abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114983326

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
silentchaos1.jpg
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:15:10 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114983880
DP O+

Had gisteren op paiq een vrouw waar de rechter hersenhelft van bijna niet werkte.

Heb ik weer -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:22:04 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114983957
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag :D
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:40:19 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114984107
Whatsapp is nou niet bepaald een meetinstrument van hoe een date gaat worden weet ik uit ervaring.

Gisteren een date gehad met een meisje waarvan ik dacht, wordt wel gezellig. Maar achteraf kan ik zeggen dat de foto's op internet haar geen recht doen, het bleek een erg mooie vrouw. Ik heb daar 6,5 uur met haar gezeten... en als je mij vraagt waar we het over gehad hebben. :') Het ging zo vloeiend dat ik nog steeds niet weet van welke muziek ze houdt en wat haar lievelingskleur is. En we weten allemaal dat dat oranje moet zijn. -O-

Maar goed.... ook nog whatsappjes binnen gekregen van een ander meisje wie ik nog nooit ontmoet heb maar wel telefoonnummers had uitgewisseld. Die houdt me op de hoogte van haar hele vakantie. Om 4 uur 's nachts..... en dat al 3 dagen lang. Hou eens rekening met die tijdzones joh..... :( (en ik ken haar niet eens zo goed....)

En vanmorgen kreeg ik een dreigmailtje van e-matching dat ze mijn profiel gaan verwijderen binnen 4 weken als ik niet ga betalen, want... zo houden ze de site actueel. Right... :') Doe dat even bij mensen die al zo lang niet meer zijn ingelogd. Ze verwijderen maar een end weg.

Zo.... dat was mijn morning rant.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:41:17 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114984117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag :D
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:43:28 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114984142
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801 :)
Hot girl on girl action.... O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:50:05 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114984230
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is ;)
Ik denk altijd maar zo: ik zie m'n vrienden een paar keer per week, we weten alles van elkaar en toch zijn we nooit uitgeluld...
Juist iemand die ik helemaal niet ken heb ik geen reet te vertellen haha...

We zullen zien :) Heb er in ieder geval wel een goed gevoel bij dat het sowieso een gezellige avond gaat worden!
We hebben in het whatsapp gesprek ook heel veel open gelaten onder het mom van: vertel vrijdag maar _O-
pi_114984259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
Oefening baart kunst...als je het een paar keer (met moeite) gedaan hebt, wordt het steeds makkelijker.
Verwacht alleen niet teveel. Krijg hier af en toe het idee dat een aantal hier na drie keer daten al opgeven omdat het toch nooit wat wordt met dat internetdaten. Soms duurt het gewoon een tijdje en gaan daar tig dates over heen voordat je echt iemand leuks tegenkomt...en soms gebeurd zelfs dat niet.
Ja op zich heb je gelijk, maar ik snap de andere kant ook heel goed.
Als de meeste van je berichten genegeerd worden en je geen antwoord terug krijgt, dan is dat toch niet leuk. En als je een paar slechte dates achter elkaar hebt, ga je inderdaad al snel het idee krijgen dat dit niet gaat werken. Je moet er een hele hoop moeite voor insteken (als man) zonder dat het veel oplevert.
Dus dan snap ik wel dat mannen er al snel mee stoppen.
pi_114984317
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:13:16 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114984605
Als je er al zo tegenop kijkt en je kan jezelf ook niet zetten tot daadwerkelijk het versturen van een bericht dan is internetdating blijkbaar niet jouw ding. Of je moet jezelf gewoon dwingen om eens een berichtje te sturen. Want het enige wat kan gebeuren is dat men niet reageert. Tja next dan!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:37:04 #11
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114985096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen? ;) Of ga eens lekker in de kroeg versieren.

'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
pi_114985297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen? ;) Of ga eens lekker in de kroeg versieren.

'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.

En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?

In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:49:06 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114985319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.

En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?

In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?

Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is ;)
pi_114985331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Heb je Pepper al eens geprobeerd? Dan ben je niet afhankelijk van profielteksten en in mijn ervaring reageren vrouwen daar sneller. Je kan namelijk gewoon leuke plaatjes posten. Je hebt volgens mij een vrij actief leven met sport e.d.? Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat soort mannen doen het wel goed.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:57:44 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114985512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?

Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is ;)
Precies, je kan wel een relatie willen, maar dat moet niet je uitgangspunt zijn denk ik....
Gewoon veel mensen leren kennen van het andere geslacht en dan zie je wel waar het tot uitgroeit...
pi_114985738
Om even bij de anderen aan te sluiten. Een relatie willen om het feit dat je dan een relatie hebt, dat gaat echt gewoon niet werken. Het klinkt, en is, te geforceerd. Vraag jezelf eerst eens af, waarom wil je een relatie zo graag? Kijk liever naar de redenen, en ga dan kijken wat je echt wil. En laat het moeten eens los. Dan gaat het plotseling veel natuurlijker en sneller.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:11:58 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_114985895
Oke, dat is jammer. Is het een optie om een van de dames hier je profiel te laten zien (b.v. Eefje of Sekhment of Cue) en vragen wat ze ervan vinden. Met wat opbouwend advies kan je misschien wel meer succes krijgen bij de vrouwen daar.

Het is niet gek om een relatie te willen. Maar als je iets 'erg graag wilt' dan resulteert het vaak in het tegenovergestelde omdat het te krampachtig gaat en iets te opdringerig. (hoeft niet, maar vaak wel) Zelf ga ik dates in met het idee 'leuke avond en we zien wel'. Soms heb ik zoiets van... ugh.. waarom ben ik hier nog. Soms heb ik zoiets van wow, wat een leuke meid. Ga neutraal erin.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:44:51 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_114986828
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.

Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:18:35 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114988023
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.

Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Maar hier gaat het gewoon al fout bij velen.

Een relatie willen, want: ik wil een relatie. Yeah right.

Zorg naou gewoon es dat je iemand ontmoet waarmee het leuk is. Waarmee je kan praten over je werk, hobbies, vakanties, weet ik veel. Waar je op een gegeven moment zo veel mogelijk tijd mee wil rondbrengen.
Maar ja, als je niet eens in contact komt met dat enge andere soort mens, tja...
pi_114989037
Kijk het is niet zo dat ik een relatie wil, puur om een relatie te hebben.

Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.

Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:52:22 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_114989273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:

Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
Absoluut. Maar doe dat dan ook ;)
pi_114989469
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Absoluut. Maar doe dat dan ook ;)
Ja dom he...
Ik weet het zelf ook niet wat me tegenhoud.
pi_114989471
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil ook graag een relatie. Niet omdat het perse moet, maar omdat ik het gewoon graag wil en er naar verlang. Ik word ook ouder en dat speelt ook beetje een rol. Alle andere familieleden hebben al een relatie. Een paar zijn al getrouwd en ze zijn net zo oud als ik. Ik wil dat ook eigenlijk (trouwen hoeft niet direct, maar gewoon een relatie zou al leuk zijn). Ik wil niet alleen achterblijven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_114989535
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat :D

Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_114989698
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat :D

Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.
Wanneer het je niet lukt om een relatie te krijgen (om wat voor reden dan ook) dan is gewoon maar afwachten weer een van die vele dooddoeners die mensen zonder begrip van wat er loos is roepen.

Als er dingen niet goed gaan, moet je juist wel actief met het probleem aan de gang gaan, anders wordt het nooit beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')