Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb gister 3,5 uur zitten whatsappen met mijn date voor vrijdag![]()
Denk dat ik niet bang hoef te zijn voor de welbekende "awkward silence"
Hot girl on girl action....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze heeft het er maar druk mee...ik heb morgen weer een 'date' met eefje801
Ik denk altijd maar zo: ik zie m'n vrienden een paar keer per week, we weten alles van elkaar en toch zijn we nooit uitgeluld...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die krijg je juist wel doordat zoveel al besproken is
Ja op zich heb je gelijk, maar ik snap de andere kant ook heel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:29 schreef Sekhmet het volgende:
Oefening baart kunst...als je het een paar keer (met moeite) gedaan hebt, wordt het steeds makkelijker.
Verwacht alleen niet teveel. Krijg hier af en toe het idee dat een aantal hier na drie keer daten al opgeven omdat het toch nooit wat wordt met dat internetdaten. Soms duurt het gewoon een tijdje en gaan daar tig dates over heen voordat je echt iemand leuks tegenkomt...en soms gebeurd zelfs dat niet.
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:56 schreef dyna18 het volgende:
Maar goed, ik zit nu dus in de situatie dat ik het totaal niet meer voor elkaar krijg om er voor te gaan en via die datingsite berichten te gaan sturen. En ik weet ook niet goed hoe dat te doorbreken.
Ik zou graag een relatie willen, maar ik zie er als een berg tegenop om tientallen (honderden?) berichten te moeten gaan rondsturen waarvan de meeste genegeerd gaan worden en er geen antwoord terug gegeven gaat worden.
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom hou je niet wat rust en reageer je alleen op vrouwen die jou een bericht sturen?
Na een tijdje kan je misschien weer wat actiever jagen?Of ga eens lekker in de kroeg versieren.
'ik zou graag een relatie willen' klinkt een beetje raar...
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.
En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?
In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Heb je Pepper al eens geprobeerd? Dan ben je niet afhankelijk van profielteksten en in mijn ervaring reageren vrouwen daar sneller. Je kan namelijk gewoon leuke plaatjes posten. Je hebt volgens mij een vrij actief leven met sport e.d.? Ik meende mij zoiets te herinneren. Dat soort mannen doen het wel goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou om te beginnen krijg ik nooit zelf een bericht toegestuurd. Dus ik zal het toch echt zelf moeten doen.
En is het zo gek om een relatie te willen? Ik heb het gevoel dat ik dat graag wil, sterker nog, dat heb ik al heel lang. Dan is dat toch niet raar?
In de kroeg versieren heb ik wel geprobeerd, maar helaas ben ik daar niet zo succesvol. Dat heeft me alleen blauwtjes opgeleverd.
Precies, je kan wel een relatie willen, maar dat moet niet je uitgangspunt zijn denk ik....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom durf je het wel in de kroeg te proberen maar niet op het relatief veilige internet?
Een relatie willen is opzich niet heel vreemd, maar hoe meer je er naar zoekt hoe moeilijker/lastiger het te krijgen is
Maar hier gaat het gewoon al fout bij velen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:44 schreef ook_gek het volgende:
Een relatie moet niet meer dan een leuke aanvulling zijn op je leven. Zie het als een bonus.
Zonder relatie is je leven prima en leuk, een relatie is een leuke bonus maar geen vereiste.
Absoluut. Maar doe dat dan ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Die gedachte en behoefte is in 2005 onstaan en wordt gewoon steeds sterker bij mij. Dan is het toch logisch dat je daar werk van maakt.
Ik heb exact hetzelfde. Ik wil ook graag een relatie. Niet omdat het perse moet, maar omdat ik het gewoon graag wil en er naar verlang. Ik word ook ouder en dat speelt ook beetje een rol. Alle andere familieleden hebben al een relatie. Een paar zijn al getrouwd en ze zijn net zo oud als ik. Ik wil dat ook eigenlijk (trouwen hoeft niet direct, maar gewoon een relatie zou al leuk zijn). Ik wil niet alleen achterblijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:45 schreef dyna18 het volgende:
Ik merk dat ik het fijner vind om dingen samen te kunnen ondernemen en samen leuke dingen te doen. Ik merk dat ik iemand mis om dingen mee te delen. Mijn verhaal kwijt te kunnen als ik thuis kom en mij feedback te geven op uitdagingen waar ik tegen aanloop. Ik zou het geweldig vinden om met zijn tweeen lekker op reis te gaan, nieuwe plekken te ontdekken en bijzondere ervaringen op te doen. Om gewoon 's avonds lekker tegen aan te kruipen en mee te zoenen en vrijen.
Dit werkt alleen als er geen problemen in de weg staan met het aangaan van een relatie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:59 schreef Ordos20 het volgende:
Tip: en dit klinkt dom, maar ga niet zoeken. Als je de instelling hebt om leuke mensen te leren kennen, en thats it, dan ga je de goede kant op. Geforceerd elk contact als mogelijke partner gaan zien (en daar ook naar gedragen), dat gaat mis. En als bewijs dat je vindt als je niet zoekt, ik ben al weer bijna een jaar gelukkig met mijn schat
Maar ik geef toe, het is verdomd moeilijk om die switch te maken, vooral omdat je er al zo lang mee bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |