waar ik van houdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel een duidelijk signaal ja. Dat ze je vastpakt en niet meer los wil laten. Met haar haar speelt en veel te aandachtig naar alles wat je zegt luistert. En als ze je dan begint te zoenen is het ook wel duidelijk. Of dat ze mee wil naar alles wat jij ook gaat doen en dat allemaal ook veel te leuk vindt. Plotseling ook in de bibliotheek komt waar jij altijd zit te lezen. Of gewoon overal ja op zegt op wat je van haar vraagt.
Nee, nog nooit meegemaakt ....
Oh echt waar joh?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kan soms als een eikel overkomen. Maar zelf heb ik het idee dat aaien ook niet werkt. Soms moet je corrigeren om iets te bereiken. Mindset is erg belangrijk, ik denk dat het bij sommige daar al verkeerd gaat.
Ik denk dat hij vooral niet de beproefde manier van hosselen van een ander moet overnemen maar gewoon zoveel mogelijk zichzelf moet blijven. Natuurlijk, zelfvertrouwen is een belangrijke factor, of zelfspot soms ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kan soms als een eikel overkomen. Maar zelf heb ik het idee dat aaien ook niet werkt. Soms moet je corrigeren om iets te bereiken. Mindset is erg belangrijk, ik denk dat het bij sommige daar al verkeerd gaat.
Die opmerking was bewust zo neergezet jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry maar jij hebt wel een soort humor waar ik van houdMisschien niet zo bedoeld maar ik vind hem wel mooi, die opmerking.
Oh, dan is het waar.... er zijn genoeg vrouwen die ook daar initiatief nemen. Ik begin echt zelden vanuit mijzelf tegen een dame te praten. Ze spreken mij vaak aan en ik ben echt niet meer speciaal als jullie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Met datingsites is het statistisch gezien wel de waarheid. Er is een link gepost naar een onderzoek waarin dat naar voren kwam.
Dat vrouwen op hem afstappen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent inderdaad niet meer speciaal dan ons, maar je bent wel vrij uniek daarin
Stuur je zelf wel eens een berichtje dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh, dan is het waar.... er zijn genoeg vrouwen die ook daar initiatief nemen. Ik begin echt zelden vanuit mijzelf tegen een dame te praten. Ze spreken mij vaak aan en ik ben echt niet meer speciaal als jullie.
Mwah als ik echt actief op een site bezig ben stuur ik best wel wat berichtjes. Niet dagelijks, maar zie ook niet dagelijks iemand die ik beter wil leren kennen. Verder is het ook behoorlijk verwarrend als je wél reacties krijgt want voor je het weet ben je met zes mannen in gesprek en noem je Klaas bijvoorbeel Pietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, dan zijn ze ook uniek(of beter gezegd, dan behoren ze tot een kleine groep die berichten ontvangen van vrouwen zonder dat ze zelf veel hoeven te doen)
hoelang smsen jullie nu al? en wanneer gaan we over op meer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef eefje801 het volgende:
De sms-er blijft leuk, nu nog een beetje nuchter eronder zien te blijven
Goed om te horen. Wat maakt hem zo leuk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]De sms-er blijft leuk, nu nog een beetje nuchter eronder zien te blijven.
Ongeveer anderhalve week en dit weekend afgesproken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
hoelang smsen jullie nu al? en wanneer gaan we over op meer?
Jij bent trouwens vrij uniek in dat je mannen berichtjes stuurtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah als ik echt actief op een site bezig ben stuur ik best wel wat berichtjes. Niet dagelijks, maar zie ook niet dagelijks iemand die ik beter wil leren kennen. Verder is het ook behoorlijk verwarrend als je wél reacties krijgt want voor je het weet ben je met zes mannen in gesprek en noem je Klaas bijvoorbeel PietDe sms-er blijft leuk, nu nog een beetje nuchter eronder zien te blijven. Overigens ben ik daar niet zelf op afgestapt.
spannend, wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalve week en dit weekend afgesproken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Jij bent trouwens vrij uniek in dat je mannen berichtjes stuurt
Dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Wat maakt hem zo leuk?
ja best wel, eh hebben we het nog over. Bij mooi weer eerst maar eens een terrasje. Ik ga naar hem dus heb geen idee wat daar te doen is. Mocht het niet klikken dan ga ik gewoon zelf nog wat ondernemen denk ik want anders is het wel een erg lange reistijd voor een flesje Fristiquote:
waar moet je helemaal heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja best wel, eh hebben we het nog over. Bij mooi weer eerst maar eens een terrasje. Ik ga naar hem dus heb geen idee wat daar te doen is. Mocht het niet klikken dan ga ik gewoon zelf nog wat ondernemen denk ik want anders is het wel een erg lange reistijd voor een flesje Fristi
quote:
Hilversumquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waar moet je helemaal heen dan Eefje?
Beide geslachten sturen berichten, maar mannen sturen pakweg 15 keer meer berichten naar vrouwen dan het aantal berichten dat vrouwen naar mannen sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
sorry maar dat slaat nergens op..
Vrouwen gaan echt niet op datingsites zitten om maar af te wachten tot dat een man hen wat stuurt hoor. Ze sturen toch echt zelf ook genoeg berichten. Dat jij ze dan weer niet krijgt, tja dat is spijtig voor je.
Ooooi! Das best even reizen toch?quote:
Bron wordt bij mij geblocked. Maar ook al is dat zo, betekend nog niet dat het uniek is dat vrouwen berichten sturen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Beide geslachten sturen berichten, maar mannen sturen pakweg 15 keer meer berichten naar vrouwen dan het aantal berichten dat vrouwen naar mannen sturen.
Bron: http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Precies, dus diegene die zonder stijl- en spelfouten een bericht stuurt onderscheidt zich van de:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Beide geslachten sturen berichten, maar mannen sturen pakweg 15 keer meer berichten naar vrouwen dan het aantal berichten dat vrouwen naar mannen sturen.
Bron: http://jonmillward.com/bl(...)e-dating-experiment/
Uniek is niet het juiste woord eigenlijk. Behoren tot een (kleine) groep als je dat doet is een betere omschrijving van de eigenschap waar ik het over hebquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bron wordt bij mij geblocked. Maar ook al is dat zo, betekend nog niet dat het uniek is dat vrouwen berichten sturen.
Hij wilde ook wel naar mij komen maar dat kan eventueel later wel, had wel zin om zelf eens de hort op te gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooi! Das best even reizen toch?
Ander woord, zelfde betekenis. Maargoed, agree to disagreequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Uniek is niet het juiste woord eigenlijk. Behoren tot een (kleine) groep als je dat doet is een betere omschrijving van de eigenschap waar ik het over heb
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ander woord, zelfde betekenis. Maargoed, agree to disagree
Ik denk dat het beter is dat ik mij terugtrek uit deze reeks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh echt waar joh?
Het valt echt niet op
Je kunt trouwens ook iets corrigeren wat in de eerste plaats gewoon oké was.
Daar lig ik weer niet wakker vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is dat ik mij terugtrek uit deze reeks.Hiermee gezegd hebbende dat ik niets positiefs kan bijdragen aan wat er nu bediscussieerd wordt.
Hmm weet ik niet hoor. Ik heb er trouwens ook niet altijd goede ervaringen mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij bent trouwens vrij uniek in dat je mannen berichtjes stuurt
Nee. Wel eens gedaan, maar de afgelopen 4 maanden niet meer gedaan nee. Wel gereageerd natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stuur je zelf wel eens een berichtje dan?
Leuk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah als ik echt actief op een site bezig ben stuur ik best wel wat berichtjes. Niet dagelijks, maar zie ook niet dagelijks iemand die ik beter wil leren kennen. Verder is het ook behoorlijk verwarrend als je wél reacties krijgt want voor je het weet ben je met zes mannen in gesprek en noem je Klaas bijvoorbeel PietDe sms-er blijft leuk, nu nog een beetje nuchter eronder zien te blijven. Overigens ben ik daar niet zelf op afgestapt.
Weet ik. Maar ben bang dat jij dat wel doet als ik door ga.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar lig ik weer niet wakker van
Ik denk dat je hier heel erg blij mee mag zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee. Wel eens gedaan, maar de afgelopen 4 maanden niet meer gedaan nee. Wel gereageerd natuurlijk.
Okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ben bang dat jij dat wel doet als ik door ga.
Nee maar op zich is het nou wel duidelijk toch? Dat andere topic dat al loopt is veel geschikter voor echt diepgaande issues, of ligt dat nou aan mij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar lig ik weer niet wakker van
Is daar een reden voor dan? En dit is niet flauw bedoeld. Maar kan me wel indenken dat het makkelijker is zo, maar ook minder een uitdaging.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee. Wel eens gedaan, maar de afgelopen 4 maanden niet meer gedaan nee. Wel gereageerd natuurlijk.
Als versieren niet zo makkelijk gaat #36quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee maar op zich is het nou wel duidelijk toch? Dat andere topic dat al loopt is veel geschikter voor echt diepgaande issues, of ligt dat nou aan mij?
Ben ik ook wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier heel erg blij mee mag zijn
[..]
Ok
Het originele serieuze als-versieren-niet-makkelijk-gaat topic was eigenlijk daarvoor bedoelt, maar die is nu op slot. Het topic wat nu loopt is daar eigenlijk ook niet voor bedoelt, tenzij TJ diepgaande issues heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee maar op zich is het nou wel duidelijk toch? Dat andere topic dat al loopt is veel geschikter voor echt diepgaande issues, of ligt dat nou aan mij?
Ja hoor, interesse in daten is op een lager pitje komen te staan door andere dingen die spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is daar een reden voor dan? En dit is niet flauw bedoeld. Maar kan me wel indenken dat het makkelijker is zo, maar ook minder een uitdaging.
Ik bedoelde uit het Gooi.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nope, niet die van hierVan een relatie/chatsite. Toeval dus
Ah ok, ik dacht dat die op slot was gezet door Yvonne. Dank je voor de linkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als versieren niet zo makkelijk gaat #36
Dit topic was daar erg goed voor, maar is een beetje dood nu.
quote:
Ach so, nou ja is idd wel netjes. Maar dus ook niet persé een bewijs dat vrouwen erg initiatiefrijk zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja hoor, interesse in daten is op een lager pitje komen te staan door andere dingen die spelen.![]()
Maar vindt het wel netjes om in ieder geval te reageren.
Soms komt er zelfs wel een heel leuk gesprek uit of is er een exemplaar waarbij ik denk... oh, die had ik zelf eigenlijk moeten aanschrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ach so, nou ja is idd wel netjes. Maar dus ook niet persé een bewijs dat vrouwen erg initiatiefrijk zijn.
Als je als man 4 tot 6 berichten van vrouwen krijgt heb je gewoon een erg aantrekkelijke foto.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Soms komt er zelfs wel een heel leuk gesprek uit of is er een exemplaar waarbij ik denk... oh, die had ik zelf eigenlijk moeten aanschrijven.
Nou ja... ik krijg toch per week 4 tot 6 berichten van vrouwen. Het is niet hetzelfde als overstelpt worden met 100 per week. Maar ik vind het toch wel iets waarbij ik het niet eens kan zijn met het 'gegeven'; 'vrouwen doen geen moeite voor mannen'.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb i.i.g. nu iets om op te richtenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je als man 4 tot 6 berichten van vrouwen krijgt heb je gewoon een erg aantrekkelijke foto.
Klopt ook in het geval van Splashquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je als man 4 tot 6 berichten van vrouwen krijgt heb je gewoon een erg aantrekkelijke foto.
Thxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt ook in het geval van Splash
Maar staar je er nou niet op dood gewoon, is niet anders. En iedereen wordt vanzelf een keer oud en gerimpeld. Jij hebt overigens een prima foto (die ik op de fbpagina heb gezien)
Weg statement wat ik wou maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt ook in het geval van Splash
Maar staar je er nou niet op dood gewoon, is niet anders. En iedereen wordt vanzelf een keer oud en gerimpeld. Jij hebt overigens een prima foto (die ik op de fbpagina heb gezien)
Lastig te zeggen via tekstberichten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Als jullie trouwens iets irritant aan me vinden, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik daar aan werken.
Schijt aan hebben, wat voor de één irritant is hoeft voor de ander niet zo te zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Als jullie trouwens iets irritant aan me vinden, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik daar aan werken.
Ik vind juist dat je érg vooruit bent gegaan. Hou dat vast!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je érg vooruit bent gegaan. Hou dat vast!
Ben het niet altijd/vaak niet/zelden eens met BoL...maar dit is gewoon een waarheid als een koequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Leg mij 1 ding uit aub.
79% Matchquote:onze verschillen zitten op voor mij behoorlijk belangrijke zaken.
OKCupid Stats zeggen niks. Bij mij klikt het bij een 20% match en 80% enemyquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef tcr het volgende:
[..]
79% Match
80% Friend
14% Enemy
Ja hoor, zoek lekker door naar die 100% man...
I know, ging me meer om het feit dat er schijnbaar dingen zijn waar ze zich niet overheen kan zetten, goeie karakter eigenschap...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
OKCupid Stats zeggen niks. Bij mij klikt het bij een 20% match en 80% enemy
Je was er alweer?! Ik vond het ook erg gezellig, tot gauw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:44 schreef eefje801 het volgende:
Was weer een erg gezellige "date" met Sekh, lekker gegeten en biertje in de stad gedronken.
Leuk om ervaringen uit te wisselen, ook.
Gelul. Hij is zeker niet lelijk, maar voorderest is het echt geen fotomodel (sorry Splashquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oh dit was geen aanval op Splash hoor en verder ben ik zelf ook niet onzeker over mijn foto.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelul. Hij is zeker niet lelijk, maar voorderest is het echt geen fotomodel (sorry Splash). Het is gewoon een jongen die erg makkelijk en vlot in de omgang is en lekker babbelt. Hij staat positief in het leven en komt spontaan over en dat zal hij vast ook in zijn profiel uitstralen.
Ik word zo moe van mensen die zeggen dat het puur om de foto op een profiel gaatEn als je werkelijk zo onzeker bent over je foto, PM dan even een link dan zal ik er eens een blik op werpen en wat tips geven. Profiel/berichtjes hetzelfde.
Een aanval op zijn vermeende aantrekkelijkheid?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Oh dit was geen aanval op Splash hoor en verder ben ik zelf ook niet onzeker over mijn foto.
Maar het is gewoon een feit dat als je als man veel berichten op een datingsite krijgt, je aantrekkelijk overkomt. En 99 van de 100 keer is dat puur op basis van de foto.
De andere mannen krijgen simpelweg geen (of nauwelijks) spontaan berichten van vrouwen.
Het gaat puur om de foto. Een foto is de 1 e indruk. En helaas haken er dan heel veel af. Een klein voorbeeld...take me out. En dat is het niveau ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelul. Hij is zeker niet lelijk, maar voorderest is het echt geen fotomodel (sorry Splash). Het is gewoon een jongen die erg makkelijk en vlot in de omgang is en lekker babbelt. Hij staat positief in het leven en komt spontaan over en dat zal hij vast ook in zijn profiel uitstralen.
Ik word zo moe van mensen die zeggen dat het puur om de foto op een profiel gaatEn als je werkelijk zo onzeker bent over je foto, PM dan even een link dan zal ik er eens een blik op werpen en wat tips geven. Profiel/berichtjes hetzelfde.
Ghehe, echt sommigen....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het gaat puur om de foto. Een foto is de 1 e indruk. En helaas haken er dan heel veel af. Een klein voorbeeld...take me out. En dat is het niveau ja.
Maar als je ook kijkt wat daar soms uit de deur komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef maickeltje het volgende:
Het gaat puur om de foto. Een foto is de 1 e indruk. En helaas haken er dan heel veel af. Een klein voorbeeld...take me out. En dat is het niveau ja.
Nee die vrouwen zijn lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ook kijkt wat daar soms uit de deur komt
Klopt.. maar ook vaak genoeg een nette verzorgde jongen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ook kijkt wat daar soms uit de deur komt
Die vrouwen zijn ook niets neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nee die vrouwen zijn lekker
Iedereen die zegt dat aantrekkingskracht onbelangrijk is liegt. Iedereen screent natuurlijk op foto's. Maar het gaat hier over het geen berichten/reacties krijgen, niet om het geen bezoekers op je profiel krijgen
Klopt, die blijft dan ook vaak langer staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef maickeltje het volgende:
Klopt.. maar ook vaak genoeg een nette verzorgde jongen...
Waarom?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn ook niets nee
Aantrekkingskracht is heel belangrijk![]()
Onlangs een jongen ontmoet, hij is wel leuk, maar als ie lacht is ie minder
Kan ik er wat aan doen dat ik maar met weinig mensen echt klikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
Nou dat wordt niks dus.
Jij bent ook zo onmogelijk kritisch
Iedereen klikt met weinig mensen. Volgens mij zou je je partner niet echt waarderen als het makkelijk zou gaan. Kan me wel voorstellen dat je op zoiets afknapt hoor; iedereen heeft wel dingen waar hij/zij op afknapt en dat kunnen heel rare dingen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik maar met weinig mensen echt klik
Maargoed, niet boeiend voor hier
Wat!?!?! Je zei dat ik eruit zag als een fotomodel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En je dikke bankrekening natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat!?!?! Je zei dat ik eruit zag als een fotomodel!
Nu ik deze initiële teleurstelling heb verwerkt: Dank je.
Ik zie er ook niet uit als een fotomodel... maar dat hoeft toch ook niet? Dat lijkt me toch niet het meest belangrijke? Het gaat toch om mijn sixpack en mijn biceps?
We leven in Nederland, doe niet zo raar. Alles wordt weg gegraaid onder je neus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En je dikke bankrekening natuurlijk
Dat wordt dik verliezen dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef -Splash- het volgende:
ze zat op te scheppen en dat dient afgestraft te worden)
Poolen met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, wordt gegarandeert verliezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We leven in Nederland, doe niet zo raar. Alles wordt weg gegraaid onder je neus.
Even OT: 2e date is set met 6 uur's date meisje. Dinsdag of Zaterdag met haar poolen (ze zat op te scheppen en dat dient afgestraft te worden). Daarna wat drinken ergens prob.
Waren dat geen aandachtshoeren? Oh nee wacht, dat waren echte hoeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat hele take me out is nep, en ook de redenen voor sommigen om weg te drukken en de timing ervan.
Valsspelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
Poolen met een vrouw die je aantrekkelijk vindt, wordt gegarandeert verliezenIk kan me nog wel een partijtje herinneren... Valsspelen
![]()
Dat zijn trouwens wel de leukere dates. Beter dan een kop koffie om 3 uur smiddags!
Ach kom. Beetje extra vooroverbuigen, prikken met je cue, tegen iemand aanleunen zodat ie niet goed kan richten. Mogelijkheden te over om misbruik van te maken en ongegeneerd te flirtenquote:
Ik schreef cue ipv keuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom. Beetje extra vooroverbuigen, prikken met je cue, tegen iemand aanleunen zodat ie niet goed kan richten. Mogelijkheden te over om misbruik van te maken en ongegeneerd te flirten
Het viel me opquote:
Iedereen die aan take-me-out mee doet is per definitie al onaantrekkelijk bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat aantrekkingskracht onbelangrijk is liegt. Iedereen screent natuurlijk op foto's. Maar het gaat hier over het geen berichten/reacties krijgen, niet om het geen bezoekers op je profiel krijgen
Bedankt. Ben bang van wel, ben niet super goed in poolen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wordt dik verliezen dus
Maar veel plezier alvast
Poolen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom. Beetje extra vooroverbuigen, prikken met je cue, tegen iemand aanleunen zodat ie niet goed kan richten. Mogelijkheden te over om misbruik van te maken en ongegeneerd te flirten
Ff een snelle vraag tussendoor: ben je een fan van House MD?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou volgens mij reageren horden vrouwen alleen op de mannen die knap zijn. Ook als ze dat zelf overduidelijk niet zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
En ik blijf het oneens. Natuurlijk is een foto belangrijk. Maar 99% van de mannen op een datingsite is geen fotomodel en als de man te mooi is, is ie 99% van de tijd out of your league dus daar reageer je als vrouw dan eigenlijk ook niet op.
Briljant!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou volgens mij reageren horden vrouwen alleen op de mannen die knap zijn. Ook als ze dat zelf overduidelijk niet zijn.
Dat heeft natuurlijk veel te maken dat het speelveld op datingsites erg scheef ligt, waardoor de dames een vals gevoel van marktwaarde hebben. Door de vele berichten en aandacht die ze krijgen denken ze al snel dat ze zelf bovengemiddeld knap zijn en reageren dan alleen op mannen die bovengemiddeld zijn. De rest wijzen ze af.
Helaas voor de dames zijn dat net de mannen die vaak rondscharrelen, waarna ze alleen en depri achterblijven en verzuchten dat alle mannen klootzakken zijn. Nee doos, je kiest alleen zelf de verkeerde en wijst de goede mannen juist af.
Maar goed, dat zorgt er dus wel voor dat 20% van de mannen 80% van de vrouwen op een datingsite krijgt.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Briljant!!
Volgens mij is er hier maar 1 iemand met een vertekend beeld van bepaalde zaken en dat ben jij vriend.
Wauw, een populatie van 5 mensen. Dat is statistisch vast heel valide. Note sig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Onderzoek toont toch echt aan dat het er zo op datingsites aan toe gaat.
Hier in het topic werd laatst ook nog een link geplaatst waar iemand met 5 mannen en 5 vrouwen een test had gedaan gedurende 4 maanden.
Die 5 mannen gingen van lelijk naar knap.
Raad eens wie 95% van de berichten kreeg?
Dit gaat niet over mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
De enige reden waarom je je zo aan die onderzoeken vastklampt is zodat je dan een reden hebt gevonden waardoor je geen berichten krijgt.
Terwijl het eigenlijk gewoon in je profiel / foto / wat dan ook zit . (en het feit dat je zelf niets stuurt)
Dat! Je klampt je zo wanhopig vast aan een reden en raakt zo alleen maar depressief en verbitterd. Ik ben het natuurlijk totaal niet eens met je verhaal (en niks mis met scharrelen zolang je niets serieus hebt). Je verhaal is een beetje het nice-guy verhaal. Dat lijkt in jou hoofd heel normaal en aantrekkelijk, maar is dat ook zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
De enige reden waarom je je zo aan die onderzoeken vastklampt is zodat je dan een reden hebt gevonden waardoor je geen berichten krijgt.
Terwijl het eigenlijk gewoon in je profiel / foto / wat dan ook zit . (en het feit dat je zelf niets stuurt)
Deze zin is trouwens geniaal.quote:Nou volgens mij reageren horden vrouwen alleen op de mannen die knap zijn. Ook als ze dat zelf overduidelijk niet zijn
Dat laatste is precies de conclusie van dat onderzoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Het is meerdere malen uitgevoerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wauw, een populatie van 5 mensen. Dat is statistisch vast heel valide. Note sig.
Als de conclusie is dat je aan jezelf moet werken, ben ik helemaal voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat laatste is precies de conclusie van dat onderzoek.
[..]
Het is meerdere malen uitgevoerd.
De vraag is echter wel wat je dan precies moet doen. Het bereik van dingen die je mogelijk zou kunnen doen is heel erg groot (even een ander fotootje uploaden tot aan plastisch chirurgie).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als de conclusie is dat je aan jezelf moet werken, ben ik helemaal voor.
ik zou beginnen met de plastische chirurgie en daarna een ander fotootje proberenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De vraag is echter wel wat je dan precies moet doen. Het bereik van dingen die je mogelijk zou kunnen doen is heel erg groot (even een ander fotootje uploaden tot aan plastisch chirurgie).
Het antwoord is al vele malen geboden: de foto is niet het probleem, je houding is het probleem. Vrouwen knappen af op onzekerheid. Daarom wordt er ook vaak gezegd dat je aan je uiterlijk moet werken, bijvoorbeeld in een sportschool, omdat dat iets is dat zelfvertrouwen geeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De vraag is echter wel wat je dan precies moet doen. Het bereik van dingen die je mogelijk zou kunnen doen is heel erg groot (even een ander fotootje uploaden tot aan plastisch chirurgie).
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het antwoord is al vele malen geboden: de foto is niet het probleem, je houding is het probleem. Vrouwen knappen af op onzekerheid. Daarom wordt er ook vaak gezegd dat je aan je uiterlijk moet werken, bijvoorbeeld in een sportschool, omdat dat iets is dat zelfvertrouwen geeft.
De lelijkste man kan een vrouw krijgen als hij zich gedraagt alsof hij de grootste casanova.
Klopt, zelfvertrouwen geeft een ander vertrouwen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het antwoord is al vele malen geboden: de foto is niet het probleem, je houding is het probleem. Vrouwen knappen af op onzekerheid. Daarom wordt er ook vaak gezegd dat je aan je uiterlijk moet werken, bijvoorbeeld in een sportschool, omdat dat iets is dat zelfvertrouwen geeft.
De lelijkste man kan een vrouw krijgen als hij zich gedraagt alsof hij de grootste casanova.
Ik ken jouw nickquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Klopt, zelfvertrouwen geeft een ander vertrouwen.
Klopt ik hing in singles wel is rond, maar die is weg dus probeer ergens weer in mee te komen.quote:
Ik zag het inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Klopt ik hing in singles wel is rond, maar die is weg dus probeer ergens weer in mee te komen.
Newsflash : Take me Out is 100% nep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:17 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef eefje801 het volgende:
Zaterdag de date, met sms-erHeb er zin in
Dat merk ik ook. Ik ben echt niet zo knap, maar als ik goed in mijn vel zit dan gaat het allemaal een stuk makkelijker. Sporten helpt daar ook echt bij.quote:Het antwoord is al vele malen geboden: de foto is niet het probleem, je houding is het probleem. Vrouwen knappen af op onzekerheid. Daarom wordt er ook vaak gezegd dat je aan je uiterlijk moet werken, bijvoorbeeld in een sportschool, omdat dat iets is dat zelfvertrouwen geeft.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef eefje801 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Precies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef cassettebandje het volgende:
Dat merk ik ook. Ik ben echt niet zo knap, maar als ik goed in mijn vel zit dan gaat het allemaal een stuk makkelijker. Sporten helpt daar ook echt bij.
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef cassettebandje het volgende:
Succes Eefje! Houd ons maar op de hoogte, ik ben erg benieuwd!
(En in Hilversum zit Beeld & Geluid, daar zou ik heengaan als je tijd over houdt ;-)).
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef Dizorn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt! Dat museum is een goed ideequote:Al vindt hij het al jammer dat de reis zo lang is en ik niet zo lang er ben dan
Eerst maar eens zien of het klikt.
@Dizorn Ja, goed hé? Zelfs al drie uur aan het werk![]()
Das geen goed voorteken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt! Dat museum is een goed ideeAl vindt hij het al jammer dat de reis zo lang is en ik niet zo lang er ben dan
Eerst maar eens zien of het klikt.
@Dizorn Ja, goed hé? Zelfs al drie uur aan het werk
Geen idee of ik het zo zwaar moet zien maar snap wel wat je bedoelt. Ik ben er zelf bij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:57 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie hebben elkaar nog nooit gezien toch. Hoe kan je dan iemand vooraf al langer willen claimen. Dalijk heb jij 4 jaar oude foto's gebruikt/zwanger/stinkbek/...
Oftewel: hij heeft in zijn gedachten jou al als de zijne gemaakt.
Dat vind ik wel een wat voorbarige conclusie. Hij heeft er zin in, dat is toch wel positief? Ze hebben ook al gebeld begreep ik, dus ze weten al dat ze leuk met elkaar kunnen praten waarschijnlijk.quote:Oftewel: hij heeft in zijn gedachten jou al als de zijne gemaakt.
Tuurlijk; ik chargeer. Maar ik heb het ook al een paar keer gedacht na 30 seconden: damn, dit wordt een zware avond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een wat voorbarige conclusie. Hij heeft er zin in, dat is toch wel positief? Ze hebben ook al gebeld begreep ik, dus ze weten al dat ze leuk met elkaar kunnen praten waarschijnlijk.
Ik herken het gevoel van niet kunnen wachten wel in ieder geval.
Ik snap nu waar je heen wilt, heb dit ook al een keer tegen hem gezegd. Laten we het er maar op houden dat ik er zelf nuchter in sta en mocht het wel een stalker blijken dan woont hij toch ver weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tuurlijk; ik chargeer. Maar ik heb het ook al een paar keer gedacht na 30 seconden: damn, dit wordt een zware avond.
Oftewel: creeer geen verwachtingen vooraf. Laat je verrassen. Dan kan het alleen maar meevallen.
Is vaak heel persoonlijk maar hier: relatieklik en soms knuz of okcupid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Me ook maar eens aangemeld bij Paiq. Zijn er nog andere sites aan te raden uit de OP?
Heb mijn post nog even wat uitgebreid over hoe en wat enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is vaak heel persoonlijk maar hier: relatieklik en soms knuz of okcupid.
Verder zijn online fora ook goede plaatsen om mensen te leren kennen
Heeft trouwens geen ruk met dit topic te maken. edit dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb mijn post nog even wat uitgebreid over hoe en wat enzo
Zal daar eens gaan kijken, thanks!
Succes! En niet teveel zoeken naar vervanging, gewoon lekker beetje rondkijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb mijn post nog even wat uitgebreid over hoe en wat enzo
Zal daar eens gaan kijken, thanks!
Thanks! Nee doe ik ook niet. Mensen leren kennen vind ik ook belangrijk, het hoeft niet gelijk uit te draaien op ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Succes! En niet teveel zoeken naar vervanging, gewoon lekker beetje rondkijken.
Ha haquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Dizorn het volgende:
Denk dat weinig ervaren daters op het idee komen informatie te zoeken in een topic
Ja, iemand van Fok, dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af. Dat zijn alleen maar autistische, wereldvreemde, bekrompen loners die de hele dag alleen maar op dat forum rondhangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, die relatie die ik had was iemand van FOK! en degene waarmee ik zogenaamd vreemd ging ook
Ik haal ook bijna de drie, maar toch voel ik me totaal niet ervaren, hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef cassettebandje het volgende:
Ik voel me wel ervaren met 3 internetdates.Maar dat is ook omdat ik er nu al heel anders insta dan voor de eerste, waarbij ik totaal geen idee had wat ik ervan moest verwachten.
Met 3 internetdates al ervaren?! Wat ben ik dan...uitgerangeerd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef cassettebandje het volgende:
Ik voel me wel ervaren met 3 internetdates.Maar dat is ook omdat ik er nu al heel anders insta dan voor de eerste, waarbij ik totaal geen idee had wat ik ervan moest verwachten.
Haha ik wist dat zo'n reactie zou komen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, iemand van Fok, dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af. Dat zijn alleen maar autistische, wereldvreemde, bekrompen loners die de hele dag alleen maar op dat forum rondhangen.
Oh wacht.....
No way ben jij uitgerangeerd, wel superervarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Met 3 internetdates al ervaren?! Wat ben ik dan...uitgerangeerd?
![]()
Eefje veel plezier morgen!!
Nee, deze keer elkaar gelijk gevonden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We want more! Lang naar haar moeten zoeken?
Haha, dat zal wel meevallen.quote:Met 3 internetdates al ervaren?! Wat ben ik dan...uitgerangeerd?
Sinds februariquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel meevallen.Ik heb nu een beetje ervaring, maar zou me zelf zeker geen ervaringsdeskundige noemen bv...
Weet niet hoe lang (in tijd) jij al bezig bent?
Knuz, badoo, relatieklik, OKcupid....je moet gewoon even kijken wat bij jou past.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Capstan het volgende:
Niet dat ik er op dit moment enige behoefte aan heb, maar welke gratis sites zijn, afgezien van Paiq, min of meer de moeite van het proberen waard?
Hou daarbij in het achterhoofd dat ik Paiq ook niet echt de moeite waard vond
Geen idee...ben een vrouw. Ip kun je als vrouw alles op Badoo, alleen niet zien wie jou aan zijn favorieten heeft toegevoegd en of iemand je bericht al gelezen heeft. Ik vond het wel een hele laagdrempelige site. Knuz is ook een site waar iig voor de vrouwen eigenlijk alles gratis kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef cassettebandje het volgende:
Ah, dan ben je ook nog maar net bezig dus.
Met Badoo kan je volgens mij niets als man als je niet betaald. Bv. geen berichten lezen van anderen. Of is dat in de laatste maanden veranderd?
Puur qua beginmoment zou ik dan meer ervaring hebben...helaas valt het zo natuurlijk niet te metenquote:
Ja, mocht ik me weer eens geroepen voelen, dan is dat even wat uitzoekwerk. Ach, één heb ik er alvast weggestreept, dus dat scheelt.quote:Knuz, badoo, relatieklik, OKcupid....je moet gewoon even kijken wat bij jou past.
Ik kan als man prima met meiden chatten via berichten hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef cassettebandje het volgende:
Met Badoo kan je volgens mij niets als man als je niet betaald. Bv. geen berichten lezen van anderen. Of is dat in de laatste maanden veranderd?
Ik kan gewoon berichten sturen naar meiden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef cassettebandje het volgende:
Succes, veel plezier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:58 schreef eefje801 het volgende:
Dank je Richard, wat attentquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes, veel plezier.
Maybe dat de geit deze keer wel gemolken gaat worden.
Da's een goede insteek jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:37 schreef Catch_me het volgende:
Zou best kunnen ja... Ik hou maar de gedachte vast dat ook al valt het tegen ik toch een stukje ervaring mee neem naar een volgende date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |